.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دلار و یورو در صرافی ملی چند؟
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 3 مهر 1400 (ادامه)
نظر هیئت مدیره استقلال درمورد ادامه با مجیدی
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی به طور حتم به کارش ادامه می‌دهد و نظر باشگاه ادامه همکاری با او است.(ادامه)
عکس/ جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور
بر پایه نقشه‌ای که سامانه "ماسک"، وابسته به وزارت بهداشت منتشر کرده تعداد شهرهای در وضعیت قرمز (بسیار پرخطر) طی یک هفته تقریبا نصف شده و از ۵۷ به ۲۹ شهر کاهش یافته است.(ادامه)
اعزام ۵۲ هزار زائر اربعین تا ساعت ۹ امروز/ ۵۵۴ پرواز انجام شد
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: تا ساعت ۹ صبح امروز ۵۲ هزار زائر اربعین از طریق ۵۵۴ پرواز به کشور عراق اعزام شدند. (ادامه)
تصاویر/ حال و هوای نجف اشرف در آستانه اربعین
نجف اشرف در آستانه اربعین حسینی شاهد حضور مواکب و زوار عراقی، ایرانی است که برای زیارت حرم مطهر امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) و کسب اجازه جهت شروع پیاده روی به سمت حرم مطهر فرزندشان در کربلای معلی، وارد این شهر شده و شور و حال خاصی در این مکان مقدس برپاست. (ادامه)
تسلیت رهبر انقلاب به خانواده علی لندی قهرمان نوجوان ایذه‌ای
در تماسی از دفتر رهبر انقلاب اسلامی با خانواده علی لندی نوجوان ایذه‌ای، مراتب تسلیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ابلاغ و با این خانواده داغدیده همدردی شد. (ادامه)
جریمه ۵۰ میلیون ریالی برای کشتار غیر مجاز دام در قائم شهر
رئیس اداره دامپزشکی قائمشهر از صدور حکم جزای ۵۰ میلیون ریالی برای یک واحد عرضه گوشت بعلت کشتار غیر مجاز دام خبر داد.(ادامه)
8 خودروی خارجی یک میلیارد تومانی در بازار ایران
براساس مشاهدات میدانی قیمت خودرو‌های خارجی در کشور، با نوسانات جزئی در نرخ همراه است. (ادامه)
یکی از غلاتی که هرگز نباید خام خورده شود
مصرف برخی از مواد غذایی خام به گفته متخصصان برای بدن مفید است، اما نوعی غلات وجود دارد که باید از خام خوردن آن جلوگیری کنید، چون خطرات زیادی برای سلامتی دارد.(ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
استقلال تصمیمش را درباره فرهاد مجیدی گرفت
به نظر می‌رسد مدیریت جدید استقلال علاقه‌ای به تغییر فرهاد مجیدی ندارد.(ادامه)
مرز مهران به روی زوار زمینی اباعبدالله الحسین (ع) باز شد
نخست وزیر عراق شامگاه جمعه دستور داد که امور زائران ایرانی در مرز «زرباطیه» (مهران) طبق قانون با تسهیل انجام شود. (ادامه)
آغاز سال تحصیلی ۵۱۹ هزار دانش آموز در مازندران
با نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی، درس و تحصیل ۵۱۹ هزار دانش آموز مازندران به صورت مجازی و حضوری آغاز شد.(ادامه)
توزیع سوخت بین کشاورزان ساروی
مدیر جهاد کشاورزی ساری از توزیع ۶۶۴ هزار و ۶۳۸ لیتر سوخت سهمیه‌ای حمایتی بین کشاورزان این شهرستان خبر داد.(ادامه)
برگزاری انتخابات هيئت مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي بشل سوادكوه
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: همچنان شاهد ادامه مرخصی‌های خارج از روال قانونی هستیم. ادعای یک نماینده مجلس؛ مشایی و بقایی یک سال است که خارج از زندان هستند
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: همچنان شاهد ادامه مرخصی‌های خارج از روال قانونی هستیم.(ادامه)
قیمت خودرو امروز ۳ مهر / ریزش ادامه دار قیمت پژو و دنا
قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز با کاهش تعداد زیادی از خودروها همراه است. قیمت خودروهای پژو، دنا و تیبا با کاهش قیمت همراه بودند. (ادامه)
آغاز مدرسه تلویزیونی از امروز
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان صدا و سیما از امروز ۱۵ ساعت در شبانه روز برای دانش آموزان برنامه آموزشی خواهد داشت.(ادامه)
شمال نیوز : معاون بهداشت وزارت بهداشت، در ارتباط با وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان و شرایط بازگشایی مدارس، توضیحاتی ارائه داد. رئیسی : بازگشایی مدارس با واکسیناسیون دانش آموزان ارتباطی ندارد
شمال نیوز : معاون بهداشت وزارت بهداشت، در ارتباط با وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان و شرایط بازگشایی مدارس، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: حدود دو تا سه هفته فرصت داده‌ایم تا مردم واکسن تزریق کنند و بعد از این مهلت همه خدمات در اماکن تجمعی و برای استفاده از بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و... بر اساس ارائه کارت واکسن انجام می‌شود....(خبر)
(ادامه)
عکس/ برخورد خشن محمود فکری با فرهاد مجیدی!
