.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیام تسلیت دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان درپی عروج علی لندی
دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور و عضو هیئت رئیسه مجلس عروج شهادت گونه دانش آموز سرافراز مرحوم علی لندی را تسلیت گفت.(ادامه)
یک فقره تصادف در محور هراز ۸ مصدوم برجای گذاشت
رئیس جمعیت هلال احمر آمل، از امدادرسانی تیم‌های امدادجاده ای این جمعیت به هشت مصدوم سانحه شدید رانندگی غروب جمعه در جاده هراز بین دو خودروی سواری، خبر داد.(ادامه)
۵۴۶ مازندرانی طی ۲۴ ساعت گذشته مبتلا به کرونا شدند
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۷۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۵۴۶ نفر رسید. (ادامه)
چرا برای خوردن صبحانه اشتها نداریم؟
صبحانه وعده مهمی در وعده‌های غذایی به حساب می‌آید، اما گاهی به دلایل مختلف صبح‌ها اشتهای لازم برای خوردن این وعده مهم را نداریم.(ادامه)
شمال نیوز: زلزله‌ای به بزرگی 3.5 ریشتر بامداد امروز بابل در استان مازندران را لرزاند. زلزله‌ 3.5 ریشتری بابل را لرزاند
شمال نیوز: زلزله‌ای به بزرگی 3.5 ریشتر بامداد امروز بابل در استان مازندران را لرزاند. (ادامه)
آیت الله لائینی:رفع مسائل داخلی را به کشورهای ضعیف و بزرگنمای غرب گره نزنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رفع مسائل داخلی و مشکلات را نباید به کشورهای ضعیف و بزرگ نمای غربی گره زنیم و باید روی پای خود بایستیم. (ادامه)
معاون وزیر بهداشت: کرونا در ایران نزولی شد
معاون درمان وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: پیک پنجم بیماری کرونا در بیشتر استان‌های کشور روند کاهشی گرفته و تا حد زیادی از بحران عبور کرده ایم.(ادامه)
دستگیری سرشاخه‌های اصلی توزیع کنندگان مواد مخدر در مازندران
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از دستگیری سرشاخه‌های اصلی توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان‌ها و مرکز استان خبر داد.(ادامه)
روند مناسب اعزام زائران
انتقال زائران مازندرانی از فرودگاه بین المللی شهدای ساری به عتبات عالیات مناسب است.(ادامه)
خبر مهم معاون وزیر راه و شهرسازی درباره مسکن
تسنیم نوشت: معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش ۴ برابری سهم مسکن از کل تسهیلات بانکی در کشور خبر داد.(ادامه)
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت حق انتخاب و نصب مدیران اجرایی را دارد، ورود نمایندگان در تعیین مصادیق و تحمیل آنها به دولت با فلسفه تفکیک قوا سازگاری ندارد و غصب حق دولت است. مجلسی‌ها در انتخاب استانداران دخالت نکنند
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت حق انتخاب و نصب مدیران اجرایی را دارد، ورود نمایندگان در تعیین مصادیق و تحمیل آنها به دولت با فلسفه تفکیک قوا سازگاری ندارد و غصب حق دولت است.(ادامه)
زیر کشور زمانی که برای اخذ رأی اعتماد به مجلس آمد اعلام کرد که برای انتخاب استانداران از نمایندگان مشورت خواهیم گرفت. اختیار انتخاب استانداران با وزیر کشور است/ مجلس دخالت نمی‌کند
زیر کشور زمانی که برای اخذ رأی اعتماد به مجلس آمد اعلام کرد که برای انتخاب استانداران از نمایندگان مشورت خواهیم گرفت.(ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
وزیر بهداشت:تاکنون 48 میلیون دُز واکسن کرونا تزریق شده است
وزیر بهداشت از تزریق 48 میلیون دُز واکسن تا کنون خبر داد. (ادامه)
نماینده ادوار مجلس گفت: اصلاح‌طلبان مرزشان مشخص است و جایگاهی در این دولت ندارند و انتخابات را باخته‌اند یا کاندیدا نداشتند و یا واقعا در میدان نبوده‌اند. آنها جایگاهی ندارند که قدرت چانه‌زنی داشته باشند. اکثر کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ همه سهم گرفته اند/ اصلاح‌طلبان در این دولت در حد یک استاندار هم قدرت چانه‌زنی ندارند/ لاریجانی اصلا بنایی برای تشکیل حزب نداشت
نماینده ادوار مجلس گفت: اصلاح‌طلبان مرزشان مشخص است و جایگاهی در این دولت ندارند و انتخابات را باخته‌اند یا کاندیدا نداشتند و یا واقعا در میدان نبوده‌اند. آنها جایگاهی ندارند که قدرت چانه‌زنی داشته باشند.(ادامه)
زمان اردوی تیم ملی فوتبال مشخص شد
اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با تیم‌های ملی امارات و کره جنوبی از هفته دوم مهرماه آغاز می‌شود. (ادامه)
اینفوگرافی| شهدای جنگ تحمیلی چه سن و سالی داشتند؟
شهدا در هنگام شهادت چه سنی داشتند...(ادامه)
تکذیب فعالیت معادن پوکه در اطراف کوه دماوند
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران هر گونه فعالیت معادن پوکه در اطراف کوه دماوند را تکذیب کرد.(ادامه)
مراقب قند زیاد این میوه‌ها باشید!
