.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انتصاب‌سرپرست‌مرکز‌توسعه‌فناوری‌راهبردی‌ریاست‌جمهوری
با حکم معاون علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، حمید ذوالفقاری به عنوان «سرپرست مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی» این معاونت منصوب شد.(ادامه)
تسلیت محسن رضایی در پی رحلت علامه حسن زاده آملی
دکتر محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور، با صدور پیامی، رحلت جانسوز عارف گرانمایه وعلامه ذوفنون، حضرت آیت الله آقای حاج شیخ حسن حسن زاده آملی را تسلیت گفت.(ادامه)
ابوطالب شفقت معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت کشوربا ارسال پیامی درگذشت حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی،  را تسلیت گفت. پیام تسلیت ابوطالب شفقت در پی ارتحال علامه حسن زاده آملی
ابوطالب شفقت معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت کشوربا ارسال پیامی درگذشت حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی، را تسلیت گفت.(ادامه)
خبر داری که عاشقت خونه‌نشین شد؟!/ میثم مطیعی
دانلود مداحی ویژه اربعین با نوای میثم مطیعی را در ادامه می توانید دریافت نمایید .(ادامه)
ماجرای زیبای اولین زائر امام حسین(ع) در روز اربعین
شیخ طوسی می‌نویسد: «روز اربعین روزی است که جابر بن عبدالله انصاری صحابی پیامبر(ص) که در آن زمان نابینا شده بود از مدینه برای زیارت قبر امام (ع) به کربلا آمد و او اولین زائری بود که قبر شریف آن حضرت را زیارت کرد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی، این مجلس را انقلابی ترین مجلس بعد از انقلاب نامیده اند، لذا از نمایندگان مجلس انقلابی انتظار داریم تبعیت از امر رهبری را سرلوحه کار خود قرا دهند. درباره دخالت در انتخاب استانداران(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب اسلامی، این مجلس را انقلابی ترین مجلس بعد از انقلاب نامیده اند، لذا از نمایندگان مجلس انقلابی انتظار داریم تبعیت از امر رهبری را سرلوحه کار خود قرا دهند.(ادامه)
نیازی به سخن گفتن و سخنرانی کردن نداشت تا تایید بشود، نیازی به حضور در فضای مجازی نداشت تا شناخته شود، نیازی به مشاور رسانه ای نداشت تا برای برجسته سازی اش سناریو رسانه ای تنظیم کند و یا در فضای مجازی از او محافظت کند راز جذبه مواضع انقلابی علامه حسن زاده چیست؟!(يادداشت)
نیازی به سخن گفتن و سخنرانی کردن نداشت تا تایید بشود، نیازی به حضور در فضای مجازی نداشت تا شناخته شود، نیازی به مشاور رسانه ای نداشت تا برای برجسته سازی اش سناریو رسانه ای تنظیم کند و یا در فضای مجازی از او محافظت کند(ادامه)
فرماندار آمل و دبیر ستاد ارتحال علامه حسن‌زاده آملی اعلام کرد رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی نماز میت می‌خوانند. رهبر معظم انقلاب بر پیکر پاک علامه حسن‌زاده آملی نماز می‌خوانند
فرماندار آمل و دبیر ستاد ارتحال علامه حسن‌زاده آملی اعلام کرد رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی نماز میت می‌خوانند. (ادامه)
تسلیت سپاه کربلای مازندران به مناسبت رحلت علامه حسن زاده آملی
سپاه کربلای مازندران به مناسبت رحلت علامه حسن زاده آملی پیام تسلیت صادر کرد.(ادامه)
پاتک فرهاد مجیدی و استقلال به پرسپولیس
مذاکره باشگاه پرسپولیس و مهاجم سابق سپاهان به بن‌بست رسید. (ادامه)
شمال نیوز: بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۹ هزار و ۳۶۰ نفر رسید. فوت ۲۸۸ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۱۹ هزار و ۳۶۰ نفر رسید
شمال نیوز: بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۹ هزار و ۳۶۰ نفر رسید. (ادامه)
مازندران میزبان همایش پیاده روی بین المللی
رئیس هیات ورزش‌های همگانی مازندران از برگزاری همایش پیاده روی بین المللی در استان خبر داد.(ادامه)
