.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دو انتصاب تازه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
محمدمهدی اسماعیلی در احکامی، سیدمحمود اسلامی را در جایگاه معاون توسعه و مدیریت منابع، و سیدمجید امامی را در جایگاه دبیر شورای فرهنگ عمومی وزارت ارشاد منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر کشور گفت: اصل بر تغییر استانداران نیست، بلکه اصل بر انتخاب بهترین افراد است. وزیر کشور : بیشتر استانداران انتخاب و در مرحله تصویب در هیات دولت قرار دارند/ اولویت دولت، بومی بودن استاندار به شرط توانمندی است
شمال نیوز : وزیر کشور گفت: اصل بر تغییر استانداران نیست، بلکه اصل بر انتخاب بهترین افراد است. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی سعید محمد را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد.
سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد شد
شمال نیوز : وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی سعید محمد را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : دبیر کمیته کشوری اپیدمیولوژی ستاد ملی می‌گوید: طبیعتا تزریق واکسن یک کار داوطلبانه است و نمی‌شود کسی را مجبور کرد، اما با توجه به ضرورت علمی انجام این کار و نیاز کشور برای رسیدن به ایمنی جمعی، ناگزیر به اجباری‌کردن غیرمستقیم واکسیناسیون هستیم. واکسن نزن‌ها با زندگی اجتماعی خداحافظی کنند / ۴۰ درصد گروه‌های پرخطر هنوز واکسن نزده‌اند
شمال نیوز : دبیر کمیته کشوری اپیدمیولوژی ستاد ملی می‌گوید: طبیعتا تزریق واکسن یک کار داوطلبانه است و نمی‌شود کسی را مجبور کرد، اما با توجه به ضرورت علمی انجام این کار و نیاز کشور برای رسیدن به ایمنی جمعی، ناگزیر به اجباری‌کردن غیرمستقیم واکسیناسیون هستیم.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت مطالبات معوقه معلمان و خسارات خشکسالی کشاورزان را در اولویت قرار دهد سطح سنی مدیران را پایین بیاوریم/ به افراد جوان اعتماد کنید ولو اگر همکلاس و همکار ما نبوده‌اند
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت مطالبات معوقه معلمان و خسارات خشکسالی کشاورزان را در اولویت قرار دهد(ادامه)
خداییان بیان اینکه افرادی مانند فریدون، نعمت زاده، رضوی و هاشمی الان در زندان هستند گفت: این افراد مرخصی رفته بودند و بازگشته اند و بقایی در مرخصی استعلاجی است و طبق گزارش های واصله در خارج از زندان تحت معالجه است ....(خبر)
(ادامه)
قیمت پراید کارکرده چند؟
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید کارکرده در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
دلیل نداشتن اشتها برای خوردن صبحانه چیست؟
صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی است. اما خوردن صبحانه برای بیشتر افراد یک چالش واقعی است. در بیشتر موارد، بی‌اشتهایی هنگام صبح کاملا طبیعی است و جایی برای نگرانی وجود ندارد.(ادامه)
واکنش باشگاه پرسپولیس به محرومیت فرهاد مجیدی
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره رای صادره علیه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال توضیحاتی را ارائه کرد. (ادامه)
مدرسه تلویزیونی ایران شنبه بازگشایی می‌شود
فصل جدید برنامه مدرسه تلویزیونی ایران شنبه، سوم مهرماه پخش خواهد شد. (ادامه)
هوایی صاف در اولین روز پاییز
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی مرکز جامع سلامت بابل
مرکز جامع سلامت شهدای گمنام شهرستان بابل تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.(ادامه)
خبر خوش برای زائران اربعین حسینی
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از برخورد با ایرلاین ها و توزیع کنندگان متخلف پرفروش بلیت پروازهای اربعین خبر داد و گفت:تعداد پروازهای اربعین افزایش یافت. (ادامه)
واکنش آذری جهرمی به محرومیت فرهاد مجیدی
در حالیکه باشگاه استقلال دلیل محرومیت فرهاد مجیدی عدم پرداخت جریمه صادر شده به دلیل اظهارات ایشان در خصوص آذری جهرمی وزیر وقت ارتباطات دانست، آذری جهرمی این موضوع را تکذیب کرد (ادامه)
راه‌های جذب بهتر ویتامین دی
مصرف مولتی ویتامین یا مکمل ها یک نوع راهکار مراقبت از خود محسوب می شود ، مخصوصاً اگر شما مصرف ویتامین دی را جزو برنامه های مراقبتی جای دهید زیرا می تواند فواید زیادی به شما برساند. (ادامه)
واردات ۸۰۰ هزار دز واکسن آنفلوآنزا به کشور
مدیرکل اداره داروی سازمان غذا و دارو از واردات ۸۰۰ هزار دز واکسن آنفلوآنزا به کشور خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : فرمانده اسبق سپاه گفت : بعد از جلسه برادر مرتضی قربانی را صدا زدم و حکم فرماندهی لشکر را به او دادم، حکمی که داخل همان کاغذ جبهه‌ای بدون بروکراسی اداری نوشته شده بود..... لشکر 25 کربلا؛ تنها لشکر ویژه دوران دفاع مقدس+ دانستی های شهدای دفاع مقدس مازندران
شمال نیوز : فرمانده اسبق سپاه گفت : بعد از جلسه برادر مرتضی قربانی را صدا زدم و حکم فرماندهی لشکر را به او دادم، حکمی که داخل همان کاغذ جبهه‌ای بدون بروکراسی اداری نوشته شده بود.....(ادامه)
قبلي 1 ... 31 32 33 34 35 36

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.