.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
 در گزارشی جایگاه مردان احمدی نژاد در دولت رئیسی را بررسی و ارزیابی کرده حدود نیمی از هیات دولت رئیسی قبلا در دولت احمدی نژاد دارای مسئولیت های حساس و کلیدی بودند.

چگونه احمدی نژاد نصف دولت رئیسی را تسخیر کرد؟
در گزارشی جایگاه مردان احمدی نژاد در دولت رئیسی را بررسی و ارزیابی کرده حدود نیمی از هیات دولت رئیسی قبلا در دولت احمدی نژاد دارای مسئولیت های حساس و کلیدی بودند. (ادامه)

رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با استقبال استاندار و رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان وارد رشت شد. رئیس مجلس شورای اسلامی وارد رشت شد
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با استقبال استاندار و رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان وارد رشت شد.(ادامه)
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران اعلام کرد که طبق ابلاغیه جدید، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی این استان از شنبه اول بهمن ماه به روال سابق برمی‌گردد.

ساعت فعالیت دستگاه‌های اجرایی مازندران به روال سابق بر می‌گردد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران اعلام کرد که طبق ابلاغیه جدید، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی این استان از شنبه اول بهمن ماه به روال سابق برمی‌گردد. (ادامه)
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر اینکه در شرایط فعلی که هنوز عرضه و تقاضا در تعادل قرار ندارد و اختلاف قیمت بازار و کارخانه زیاد است، موضع وزارت صمت و وزارت اقتصاد، بر مدل موفق عرضه در بورس کالاست. قیمت خودرو ۳ نرخی شد
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر اینکه در شرایط فعلی که هنوز عرضه و تقاضا در تعادل قرار ندارد و اختلاف قیمت بازار و کارخانه زیاد است، موضع وزارت صمت و وزارت اقتصاد، بر مدل موفق عرضه در بورس کالاست.(ادامه)
مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: پزشکانی که به هر بهانه ای از دستگاه های کارتخوان برای دریافت وجوه بیماران استفاده نمی نمایند، از تسهیلات موضوع تبصره ماده ۱۰۰ در زمان تسلیم اظهارنامه محروم خواهند شد. ۵۰ درصد پزشکان کارتخوان ندارند!
مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: پزشکانی که به هر بهانه ای از دستگاه های کارتخوان برای دریافت وجوه بیماران استفاده نمی نمایند، از تسهیلات موضوع تبصره ماده ۱۰۰ در زمان تسلیم اظهارنامه محروم خواهند شد.(ادامه)
ایسنا نوشت:رئیس جمهور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیروی رسمی و بخشی از سازمان نظامی کشور خواند و افزود: این اقدام برخلاف قوانین بین‌الملل و منشور سازمان ملل است. واکنش رئیسی به «گنجاندن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا»
ایسنا نوشت:رئیس جمهور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیروی رسمی و بخشی از سازمان نظامی کشور خواند و افزود: این اقدام برخلاف قوانین بین‌الملل و منشور سازمان ملل است.(ادامه)
با حکم قضایی شهردار یک کلانشهر تعلیق شد
با حکم دستگاه قضایی حکم عبدالله ارجائی، شهردار مشهد تعلیق شد و وی تا رسیدگی پرونده در دادگاه و صدور حکم، از حضور در محل کار منع شده و جزئیات جدیدی از این پرونده هنوز منتشر نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه علامه طباطبایی در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته سه شبکه بزرگ تخلف را در تهران و رودبار دستگیر کردیم. دیشب سه شبکه بزرگ تخلف کنکور در تهران و شمال دستگیر شدند
شمال نیوز : رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه علامه طباطبایی در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته سه شبکه بزرگ تخلف را در تهران و رودبار دستگیر کردیم.(ادامه)
مشاور رئیس کل بانک مرکزی گفت: براساس برنامه بانک مرکزی، عرضه ربع سکه طلا در هفته آینده نیز انجام خواهد شد. سکه طلا از هفته آینده دوباره در بورس کالا عرضه می‌شود
مشاور رئیس کل بانک مرکزی گفت: براساس برنامه بانک مرکزی، عرضه ربع سکه طلا در هفته آینده نیز انجام خواهد شد.(ادامه)
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران از اجرای پویش دلگرمی احسان در استان خبر داد. اجرای پویش دلگرمی احسان در مازندران
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران از اجرای پویش دلگرمی احسان در استان خبر داد.(ادامه)
تصویر عجیب‌ترین داوطلب اولین کنکور امسال
(ادامه)
متهمان اصلی سرقت صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه، از ترکیه به ایران بازگردانده شدند. سارقان اصلی صندوق امانات بانک ملی دستگیر شدند
متهمان اصلی سرقت صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه، از ترکیه به ایران بازگردانده شدند.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه و نمره خام داوطبانی که امروز و فردا در آزمون نوبت اول کنکور سراسری شرکت می‌کنند، نیمه اول اسفند اعلام می‌شود. اعلام نتایج اولیه نوبت اول کنکور در نیمه نخست اسفند
رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه و نمره خام داوطبانی که امروز و فردا در آزمون نوبت اول کنکور سراسری شرکت می‌کنند، نیمه اول اسفند اعلام می‌شود.(ادامه)
شک شکیرا خواننده معروف کلمبیایی به جرارد پیکه فقط از یک شیشه مربا شروع شده است. شیشه مربا دلیل اصلی طلاق پیکه و شکیرا
شک شکیرا خواننده معروف کلمبیایی به جرارد پیکه فقط از یک شیشه مربا شروع شده است.(ادامه)
قبل از رفتن به جلسه‌ کنکور حتما باید صبحانه میل کنید. بهترین صبحانه برای روز کنکور چیست؟
قبل از رفتن به جلسه‌ کنکور حتما باید صبحانه میل کنید.(ادامه)
شمال نیوز: سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در جلسه رفع موانع تولید با شنیدن صحبت‌های کارشناسان و اثبات سهل‌انگاری، مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران را به‌علت اجرا نکردن مصوبات قانونی و بی‌توجهی به جذب سرمایه گذار از جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اخراج کرد.

