.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز:


وزیر بهداشت اعلام کرد: اگر مورد مشکوکی به ابتلا به کرونا در ورودی و خروجی شهرها دیده شود، حتما این فرد برای مدت ۱۴ روز به قرنطینه خواهد رفت. پیک اصلی کرونا در هفته آتی و روزهای آینده است / هفته نسبتا سختی در پیش داریم/ کاهش ساعت کاری ادارات/ به قرنطینه شهرها اعتقاد نداریم/مردم همکاری کرده و از ترددها کم کنند(خبر)
شمال نیوز: وزیر بهداشت اعلام کرد: اگر مورد مشکوکی به ابتلا به کرونا در ورودی و خروجی شهرها دیده شود، حتما این فرد برای مدت ۱۴ روز به قرنطینه خواهد رفت.(ادامه)
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا، در ایران اظهار کرد:از ظهر روز گذشته نفر مبتلای جدید به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده است. آمار جدید کرونا در ایران؛ ۳۸۸ مبتلا، ۳۴ فوتی / استان های شمالی ۳۳ مورد/ بهبود ۷۳ نفر از مبتلایان
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا، در ایران اظهار کرد:از ظهر روز گذشته نفر مبتلای جدید به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده است.(ادامه)
شهردار مرکز مازندران در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامت شهروندان ، دستور نظافت و ضدعفونی کل شهر را به سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی ، مدیریت پسماند و حمل و نقل بار و مسافر ابلاغ کرد.

بر این اساس سازمان آتش نشانی ضمن آماده باش کامل و تشکیل 6 اکیپ 5 نفره مجهز به ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز از ساعت 6:30 صبح پنجشنبه از مرکز شهر اقدام به ضدعفونی تمام نقاط شهر خصوصاً بازارها و اماکن پر تردد کرده است./ عکس: خزرنما- صدا و سیما ضد عفونی معابر شهری در ساری برای پیشگیری از کرونا(خبر)
شهردار مرکز مازندران در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامت شهروندان ، دستور نظافت و ضدعفونی کل شهر را به سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی ، مدیریت پسماند و حمل و نقل بار و مسافر ابلاغ کرد. بر این اساس سازمان آتش نشانی ضمن آماده باش کامل و تشکیل 6 اکیپ 5 نفره مجهز به ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز از ساعت 6:30 صبح پنجشنبه از مرکز شهر اقدام به ضدعفونی تمام نقاط شهر خصوصاً بازارها و اماکن پر تردد کرده است./ عکس: خزرنما- صدا و سیما(ادامه)
تعطیلی 15 بازار هفتگی شهر ساری
در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا 15 بازار هفتگی شهر ساری تعطیل شده است.(ادامه)
دادگستری مازندران و اختصاص شماره تلفن برای معرفی اخلاگران فضای روانی
دادگستری مازندران با اختصاص شماره تلفن از مردم خواست در خصوص کرونا اخلاگران فضای روانی و شایعه سازان را معرفی کنند.(ادامه)
ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم در تالار‌ها
کسانی که از قبل اقدام به رزرو تالار، اماکن، رستوران و هتل کردند می‌توانند به صاحبان این تالار‌ها و اماکن مراجعه و نسبت به لغو مراسم خود اقدام کنند. (ادامه)
"ترس" تنها چیزی که باید از آن ترسید(يادداشت)
(ادامه)
ثبت نام در کاروان‌های حج ۹۹ از صبح امروز آغاز شد؛ هزینه این سفر از ۳۲.۵ میلیون تا حدود ۴۱ میلیون تومان متغیر است. آغاز ثبت نام حج۹۹ و اعلام هزینه‌ها
ثبت نام در کاروان‌های حج ۹۹ از صبح امروز آغاز شد؛ هزینه این سفر از ۳۲.۵ میلیون تا حدود ۴۱ میلیون تومان متغیر است.(ادامه)
آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی در قم
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت و فوت ۷۱ نفر به دلیل آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در قم خبر داد.(ادامه)
نتیجه تست کرونای ۳۰ نماینده مجلس
وکیلی نماینده مجلس، در توئیتی اعلام کرد: طبق اطلاع از تست کروناویروس سی نفر از همکاران در مجلس شورای اسلامی، تاکنون نتیجه اعلان شده ۴ نفر مثبت است. (ادامه)
شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است. دود کرونا در چشم بازار(يادداشت)
شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است. (ادامه)
عکس خانوادگی بازیگر پیشکسوت
به تازگی تصویری از فتحعلی اویسی و فرزندانش منتشر شده که در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. (ادامه)
تست کرونای کدامیک از مسئولان مثبت بوده است؟
بیماری کرونا، این روزها مهم‌ترین موضوعی است که در تمامی سطوح جامعه اعم از نهادهای سیاسی رسمی و محافل شخصی افراد مطرح می‌شود. از همان لحظه‌ای که در ۳۰ بهمن ( ۱۹ فوریه) مرگ دو نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در شهر قم از سوی وزارت بهداشت مطرح شد، التهابی فراگیر بر کشور حاکم شد. این ویروس میان غنی، فقیر، مسئول، غیر مسئول، پیر، جوان و... تفاوتی قائل نمی‌شود، دامن‌گیر بخشی بزرگ از شخصیت‌های سیاسی و مسئول کشور نیز شده است. (ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به مقام معظم رهبری از ایشان به دلیل «پیام امید بخش، پدرانه، مهربانانه و سرشار از صفا» تشکر کرد و افزود که وفاق و همدلی مردم و خدمتگزاران عرصه سلامت با شعار «کرونا را شکست می دهیم» جهانیان را شگفت زده خواهد کرد. نامه تشکر وزیر بهداشت از مقام معظم رهبری
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به مقام معظم رهبری از ایشان به دلیل «پیام امید بخش، پدرانه، مهربانانه و سرشار از صفا» تشکر کرد و افزود که وفاق و همدلی مردم و خدمتگزاران عرصه سلامت با شعار «کرونا را شکست می دهیم» جهانیان را شگفت زده خواهد کرد.(ادامه)
تاریخ مهار ویروس کرونا اعلام شد!