فرهاد مجیدی سرمربی فعلی استقلال و محمود فکری سرمربی پیشین این تیم رابطه خوبی با یکدیگر ندارند و این اواخر انواع و اقسام مصاحبه‌ها با کنایه علیه یکدیگر انجام داده‌اند. محمود فکری سرمربی قبلی استقلال، مجیدی و همکارانش را مقصر برخی مسائل در دوران حضورش در استقلال می‌داند و مجیدی نیز فکری را تهدید به شکایت کرده است. تماشای عکسی قدیمی از زمان حضور محمود فکری و فرهاد مجیدی در استقلال و صحنه برخورد شدید این دو بازیکن با یکدیگر داخل زمین خالی از لطف نیست. این عکس مربوط به دهه ۷۰ است که توپ از محمود فکری عبور کرده و کاپیتان وقت استقلال ناخودآگاه به جای توپ پای فرهاد مجیدی را نشانه گرفته است. پس از این صحنه فرهاد مجیدی برای دقایقی روی زمین افتاد تا پایش را مداوا کند. (ادامه)
مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال شد
شنیده ها حاکی از آن است که حمیدرضا سجادی، وزیر ورزش و جوانان مصطفی آجورلو را برای مدیرعاملی استقلال تایید کرده است.(ادامه)
عکس/ سلفی با رئیس جمهور
سلفی با رئیسی در حاشیه حضور رئیس جمهور در یادمان شهدای قلاویزان واقع در نقطه صفر مرزی شهرستان مهران. (ادامه)
اجباری شدن کارت واکسن در کشور تا سه هفته آینده / ارائه خدمات و خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس منوط به داشتن کارت می‌شود
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از الزام ارائه خدمات با کارت واکسن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: حدود دو تا سه هفته فرصت داده‌ایم تا مردم واکسن تزریق کنند و بعد از این مهلت همه خدمات در اماکن تجمعی و برای استفاده از بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و... بر اساس ارائه کارت واکسن انجام می‌شود. (ادامه)
۱۱ بلایی که نخوردن آب کافی بر سرتان می‌آورد
دریافت روزانه آب کافی برای حفظ سلامتی و تناسب اندام و جلوگیری از کم آبی بدن ضروری است.(ادامه)
بارندگی در مازندران
هوای مازندران امروز همراه با باد و باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
بالاخره مدارس حضوری است یا مجازی؟
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران درباره بازگشایی مدارس استان توضیحاتی داد.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۱۵ هزار و ۲۹۴ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی ۲۸۴ بیمار کرونا نیز جان خود را از دست دادند. فوت ۲۸۴ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۸ هزار و ۷۹۲ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۱۵ هزار و ۲۹۴ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی ۲۸۴ بیمار کرونا نیز جان خود را از دست دادند.(ادامه)
۲ فقره آتش سوزی مراتع لاریجان آمل مهار شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل گفت: دو فقره آتش سوزی مراتع دربخش کوهستانی لاریجان پس از حدود ۴ ساعت تلاش نیروهای یگان حفاظت و مردم مهار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.