.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مادر شهید حسن رضا زاده آسمانی شد
مادر شهید گرانقدر حسن رضا زاده پس از سالها انتطار دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی گفت : تصمیماتی مختلفی اتخاذ و به دستگاه‌ها ابلاغ شده است و همه هدف این است که با کم کردن ارتباط بین افراد، انتقال ویروس را کم کنیم..... ممنوعیت تجمعات در مازندران ؛ از جشن های پیروزی منتخبان مجلس تا جمعه بازار جویبار
شمال نیوز : موسوی گفت : تصمیماتی مختلفی اتخاذ و به دستگاه‌ها ابلاغ شده است و همه هدف این است که با کم کردن ارتباط بین افراد، انتقال ویروس را کم کنیم.....(ادامه)
شمال نیوز : فکری فوتبال خود را از سال ۱۳۶۵ در تیم ساحل جویبار آغاز کرد و در سال ۱۳۶۹ به تیم نساجی مازندران پیوست. پس از نساجی راهی تیم استقلال تهران شد تا پر افتخارترین دوران زندگی فوتبالی خود را سپری کند..... محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی شد
شمال نیوز : فکری فوتبال خود را از سال ۱۳۶۵ در تیم ساحل جویبار آغاز کرد و در سال ۱۳۶۹ به تیم نساجی مازندران پیوست. پس از نساجی راهی تیم استقلال تهران شد تا پر افتخارترین دوران زندگی فوتبالی خود را سپری کند.....(ادامه)
تصویری زیبا از جاده کندوان
تصویری زیبا از تونل کندوان، مازندران را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
کرونا قدیمی‌ترین بازار سنتی مازندران را تعطیل کرد
فرماندار شهرستان جویبار گفت: جمعه بازار جویبار برای پیشگیری از شیوع کرونا این هفته تعطیل است.(ادامه)
عکس/ اولین تصویر از دختر رامبد جوان و نگار جواهریان
نخستین عکس از دختر رامبد جوان و نگار جواهریان منتشر شد.(ادامه)
درهای حرم امام علی (ع) بسته شد+ عکس
درهای ورودی به سمت ضریح حرم امام علی (ع) به منظور پیشگیری از ویروس کرونا بر روی زائران بسته شد.(ادامه)
غذای شب مانده چه خطرهایی دارد؟
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف غذای شب مانده علاوه بر تهدید سلامت فرد، ارزش غذایی پایینی دارد.(ادامه)
عکس/ دستور لغو جشن‌ها و تجمعات استان گیلان
به دستور دادستان محترم استان گیلان تمامی جشن های عروسی و همایش ها و تجمع های صنفی ممنوع و لغو شد.(ادامه)
هشدار نسبت به سفرهای غیرضروری به مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشیکی مازندران درباره سفرهای غیرضروری مازندرانی‌ها به استان‌های دیگر و ساکنان نقاط دیگر ایران به این استان هشدار داد.(ادامه)
فرماندار : میزان مشارکت مردم ساری و میاندرود در انتخابات ۴۴.۵ درصد بود
فرماندار ساری میزان مشارکت مردم این حوزه انتخابیه را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۴.۵ درصد اعلام کرد.(ادامه)
استاندار : مسافران ورودی به مازندران تست کرونا می دهند
استاندار مازندران گفت: برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از انتشار ویروس، پایگاه های تست و سنجش کرونا از مسافران در مبادی ورودی استان دایر می شود.(ادامه)
استاندار گیلان افزایش میزان تولید ماسک و عرضه به بازار را جوابگوی نیاز بیماران، پزشکان و پرستاران عنوان و خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم با حفظ آرامش، توصه های متخصصان بهداشتی را با دقت رعایت و از حضور غیرضروری در اماکن عمومی خودداری کنند.
