.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کره شمالی ادعای ارسال تسلیحات به روسیه را رد کرد و گفت: گزارش‌های ارسال محموله‌های نظامی به روسیه ساختگی است. کره شمالی: ادعای ارسال تسلیحات به روسیه ساختگی است
کره شمالی ادعای ارسال تسلیحات به روسیه را رد کرد و گفت: گزارش‌های ارسال محموله‌های نظامی به روسیه ساختگی است.(ادامه)
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود. گذر ساکت الهامی به نساجی افتاد
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود.(ادامه)
در یک گزارش میدانی از چند سینمای مرکز شهر سوال کردیم طالبان فیلم های کمدی بیشتر است یا آثار جدی با جوابی متفاوت مواجه شدیم! خنده بر هر درد بی درمان دواست از جمله سینما !
در یک گزارش میدانی از چند سینمای مرکز شهر سوال کردیم طالبان فیلم های کمدی بیشتر است یا آثار جدی با جوابی متفاوت مواجه شدیم!(ادامه)
علیرضا بیرانوند در دربی با شکل و شمایل جدیدی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس به میدان رفت. ترس علیرضا بیرانوند از مهاجمان لیگ برتری
علیرضا بیرانوند در دربی با شکل و شمایل جدیدی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس به میدان رفت.(ادامه)
تحقیق درباره سرویس خبری برخط گوگل توسط دفتر کارتل آلمان متوقف شد، این دفتر علت این تصمیم خود را برخی اقدامات جدید گوگل برای حمایت از ناشران اخبار و رفع انحصار اعلام می‌کند گوگل تسلیم دولت آلمان شد
تحقیق درباره سرویس خبری برخط گوگل توسط دفتر کارتل آلمان متوقف شد، این دفتر علت این تصمیم خود را برخی اقدامات جدید گوگل برای حمایت از ناشران اخبار و رفع انحصار اعلام می‌کند(ادامه)
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: هنگامی که صحبت از عدم اشاعه هسته‌ای می شود، هیچ جایگزینی برای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) وجود ندارد. کسانی که غیر از این فکر می کنند خود را فریب می‌دهند. بورل: جایگزینی برای برجام وجود ندارد
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: هنگامی که صحبت از عدم اشاعه هسته‌ای می شود، هیچ جایگزینی برای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) وجود ندارد. کسانی که غیر از این فکر می کنند خود را فریب می‌دهند.(ادامه)
یک فعال کارگری با اعلام برآورد هزینه‌های سبد معیشت کارگران گفت: رقم دستمزد کارگران پس از مشخص شدن مبلغ هزینه سبد معیشت در کمیته دستمزد با حضور شرکای اجتماعی و در شورای عالی کار تعیین خواهد شد. هزینه سبد معیشت کارگران چقدر می شود؟//دستمزد ۱۴۰۲ اینگونه تعیین خواهد شد
یک فعال کارگری با اعلام برآورد هزینه‌های سبد معیشت کارگران گفت: رقم دستمزد کارگران پس از مشخص شدن مبلغ هزینه سبد معیشت در کمیته دستمزد با حضور شرکای اجتماعی و در شورای عالی کار تعیین خواهد شد.(ادامه)
خستگی و عدم تمرکز در طول روز از نشانه‌های کم‌خوابی است و این بدان معناست که شما یا خواب باکیفیتی ندارید یا کمتر از میزان لازم در شبانه روز می‌خوابید. این عادات‌ خواب راحت را از شما می گیرند
خستگی و عدم تمرکز در طول روز از نشانه‌های کم‌خوابی است و این بدان معناست که شما یا خواب باکیفیتی ندارید یا کمتر از میزان لازم در شبانه روز می‌خوابید.(ادامه)
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نگاه به حوزه جوانان را جزو اولویت‌ها دانست و گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان جزو ملزومات است که باید در تمامی شهرستان‌ها برای سیاست‌گذاری در حوزه جوانان و رفع دغدغه‌های جوانان دایر شود. راه اندازی ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرهای مازندران
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نگاه به حوزه جوانان را جزو اولویت‌ها دانست و گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان جزو ملزومات است که باید در تمامی شهرستان‌ها برای سیاست‌گذاری در حوزه جوانان و رفع دغدغه‌های جوانان دایر شود.(ادامه)
در این همایش از دو جلد " کتاب حقوق کیفری اقتصادی" بقلم دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی و دکتر بهروز جوانمرد، رونمایی و بعنوان کتاب برتر این همایش برگزیده شد و از مولفان آن تقدیر بعمل آمد.

