.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درباره طرح کافه 57 گفت: در این طرح با اجازه از مدیر مدرسه ای کلاسی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد تا دانش آموزان به بحث و گفت وگو با یکدیگر بپردازند. جزئیات طرح راه اندازی کافه ۵۷ برای پاسخگویی به شبهات در مدارس
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درباره طرح کافه 57 گفت: در این طرح با اجازه از مدیر مدرسه ای کلاسی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد تا دانش آموزان به بحث و گفت وگو با یکدیگر بپردازند.(ادامه)
بورس کالا دوشنبه هفته آینده میزبان عرضه ۵۰۲ دستگاه لاماری بوده و به این ترتیب ۲۵۱دستگاه لاماری ایما مشکی و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید روز ۱۲ دی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان رونمایی می شود. بورس کالا منتظر عرضه لاماری
بورس کالا دوشنبه هفته آینده میزبان عرضه ۵۰۲ دستگاه لاماری بوده و به این ترتیب ۲۵۱دستگاه لاماری ایما مشکی و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید روز ۱۲ دی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان رونمایی می شود.(ادامه)
یک عضو ارشد ائتلاف «دوله القانون» در عراق خبر داد که دولت این کشور در پیامی هشدارآمیز به گروهک‌های کُرد تجزیه‌طلب، از این گروه‌ها خواسته است که خاک عراق را ترک کنند. هشدار جدی دولت فدرال به گروهک‌های کُرد تجزیه‌طلب برای خروج از خاک عراق
یک عضو ارشد ائتلاف «دوله القانون» در عراق خبر داد که دولت این کشور در پیامی هشدارآمیز به گروهک‌های کُرد تجزیه‌طلب، از این گروه‌ها خواسته است که خاک عراق را ترک کنند.(ادامه)
پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز از آغاز اعتراضات در ایران و قطعی سراسری اینترنت، برخی کاربران از دسترسی به پلتفرم اینستاگرام بدون اتصال به فیلترشکن در داخل کشور خبر داده‌اند. اینستاگرام رفع فیلتر شد؟
پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز از آغاز اعتراضات در ایران و قطعی سراسری اینترنت، برخی کاربران از دسترسی به پلتفرم اینستاگرام بدون اتصال به فیلترشکن در داخل کشور خبر داده‌اند.(ادامه)
قفل واردات خودرو بعد از ۴ سال شکسته شد/ تخلیه نخستین خودرو‌های وارداتی + عکس
نخستین محموله خودرو‌های وارداتی ساعاتی قبل وارد بندرلنگه و تخلیه شد.(ادامه)
صحبت‌های اخیر مهدی تاج متفاوت با اظهارات گذشته وی بود و این پرسش مطرح می‌شود که آیا او به جمع افرادی پیوسته است که خواهان تغییر در کادر فنی تیم ملی هستند یا خیر. همراهی رئیس فدراسیون با مخالفان برای عبور از کی‌روش؟
صحبت‌های اخیر مهدی تاج متفاوت با اظهارات گذشته وی بود و این پرسش مطرح می‌شود که آیا او به جمع افرادی پیوسته است که خواهان تغییر در کادر فنی تیم ملی هستند یا خیر.(ادامه)
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: انفجار در معدن فلورین دامغان، ۲ کشته و پنج مجروح برجاگذاشت. ۷ کشته و مجروح در حادثه انفجار معدن + عکس و اسامی
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: انفجار در معدن فلورین دامغان، ۲ کشته و پنج مجروح برجاگذاشت.(ادامه)
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی و پرونده بابک زنجانی، توضیحاتی ارائه داد. آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی/ تشریح وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی و پرونده بابک زنجانی، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
تنها دستاورد وطن فروشان
(ادامه)
بیماری های کبد علائم مختلفی دارند. یکی از علائم اولیه که می توانید سریع آن را تشخیص دهید، ایجاد مشکلاتی بر روی پوست کف دست می باشد. علامت بیماری کبد روی دست
بیماری های کبد علائم مختلفی دارند. یکی از علائم اولیه که می توانید سریع آن را تشخیص دهید، ایجاد مشکلاتی بر روی پوست کف دست می باشد.(ادامه)
قرار بود تهران سقوط کنه، پاریس سقوط کرد+ عکس
یک کاربر فضای مجازی در توئیتر نوشت: قرار بود تهران سقوط کنه، پاریس سقوط کرد(ادامه)
کشته سازی نخ نما شده معاندان در گلستان با نام «سیده‌نیلوفر حسینی»
شبکه‌های معاند فارسی زبان که موج کشته سازی را در حوادث اخیر کشور به راه انداختند، این بار دست روی فوت یک خانم گلستانی گذاشتند.(ادامه)
 رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران از ثبت‌نام بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی ‌کاربردی مازندران خبر داد ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران از ثبت‌نام بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی ‌کاربردی مازندران خبر داد(ادامه)