تست چشمی کرونا برای زائران بازگشته از عراق
رستم قاسمی در حاشیه دیدار از فرودگاه امام خمینی گفت: در خصوص تست کرونای زائران هنگام بازگشت، مقرر شد برای تسریع در تخلیه و انتقال زائران، این تست بصورت چشمی و بدون انجام تست پی سی آر انجام شود. (ادامه)
جولان امواج ۳ متری در دریای خزر
بیشینه ارتفاع موج امروز در دریای خزر تا ۳ متر خواهد رسید.(ادامه)
تصاویر قدیمی از آیت الله حسن زاده آملی
مراسم وداع و تشییع پیکر این عالم شهیر جهان اسلام ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مصادف با اربعین حسینی در میدان هفده شهریور آمل برگزار می‌شود.(ادامه)
تبریک شفر به سرپرست جدید استقلال
وینفرد شفر با انتشار پیامی در فضای مجازی انتصاب بیژن طاهری را به سمت سرپرستی استقلال تبریک گفت.(ادامه)
تصاویر/ مهار آتش سوزی مهیب جنگل‌های کردکوی
آتش سوزی در جنگل های درازنوی کردکوی در استان گلستان که از پنجشنبه گذشته آغاز شده بود، با تلاش نیروهای امدادی و آتش نشانی اطفا شد. (ادامه)
حذف پاشازاده و پستش از باشگاه استقلال!
پست معاونت ورزشی از چارت باشگاه استقلال حذف شد.(ادامه)
واکسیناسیون شرط بازگشایی مدارس نیست
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس، گفت:از ابتدا بحث واکسیناسیون دانش آموزان به عنوان شرط بازگشایی مدارس نه در ایران و نه حتی در دنیا مطرح نبوده است. (ادامه)
عکس/ جاده‌ی تماشایی اشکورات رودسر
منطقه‌ی اشکورات، جزو بخش رحیم آباد از شهرستان رودسر است و در جنوب کلاچای قرار دارد. اشکورات، یک منطقه‌ی کوهستانی و ییلاقی است که در امتداد رشته کوه البرز قرار گرفته است.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 4 مهر چند؟
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز 4 مهر 1400 (ادامه)
رئیس جمهور رحلت علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت
رئیس جمهور در پیامی رحلت عالم فرزانه و عارف پارسا علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت و نوشت: مقام والای علمی، پرورش شاگردان برجسته در کنار تقوا، اخلاص، اخلاق و تهذیب نفس، سلوک عرفانی و تعهد انقلابی و اجتماعی، از ویژگی های متمایز و ماندگار این چهره فرهیخته بود. (ادامه)
سرپرست غله سوادکوه منصوب شد
بهرام بخشی به عنوان سرپرست نمایندگی غله شهرستان سوادکوه منصوب شد.(ادامه)
جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده
جاده‌های مازندران هم اکنون بارانی، لغزنده و مه آلود است.(ادامه)
شمال نیوز : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم ربّانی و سالک توحیدی آیت‌الله آقای حسن‌زاده آملی را تسلیت گفتند. پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت عالم ربانی و سالک توحیدی آیت‌الله حسن‌زاده آملی
شمال نیوز : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم ربّانی و سالک توحیدی آیت‌الله آقای حسن‌زاده آملی را تسلیت گفتند. (ادامه)
هشدار آب منطقه‌ای درباره سیلابی شدن رودخانه‌ها
شرکت آب منطقه‌ای مازندران با صدور اطلاعیه ای درباره سیلابی شدن رودخانه‌های استان هشدار داد.(ادامه)
نامگذاری کنارگذر شهر ساری به نام شهید نوری
محور کنارگذر شهر ساری به نام شهید سرافراز علیرضا نوری نامگذاری شد.(ادامه)
تمدید قرارداد مجیدی با باشگاه استقلال برای ۳ سال + عکس
با اعلام باشگاه استقلال قرارداد فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه برای سه سال تمدید شده است. (ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
عکس/ اولین محموله واکسن تک دُز وارد کشور شد
محموله واکسن حاوی ۶ میلیون دز واکسن تک دز برای سنین ۳ تا ۱۷ ساله‌ها در فرودگاه امام خمینی (ره) توسط هلال‌احمر وارد کشور و تحویل وزارت بهداشت داده شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.