.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قدردانی صمیمانه فرزند آیت‌الله حسن‌زاده آملی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع معظم‌له
فرزند علامه ذوفنون حسن‌زاده آملی گفت: از مردم شریف آمل، مردم بزرگوار مازندران، شهرستان‌های مختلف کشور، مردم غیور استان‌ها، شاگردان ارزشمند و بزرگوار حضرت علامه از قم و سایر شهرها، استان‎های دور و نزدیک که در مراسم تشییع و وداع حضور پرشور و کم‌نظیر داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی دارم. (ادامه)
تصویر دو پزشک ایرانی در پیاده روی اربعین غوغا کرد +عکس
تصویر پزشکان ایرانی بی ادعا در خدمت زائران اباعبدالله الحسین(ع) با کوله باری از دارو و تجهیزات پزشکی؛ متخصصانی که هم خدمت می کنند هم پیاده روی به عشق زیارت ، غوغا به پا کرد. (ادامه)
قیمت پژوپارس در بازار خودرو
گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت پژوپارس اتوماتیک در بازار ۳۷۹ میلیون تومان است. (ادامه)
تأثیر یک ساعت خواب اضافی برای سلامتی
یک ساعت خواب اضافی در آخر هفته ممکن است جایگزین یک خواب معمولی و خوب نباشد، اما تحقیقات نشان داده است که این روند به کاهش افسردگی کمک می‌کند. (ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بزرگداشت علامه حسن زاده آملی از سوی رهبر انقلاب در مدرسه فیضیه قم
مراسم گرامیداشت آیت الله حسن حسن زاده آملی از سوی رهبر معظم انقلاب فردا سه شنبه در مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود.(ادامه)
ایران و جهان سوگوار ارتحال علامه حسن زاده آملی است
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با تسلیت ارتحال علامه حسن زاده گفت: امروز ایران و جهان اسلام سوگوار و عزادار رحلت این عالم ربانی است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب: امکانات ناشی از فضای مجازی و رسانه‌ای برای روشنگری و پاسخ به ابهامات مغتنم است / دانشجویان هر کدام مانند چراغی اطراف خود را روشن و ابهام‌زدایی کنند
مراسم عزاداری اربعین سید و سالا شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اصحاب با وفای ایشان از طریق ارتباط تصویری از دانشگاه تهران (محل تجمع هیئت‌های دانشجویی) با حسینیه امام خمینی(ره) در حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت منتهی به۵ مهر ۱۴۰۰ تعداد ۱۴ هزار و ۴۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۱۹ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۹۹۰ نفر رسید. شناسایی ۱۴۴۷۰ بیمار جدید / ۲۸۹ تن دیگر جان باختند /مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۹ هزار و ۶۴۹ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت منتهی به۵ مهر ۱۴۰۰ تعداد ۱۴ هزار و ۴۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۱۹ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۹۹۰ نفر رسید.(ادامه)
انتقال پیکر علامه حسن‌‌زاده آملی به زادگاهش برای تدفین/ جاده ورودی روستای ایرا مسدود است
مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده‌آملی در شهر آمل پایان یافت و پیکر این عالم جلیل‌القدر از طریق هلی‌کوپتر در حال انتقال به روستای ایرا بخش لاریجان است. (ادامه)
قیمت خودرو در بازار آزاد؛ پنجم مهر ۱۴۰۰
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با تغییرات اندک همراه است.(ادامه)
اهدای خون در روز اربعین
مراکز اهدای خون مازندران در اربعین حسینی آماده میزبانی از اهداکنندگان خون است.(ادامه)
عکس/ حضور علی لاریجانی در مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده‌ آملی
علی لاریجانی امروز در مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده‌ آملی حضور یافت. (ادامه)
مراسم وداع و تشییع پیکر مرحوم علامه حسن حسن‌زاده آملی امروز دوشنبه ۵ مهرماه مصادف با اربعین حسینی (ع) از میدان ۱۷ شهریور آمل با حضور مردم برگزار شد.