کارت قرمز استاندار مازندران به مدیر امور اراضی/ استاندار: درخشان برکنار شود
شمال نیوز: سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در جلسه رفع موانع تولید با شنیدن صحبت‌های کارشناسان و اثبات سهل‌انگاری، مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران را به‌علت اجرا نکردن مصوبات قانونی و بی‌توجهی به جذب سرمایه گذار از جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اخراج کرد. (ادامه)
به مناسبت روز هوای پاک معاینه فنی خودرو‌ها امروز در شهرستان بابل نیم بها است. معاینه فنی خودرو امروز نیم بها است
به مناسبت روز هوای پاک معاینه فنی خودرو‌ها امروز در شهرستان بابل نیم بها است.(ادامه)
افت فشار گاز مردم خراسان جنوبی را به سمت استفاده از کرسی و بخاری نفتی کشانده و خاطره‌های گذشته را برای آنان زنده کرده است. بازار داغ خرید کرسی و بخاری برقی/خاطره‌های گذشته زنده شد
افت فشار گاز مردم خراسان جنوبی را به سمت استفاده از کرسی و بخاری نفتی کشانده و خاطره‌های گذشته را برای آنان زنده کرده است.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: فردا پنجشنبه اینترنت در محدوده حوزه‌های برگزاری کنکور با اطلاع قبلی به ساکنان آن مناطق قطع می‌شود. قطع اینترنت‌های همراه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در محدوده‌های برگزاری کنکور
وزیر ارتباطات گفت: فردا پنجشنبه اینترنت در محدوده حوزه‌های برگزاری کنکور با اطلاع قبلی به ساکنان آن مناطق قطع می‌شود.(ادامه)
جزئیات عرضه خودروها در بورس کالا برای هفته آینده اعلام شد. عرضه‌های جدید خودرو در بورس کالا اعلام شد
جزئیات عرضه خودروها در بورس کالا برای هفته آینده اعلام شد.(ادامه)
بلیت فروشی نمایش‌های چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر از روز جمعه سی‌ام دی ماه آغاز می‌شود. زمان بلیت فروشی جشنواره تئاتر فجر اعلام شد
بلیت فروشی نمایش‌های چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر از روز جمعه سی‌ام دی ماه آغاز می‌شود.(ادامه)
پژوهش جدید محققان حاکی از این است که میزان کم تا متوسط استرس، بدن را وادار به استفاده بهینه از مغز می‌کند و حافظه کاری تقویت می‌شود. استرس به میزان کم برای مغز مفید است
پژوهش جدید محققان حاکی از این است که میزان کم تا متوسط استرس، بدن را وادار به استفاده بهینه از مغز می‌کند و حافظه کاری تقویت می‌شود.(ادامه)
استاندار مازندران در جلسه رفع موانع تولید ، مدیر امور اراضی استان را اخراج و خواهان استعفای او شد. اخراج یک مدیر به دلیل بی توجهی به جذب سرمایه گذار
استاندار مازندران در جلسه رفع موانع تولید ، مدیر امور اراضی استان را اخراج و خواهان استعفای او شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۹ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر معظم انقلاب با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه ایران پرداخته اند.(ادامه)
