.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پراید همچنان تولید می‌شود؟!
(ادامه)
یک نماینده مجلس سکته قلبی کرد
(ادامه)
شمال نیوز : حاج یحیی یونسی از پاسداران دلاور و جانبازان سال های دفاع مقدس ، پس از عمری مجاهدت در راه اسلام و انقلاب روز گذشته آسمانی شد و به برادر و همسنگران شهیدش پیوست  .... جانباز سرافراز دفاع مقدس آسمانی شد / حاج یحیی به برادر شهیدش پیوست
شمال نیوز : حاج یحیی یونسی از پاسداران دلاور و جانبازان سال های دفاع مقدس ، پس از عمری مجاهدت در راه اسلام و انقلاب روز گذشته آسمانی شد و به برادر و همسنگران شهیدش پیوست ....(ادامه)
شمال نیوز : زنده یاد حاج علی نصیری که عمری را در راستای خدمت صادقانه به مردم در بازار سپری کرد و از گردانندگان همیشگی مجالس سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)بود.... پیشکسوت بازار مرکز استان مازندران دار فانی را وداع گفت
شمال نیوز : زنده یاد حاج علی نصیری که عمری را در راستای خدمت صادقانه به مردم در بازار سپری کرد و از گردانندگان همیشگی مجالس سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)بود....(ادامه)
آخرین مهلت استعفا برای شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس مشخص شد
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: طبق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مقامات موضوع ماده ۲۹ باید حداکثر شش ماه قبل از برگزاری انتخابات از سمت خود استعفا دهند و این استعفا مورد تایید مقام مافوق آن‌ها قرار گیرد.(ادامه)
اگر ترامپ نتیجه انتخابات را نپذیرد چه می‌شود؟
بسیاری از کارشناسان درباره حالتی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نتیجه انتخابات سوم نوامبر را نپذیرد ابراز نگرانی کرده‌اند، اما سؤال اینجا است؛ اگر وی این نتایج را نپذیرد چه می‌شود؟(ادامه)
تصویری از مهدی کروبی در بیمارستان
مهدی کروبی دیروز در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت، تصویری از او در بیمارستان منتشر شده است. (ادامه)
با خر که نماینده نباید برود!
ماجرای جنجالی اختصاص خودروی دنا پلاس اتومات با شرایط و قیمت ویژه به نمایندگان مجلس و حواشی پیش آمده در طی آن سوژه شعر طنزی از حمید حاجی‌زاده شد.(ادامه)
شمال نیوز :  مرکز آمار ایران در گزارش خود از نتایج تفصیلی سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، میانگین سنی پیرترین و جوان‌ترین استان کشور را اعلام کرد. جوان‌ترین و پیرترین استان کشور کدام‌ است؟/ جایگاه مازندران کجاست ؟+ اینفوگرافی
شمال نیوز : مرکز آمار ایران در گزارش خود از نتایج تفصیلی سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، میانگین سنی پیرترین و جوان‌ترین استان کشور را اعلام کرد.(ادامه)


 
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. رونمایی از ۳+۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰/ سردار دهقان: با تمام قدرت می آیم/ ظریف: قسم حضرت عباس بخورم؟
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. (ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۹۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۵ هزار و ۵۸۹ نفر رسید، ۲۶ استان کشور در وضعیت قرمز هستند... ۱۹۵ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند / مجموع جانباختگان به ۲۵۵۸۹ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۴۴۶۴۴۸ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۹۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۵ هزار و ۵۸۹ نفر رسید، ۲۶ استان کشور در وضعیت قرمز هستند...(ادامه)
در مقابله با کرونا از هیچ کشوری عقب نمی‌افتیم
وزیر بهداشت گفت: نمی‌گذاریم در عرصه بین المللی در مبارزه با کرونا از هیچ کشور پیشرفته‌ای عقب بیفتیم و با دل و جان کار می‌کنیم و مقاومت می‌کنیم.(ادامه)
رتبه دو رقمی ۲۳ آملی در کنکور
رئیس آموزش و پرورش آمل گفت:۲۳ آملی در کنکور سراسری امسال رتبه دو رقمی کسب کردند.(ادامه)
نرخ طلا، سکه، دلار و ارز امروز۶ مهر ۹۹| دلار و طلا گران شدند
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۵۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان است.(ادامه)