«کتاب حقوق کیفری اقتصادی»برگزیده همایش اقتصاد پنهان شد
در این همایش از دو جلد " کتاب حقوق کیفری اقتصادی" بقلم دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی و دکتر بهروز جوانمرد، رونمایی و بعنوان کتاب برتر این همایش برگزیده شد و از مولفان آن تقدیر بعمل آمد. (ادامه)
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت دکتر عباس شیبانیحضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت مرد ایمان و عمل مرحوم دکتر عباس شیبانی رحمةالله علیه را تسلیت گفتند. پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت دکتر شیبانی
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت دکتر عباس شیبانیحضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت مرد ایمان و عمل مرحوم دکتر عباس شیبانی رحمةالله علیه را تسلیت گفتند.(ادامه)
شمال نیوز: دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان افتتاح شد دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان افتتاح شد/ استاندار: همگی بدنبال مازندران قوی باشیم
شمال نیوز: دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان افتتاح شد (ادامه)
وزیر نفت گفت: مشترکان گاز به ازای هر یک درصد کاهش مصرف سه درصد تخفیف می‌گیرند. یعنی اگر یک مشترکی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصدکاهش مصرف داشته باشد تقریبا تعرفه گاز این مشترکین رایگان می‌شود. با این روش روی قبض گاز تخفیف بگیرید
وزیر نفت گفت: مشترکان گاز به ازای هر یک درصد کاهش مصرف سه درصد تخفیف می‌گیرند. یعنی اگر یک مشترکی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصدکاهش مصرف داشته باشد تقریبا تعرفه گاز این مشترکین رایگان می‌شود.(ادامه)
وزیر نفت گفت: مشترکان گاز به ازای هر یک درصد کاهش مصرف سه درصد تخفیف می‌گیرند. یعنی اگر یک مشترکی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصدکاهش مصرف داشته باشد تقریبا تعرفه گاز این مشترکین رایگان می‌شود. با این روش روی قبض گاز تخفیف بگیرید
وزیر نفت گفت: مشترکان گاز به ازای هر یک درصد کاهش مصرف سه درصد تخفیف می‌گیرند. یعنی اگر یک مشترکی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصدکاهش مصرف داشته باشد تقریبا تعرفه گاز این مشترکین رایگان می‌شود.(ادامه)
قائم مقام جدید مرکز تولید و فنی سیما منصوب شد. انتصابات جدید در صداوسیما
قائم مقام جدید مرکز تولید و فنی سیما منصوب شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند. خاطره رهبر انقلاب از مرحوم شیبانی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند.(ادامه)
 آیت الله جوادی آملی در پیام توییتری نوشت: با فن اقتصاد کشور اداره می شود. اقتصاد یک علمی نیست که آسمانی باشد و قرآن به ما یاد بدهد. اگر اختلاس و بی عرضگی نباشد با فن اقتصاد کشور اداره می شود!
آیت الله جوادی آملی در پیام توییتری نوشت: با فن اقتصاد کشور اداره می شود. اقتصاد یک علمی نیست که آسمانی باشد و قرآن به ما یاد بدهد.(ادامه)
رئیس مجلس بیان داشت: میرزا کوچک خان جنگلی نه تنها به‌عنوان افتخار گیلان که تجلی استبدادستیزی برای یک ملت می‌باشد که در این راه نام خویش را در تاریخ سرافرازی و عزت کشور ماندگار کرد.

پیام قالیباف به مناسبت «کنگره شهید میرزاکوچک جنگلی»
رئیس مجلس بیان داشت: میرزا کوچک خان جنگلی نه تنها به‌عنوان افتخار گیلان که تجلی استبدادستیزی برای یک ملت می‌باشد که در این راه نام خویش را در تاریخ سرافرازی و عزت کشور ماندگار کرد. (ادامه)
ماهی و محصولات لبنی بهترین منابع غذایی ویتامین D هستند که می تواند برای افرادی که از رژیم غذایی گیاهی استفاده می کنند برای دریافت مقدار کافی از ریزمغذی های ضروری مبارزه کند. ویتامین D به محافظت از استخوان ها و حفظ سلامت ماهیچه ها و دندان ها کمک می کند. به جای ماهی گوجه فرنگی بخورید !