بانوان یک روستا در بابل الیاف گیاهان را آنقدر زیبا به هم می‌بافند که وزارت میراث فرهنگی این روستا را به عنوان روستای ملی ثبت کرد. ثبت ملی دومین هنر کهن بشری به نام یک روستا
بانوان یک روستا در بابل الیاف گیاهان را آنقدر زیبا به هم می‌بافند که وزارت میراث فرهنگی این روستا را به عنوان روستای ملی ثبت کرد.(ادامه)
چهارمین پیروزی پی در پی هورسان و شکست چهارم هراز
در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال، هورسان چهارمین پیروزی پی در پی را بدست آورد و هراز شکست چهارم خود را پذیرفت.(ادامه)
ساترا خواستار برخورد قانونی برای توقف انتشار سریال سقوط به دلیل بی‌توجهی سکوی فیلیمو به تذکرات این سازمان شد. درخواست توقف انتشار سریال سقوط روی میز قاضی قرار گرفت
ساترا خواستار برخورد قانونی برای توقف انتشار سریال سقوط به دلیل بی‌توجهی سکوی فیلیمو به تذکرات این سازمان شد.(ادامه)
شمال نیوز:  رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد محورهای چالوس، هراز، آزادراه - تهران شمال و ۱۲ محور دیگر خبر داد.
انسداد محورهای «هراز»، «چالوس»، «آزادراه تهران-شمال»
شمال نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد محورهای چالوس، هراز، آزادراه - تهران شمال و ۱۲ محور دیگر خبر داد. (ادامه)
وحیدی گفت: طرح پارلمان اروپا برای تروریستی اعلام کردن سپاه، هیچ نگرانی ندارد و سپاه با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد. وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است دبیر شورای عالی امنیت ملی شود، گفت: شایعه است. تغییر شمخانی و انتصاب من به سمت شورای عالی امنیت ملی شایعه است
وحیدی گفت: طرح پارلمان اروپا برای تروریستی اعلام کردن سپاه، هیچ نگرانی ندارد و سپاه با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد. وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است دبیر شورای عالی امنیت ملی شود، گفت: شایعه است.(ادامه)
ملاحظه و رعایت اقتضائات کار فرهنگی - تبلیغی راهبردی ضروری و همیشگی است/باید در زمینه تولید فکر نو و تبدیل آن به محصولات فاخر فعال شوید/لزوم حفظ شادابی و سرزندگی و اتحاد و همدلی در جامعه

دستگاه‌ها و عناصر فرهنگی - تبلیغی باید کاملاً مراقب باشند که حرف خدا در هیچ شرایطی زمین نماند / در این زمینه، نباید از جنجال و هوچی‌گری و اتهامات ترسید / اگر وضع اقتصاد و زندگی مردم بهتر شود شادابی و خشنودی آن‌ها تا حدودی تأمین می‌شود /باید در زمینه تولید فکر نو و تبدیل آن به محصولات فاخر فعال شوید(خبر)
ملاحظه و رعایت اقتضائات کار فرهنگی - تبلیغی راهبردی ضروری و همیشگی است/باید در زمینه تولید فکر نو و تبدیل آن به محصولات فاخر فعال شوید/لزوم حفظ شادابی و سرزندگی و اتحاد و همدلی در جامعه (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.894 seconds.