.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۳۹ درصد پرونده های معوق در دادگستری مازندران تعیین تکلیف شد
رئیس کل دادگستری مازدران گفت: بیش از ۳۹ درصد پرونده های معوق موجود در محاکم قضایی استان طی ۴۵ روز تعیین تکلیف شد.(ادامه)
خبر وزیر از پیشنهاد تعطیلی مدارس تا ۱۵ فروردین
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا تعطیلی مدارس تا ۱۵ فروردین صحت دارد؟ اظهار کرد: خیر، ما در تعطیلات تابع سیاست‌ها و صلاح‌دید وزارت بهداشت هستیم و اگر در منطقه و استانی وزارت بهداشت تشخیص بدهد که تعطیلی ضرورت دارد ما حتما این کار را انجام خواهیم داد.(ادامه)
بررسی لغو لیگ قهرمانان آسیا در AFC
روزنامه الریاضه عربستان از احتمال لغو لیگ قهرمانان آسیا در این فصل خبر داده است.(ادامه)
راهداران در محور‌های برفگیر مازندران مستقر شدند
با توجه به ورود توده هوای سرد به مازندران راهداران با استقرار در مناطق برفگیر و کوهستانی، آماده اجرای عملیات برفروبی و ایمن سازی جاده‌های کوهستانی هستند.(ادامه)
۲ استقلالی در کادر فنی نساجی
محمد فکری پس از انتخاب به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی، دستیارانش را در این تیم معرفی کرد.(ادامه)
قیمت طلا، دلار، سکه و ارز امروز ۹۸/۱۲/۰۶
قیمت طلای ۱۸عیار در بازار تهران امروز به ۶۲۸ هزار تومان رسید. همچنین سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز ۶ میلیون و ۹۹ هزار تومان معامله شد.(ادامه)
جمعه بازار شهرستان جویبار در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و صیانت از سلامت آحاد مختلف مردم جمعه نهم اسفند ماه تعطیل است . جمعه بازار جویبار این هفته تعطیل است
جمعه بازار شهرستان جویبار در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و صیانت از سلامت آحاد مختلف مردم جمعه نهم اسفند ماه تعطیل است .(ادامه)
اجلاس مجلس خبرگان لغو شد
بنا بر تصمیم هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، هشتمین اجلاس این مجلس که قرار بود در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اسفند ۹۸ برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.(ادامه)
آیا زدن ماسک برای افراد عادی برای پیشگیری از کرونا لازم است؟
زدن ماسک برای افراد عادی نه تنها کمک به پیشگیری از بیماری کرونا نمی‌کند بلکه رطوبتی که در ماسک ایجاد می‌شود موجب آلودگی بیشتر شود.(ادامه)
لائینی:کارگروه امور مساجد در مازندران راه اندازی می شود
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در مازندران کارگروهی برای امور مساجد تعریف شده که به زودی راه اندازی می شود. (ادامه)
تصاویری از نماینده جنجالی قم در صحن علنی مجلس
باشگاه خبرنگاران جوان : تصاویر منتشرشده از احمد امیرآبادی نماینده قم در جلسه علنی امروز مجلس را ببینید. (ادامه)
مطهری: رهبری اجازه نمی دهند مجلس یازدهم در برابر دولت روحانی، رفتار احساسی داشته باشد/ اصولگرایان اگر به قدرت برگردند مذاکره با امریکا و FATF را هم می پذیرند
در این یک سال و اندی اگر مجلس جدید بخواهد اقدام احساسی در مورد دولت انجام دهد رهبری مانع می‌شود. اینکه مجلس و دولت یکدست شوند و به قول خودشان انقلابی باشند به نفع کشور است چون مسئول اداره کشور خواهند بود و به این نقطه می‌رسند که با این سیاست‌ها نمی‌شود کشور را اداره کرد. دنبال احیای برجام، حل مشکل اف ای تی اف و اصلاح سیاست خارجی خواهند رفت.(ادامه)
میزان عمر ویروس کرونا چقدر است؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کرونا ویروس دو تا ۹ ساعت می تواند در محیط، زنده بماند.(ادامه)
شمال نیوز: منطقه یک آزادراه تهران-شمال به طول ۳۲ کیلومتر و ارزش مالی ۱۰ هزار میلیارد تومان، طی مراسمی به طور رسمی و با دستور رئیس جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت. منطقه یک آزادراه تهران - شمال مورد بهره‌برداری قرار گرفت
شمال نیوز: منطقه یک آزادراه تهران-شمال به طول ۳۲ کیلومتر و ارزش مالی ۱۰ هزار میلیارد تومان، طی مراسمی به طور رسمی و با دستور رئیس جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.(ادامه)
