.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
محمدجواد لاریجانی تحلیگر مسائل سیاسی، در باره آینده برجام گفت: جسد برجام متاسفانه دفن نشده و بو می‌دهد! و اگر دفنش می‌کردند بو نمی‌داد!
جسد برجام اگر دفن می‌شد اینگونه بو نمی‌داد/ برجام یک کج راهه است، نباید به آن دل بست
محمدجواد لاریجانی تحلیگر مسائل سیاسی، در باره آینده برجام گفت: جسد برجام متاسفانه دفن نشده و بو می‌دهد! و اگر دفنش می‌کردند بو نمی‌داد! (ادامه)
محمدجواد لاریجانی تحلیگر مسائل سیاسی، در باره آینده برجام گفت: جسد برجام متاسفانه دفن نشده و بو می‌دهد! و اگر دفنش می‌کردند بو نمی‌داد! جواد لاریجانی: جسد برجام اگر دفن می‌شد اینگونه بو نمی‌داد
محمدجواد لاریجانی تحلیگر مسائل سیاسی، در باره آینده برجام گفت: جسد برجام متاسفانه دفن نشده و بو می‌دهد! و اگر دفنش می‌کردند بو نمی‌داد!(ادامه)
واکنش توئیتری محسن رضایی به تحریم سپاه از سوی اروپا
محسن رضایی در واکنش به تروریستی اعلام کردن سپاه توسط اتحادیه اروپا نوشت:غربی‌ها با شکست سیاست تحریم از بیرون و فشار و براندازی از درون، از روی خشم و ناشیگری سپاه را هدف قرار داده‌اند. ‎(ادامه)
شمال نیوز: وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای به تبیین مجازات و ابعاد مختلف ضربه به سرویس اطلاعاتی انگلستان پرداخته است.
ابهت دستگاه اطلاعاتی انگلیس شکست/ این آخرین ضربه سخت بر پیکره SIS نخواهد بود / برخورد جدی با جاسوسی از ایران اسلامی توسط عناصر خبیث انگلیسی ادامه خواهد یافت (خبر)
شمال نیوز: وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای به تبیین مجازات و ابعاد مختلف ضربه به سرویس اطلاعاتی انگلستان پرداخته است. (ادامه)
مدارس تهران فردا یکم بهمن تعطیل شد/ جزئیات بیشتر
بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمامی کودکستان‌ها برای شنبه یکم بهمن ماه تعطیل است.(ادامه)
تصاویر/ پیام مهم نوع پوشش رهبر انقلاب در هفته گذشته
لباس گرم چند لایه رهبر انقلاب در اتاق جلسات غیر رسمی با حضور بعضی مسئولین سازمان تبلیغات حامل پیام مهمی است.(ادامه)
در شرایطی که قرار بود علی دایی با کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال دیداری داشته باشد، این اتفاق در نهایت عملی نشد. چرا دیدار دایی و رونالدو در پرتغال منتفی شد؟
در شرایطی که قرار بود علی دایی با کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال دیداری داشته باشد، این اتفاق در نهایت عملی نشد.(ادامه)
این ۹ نفر به قطعنامه علیه سپاه رای منفی دادند+عکس
تصاویری از ۹ نفری که به قرار گرفتن سپاه در لیست تروریستی رای منفی دادند را ببینید.(ادامه)
هشدار عبدالناصر همتی به رئیس جمهور، مخبر و فرزین
رییس کل اسبق بانک مرکزی نوشت: آقای رییس جمهور، آقای معاون اول، آقای رییس بانک مرکزی، آیا در جریان حجم ریپو (تامین مالی بانک‌ها با قبول اوراق نزد آنها) و بویژه اضافه برداشت سنگین بانک‌ها از بانک مرکزی هستید؟(ادامه)
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی سانتاباربارا در کشور آمریکا دو فیلم بلند و یک انیمیشن کوتاه ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد. پای ترانه علیدوستی و برادرانش به آمریکا رسید!
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی سانتاباربارا در کشور آمریکا دو فیلم بلند و یک انیمیشن کوتاه ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی مشمول ۱۰ گروه کالایی می‌شود. ۱۰ کالایی که مشمول کالابرگ الکترونیکی شدند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی مشمول ۱۰ گروه کالایی می‌شود.(ادامه)
اولین عکس از متهم شلیک به هواپیمای اوکراینی
تصویری از متهم شلیک به هواپیمای اوکراینی در جلسه دادگاه رسیدگی به این پرونده منتشر شده است.(ادامه)
تنها 4 صنف اجازه فعالیت 24 ساعته دارند
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: تنها 4 صنف تعویض روغنی، سوپر مارکت، خواربار فروشی و پنچرگیری آن هم به شرط دریافت مجوز پلیس اماکن می توانند به طور ۲۴ ساعته فعالیت کنند. (ادامه)
مراسم دعای جمعی منافقین / عکس
خدایا از اینکه موفق نشدیم بیشتر از ۱۷ هزار زن و مرد بی‌گناه رو ترور کنیم توبه می‌کنیم. یک بار دیگه اگر فرصت بدی بریم ایران قول می‌دیم قتل عام کنیم.(ادامه)
گاز برخی مناطق شهرستان نوشهر بامداد امروز به دلیل نقص فنی قطع شده بود. قطع گاز در برخی مناطق نوشهر
گاز برخی مناطق شهرستان نوشهر بامداد امروز به دلیل نقص فنی قطع شده بود.(ادامه)
ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی مازندران از فردا به روال سابق بر می‌گردد. بازگشت ساعت کاری ادارات مازندران به روال عادی
ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی مازندران از فردا به روال سابق بر می‌گردد.(ادامه)
شهروز ملک آرایی، صداپیشه پیشکسوت کشور پس از تحمل بیماری در ۸۱ سالگی درگذشت. دوبلور رابین هود درگذشت
شهروز ملک آرایی، صداپیشه پیشکسوت کشور پس از تحمل بیماری در ۸۱ سالگی درگذشت.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش گفت: تا به امروز ۳۵۷ شبکه مدعی تقلب شناسایی و ۵۹ ابزار تقلب کشف شده است. کشف ده‌ها ابزار تقلب در کنکور ۱۴۰۱ تاکنون
