.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تغییرات یارانه مهر ماه ۹۹ + زمان و مبلغ جدید
زمان واریز یارانه مهرماه ۹۹ اعلام شد اما آیا افزایش سه برابری یارانه از مهرماه آغاز می شود؟ در این خبر به بررسی افزایش یارانه و زمان واریز یارانه مهرماه ۹۹ میپردازیم.(ادامه)
مصدومیت دوباره وریا غفوری
پزشک تیم فوتبال استقلال از مصدومیت دوباره وریا غفوری در دیدار مقابل الاهلی عربستان خبر داد.(ادامه)
اقدام زیبای معلم اردبیلی جهانی شد +عکس
خانم معلم یکی از مدارس اردبیل که از وضعیت مالی خانواده دو نفر از شاگردانش اطلاع داشته با هزینه شخصی براشون تبلت خریده تا از درس خوندن و حضور در کلاسهای مجازی محروم نباشند...(ادامه)
تصاویر: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لیگ قهرمانان آسیا
با افزایش شیوع ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر از هر زمان دیگری امری جدی است. پروتکل‌هایی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز رعایت شد.(ادامه)
شمال نیوز:طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۷۰ مورد ابتلای جدید به بیماری کرونا داشتیم و همچنین تعداد ۵۱۳ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.... آخرین آمار کرونا در مازندران| بستری بودن 513 بیمار در بیمارستان‌ها
شمال نیوز:طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۷۰ مورد ابتلای جدید به بیماری کرونا داشتیم و همچنین تعداد ۵۱۳ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند....(ادامه)
بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا برای افراد پرخطر
یک متخصص اپیدمیولوژی درباره انواع ویروس آنفلوآنزا و زمان مناسب تزریق واکسن برای گروه‌های پرخطر توضیح داد.(ادامه)
واکنش سرمربی الهلال پس از حذف از آسیا
لوچسکو سرمربی الهلال عربستان به کنار گذاشته شدن تیمش از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
پیروزی قاطع استقلال برابر الاهلی عربستان/ آبی‌ها حریف پاختاکور شدند
تیم فوتبال استقلال ایران با برتری برابر حریف عربستانی خود به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.(ادامه)
دکترین دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بازدارندگی و تقویت توان رزمی برای مقابله با انواع تهدیدات احتمالی دشمنان غدار است و این نگرش اصولی باید در کنار ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار به نحوی بایسته تقویت شود تا از مرزهای عقیده و ایمان پاسداری و موجبات اعتلای هرچه بیشتر انگاره های معرفتی اسلام ناب محمدی( ص) در گستره فرهنگ انقلاب خمینی فراهم آید. دفاع مقدس و نگین درخشان سلیمانی(يادداشت)
دکترین دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بازدارندگی و تقویت توان رزمی برای مقابله با انواع تهدیدات احتمالی دشمنان غدار است و این نگرش اصولی باید در کنار ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار به نحوی بایسته تقویت شود تا از مرزهای عقیده و ایمان پاسداری و موجبات اعتلای هرچه بیشتر انگاره های معرفتی اسلام ناب محمدی( ص) در گستره فرهنگ انقلاب خمینی فراهم آید.(ادامه)
عُدَی و قُصَی؛ درباره وارثان بی‌رحم صدام
عُدَی و قُصَی صدام، طی ۲۴ سال دوران دیکتاتوری پدرشان، به چه جنایت‌های عجیب و غریبی دست زدند؟ (ادامه)
حجاریان: هم احمدی‌نژاد دروغ گفت و هم روحانی!
