.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت‌سازها با معاملات صوری در بازار خودرو قیمت‌سازی می‌کنند و مردم نباید فریب آنان را بخوردند. فریب مردم با معاملات صوری و قیمت‌سازی در بازار خودرو
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت‌سازها با معاملات صوری در بازار خودرو قیمت‌سازی می‌کنند و مردم نباید فریب آنان را بخوردند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما شاهدیم که صنایع با مشکلات عدیده‌ای مواجه است اما بانک مرکزی می گوید رشد بیش از ۸ درصدی داشته و این سوال مطرح است که این گزارشات غلط از کجا گرفته می‌شود و منابع آنها کجاست. تیم اقتصادی دولت تصمیمات غلطی می‌گیرند و گزارشات غلطی ارائه می‌کنند
شمال نیوز : نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما شاهدیم که صنایع با مشکلات عدیده‌ای مواجه است اما بانک مرکزی می گوید رشد بیش از ۸ درصدی داشته و این سوال مطرح است که این گزارشات غلط از کجا گرفته می‌شود و منابع آنها کجاست.(ادامه)
شمال نیوز: قارچ هم این روزها به فهرست محصولات گرانقیمت پیوست و قیمتش با مرغ یکی شد. گرانی قارچ در ادامه گران شدن سریالی اجناس است که از ابتدای سال شدت بالایی گرفته بود و همچنان ادامه دارد تا جایی که این محصول پر مصرف از گوشت قرمز و مرغ جانماند. قیمت مرغ و قارچ هم اندازه شد!
شمال نیوز: قارچ هم این روزها به فهرست محصولات گرانقیمت پیوست و قیمتش با مرغ یکی شد. گرانی قارچ در ادامه گران شدن سریالی اجناس است که از ابتدای سال شدت بالایی گرفته بود و همچنان ادامه دارد تا جایی که این محصول پر مصرف از گوشت قرمز و مرغ جانماند.(ادامه)
قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو +جدول
خرید پراید صفرکیلومتر مدل ۹۹ الان ۲۳۰ میلیون هزینه دارد و رانا LX را در اولین روز معاملاتی هفته نزدیک ۳۶۰ میلیون معامله می‌کنند(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۴ دی
(ادامه)
 باوجود حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نهاده های طیور و تعیین نرخ این محصول برای مصرف کنندگان، همچنان هر کیلوگرم گوشت مرغ در هفته‌های اخیر زیر قیمت مصوب در بازار عرضه می شود. قیمت گوشت مرغ همچنان کمتر از نرخ مصوب در بازار
باوجود حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نهاده های طیور و تعیین نرخ این محصول برای مصرف کنندگان، همچنان هر کیلوگرم گوشت مرغ در هفته‌های اخیر زیر قیمت مصوب در بازار عرضه می شود.(ادامه)
یکی از مجریان تلویزیون ادعایی که در رویداد اخیر جام جهانی ۲۰۲۲ مبنی بر پرداخت دستمزدهای میلیاردی به برخی مجریان تلویزیون عنوان شده را چندان دور از ذهن نمی داند و در این مسیر، اسپانسر را راهکار پرداخت این دستمزدها برمی شمارد. دستمزدهای میلیاردی مجریان در جام جهانی ۲۰۲۲ صحت دارد؟
یکی از مجریان تلویزیون ادعایی که در رویداد اخیر جام جهانی ۲۰۲۲ مبنی بر پرداخت دستمزدهای میلیاردی به برخی مجریان تلویزیون عنوان شده را چندان دور از ذهن نمی داند و در این مسیر، اسپانسر را راهکار پرداخت این دستمزدها برمی شمارد.(ادامه)
خروج سرمایه از چین در سه ماهه گذشته پنج برابر سال ۲۰۲۰ بوده است. اگر اقتصاد چین با همین فرمان مثل سه ماه گذشته پیش برود بزرگترین فرار سرمایه در تاریخ در سیاره زمین ، شکل گرفته است. چین به سمت فروپاشی مالی پیش می رود؟
خروج سرمایه از چین در سه ماهه گذشته پنج برابر سال ۲۰۲۰ بوده است. اگر اقتصاد چین با همین فرمان مثل سه ماه گذشته پیش برود بزرگترین فرار سرمایه در تاریخ در سیاره زمین ، شکل گرفته است.(ادامه)
برپایی کارگاه نقاشی هنرمندان جانباز و ناشنوا در سوگواره «یاس نبوی»
همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، کارگاه نقاشی هنرمندان جانباز و ناشنوای برگزیده کشوری در محوطه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شد.(ادامه)
 با حکم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، رضا لحمیان به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران منصوب شد. سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران منصوب شد
با حکم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، رضا لحمیان به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران منصوب شد.(ادامه)