عکسی که داغ استقلالی‌ها را تازه می‌کند
هنوز برای همه سوال است چطور کمک اول صحنه واضح پنالتی ماشاریپوف را ندید.(ادامه)
قیمت دلار در بازار ٦ مهر چند؟
قیمت هر دلار آمریکا( اسکناس) امروز یکشنبه ٦ مهر ١٣٩٩ در صرافی های بانکی روی ٢٨ هزار و ٥٥٠ تومان ثابت ماند.(ادامه)
ربیعی: هر کسی در آمریکا روی کار بیاید، به راحتی سیاست‌های ترامپ را کنار نخواهد گذاشت / برخی به دلایل سیاسی حتی از به کار بردن کلمه «تحریم» نیز گریزانند؛ فکر می‌کنند سخن گفتن از وجود جنگ اقتصادی، یعنی تایید دولت / گویی «تحریم» قرار است اسم رمز یک جناح علیه جناحی دیگر باشد....(خبر)
(ادامه)
اعتراض رسمی باشگاه استقلال به قضاوت داور عمانی
باشگاه استقلال پس از پایان دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پاختاکور ازبکستان رسماً به قضاوت داور عمانی این دیدار اعتراض کرد.(ادامه)
با بیماری‌های ویروسی چه باید کرد؟
یک فوق تخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری به بیان توضیحاتی در خصوص تاثیر داروی اکتمرا بر درمان بیماری کرونا پرداخت.(ادامه)
موج سوم کرونا رکورد شکست
معاون کل وزارت بهداشت، نسبت به تشدید موج سوم کرونا در کشور هشدار داد.(ادامه)
زمین لرزه ۳.۷ ریشتری کیاسر را لرزاند
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۷ ریشتر صبح یکشنبه منطقه کیاسر در استان مازندران را لرزاند.(ادامه)
شمال نیوز:سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: توزیع واکسن آنفلوآنزا در مازندران آغاز شده است.... آغاز توزیع واکسن آنفلوآنزا در مازندران/ توزیع داروخانه‌ای واکسن در نوبت آینده
شمال نیوز:سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: توزیع واکسن آنفلوآنزا در مازندران آغاز شده است....(ادامه)
جاده های مازندران مه گرفته و بارانی است
برخی از جاده‌های کوهستانی مازندران هم اکنون بارانی، مه گرفته و لغزنده است.(ادامه)
صدای وحشتناک امواج دریا در سواحل مازندران
هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: ارتفاع موج در دریای خزر امروز تا ۲ متر خواهد رسید.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر کل دادگستری استان به همراه دادستان انقلاب مرکز استان امروز از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بازدید نمود .... بازدید رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان مازندران از شرکت صنایع چوب و کاغذ
شمال نیوز: مدیر کل دادگستری استان به همراه دادستان انقلاب مرکز استان امروز از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بازدید نمود ....(ادامه)
شمال نیوز : پیرو همین مساله براساس اطلاعات اعلام‌شده از سوی مسئولان بررسی کردیم آیا تعداد دوزهایی که قرار است به کشور وارد شود کفاف متقاضیان تزریق واکسن را خواهد داد یا خیر؟ .... نگرانی‌های سه‌گانه درباره واکسن آنفلوآنزا در روزهای اوج کرونایی
شمال نیوز : پیرو همین مساله براساس اطلاعات اعلام‌شده از سوی مسئولان بررسی کردیم آیا تعداد دوزهایی که قرار است به کشور وارد شود کفاف متقاضیان تزریق واکسن را خواهد داد یا خیر؟ ....(ادامه)
شمال نیوز : وی با انتقاد از پیگیری برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اجرای پروژه‌های احداث سد و طرح‌های انتقال آب از یک استان به استان‌های دیگر .... انتقال آب بین استانی خطا است / استان های شمالی آب مازاد ندارند
شمال نیوز : وی با انتقاد از پیگیری برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اجرای پروژه‌های احداث سد و طرح‌های انتقال آب از یک استان به استان‌های دیگر ....(ادامه)
دریای محمودآباد جان ۱۳ نفر را گرفت
۱۳ نفر، تابستان امسال در آب‌های ساحلی شهرستان محمودآباد قربانی امواج سهمگین خزر شدند.(ادامه)
تصویری زیبا از غار نمکی جزیره‌ قشم
نمک هایی که از این غار استخراج می شود یکی از بهترین نوع های نمک است و برای مصارف پزشکی بسیار به کار می رود. غار نمکی جزیره قشم یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی در هرمزگان است.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.