وداع با ذوفنون ایران/ پیکر مطهر علامه حسن‌زاده آملی تشییع شد + تصاویر
مراسم وداع و تشییع پیکر مرحوم علامه حسن حسن‌زاده آملی امروز دوشنبه ۵ مهرماه مصادف با اربعین حسینی (ع) از میدان ۱۷ شهریور آمل با حضور مردم برگزار شد. (ادامه)
عکس/ رهبر انقلاب در مراسم عزاداری اربعین ۱۴۰۰
براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مراسم امسال به صورت ارتباط تصویری و صرفاً با حضور جمعی از نمایندگان هیئت‌های دانشجویی در دانشگاه تهران در حال برگزاری است. ۱۴۰۰/۷/۵ (ادامه)
اخذ تست کرونا از زوار اربعین زمان بازگشت به کشور
دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به روند اعزام زوار حسینی به کربلای معلی، تمهیدات بازگشت به کشور را اعلام و تاکید کرد تست کرونا نیز از همه گرفته می شود.(ادامه)
تازه ترین قیمت خودرو؛ پژوپارس ۳۷۹ میلیون تومان شد
گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت پژوپارس اتوماتیک در بازار ۳۷۹ میلیون تومان است.(ادامه)
عکس/ حضور کودکان در پیاده روی اربعین حسینی
(ادامه)
به مجلس یازدهم پیشنهاد می کنم که حتما از دو ظرفیت کشور که به آن اشاره می‌کنم استفاده کنند: یک اینکه حتما از ظرفیت مدیران و نمایندگان قبلی تحت عنوان کمیسیون‌ها و شوراهای مشورتی استفاده کنند. یک پیشنهاد مهم به آقایان نماینده
به مجلس یازدهم پیشنهاد می کنم که حتما از دو ظرفیت کشور که به آن اشاره می‌کنم استفاده کنند: یک اینکه حتما از ظرفیت مدیران و نمایندگان قبلی تحت عنوان کمیسیون‌ها و شوراهای مشورتی استفاده کنند.(ادامه)
قیمت طلا و سکه در پنجم مهر/ دلار چند؟
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است. (ادامه)
وعده مدیرعامل استقلال به عارف غلامی
آجورلو در تماس تلفنی با عارف غلامی که اکنون برای مداوا در قطر حضور دارد، جویای حال این مدافع مصدوم تیم فوتبال استقلال شد. (ادامه)
عکس/ گرد و خاک شدید در حرم رضوی
طوفان گرد و خاک و وزش باد شدید، مناطقی از خراسان رضوی از جمله شهر مقدس مشهد را فرا گرفته است. (ادامه)
تشییع علامه حسن زاده آملی در اربعین حسینی
تشییع پیکر حضرت علامه حسن زاده آملی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آمل آغاز شد.(ادامه)
صاف بودن آسمان در روز اربعین
هوای مازندران امروز مصادف با اربعین حسینی صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور رهبر انقلاب
مراسم عزاداری اربعین سید و سالار شهیدان، به صورت ارتباط تصویری و با حضور رهبر انقلاب برگزار در حال برگزاری است. (ادامه)
بی گمان آن مشعل فروزان دیار علویان سرو قامت، صفحات افتخار آمیزی از تاریخ پرحماسه مازندران ولایت مدار را بخود اختصاص داده است که مرور آن ها می تواند چراغ راه مسیر ترسیمی نظام اسلامی باشد. مشعل فروزان دیار علویان(يادداشت)
بی گمان آن مشعل فروزان دیار علویان سرو قامت، صفحات افتخار آمیزی از تاریخ پرحماسه مازندران ولایت مدار را بخود اختصاص داده است که مرور آن ها می تواند چراغ راه مسیر ترسیمی نظام اسلامی باشد.(ادامه)



علامه حسن زاده آملی در اواخر سال ۱۳۰۷ هجری شمسی در آمل متولد شد. وی صبح سوم مهرماه سال ۱۴۰۰ به علت بیماری ریوی در بیمارستان بستری شد و شب هنگام درگذشت. آیت الله حسن زاده آملی در قاب تصویر(خبر)
علامه حسن زاده آملی در اواخر سال ۱۳۰۷ هجری شمسی در آمل متولد شد. وی صبح سوم مهرماه سال ۱۴۰۰ به علت بیماری ریوی در بیمارستان بستری شد و شب هنگام درگذشت.(ادامه)
، در جلسه بعدازظهر امروز هیئت دولت که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، استانداران منتخب 3 استان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند. رأی اعتمادهیئت وزیران به ۳ استاندار
، در جلسه بعدازظهر امروز هیئت دولت که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، استانداران منتخب 3 استان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.(ادامه)
اعلام ۵ روز عزای عمومی در مازندران به‌مناسبت درگذشت علامه حسن زاده آملی
نماینده ولی فقیه واستاندار مازندران به‌مناسبت ارتحال ملکوتی عالم ربانی و سالک توحیدی علامه آیت‌الله العظمی حسن‌زاده آملی طی صدور پیامی مشترک پنج روز عزای عمومی در مازندران اعلام کردند‌.(ادامه)
تصاویر/اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر آیت‌الله حسن‌زاده آملی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شامگاه امروز (یکشنبه) با حضور در کنار پیکر مرحوم آیت‌الله حسن‌زاده آملی، ضمن اقامه نماز میت و قرائت کلام‌الله مجید با آن عالم ربّانی و سالک توحیدی وداع کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.