.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تکرار روز بدون فوتی کرونا در کشور
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۲ تن از ایشان وخیم است.(ادامه)
تاکنون حضور خودرو‌های ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای و برخی خودرو‌های چینی در کشور قطعی شده و به عنوان نخستین خودرو‌های وارداتی راه به خیابان‌ها پیدا می‌کنند.

خبرگزاری دولت اسامی و تصاویر نخستین خودروهای وارداتی را منتشر کرد؛ از فیات ۵۰۰، تیپو (TIPO)، هیوندای النترا (ELANTRA)، هیوندای کونا (KONA)، هیوندای آی ۱۰ (I ۱۰)، دانگ فنگ Aeolus Yixuan Max و سه محصول چانگان (خبر)
تاکنون حضور خودرو‌های ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای و برخی خودرو‌های چینی در کشور قطعی شده و به عنوان نخستین خودرو‌های وارداتی راه به خیابان‌ها پیدا می‌کنند. (ادامه)
قیمت طلا و سکه، امروز ۱ دی ۱۴۰۱
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۷۸۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.(ادامه)
معاون اعتبارات بانک صادرات از پرداخت بیش از ١٥٧ هزار میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این بانک خبر داد. افق های تازه بهبود شاخص های مالی بانک صادرات ایران با راهبردهای نوین مدیریت
معاون اعتبارات بانک صادرات از پرداخت بیش از ١٥٧ هزار میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این بانک خبر داد.(ادامه)
ساعت پرواز‌های روزانه در فرودگاه بین المللی شهدای ساری تغییر کرده است. تغییر ساعات پرواز در فرودگاه ساری
ساعت پرواز‌های روزانه در فرودگاه بین المللی شهدای ساری تغییر کرده است.(ادامه)
به احتمال زیاد عیسی آل کثیر قرارداد جدیدی با پرسپولیس خواهد بست. اولین خرید زمستانی پرسپولیس مشخص شد
به احتمال زیاد عیسی آل کثیر قرارداد جدیدی با پرسپولیس خواهد بست.(ادامه)
۶۰۰ عدد کلاه ایمنی رایگان بین راکبین موتورسیکلت در مازندران توزیع شد. توزیع رایگان کلاه ایمنی بین راکبین موتورسیکلت در مازندران
۶۰۰ عدد کلاه ایمنی رایگان بین راکبین موتورسیکلت در مازندران توزیع شد.(ادامه)
اولین ثبت سفارش‌های واردات خودرو انجام شده و پیش بینی می‌شود تا در اوایل دی ماه نخستین خودروهای وارداتی وارد کشور شود. اسامی نخستین خودروهای وارداتی اعلام شد
اولین ثبت سفارش‌های واردات خودرو انجام شده و پیش بینی می‌شود تا در اوایل دی ماه نخستین خودروهای وارداتی وارد کشور شود.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های پنجشنبه ۱ دی
(ادامه)
انتقاد سعید محمد از دولت و مجلس: ظاهرا همه از تیم اقتصادی دولت راضی اند به جز مردم
سعید محمد در توییتی نوشت: ناهماهنگی، بی برنامه گی و کم تجربه گی از آفت های تیم اقتصادی دولت است. مطمئنا ترمیم تیم اقتصادی با نگاه کارآمد سازی از اولویت هاست. البته سکوت مجلس جای تامل دارد. قطعا رضایت مردم مهم‌تر از رضایت سهم خواهان است ولی ظاهرا از این تیم همه راضی اند به جز مردم.سعید محمد(ادامه)
در سایه نوسانات نرخ دلار، تحرکات دلالان و نبود تناسب بین عرضه و تقاضا، بازار خودرو در هفته‌های گذشته در وضعیت غیرعادی به سر می‌برد. در این شرایط خبر‌هایی درخصوص گسترده‌تر شدن سفره واردات خودرو مطرح شده که این مساله بر کاهش التهابات بازار موثر است. همچنین وزیر صمت نیز ضمن اشاره به اینکه به زودی شاهد ورود اولین خودرو‌های وارداتی به کشور خواهیم بود، پیش‌بینی کرد با وارد شدن خودرو‌ها در کنار عرضه خودرو‌های داخلی، التهابات اخیر بازار خودرو کاهش خواهد یافت؛ این در حالیست که اعلام شده وزارت صمت برای تنظیم بازار خودرو برنامه‌های متعددی دارد که به زودی اعلام می‌شود. سیگنال وزیر صمت به بازار خودرو
در سایه نوسانات نرخ دلار، تحرکات دلالان و نبود تناسب بین عرضه و تقاضا، بازار خودرو در هفته‌های گذشته در وضعیت غیرعادی به سر می‌برد. در این شرایط خبر‌هایی درخصوص گسترده‌تر شدن سفره واردات خودرو مطرح شده که این مساله بر کاهش التهابات بازار موثر است. همچنین وزیر صمت نیز ضمن اشاره به اینکه به زودی شاهد ورود اولین خودرو‌های وارداتی به کشور خواهیم بود، پیش‌بینی کرد با وارد شدن خودرو‌ها در کنار عرضه خودرو‌های داخلی، التهابات اخیر بازار خودرو کاهش خواهد یافت؛ این در حالیست که اعلام شده وزارت صمت برای تنظیم بازار خودرو برنامه‌های متعددی دارد که به زودی اعلام می‌شود.(ادامه)
سید حمید حسینی پیش‌بینی کرد احیای برجام بتواند موجبات کاهش نرخ دلار و مهار تورم را فراهم آورد. پیش‌بینی جالب یک فعال اقتصادی از قیمت ارز
سید حمید حسینی پیش‌بینی کرد احیای برجام بتواند موجبات کاهش نرخ دلار و مهار تورم را فراهم آورد.(ادامه)
عبدالناصر همتی، رئیس‌ پیشین بانک‌مرکزی که نامش با بحران ارزی گره خورده و سیاست‌های او در زمان تصدی‌گری‌اش بر کرسی بانک‌مرکزی، آغازگر دوره جدیدی از رکوردشکنی و خلق سقف‌های جدیدی در بازار ارز محسوب می‌شد، در کمال تعجب ... ای‌کاش به آقای روحانی هم همین توصیه را می‌کردید!
عبدالناصر همتی، رئیس‌ پیشین بانک‌مرکزی که نامش با بحران ارزی گره خورده و سیاست‌های او در زمان تصدی‌گری‌اش بر کرسی بانک‌مرکزی، آغازگر دوره جدیدی از رکوردشکنی و خلق سقف‌های جدیدی در بازار ارز محسوب می‌شد، در کمال تعجب ...(ادامه)
شمال نیوز : درگیری بین مردم و ارتش بیش از پیش روی گرفت و به گفته ی حاضرین ارتش از هیچ تجهییزاتی برای مقابله با مردم بی دفاع مضایقه نکرده و نتیجه ی این درگیری ۳۶ شهید از مردم جان بر کف ساری و مازندران بود.... باز نشر/ اوج مبارزات مردم ساری در 18 دی 57 و نقش برجسته روحانیت انقلابی
شمال نیوز : درگیری بین مردم و ارتش بیش از پیش روی گرفت و به گفته ی حاضرین ارتش از هیچ تجهییزاتی برای مقابله با مردم بی دفاع مضایقه نکرده و نتیجه ی این درگیری ۳۶ شهید از مردم جان بر کف ساری و مازندران بود....(ادامه)
رمز نامگذاری خیابان 18 دی ساری چیست؟
(ادامه)
قبلي 1 ... 30 31 32 33 34 35

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.