بسیاری از توریست‌ها در سفر به ایران و با اشتراک عکس‌ها و تصاویر خود از حضور در کشورمان، نشان می دهند ایران نه تنها امنیت دارد بلکه مردمان آن با مهمان‌نوازی ویژه خود خاطرات ماندگاری را در ذهن مسافران ثبت کرده‌اند. غذای محبوب گردشگران خارجی چیست؟
بسیاری از توریست‌ها در سفر به ایران و با اشتراک عکس‌ها و تصاویر خود از حضور در کشورمان، نشان می دهند ایران نه تنها امنیت دارد بلکه مردمان آن با مهمان‌نوازی ویژه خود خاطرات ماندگاری را در ذهن مسافران ثبت کرده‌اند.(ادامه)
سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به منظور پاسخ به نیاز بازار، طی روز‌های آتی ۱۰۰۰ کیلوگرم از موجودی شمش طلای پرعیار تولیدی خود را به روش‌های مختلف در بازار عرضه خواهد کرد. عرضه یک تن طلای ناب به بازار طی روزهای آینده
سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به منظور پاسخ به نیاز بازار، طی روز‌های آتی ۱۰۰۰ کیلوگرم از موجودی شمش طلای پرعیار تولیدی خود را به روش‌های مختلف در بازار عرضه خواهد کرد.(ادامه)
این محموله خودرو شامل ۶ نمونه از محصولات کیا ازجمله سراتو، ریو، پیکانتو، پگاس، سونت و اسپورتیج است و از پایتخت ترانزیت خودروی کشور با هماهنگی گمرک شهرستان بندرلنگه به گمرک شهریار تهران ترانزیت خواهد شد. نخستین محموله خودرو‌های خارجی شامل ۶ نمونه از محصولات «کیا» وارد کشور شد
این محموله خودرو شامل ۶ نمونه از محصولات کیا ازجمله سراتو، ریو، پیکانتو، پگاس، سونت و اسپورتیج است و از پایتخت ترانزیت خودروی کشور با هماهنگی گمرک شهرستان بندرلنگه به گمرک شهریار تهران ترانزیت خواهد شد.(ادامه)
ببینید / لحظه افتادن مجری از روی صندلی در برنامه زنده تلویزیون
فیلمی از لحظه افتادن مجری صداوسیما از روی صندلی در برنامه زنده را مشاهده می کنید.(ادامه)
به دنبال انتشار ویدئویی که در آن به ورود محموله‌ای از خودروهای کیا سوار بر کشتی اشاره شده و وزارت صمت این واردات را تایید کرد. خودروهای وارداتی به پشت مرز رسیدند
به دنبال انتشار ویدئویی که در آن به ورود محموله‌ای از خودروهای کیا سوار بر کشتی اشاره شده و وزارت صمت این واردات را تایید کرد.(ادامه)
زیباترین گل جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شد
کسانی که در رای گیری فیفا شرکت کردند، ریچارلیسون را به خاطر گل قیچی خود مقابل صربستان در مرحله گروهی به عنوان زننده زیباترین گل این دوره از رقابت‌ها انتخاب کردند.(ادامه)
مسی همچنان پایین‌تر از رونالدو در جدول تاریخی
فاصله ۲۰ گله دو ابر ستاره فوتبال تاریخ و رقابتی نفس گیر در آخرین سال های فوتبالی این دو در جدول برترین گلزنان فعال همه ادوار فوتبال(ادامه)
دولت طالبان از ممنوعیت اشتغال زنان در سازمان های غیردولتی داخلی و بین المللی در افغانستان خبر داد. طالبان استخدام زنان در شرکت های خصوصی را ممنوع کرد
دولت طالبان از ممنوعیت اشتغال زنان در سازمان های غیردولتی داخلی و بین المللی در افغانستان خبر داد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت دقایقی پیش اعلام کرد که حملات سایبری علیه پیام‌رسان‌های ایرانی خنثی شده است حمله سایبری به پیام‌رسان‌های ایرانی خنثی شد
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت دقایقی پیش اعلام کرد که حملات سایبری علیه پیام‌رسان‌های ایرانی خنثی شده است(ادامه)
نماینده وزارت خارجه در منطقه آزاد چابهار از آزادی ۱۴ صیاد چابهاری در بند گروه تروریستی «الشباب» سومالی خبر داد. آزادی ۱۴ صیاد ایرانی از بند گروه تروریستی «الشباب» + عکس و اسامی
نماینده وزارت خارجه در منطقه آزاد چابهار از آزادی ۱۴ صیاد چابهاری در بند گروه تروریستی «الشباب» سومالی خبر داد.(ادامه)
میوه‌ها از جمله مواد غذایی مصرفی هستند که علاوه بر طعم و مزه خوشمزه‌ای که دارند، سرشار از مواد مغذی تامین کننده نیاز ضروری بدن نیز هستند. از آنجا که میوه لایه حفاظتی هسته خود محسوب می‌شود لذا خوردن هسته بعضی میوه‌ها نیز مفید است. در این قسمت سعی کرده ایم شما را با هسته میوه‌هایی که برای سلامت جسم و روحتان مفید هستند، آشنا کنیم. هسته این میوه‌ها را حتما بخورید