مردم از سفر به گیلان خودداری کنند/ مقرر شد که کارکنان اداره ها شیفت بندی شوند
استاندار گیلان افزایش میزان تولید ماسک و عرضه به بازار را جوابگوی نیاز بیماران، پزشکان و پرستاران عنوان و خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم با حفظ آرامش، توصه های متخصصان بهداشتی را با دقت رعایت و از حضور غیرضروری در اماکن عمومی خودداری کنند. (ادامه)
رای «نه» به مجلس فعلی!(يادداشت)
(ادامه)
مهندس سیف اله علی نیا رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند زادروز خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس را به جامعه مهندسی استان مازندران تبریک گفت. پیام تبریک رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران به مناسبت روز مهندسی
مهندس سیف اله علی نیا رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند زادروز خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس را به جامعه مهندسی استان مازندران تبریک گفت.(ادامه)
شناسایی و قرنطینه ۶ بیمار مشکوک به کرونا در آمل
رییس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: ۶ بیمار مشکوک به کرونا در این شهرستان شناسایی و قرنطینه شدند.(ادامه)
چقدر باید از کرونا بترسیم
ترس بی‌دلیل، نبود شناخت و رفتار غیرمنطقی ممکن است دردسرهای کرونا را بیشتر کند(ادامه)
شمال نیوز: به مناسبت.پنجم اسفند روز مهندس، مصطفی تقوی مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران با حضور در سازمان نظام مهندسی استان و همچنین دفاتر مهندسین مشتری بانک مسکن، روز مهندس را به آنها تبریک گفت. پیام مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران بمناسبت روز مهندس
شمال نیوز: به مناسبت.پنجم اسفند روز مهندس، مصطفی تقوی مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران با حضور در سازمان نظام مهندسی استان و همچنین دفاتر مهندسین مشتری بانک مسکن، روز مهندس را به آنها تبریک گفت.(ادامه)
لایحه بودجه ۹۹ در مجلس رد شد
نمایندگان مجلس با ۶۷ رأی موافق و ۱۱۴ مخالف کلیات لایحه بودجه ۹۹ را رد کردند.(ادامه)
آیا زردچوبه برای آلزایمر مفید است؟
زردچوبه یکی از معدود درمان های گیاهی است که برخی شواهد علمی به بی خطری و اثربخشی آن در درمان برخی اختلالات، از جمله بیماری آلزایمر، اشاره دارند.(ادامه)
بیرانوند همه را ترساند
پس از عدم حضور تیم سپاهان برای بازی با پرسپولیس، شاگردان یحیی گل‌محمدی از امروز تمرینات خود را برای بازی مقابل شهرخودرو مشهد برگزار کردند.(ادامه)
آیا می دانید های پارلمانی….!!
به گزارش شمال نیوز، اطلاعاتی در قالب آیا میدانید؟ در خصوص مجلس یازدهم در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده منتخب مردم شریف شهرستان های تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس یازدهم با صدور پیامی از حضور مردم در انتخابات تقدیر و تشکر کرد. پیام قدردانی سید شمس الدین حسینی از حضور حماسی مردم در انتخابات
شمال نیوز: نماینده منتخب مردم شریف شهرستان های تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس یازدهم با صدور پیامی از حضور مردم در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.(ادامه)
محور هراز امشب مسدود می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور هراز از امشب به علت تعمیرات، بسته خواهد شد.(ادامه)
تغییر از مجلس شروع می‌شود
محسن پیرهادی در روزنامه رسالت نوشت: «نتایج نهایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد و مردم هر حوزه انتخابیه به‌جز چند مورد که در دور دوم، تعیین می‌شوند، وکلای خود را شناختند. ذکر چند نکته خالی از لطف نیست:(ادامه)
شناسایی ویروس کرونا در کمتر از ۱۵ دقیقه
یک شرکت داروسازی در کانادا با استفاده از فناوری نانو، در حال توسعه ابزار شناسایی ویروس کرونا است که می‌توان با آن در مدت کمتر از ۱۵ دقیقه بیماری را شناسایی کرد.(ادامه)
مخالفت نمایندگان مجلس با کلیات بودجه ۹۹
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس با کلیات لایحه بودجه ۹۹ مخالفت کردند.(ادامه)
خبر خوب کرونایی +عکس
(ادامه)
شمال نیوز:
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به ۱۲ و تعداد مبتلایان ۶۴ به نفر رسید. خبر فوت ۵۰ قمی بر اثر کرونا تکذیب شد/ افزایش شمار مبتلایان به ۶۴ نفر
شمال نیوز: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به ۱۲ و تعداد مبتلایان ۶۴ به نفر رسید.(ادامه)
استاندار گیلان: ۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان بهبود یافته اند
استاندار گیلان با تأکید بر اینکه همه توان خود را برای مقابله با کرونا ویروس به کار گرفته‌ایم، گفت: دو مورد جدید ابتلای قطعی به کروناویروس در استان گزارش‌ شده و دو نفر دیگری که پیش‌تر بستری بودند، پس از مداوا در بیمارستان و بهبودی، به خانه بازگشته‌اند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.