.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
شمال نیوز:عضو هیأت رئیسه مجلس ماجرای عزیمت اعضای دولت دوازدهم به مجموعه تفریحی وزارت نفت در محمودآباد را تشریح کرد. ماجرای عزیمت اعضای دولت دوازدهم به مجموعه تفریحی وزارت نفت در محمودآباد!
شمال نیوز:عضو هیأت رئیسه مجلس ماجرای عزیمت اعضای دولت دوازدهم به مجموعه تفریحی وزارت نفت در محمودآباد را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واکسن برکت از سینوفارم بهتر جواب داده است، علت شیوع قارچ سیاه را تجویز کورتون و رمدیسیور دانست و گفت: متاسفانه پروتکل‌های درمانی توسط برخی از پزشکان کامل اجرا نمی‌شود و بدون تست برای بیماران کورتون و رمدسیور تجوز می‌شود. برکت بهتر از سینوفارم جواب داده/شایع شدن قارچ سیاه بدلیل تجویز کورتون و رمدسیور است
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واکسن برکت از سینوفارم بهتر جواب داده است، علت شیوع قارچ سیاه را تجویز کورتون و رمدیسیور دانست و گفت: متاسفانه پروتکل‌های درمانی توسط برخی از پزشکان کامل اجرا نمی‌شود و بدون تست برای بیماران کورتون و رمدسیور تجوز می‌شود.(ادامه)
اسپری‌های بینی راه جدید برای مقابله با کرونا
در حالی که روش های درمانی متعددی برای بیماری کرونا در کشف و یا بررسی است اسپری های بینی هر روز به موضوع جدی تری جهت مقابله با این بیماری تبدیل می شوند.(ادامه)
۱۱۵ خانه محروم در ساری احداث می شود
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه ۱۱۵ واحد مسکن مددجویی در قالب پروژه های محرومیت زدایی در ساری احداث می شود، گفت: ۱۰ واحد در هفته دفاع مقدس بهره برداری شده است.(ادامه)
آثار مخرب اخبار منفی برسلامت روانی شهروندان(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : مطابق قانون کنونی، هیئت نظارت بدون شکایت فرد خاص، امکان ورود به بررسی موضوع را ندارد. اما در اصلاحیه «دست هیئت نظارت باز شده و منتظر نمی‌ماند تا کسی شکایت کند.».... مسیر تخلف احتمالی نمایندگان ناامن می‌شود / پالایش مجلس برای شناسایی «نماینده متخلف»
شمال نیوز : مطابق قانون کنونی، هیئت نظارت بدون شکایت فرد خاص، امکان ورود به بررسی موضوع را ندارد. اما در اصلاحیه «دست هیئت نظارت باز شده و منتظر نمی‌ماند تا کسی شکایت کند.»....(ادامه)
برای خرید برلیانس چقدر هزینه کنیم؟
آخرین قیمت انواع خودروی برلیانس را در این گزارش مشاهده کنید. (ادامه)
شمال نیوز : همزمان با هفته اول مهرماه ، شبکه های اجتماعی مطالبه گر در بابلسر از اخراج فله ای چهل نفر از شهرداری این شهر خبر دادند . اخراج فله ای چهل نفر از شهرداری بابلسر در ماههای اول شورای ششم
شمال نیوز : همزمان با هفته اول مهرماه ، شبکه های اجتماعی مطالبه گر در بابلسر از اخراج فله ای چهل نفر از شهرداری این شهر خبر دادند .(ادامه)
ساعت بازی ایران با کره‌جنوبی و امارات اعلام شد
AFC ساعت دقیق دیدار ملی‌پوشان فوتبال کشورمان مقابل امارات و کره‌جنوبی را اعلام کرد. (ادامه)
با ۴ میلیون کدام گوشی ها را می توان خرید؟
قیمت انواع موبایل ۳تا ۴میلیونی در بازار را در این گزارش مشاهده کنید. (ادامه)
کاهش چشمگیر مبتلایان به کرونا در مازندران
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۵۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۳۰ نفر رسید. (ادامه)
پیش بینی باران در برخی مناطق مازندران
هوای مازندران به ویژه در مناطق غربی امروز بارانی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس / حرم امام حسین (ع) در سال ۱۲۹۰ شمسی
تصویری از حرم امام حسین (ع) در سال ۱۲۹۰ شمسی منتشر شده است. (ادامه)
۳ خاصیت سیب برای کودکان
اگر نگران تغذیه و سلامتی کودکتان هستید حتماً سیب را در برنامه غذایی او بگنجانید. چون فواید زیادی برای بدن او دارد. در ادامه در خصوص ۳ خاصیت ویژه سیب برای کودکان بیشتر توضیح می‌دهیم. لطفاً با ما همراه باشید. (ادامه)