میوه‌ها از جمله مواد غذایی مصرفی هستند که علاوه بر طعم و مزه خوشمزه‌ای که دارند، سرشار از مواد مغذی تامین کننده نیاز ضروری بدن نیز هستند. از آنجا که میوه لایه حفاظتی هسته خود محسوب می‌شود لذا خوردن هسته بعضی میوه‌ها نیز مفید است. در این قسمت سعی کرده ایم شما را با هسته میوه‌هایی که برای سلامت جسم و روحتان مفید هستند، آشنا کنیم.(ادامه)
دیوان‌عالی کشور با انتشار یک اصلاحیه اعلام کرد که فرجام‌خواهی به‌عمل‌آمده در پرونده "محمد قبادلو" رد شده است و دادنامه نامبرده را کیفری، ابرام کرد. تایید حکم اعدام قاتل شهید کرم پور؛ قبادلو: پشیمان نیستم؛ آزاد شوم دوباره ماموران را زیر می‌گیرم
دیوان‌عالی کشور با انتشار یک اصلاحیه اعلام کرد که فرجام‌خواهی به‌عمل‌آمده در پرونده "محمد قبادلو" رد شده است و دادنامه نامبرده را کیفری، ابرام کرد.(ادامه)
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حمله خشونت آمیز و نژادپرستانه در پاریس را که به کشته شدن تعدادی از مردم بیگناه انجامید، محکوم کرد. واکنش ایران به حمله خشونت آمیز و نژادپرستانه در پاریس
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حمله خشونت آمیز و نژادپرستانه در پاریس را که به کشته شدن تعدادی از مردم بیگناه انجامید، محکوم کرد.(ادامه)
دانشمندان می‌گویند خوردن برخی غذاها که حاوی یک باکتری خاص هستند، می‌تواند راه‌حلی برای از بین‌ بردن بوی بد دهان باشد. از شر بوی بد دهان خلاص شوید
دانشمندان می‌گویند خوردن برخی غذاها که حاوی یک باکتری خاص هستند، می‌تواند راه‌حلی برای از بین‌ بردن بوی بد دهان باشد.(ادامه)
اسطوره لیورپول می‌گوید امیلیانو مارتینز باعث سرافکندگی آرژانتینی‌ها شده است. این دلقک آبروی خودش و آرژانتینی‌ها را برد!
اسطوره لیورپول می‌گوید امیلیانو مارتینز باعث سرافکندگی آرژانتینی‌ها شده است.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: در بازی مقابل ذوب‌آهن توپ یک بار هم به دست دروازه‌بان ما نخورد. نکونام تهدید به افشاگری کرد
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: در بازی مقابل ذوب‌آهن توپ یک بار هم به دست دروازه‌بان ما نخورد.(ادامه)
سران قوا با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری اطلاعات بر ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به شبکه‌های ارتباطی و سرعت بخشیدن به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات تاکید کردند. تاکید سران قوا بر تسهیل دسترسی مردم به شبکه‌های ارتباطی
سران قوا با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری اطلاعات بر ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به شبکه‌های ارتباطی و سرعت بخشیدن به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات تاکید کردند.(ادامه)
احتمالا شما هم روزهای آلودگی هوا، از آلودگی بیرون به خانه پناه می‌آورید. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که هوای خانه می‌تواند از هوای بیرون هم آلوده‌تر باشد؟ چگونه  خانه را ضد عفونی کنیم؟
احتمالا شما هم روزهای آلودگی هوا، از آلودگی بیرون به خانه پناه می‌آورید. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که هوای خانه می‌تواند از هوای بیرون هم آلوده‌تر باشد؟(ادامه)
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی گفت: برای تنظیم بازار خودرو و بهبود وضعیتی که در بازار خودرو شاهد هستیم باید هرچه سریعتر نسبت به واردات خودرو اقدام شود. واردات خودرو کار دست آقای وزیر داد /پرونده استیضاح دوم باز شد
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی گفت: برای تنظیم بازار خودرو و بهبود وضعیتی که در بازار خودرو شاهد هستیم باید هرچه سریعتر نسبت به واردات خودرو اقدام شود.(ادامه)
سران قوا با مسئولیت آفرین خواندن حضور مردم در صحنه برای مسئولان، بر تسریع در ایجاد شبکه ملی ارتباطات و تسهیل دسترسی آحاد مردم به شبکه‌های ارتباطی تاکید کردند. تصمیم مهم سران قوا درباره اینترنت
سران قوا با مسئولیت آفرین خواندن حضور مردم در صحنه برای مسئولان، بر تسریع در ایجاد شبکه ملی ارتباطات و تسهیل دسترسی آحاد مردم به شبکه‌های ارتباطی تاکید کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.734 seconds.