پزشکان و پرستاران در خط مقدم نبرد علیه کرونا +تصاویر
از این دست تصاویر در شبکه‌های اجتماعی زیاد است. به یاد روزهای پلاسکو و آتش‌نشان‌های فداکار که انگار این روزها پرستارها و پزشکان بدیلی از آن وضعیت هستند. نرخ ابتلای پزشکان و پرستاران به کرونا بالاتر از میانگین است و این یعنی آن‌ها جان بر کف در حال خدمت‌رسانی هستند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
جدول/ جدیدترین قیمت خودرو‌های داخلی
(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۶ اسفند
(ادامه)
بارش برف و باران در جاده‌های هراز و چالوس
رئیس پلیس راه مازندران از بارش برف و باران هم اکنون در ارتفاعات محور‌های هراز و چالوس خبر داد.(ادامه)
رقم سبد معیشت کارگران تعیین شد
مبلغ نهایی سبد معیشت خانوار، ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تعیین شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی به دیگر مصوبه این ستاد اشاره و اضافه کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و مهدکودکها، مقرر شد بانوان کارمندی که فرزندان خردسال دارند برای نگهداری از کودکانشان، کارهای اداری را از طریق دورکاری انجام دهند..... مسافران ورودی به استان مازندران تست کرونا می دهند
شمال نیوز : وی به دیگر مصوبه این ستاد اشاره و اضافه کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و مهدکودکها، مقرر شد بانوان کارمندی که فرزندان خردسال دارند برای نگهداری از کودکانشان، کارهای اداری را از طریق دورکاری انجام دهند.....(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
ورود سامانه بارشی از بعد از ظهر در مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت:هوای استان امروز سه شنبه ۶ اسفندماه ابری همراه با بارش باران خواهد بود.(ادامه)
مقایسه نمایندگان ۹ استان در مجلس دهم و یازدهم / چه کسانی از مجلس رفتند، چه کسانی جایگزین آنان شدند+جدول تغییرات
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله اول تکلیف بسیاری از کرسی ها را مشخص کرد و چرخش سیاسی پارلمان به سمت اصولگرایان را نشان داد. در ادامه به وضعیت کرسی های نمایندگی در استان های کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، مازندران، یزد، لرستان و مرکزی (ادامه)
حریرچی قائم مقام وزارت بهداشت آمار جدیدی از مبتلایان و تلفات ویروس کرونا در ایران ارائه داد. قائم مقام وزير بهداشت: در حال حاضر ۹۱۶ مورد مشکوک به کرونا، ۶۱ نفر تست مثبت و ۱۲ نفر فوتی داشتیم(خبر)
حریرچی قائم مقام وزارت بهداشت آمار جدیدی از مبتلایان و تلفات ویروس کرونا در ایران ارائه داد.(ادامه)
محسن طاهری، مداح پیشکسوت اهل بیت (ع) پس از سفر به کشور‌های مختلف، در حالی که روز گذشته وارد امارات شده بود، بعد از معاینه در فرودگاه به دلیل تب بالا، مشکوک به ویروس کرونا تشخیص داده و بستری شد. مداح معروف به دلیل ابتلا به کرونا در دبی بستری شد
محسن طاهری، مداح پیشکسوت اهل بیت (ع) پس از سفر به کشور‌های مختلف، در حالی که روز گذشته وارد امارات شده بود، بعد از معاینه در فرودگاه به دلیل تب بالا، مشکوک به ویروس کرونا تشخیص داده و بستری شد.(ادامه)
کاهش نرخ عوارض آزادراه تهران-شمال با دستور روحانی
حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری ایران در تماس تلفنی با «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی دستور کاهش ۵۰ هزار ریالی نرخ عوارضی منطقه یک آزادراه تهران-شمال را برای خودرو‌های سواری در ایام عادی و پیک صادر کرد.(ادامه)
رقابت جدی میان طیف های مختلف مجلس برای ریاست پارلمان وجود دارد. اما برخلاف دوره های گذشته صندلی علی لاریجانی در مجلس آتی رقبایی جدی دارد. چه کسی بر صندلی ریاست مجلس یازدهم تکیه خواهد زد؟
رقابت جدی میان طیف های مختلف مجلس برای ریاست پارلمان وجود دارد. اما برخلاف دوره های گذشته صندلی علی لاریجانی در مجلس آتی رقبایی جدی دارد.(ادامه)
پیام تقدیر دبیر جبهه ایستادگی مازندران از مردم
(ادامه)
توصیه‌های بهداشتی یک نانوایی +عکس
توصیه‌های بهداشتی یک نانوایی به مشتریانش در لنگرود(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.