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: اصرار آژانس برای نصب دوربین در مکان‌هایی که در اثر عملیات تروریستی صدمه دیده است، در راستای همان عملیاتی است که علیه ایران صورت گرفته است و ما هرگز آن را نمی‌پذیریم. ایران ۵۰ سال است که عضو آژانس بین‌الملللی است و این نهاد باید به رفتار تبعیض‌آمیز و سیاسی خاتمه دهد....(خبر)
(ادامه)
واکسیناسیون دانش آموزان؛اجباری یا اختیاری؟
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران درباره اجباری یا اختیاری بودن تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان توضیحاتی داد.(ادامه)
۱۰ ماده غذایی مضر که پوست را زشت و پیر می‌کند
فراورده هایی همچون ژله - سرییل های مختلف و.. که در مرحله تهیه آنها از شکرهای مصنوعی استفاده می شود با ایجاد قند خون برای فرد مصرف کننده پوست و جوانی فرد را مورد حمله قرار می دهند. (ادامه)
«مسعود شجاعی» به تیم نساجی مازندران پیوست
مدیراطلاع رسانی باشگاه نساجی مازندران، جذب مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران وبازیکن باتجربه وکهنه کار فوتبال کشور به این تیم را تایید کرد.(ادامه)
واردات واکسن فایزر در دستور کار وزارت بهداشت نیست
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که از آنجاکه بر اساس آخرین شواهد علمی معتبر کمیته علمی کرونا، واکسیناسیون زنان باردار در مراکز واکسیناسیون توسط شبکه بهداشتی با واکسن سینوفارم انجام می‌شود، تصمیمی برای واردات واکسن فایزر وجود ندارد. (ادامه)
عکس/ کلاهی که بویراحمدی‌ها سر وزیر کشور گذاشتند
(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
مدیر عامل «ایران ایر» استعفا کرد
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) , در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)
شمال نیوز:

 آیین تکریم و معارفه معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با حضور وزیر دادگستری و معاونین و مدیران سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد.

رئیس جدید سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد
شمال نیوز: آیین تکریم و معارفه معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با حضور وزیر دادگستری و معاونین و مدیران سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به استقرار پایانه ویژه مازندران در مرز مهران، گفت: ۳۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین از مرز مهران به استان مازندران اختصاص داده شد اعزام ۳۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین به مازندران/ استقرار پایانه ویژه مازندران در مرز مهران
شمال نیوز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به استقرار پایانه ویژه مازندران در مرز مهران، گفت: ۳۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین از مرز مهران به استان مازندران اختصاص داده شد (ادامه)
جلب رضایتمندی ارباب رجوع از مهمترین اهداف دادگستری
رئیس کل دادگستری مازندران جلب رضایتمندی ارباب رجوع را از مهمترین اهداف دادگستری استان دانست.(ادامه)
بارش های پاییزی در راه مازندران
هواشناسی مازندران وضعیت جوی استان را برای روزهای آتی همراه با بارندگی و وزش باد پیش بینی کرده است.(ادامه)
برخورد جدی پلیس بابل با اخلاگران نظم و امنیت عمومی
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از برخورد جدی پلیس با اخلاگران نظم و امنیت عمومی خبر داد.(ادامه)
رایکا از میزبانی در بابل محروم شد
سازمان لیگ فوتبال کشور تیم رایکا را از حق میزبانی در بابل محروم کرد.(ادامه)
وزیر بهداشت: تا دو هفته آینده به واکسیناسیون ۷۰ درصدی می‌رسیم
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بعد از گذراندن دو هفته آینده به واکسیناسیون ۷۰ درصدی که می‌خواستیم خواهیم رسید. عین‌اللهی در خصوص طرح قرنطینه هوشمند، بیان کرد: به دنبال برداشتن بسیاری از محدودیت‌ها هستیم. با شیوع کرونا مردم مجبور به ماندن در منازل خود هستند. شرایطی را ایجاد خواهیم کرد که افراد واکسینه شده دارای محدودیتی برای مسافرت و کسب‌وکار نباشند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.