.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت روز ارزهای دیجیتال - 27 دی 1401
(ادامه)
مراسم اربعین شهید مدافع امنیت سرباز گمنام امام زمان (عج) شهید احمد صالحی پنجشنبه ۲۹ دی‌ماه در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار می‌شود.

مراسم اربعین شهید صالحی در ساری برگزار می شود
مراسم اربعین شهید مدافع امنیت سرباز گمنام امام زمان (عج) شهید احمد صالحی پنجشنبه ۲۹ دی‌ماه در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار می‌شود. (ادامه)
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، بیان کرد: رکورد میزان توزیع بنزین در استان در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۰ میلیون لیتر شکسته شد.

هجوم مازندرانی‌ها به سمت پمپ بنزین/ ماجرای شایعه‌ای که رکوردها را جابه‌جا کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، بیان کرد: رکورد میزان توزیع بنزین در استان در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۰ میلیون لیتر شکسته شد. (ادامه)
فرهاد به دنبال ستاره محبوب استقلالی‌ها
روزنامه الخلیج امارات نوشته است که فرهاد مجیدی قصد دارد در بازار نقل و انتقالات زمستانی، دو مهاجم را جذب کند.(ادامه)
سنگربان استقلال دیدار حساس تیمش مقابل سپاهان را از دست داد. شوک به استقلال؛ حسینی بازی حساس را از دست داد
سنگربان استقلال دیدار حساس تیمش مقابل سپاهان را از دست داد.(ادامه)
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴شرکت مدیران خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروهای ام وی ام (MVM) را اعلام کرد. شرایط فروش فوری و اقساطی مدیران خودرو اعلام شد+ بخشنامه
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴شرکت مدیران خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروهای ام وی ام (MVM) را اعلام کرد.(ادامه)
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در واکنش به تحرکات ضدایرانی اخیر پارلمان‌های اروپایی تاکید کرد: هر مصوبه ای علیه سپاه پاسداران با پاسخ قاطع و مصوبات متقابل مجلس ایران مواجه خواهد شد. دفاع تمام قد مجلس از سپاه / هر مصوبه‌ای علیه سپاه با پاسخ متقابل مجلس ایران مواجه خواهد شد
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در واکنش به تحرکات ضدایرانی اخیر پارلمان‌های اروپایی تاکید کرد: هر مصوبه ای علیه سپاه پاسداران با پاسخ قاطع و مصوبات متقابل مجلس ایران مواجه خواهد شد.(ادامه)
رئیس سازمان حج و زیارت با تشریح جزییات تفاهم‌نامه حج ایران و عربستان، اعلام کرد: نرخ تخصیصی برای ارز حج ۱۴۰۲ از سوی دولت، ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و سهمیه حج ایران ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر تعیین شد. نرخ ارز و سهمیه حج ۱۴۰۲ اعلام شد
رئیس سازمان حج و زیارت با تشریح جزییات تفاهم‌نامه حج ایران و عربستان، اعلام کرد: نرخ تخصیصی برای ارز حج ۱۴۰۲ از سوی دولت، ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و سهمیه حج ایران ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر تعیین شد.(ادامه)
مرد جوان که منکر قتل همسرش بود، نمی‌دانست دوربین‌های مداربسته خانه همسایه تصویر وی را هنگام پرت کردن همسرش از پنجره ثبت کرده‌اند. دوربین خانه همسایه راز جنایت را فاش کرد
مرد جوان که منکر قتل همسرش بود، نمی‌دانست دوربین‌های مداربسته خانه همسایه تصویر وی را هنگام پرت کردن همسرش از پنجره ثبت کرده‌اند.(ادامه)
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید.

۱۰ نشانه برای اینکه مبتلا به قند خون هستید
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید. (ادامه)

وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت مردم و کشور انجام می‌دهد و با وجود طراحی‌های دنباله‌دار دشمن برای ایجاد اختلال در کشور، مجموعه اطلاعاتی همواره توانسته است توطئه‌های دشمن را شناسایی و خنثی کند هجمه اخیر به شمخانی غیرمنصفانه بود؛ او در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است / با هماهنگی دبیرخانه شورای امنیت ملی و وزارت دفاع، فردی از جاسوسان دستگیر و مجازات شد(خبر)
وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت مردم و کشور انجام می‌دهد و با وجود طراحی‌های دنباله‌دار دشمن برای ایجاد اختلال در کشور، مجموعه اطلاعاتی همواره توانسته است توطئه‌های دشمن را شناسایی و خنثی کند(ادامه)
کارت ملی این افراد ۱۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد!
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: کارت ملی مادران مشمول دریافت خودرو به قیمت صد میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.(ادامه)
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در سال جاری یک هزار و 348 طرح مشاغل خانگی با اشتغالزایی 2 هزار و 204 نفر به بانک ارسال شده است که تاکنون برای 985 طرح بیش از 65 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است. پرداخت بیش از 65 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در مازندران
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در سال جاری یک هزار و 348 طرح مشاغل خانگی با اشتغالزایی 2 هزار و 204 نفر به بانک ارسال شده است که تاکنون برای 985 طرح بیش از 65 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.(ادامه)
هافبک استقلال امروز تمرین کرد و شاید برای دقایقی برابر سپاهان به میدان برود.  