رئیس سازمان سنجش گفت: تا به امروز ۳۵۷ شبکه مدعی تقلب شناسایی و ۵۹ ابزار تقلب کشف شده است.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری عامل تعرض و آتش زدن درب مکان آموزشی و تربیتی در آن شهرستان خبر داد. دستگیری عامل تعرض و آتش زدن مکان آموزشی و تربیتی بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری عامل تعرض و آتش زدن درب مکان آموزشی و تربیتی در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
فردی که در قالب فالگیر و رمال از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، در ساری دستگیر شد. پایان کار رمال کلاهبردار
فردی که در قالب فالگیر و رمال از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، در ساری دستگیر شد.(ادامه)
شکارچیانی که برای شکار پرندگان مهاجر زمستان گذران فراخوان داده بودند خلع سلاح شدند. فراخوان برای قتل عام پرندگان ناکام ماند
شکارچیانی که برای شکار پرندگان مهاجر زمستان گذران فراخوان داده بودند خلع سلاح شدند.(ادامه)
۵۰۰ لیتر سهمیه ویژه نفت سفید برای ساکنان مناطق کوهستانی و بدون گاز در مازندران اختصاص یافت. شارژ نفت سفید در مناطق کوهستانی مازندران
۵۰۰ لیتر سهمیه ویژه نفت سفید برای ساکنان مناطق کوهستانی و بدون گاز در مازندران اختصاص یافت.(ادامه)
هوای مازندران امروز نیمه آفتابی پیش بینی می‌شود. آفتاب نیمه جان زمستانی در مازندران
هوای مازندران امروز نیمه آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف ۵۹ کیسه آرد خارج از شبکه توزیع در آن شهرستان خبر داد. کشف آرد خارج از شبکه توزیع در نور
فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف ۵۹ کیسه آرد خارج از شبکه توزیع در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
نخستین محموله شناسنامه دار مرکبات مازندران از بندر امیرآباد صادر شد. صادرات نخستین مرکبات شناسنامه دار
نخستین محموله شناسنامه دار مرکبات مازندران از بندر امیرآباد صادر شد.(ادامه)
پیرو اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دو تیم وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش و تعدادی از عناصر بیعت کننده با آنها منهدم شدند. انهدام ۲ تیم وابسته به داعش در سیستان و بلوچستان
پیرو اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دو تیم وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش و تعدادی از عناصر بیعت کننده با آنها منهدم شدند.(ادامه)
مدیر کل اداره گمرک گفت: تشکیل صف کامیون در گمرک مرزی آستارا، دلایل بیرونی و درونی دارد، زمانی که کشور آذربایجان بیشتر از ۲۰۰ ماشین نمی‌پذیرد عملا ۵۰ کامیون پشت مرز می‌ماند. آخرین وضعیت کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا چگونه است؟
مدیر کل اداره گمرک گفت: تشکیل صف کامیون در گمرک مرزی آستارا، دلایل بیرونی و درونی دارد، زمانی که کشور آذربایجان بیشتر از ۲۰۰ ماشین نمی‌پذیرد عملا ۵۰ کامیون پشت مرز می‌ماند.(ادامه)
از یک روز قبل از کنکور تا فردای همان روز که کنکور برگزار می شود باید چند نکته مهم را داوطلبان رعایت کنند. چند توصیه مهم به داوطلبان کنکور
از یک روز قبل از کنکور تا فردای همان روز که کنکور برگزار می شود باید چند نکته مهم را داوطلبان رعایت کنند.(ادامه)

 انتخابات مجلس شورای اسلامی از این نظر با باقی انتخابات متفاوت است که چون به صورت قومی و در مراکز کوچک برگزار می‌شود همواره با هیجانات رایج همراه بوده است. باتوجه به اینکه حدود یک سال تا انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲ زمان باقی است ولی زمزمه‌هایی از حضور برخی جناح‌های سیاسی به گوش می‌رسد که رفته رفته در حال تکمیل تیم‌های خود هستند. ۵ جریان اصلی انتخابات مجلس آینده
انتخابات مجلس شورای اسلامی از این نظر با باقی انتخابات متفاوت است که چون به صورت قومی و در مراکز کوچک برگزار می‌شود همواره با هیجانات رایج همراه بوده است. باتوجه به اینکه حدود یک سال تا انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲ زمان باقی است ولی زمزمه‌هایی از حضور برخی جناح‌های سیاسی به گوش می‌رسد که رفته رفته در حال تکمیل تیم‌های خود هستند.(ادامه)
 مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه شعب تأمین اجتماعی مازندران جمعه این هفته به صورت ویژه فعالیت دارد، گفت: با مصادف شدن روزهای پایانی سال و مهلت ارسال لیست بیمه شدگان و پرداخت حق بیمه به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت فهرست پرداخت کارگاه‌ها اجرایی شده است.

فعالیت شعب تامین اجتماعی مازندران در روز جمعه ۳۰ دی‌ماه
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه شعب تأمین اجتماعی مازندران جمعه این هفته به صورت ویژه فعالیت دارد، گفت: با مصادف شدن روزهای پایانی سال و مهلت ارسال لیست بیمه شدگان و پرداخت حق بیمه به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت فهرست پرداخت کارگاه‌ها اجرایی شده است. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.