برخی میوه‌ها نسبت به سایرین قند بیشتری دارند که باید در مصرف آن‌ها زیاده روی نکرد. (ادامه)
عکس| استوری معنادار اینستاگرام رهبری
فداکاری مخلصانه‌ی شهیدان عالیمقام و دیگر ایثارگران، پیروزی را به ملت ایران هدیه کرد و خون مطهّر آنان حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد. این درس بزرگ آن اسوه‌های ایثار است؛ هرجا تلاش مخلصانه باشد پیروزی و سربلندی نیز هست. و ملت ایران این یادگار ارجمند را هرگز از خاطر نخواهد برد ان‌شاءالله.(ادامه)
عکس/ اولین موضع‌گیری مجیدی نسبت به شایعات
سرمربی استقلال در پست خوشامدگویی به پین اولین موضع خود در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه را به صورت کد وار بیان کرد. شاید برای یک ایتالیایی که روی نیمکت تیم ملی هم نشسته، ایستادن پشت در زمین تمرین برای دریافت مجوز ورود یک اتفاق تازه باشد؛ یک تجربه جدید که به نظر می‌رسد فقط می‌توان آن را در ایران کسب کرد. این فرهاد مجیدی است که گابریله پین، دستیار ایتالیایی خودش تشکر می‌کند. با انتشار یک پست و اعطای لقب مرد بزرگ برای این چهره باتجربه که امسال بخشی از نیمکت آبی‌ها در یک سال پر از چالش و سختی خواهد بود. (ادامه)
۹۰درصد موکب‌های مازندران عازم اربعین شدند
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت : از ۲۸۰ خادمان موکب‌دار، ۹۰درصد عازم شدند و ۱۰ درصد باقیمانده که تا روز جمعه اعزام می‌شوند.(ادامه)
سفر به مازندران بدون مجوز کماکان ممنوع است
ورود خودرو‌های بدون مجوز همچنان به مازندران ممنوع است.(ادامه)
دریای خزر مواج می‌شود
دریای خزر از فردا مواج و متلاطم می‌شود.(ادامه)
موارد ابتلای جدید کرونا در مازندران باز هم ۳ رقمی شد
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۹۷ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۵۴۶ نفر رسید. (ادامه)
افزایش دما در روز، باد و باران از شب
هوای مازندران امروز با افزایش دما و از اواخر شب همراه با باد و باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
بر اساس نتایج تازه ترین ارزیابی سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که عصر پنجشنبه منتشر شد رنگ آبی کرونایی پس از گذشت ۶ ماه به مازندران باز گشت . رنگ آبی کرونایی به مازندران بازگشت
بر اساس نتایج تازه ترین ارزیابی سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که عصر پنجشنبه منتشر شد رنگ آبی کرونایی پس از گذشت ۶ ماه به مازندران باز گشت .(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال عزادار شد
شهاب الدین عزیزی خادم در غم از دست دادن پدرش عزادار شد.(ادامه)
حسن رحیم پور در توییتر نوشت: آیا صحت دارد که حسن روحانی بعلت بعضی پرونده های فساد یا تخلف از وظایف قانونی و شکایت بیش از نیم میلیون از مردم(تاکنون) از وی، می‌خواهد بدون محاکمه، از کشور گریخته و مقیم انگلستان شود؟ آیا روحانی قصد فرار دارد؟
حسن رحیم پور در توییتر نوشت: آیا صحت دارد که حسن روحانی بعلت بعضی پرونده های فساد یا تخلف از وظایف قانونی و شکایت بیش از نیم میلیون از مردم(تاکنون) از وی، می‌خواهد بدون محاکمه، از کشور گریخته و مقیم انگلستان شود؟(ادامه)
ایلنا نوشت: جلیل رحیمی جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به اشاره به نقش برجام در معادلات غرب با ایران و همچنین نقش آن در مناسبات منطقه از احیای مذاکرات تا پیش از نوروز امسال خبر داد. خبر مهم یک نماینده مجلس درباره مذاکرات برجام
ایلنا نوشت: جلیل رحیمی جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به اشاره به نقش برجام در معادلات غرب با ایران و همچنین نقش آن در مناسبات منطقه از احیای مذاکرات تا پیش از نوروز امسال خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.