ماهی و محصولات لبنی بهترین منابع غذایی ویتامین D هستند که می تواند برای افرادی که از رژیم غذایی گیاهی استفاده می کنند برای دریافت مقدار کافی از ریزمغذی های ضروری مبارزه کند. ویتامین D به محافظت از استخوان ها و حفظ سلامت ماهیچه ها و دندان ها کمک می کند.(ادامه)
فواید پوست نارنگی + پوست و سلامت بدن
نارنگی یکی از میوه‌های پرطرفدار و خوشمزه فصل پاییز است اما خارج از خواصی که به عنوان میوه دارد پوست نارنگی نیز رازهای پنهانی دارد که دانستنش شگفت زده‌تان خواهد کرد.(ادامه)
 حسن روحانی، در پیامی درگذشت دکتر عباس شیبانی را تسلیت گفت. حسن روحانی پیام صادر کرد
حسن روحانی، در پیامی درگذشت دکتر عباس شیبانی را تسلیت گفت.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس از مجری شبکه تهران، شکایت می‌کند. شکایت باشگاه پرسپولیس از مجری تلویزیون!
باشگاه پرسپولیس از مجری شبکه تهران، شکایت می‌کند.(ادامه)
در رده‌بندی جدید فیفا برای تیمهای ملی، آرژانتین با اینکه قهرمان جام جهانی است پشت سر برزیل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. اما علت چیست؟ چرا آرژانتین ، تیم اول دنیا نیست؟
در رده‌بندی جدید فیفا برای تیمهای ملی، آرژانتین با اینکه قهرمان جام جهانی است پشت سر برزیل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. اما علت چیست؟(ادامه)
سیامک نعمتی که در دقایق پایانی دربی به زمین فرستاده شد از شم گلزنی خوبی برخوردار است. جانشین لوکادیا در پرسپولیس مشخص شد
سیامک نعمتی که در دقایق پایانی دربی به زمین فرستاده شد از شم گلزنی خوبی برخوردار است.(ادامه)
شیخ دیاباته بازیکن اهل مالی پرسپولیس از روی سکوهای سرد ورزشگاه آزادی تماشاگر دربی بود. تصمیم مهم شیخ دیاباته: نمی‌خواهم اینجا باشم
شیخ دیاباته بازیکن اهل مالی پرسپولیس از روی سکوهای سرد ورزشگاه آزادی تماشاگر دربی بود.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: حاضر است خودش بدهکار شود، اما بهترین بازیکنان را برای آبی‌ها به خدمت بگیرد. فتح‌الله‌زاده: رونالدو برای آمدن به استقلال باید تست بدهد!
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: حاضر است خودش بدهکار شود، اما بهترین بازیکنان را برای آبی‌ها به خدمت بگیرد.(ادامه)
رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت عباس شیبانی نوشت: خدمات و اقدامات ارزشمند و خیریه مرحوم شیبانی در حوزه بهداشت و درمان کشور نیز فصل پرباری است که یاد او را در تاریخ این کشور ماندگار خواهد کرد. پیام رئیسی برای درگذشت مرحوم عباس شیبانی
رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت عباس شیبانی نوشت: خدمات و اقدامات ارزشمند و خیریه مرحوم شیبانی در حوزه بهداشت و درمان کشور نیز فصل پرباری است که یاد او را در تاریخ این کشور ماندگار خواهد کرد.(ادامه)
اشتباه من این بود که به تلویزیون رفتم، چرا که اثر گفت‌وگوی چهره به چهره خیلی بیشتر است، معلم باید با بچه‌ها چهره به چهره حرف بزند، آموزش بدهد و با آنها انس بگیرد. حمله شدید روحانی معروف تلویزیون به آموزش و پروش
اشتباه من این بود که به تلویزیون رفتم، چرا که اثر گفت‌وگوی چهره به چهره خیلی بیشتر است، معلم باید با بچه‌ها چهره به چهره حرف بزند، آموزش بدهد و با آنها انس بگیرد.(ادامه)
تصویر دیده نشده از فرمانده سپاه قدس در سوریه+ عکس
کانال صابرین‌نیوز نوشت: تصویر دیده‌نشده از سردار اسماعیل قاآنی در میان رزمندگان مقاومت در المیادین سوریه؛ تاریخ عکس مشخص نیست.(ادامه)
اقامه نماز بر پیکر مرحوم شیبانی توسط رهبر انقلاب+ عکس
رهبر معظم انقلاب صبح امروز بر پیکر مرحوم عباس شیبانی نماز اقامه کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.779 seconds.