بنابر اعلام یک رسانه هنگ‌کنگی احتمالا تا ماه آوریل(اردیبهشت‌ماه ۹۹) ویروس کرونا در چین تحت کنترل قرار می‌گیرد.(ادامه)
۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان گیلان بهبود یافتند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: ۱۲ بیمار مبتلا به کروناویروس در گیلان بهبود یافتند (ادامه)
شمال نیوز : وی بیان کرد: به طور متوسط روزانه ۷۰ نفر به دلایل بیماری تنفسی در بیمارستان های استان بستری می شوند ..... کرونا به گلستان هم رسید / ابتلای 2 گلستانی به کرونا قطعی شد / 79 فرد مشکوک بستری شدند
شمال نیوز : وی بیان کرد: به طور متوسط روزانه ۷۰ نفر به دلایل بیماری تنفسی در بیمارستان های استان بستری می شوند .....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران گفت: وضعیت برگزاری نماز جمعه در هفته‌های آتی در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد..... نماز جمعه ، فردا در کدام شهرهای مازندران برگزار نمی شود ؟
شمال نیوز : رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران گفت: وضعیت برگزاری نماز جمعه در هفته‌های آتی در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.....(ادامه)
محمد و مجید جمشیدی دو برادر موسیقی‌د‌ان ساکن لنگرود در روزهای خیر و به فاصله کمتر از یک هفته به خاطر ابتلا به کرونا جان سپرده‌اند. درگذشت دو برادر هنرمند در گیلان به دلیل ابتلا به کرونا
محمد و مجید جمشیدی دو برادر موسیقی‌د‌ان ساکن لنگرود در روزهای خیر و به فاصله کمتر از یک هفته به خاطر ابتلا به کرونا جان سپرده‌اند. (ادامه)
تست کرونای معصومه ابتکار مثبت اعلام شد
(ادامه)
لغو نماز جمعه بخاطر کرونا در این ۲۳ مرکز استان
شورای سیاستگذاری در خصوص نماز جمعه این هفته کشور اطلاعیه‌ای را صادر کرد. (ادامه)
شهردار ساری گفت: شش اکیپ پنج نفره مجهز به ماشین آلات و تجهیزات مشغول ضدعفونی کردن شهر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.
شهردار: شهر ساری برابر کرونا ضدعفونی شد
شهردار ساری گفت: شش اکیپ پنج نفره مجهز به ماشین آلات و تجهیزات مشغول ضدعفونی کردن شهر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند. (ادامه)
درگذشت بانوی فوتسالیست به دلیل ابتلا به کرونا + عکس
الهام شیخی، فوتسالیست قمی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
رهبر انقلاب: تشکر صمیمانه رهبر انقلاب از زحمات پزشکان و پرستاران در مبارزه با کرونا/ امیدواریم این کار برجسته خیلی طولانی نشود و زودتر کلک این ویروس گرفته بشود(خبر)
(ادامه)
آرامش روانی در مقابله با کرونا
(ادامه)
از ۱۰۶ ابتلای قطعی جدید، ۳۸ نفر در تهران، ۲۳ نفر در گیلان، ۷ نفر در قم، یک نفر در همدان، ۸ نفر در اصفهان، ۷ نفر در مازندران، ۵ نفر در اردبیل، ۳ نفر در البرز، .... تازه‌ترین اخبار رسمی از قربانیان کرونا در ایران؛ ۲۴۵ ابتلا و ۲۶ فوتی
از ۱۰۶ ابتلای قطعی جدید، ۳۸ نفر در تهران، ۲۳ نفر در گیلان، ۷ نفر در قم، یک نفر در همدان، ۸ نفر در اصفهان، ۷ نفر در مازندران، ۵ نفر در اردبیل، ۳ نفر در البرز، ....(ادامه)
کرونا دهیاران مازندران را پای کار آورد
برای پیشگیری از کرونا در روستا‌ها با دستور استاندار مازندران، دهیاران مسئول پدافند غیر عامل شدند.(ادامه)
لغو کامل لیگ قهرمانان آسیا در دستور کار AFC
لغو کامل رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در دستور کار AFC قرار گرفت.(ادامه)
تشکر رهبر انقلاب از دست‌اندرکاران پزشکی برای مواجهه با کرونا
رهبر انقلاب طی پیامی از وزیر بهداشت و همکاران، پزشکان، پرستاران و کادر‌های درمانی و مجموعه دست‌اندرکاران پزشکی در مواجهه و مبارزه با بیماری کرونا تشکر کرد.(ادامه)
جدول/ قیمت روز خودرو در ۸ اسفند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.