پایگاه خبری انصاف نیوز با سعید حجاریان؛ فعال سیاسی اصلاح طلب درباره مسائل روز کشور گفتگو کرده است.(ادامه)
الهلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد
کنفدراسیون فوتبال در نهایت تصمیم به کنار گذاشتن تیم فوتبال الهلال عربستان از مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا گرفت.(ادامه)
حجت‌الاسلام رئیسی فردی است که این ‌روز‌ها ماجرای کاندیدا شدن یا نشدنش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ وِردِ زبان‌هاست. سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ می‌شود؟
حجت‌الاسلام رئیسی فردی است که این ‌روز‌ها ماجرای کاندیدا شدن یا نشدنش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ وِردِ زبان‌هاست. (ادامه)
حقوق بازنشستگان دو برابر شد/ رشد ۱۵.۵ درصدی تعداد بازنشسته‌ها
رئیس صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش دو برابری حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۹۹ خبر داد.(ادامه)
چرا بدن کودکان بیشتر از بزرگسالان در برابر کروناویروس مقاوم است؟
طبق تحقیق مشترک دانشگاه یل و کالج پزشکی آلبرت اینشتین کودکان 9 برابر کمتر از بزرگسالان به خاطر کرونا جان می‌بازند.(ادامه)
تصویری جدید از محل شهادت حاج قاسم سلیمانی
تصویر جدیدی از محل عروج سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یاران شهیدش را در کنار فرودگاه بغداد مشاهده می‌کنید.(ادامه)
کرونایی شدن ۱۲ بابلی در یک روز
۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
آخرین خبر از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
معاون اول رئیس جمهور، مصوبه مربوط به تأدیه دیون دولت بابت تحقق متناسب سازی دریافت های بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری و لشکری از طریق واگذاری سهام دولت را ابلاغ کرد.(ادامه)
عکس دیده‌نشده از صادق آهنگران در دهه ۶۰
صادق آهنگران از شورآفرینان هشت سال دفاع مقدس است. او با اشعاری حماسی که با لحنی زیبا و دلنشین اجرا می‌کرد، به چهره‌ای محبوب در جبهه‌های حق علیه باطل تبدیل شده بود.(ادامه)
وزیر بهداشت: از سربازانم در جبهه سلامت شرمسارم!
وزیر بهداشت نوشت: "من امروز از سربازانم در جبهه سلامت شرمسارم؛ مطالباتشان معوق مانده است."(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۸۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۴ هزار و ۸۴۰ نفر رسید، ۲۴ استان کشور در وضعیت قرمز هستند.... ۱۸۴ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند / مجموع جانباختگان به ۲۴۸۴۰ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۴۳۲۷۹۸ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۸۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۴ هزار و ۸۴۰ نفر رسید، ۲۴ استان کشور در وضعیت قرمز هستند....(ادامه)
تنها راه مقابله با کرونا/ وضعیت توزیع واکسن آنفلوانزا
معاون بهداشت وزارت بهداشت، تنها راه پیشگیری از کرونا را رعایت اصول اولیه بهداشتی خواند.(ادامه)
عکس/ مهدی طارمی وقتی نوجوان بود
مهدی طارمی پیشرفت چشمگیری در سال های گذشته داشته است. او هر چند دیر در فوتبال ایران رو شد اما توانست در چند سال از پرسپولیس به باشگاه بزرگ و پرستاره پورتو برسد. مهدی روزهای سخت و متفاوتی در فوتبال سپری کرد. او در دورانی حتی به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد و بعد از آن هم توانست به تیم ملی جوانان و امید ایران برسد. این تصویر هم مربوط به دورانی است که او در تیم ملی نوجوانان حضور داشت.(ادامه)
تنها ۳۰ درصد دانش آموزان مازندرانی به مدرسه می‌روند
معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران گفت:تنها سی درصد دانش آموزان استان در کلاس‌های حضوری مدارس شرکت می‌کنند.(ادامه)
افراد بالای ۷۰ سال بیشترین گروه سنی بستری و فوتی کرونایی در بابل
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از میزان ابتلای بیشتر مردان به کرونا نسبت به بانوان در بابل خبر داد و گفت: بیشترین گروه سنی بستری و فوتی مربوط به گروه سنی بالای ۷۰ سال است.(ادامه)
۳ بازیکن استقلال در خطر محرومیت
۳ بازیکن تیم استقلال امشب در خطر محرومیت قرار دارند که در صورت دریافت اخطار و صعود این تیم به مرحله بعدی، دیدار با الهلال را از دست می‌دهند.(ادامه)
قیمت طلا، سکه، دلار و ارز امروز۹۹/۰۷/۰۲ | دلار ترمز برید
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۴۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان است.(ادامه)
شمال نیوز: دادستان مرکز مازندران از شناسایی و مسدود کردن ۴۰ صفحه مجازی متخلف از اراذل و اوباش در استان خبر داد و گفت: ۲۴ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.... دادستان : ۴۰ صفحه مجازی اراذل و اوباش در مازندران مسدود شد
شمال نیوز: دادستان مرکز مازندران از شناسایی و مسدود کردن ۴۰ صفحه مجازی متخلف از اراذل و اوباش در استان خبر داد و گفت: ۲۴ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند....(ادامه)
استاندار : دفاع مقدس الگوی خوبی برای خدمت به مردم است
استاندار مازندران الگو قراردادن روحیه دفاع مقدس را الگوی خوبی برای وفاق و همدلی و خدمتگزاری به مردم در شرایط سخت اقتصادی دانست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.