رونمایی از بمب بزرگ استقلال در دیدار با سپاهان ؟
هافبک استقلال امروز تمرین کرد و شاید برای دقایقی برابر سپاهان به میدان برود. (ادامه)
صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی امروز ۲۷ دی ۱۴۰۱
صفحات نخست روزنامه‌های ورزشی کشور امروز سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ را ببینید.(ادامه)
قیمت روز خودروهای پرطرفدار در بازار +جدول
بازار خودروهای صفر داخلی روند نزولی قیمت‌ها را در پیش گرفته‌ است. اما به عقیده کارشناسان رکود مجددا به بازار بازگشته است و به نظر نمی‌رسد تا پایان سال نیز از بین برود.(ادامه)
کریمی که بعد از مصدومیتی طولانی مدت نیم‌فصلی می‌شود که به میادین بازگشته تحت قرارداد با باشگاه کایسری اسپور است. پاسخ روشن علی کریمی درمورد بازگشت به ایران
کریمی که بعد از مصدومیتی طولانی مدت نیم‌فصلی می‌شود که به میادین بازگشته تحت قرارداد با باشگاه کایسری اسپور است.(ادامه)
المیرا شریفی مقدم، مجری شبکه خبر استوری دردناکی از وضعیت یک خانواده‌ای که در سرما شدید بدون گاز و آب در یک روستا زندگی می‌کنند منتشر کرد. استوری دردناک مجری مشهور تلویزیون از وضعیت یک خانواده‌ در سرما شدید + عکس
المیرا شریفی مقدم، مجری شبکه خبر استوری دردناکی از وضعیت یک خانواده‌ای که در سرما شدید بدون گاز و آب در یک روستا زندگی می‌کنند منتشر کرد.(ادامه)
هوای تهران قرمز شد / منطقه ۱۵ در شرایط بنفش
بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز (۲۷ دی‌ماه) پایتخت در اکثر مناطق در شرایط "ناسالم برای همه گروه‌ها" قرار دارد، همچنین میانگین غلظت ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون که آلاینده اصلی تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است، هم‌اکنون عدد ۱۶۷ را نشان می‌دهد.(ادامه)
اعضای بدن محمدرضا قاسم‌زاده کشتی گیر ۱۷ ساله تنکابنی، که به علت سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد. اعضای بدن کشتی گیر مازندرانی، به بیماران نیازمند زندگی اهدا شد
اعضای بدن محمدرضا قاسم‌زاده کشتی گیر ۱۷ ساله تنکابنی، که به علت سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.(ادامه)
مصرف بنزین در مازندران دیروز از مصرف سوخت در پیک تعطیلات نوروزی هم بیشتر شده بود. مصرف عجیب بنزین در مازندران
مصرف بنزین در مازندران دیروز از مصرف سوخت در پیک تعطیلات نوروزی هم بیشتر شده بود.(ادامه)
محققان با انجام برخی مطالعات به رابطه بین کمردرد و بدخوابی پی بردند. بی‌خوابی باعث کمر درد می‌شود
محققان با انجام برخی مطالعات به رابطه بین کمردرد و بدخوابی پی بردند.(ادامه)
طبق اعلام وزارت بهداشت، افراد باید توجه بیشتری نسبت به تزریق واکسن دز یاد آور داشته باشند. احتمال ابتلای چه کسانی به کرونا بیشتر است؟
طبق اعلام وزارت بهداشت، افراد باید توجه بیشتری نسبت به تزریق واکسن دز یاد آور داشته باشند.(ادامه)
۵ هزار و ۱۵۸ فقره وام در سرفصل‌های مختلف به مددجویان و نیازمندان مازندرانی پرداخت شد. پرداخت وام به مددجویان و نیازمندان مازندرانی
۵ هزار و ۱۵۸ فقره وام در سرفصل‌های مختلف به مددجویان و نیازمندان مازندرانی پرداخت شد.(ادامه)
اعضای بدن محمدرضا قاسم‌زاده کشتی گیر مازندرانی به بیماران نیازمند اهدا شد. اهدای عضو کشتی گیر مازندرانی
اعضای بدن محمدرضا قاسم‌زاده کشتی گیر مازندرانی به بیماران نیازمند اهدا شد.(ادامه)
نمایش "صنم" به چهل‌و‌یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت. راه یابی نمایش "صنم" به جشنواره بین المللی تئاتر فجر
نمایش "صنم" به چهل‌و‌یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.(ادامه)
برگزاری کارگاه آموزشی پرنده‌نگری در مازندران
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری کارگاه آموزشی پرنده‌نگری در استان خبر داد.(ادامه)
علیرضا بیرانوند رقیب ویژه‌ای را در این فصل از لیگ برتر در کنار خود می‌بیند. رقیب سرسخت برای بیرانوند رو شد!
علیرضا بیرانوند رقیب ویژه‌ای را در این فصل از لیگ برتر در کنار خود می‌بیند.(ادامه)
نرخ واحد‌های کوچک در تهران، بسته به موقعیت و امکانات آپارتمان‌ها متغیر است؛ اما با نقدینگی کمتر از ۱.۵ میلیارد تومان می‌توان در جنوب و برخی مناطق مرکزی تهران خانه‌دار شد. قیمت روز آپارتمان‌های کوچک در تهران + جدول
نرخ واحد‌های کوچک در تهران، بسته به موقعیت و امکانات آپارتمان‌ها متغیر است؛ اما با نقدینگی کمتر از ۱.۵ میلیارد تومان می‌توان در جنوب و برخی مناطق مرکزی تهران خانه‌دار شد.(ادامه)
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: مصدومان حادثه گازگرفتگی در مدرسه فرزانگان اردبیل به ۴۶ نفر رسید. مصدومان مدرسه فرزانگان اردبیل به ۴۶ نفر رسید
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: مصدومان حادثه گازگرفتگی در مدرسه فرزانگان اردبیل به ۴۶ نفر رسید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.