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: فرصت‌هایی که تاکنون به او داده شده برای بازگشت اموال بیت المال است و چنانچه به جایی برسیم که همه اموال برگردد، نسبت به اجرای حکم تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد. نظر دادستان کل کشور درباره بی حجابی / جزئیات تازه از وضعیت پرونده بابک زنجانی / طرح شکایت خانواده مهسا امینی از نظام پزشکی/ با جرم مشهود برخورد می‌کنیم(خبر)
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: فرصت‌هایی که تاکنون به او داده شده برای بازگشت اموال بیت المال است و چنانچه به جایی برسیم که همه اموال برگردد، نسبت به اجرای حکم تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.(ادامه)
فاطمیه به جز آنکه موسمی برای گرامیداشت مقام کوثر رسول‌الله (ص) است، دو ویژگی برجسته و معنادار سیره بانوی دو عالم را در ذهن متبادر می‌کند؛ نخست مظلومیت و دوم ولایتمداری. پسران فاطمه بی‌شمارند(يادداشت)
فاطمیه به جز آنکه موسمی برای گرامیداشت مقام کوثر رسول‌الله (ص) است، دو ویژگی برجسته و معنادار سیره بانوی دو عالم را در ذهن متبادر می‌کند؛ نخست مظلومیت و دوم ولایتمداری.(ادامه)

شمال نیوز: 
اعضای هیئت دولت به محمد کرمی به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان رای اعتماد دادند. استاندار جدید سیستان و بلوچستان معرفی شد
شمال نیوز: اعضای هیئت دولت به محمد کرمی به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان رای اعتماد دادند.(ادامه)
تیمی از محققان در موسسه تحقیقات سرطان بریتانیا در گلاسکو، اسکاتلند، نشانگر زیستی را کشف کردند که ممکن است آزمایش ادرار برای تشخیص سرطان کبد را ممکن کند. امکان تشخیص سرطان کبد با یک آزمایش ادرار
تیمی از محققان در موسسه تحقیقات سرطان بریتانیا در گلاسکو، اسکاتلند، نشانگر زیستی را کشف کردند که ممکن است آزمایش ادرار برای تشخیص سرطان کبد را ممکن کند.(ادامه)
یکی از مهم‌ترین حقوقی که به موجب شرع و قانون به زن تعلق می‌گیرد مهریه‌ای است که به سبب عقد نکاح میان زن و مرد تعیین می‌شود. شرایط دریافت مهریه بعد از ازدواج مجدد زن
یکی از مهم‌ترین حقوقی که به موجب شرع و قانون به زن تعلق می‌گیرد مهریه‌ای است که به سبب عقد نکاح میان زن و مرد تعیین می‌شود.(ادامه)
 با حکم استاندار تهران، سید عباس جوهری با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری تهران منصوب شد. سرپرست فرمانداری تهران معرفی شد
با حکم استاندار تهران، سید عباس جوهری با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری تهران منصوب شد.(ادامه)
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۶۰ درصد از مجموع کارکنان و متصدیان واحدهای صنفی در استان مازندران فاقد کارت هوشمند تزریق دُزهای تکمیلی واکسن کرونا هستند. ۶۰ درصد متصدیان صنفی مازندران فاقد کارت هوشمند تزریق واکسن هستند
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۶۰ درصد از مجموع کارکنان و متصدیان واحدهای صنفی در استان مازندران فاقد کارت هوشمند تزریق دُزهای تکمیلی واکسن کرونا هستند.(ادامه)
شمال نیوز: علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال مشاور عالی خود را معرفی کرد. یک مازندرانی مشاور عالی مدیرعامل استقلال شد+ عکس
شمال نیوز: علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال مشاور عالی خود را معرفی کرد.(ادامه)
خانه ابدی رستم قاسمی+عکس
تصویری از خانه ابدی رستم قاسمی در قطعه 24 بهشت زهرای تهران را ببینید.(ادامه)
تیم فوتبال استقلال تهران برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید. برتری آبی‌پوشان تهران برابر صنعت نفت ابادان
تیم فوتبال استقلال تهران برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید.(ادامه)
توقف شاگردان یحیی مقابل پیکان در آزادی
در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، پرسپولیس مقابل پیکان به تساوی بدون گل رسید.(ادامه)
روند امروز بازار طلا، سکه و دلار، از تداوم افزایش قیمت‌ها حکایت دارد.
قیمت طلا، سکه و ارز امروز چهارم دی‌ماه
روند امروز بازار طلا، سکه و دلار، از تداوم افزایش قیمت‌ها حکایت دارد. (ادامه)
درخواست ویژه وزیر اقتصاد از رئیس مجلس
وزیر اقتصاد در نامه‌ای خطاب به قالیباف خواستار تسریع در تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه شد.(ادامه)
فرار نخست وزیر سابق عراق لو رفت
مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق کشور عراق طبق اعلام یک عضو ائتلاف فتح این کشور، از طریق کردستان به دبی فرار کرده است.(ادامه)
جدول لیگ برتر ۲۲ در پایان هفته سیزدهم
پرسپولیس و استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به گل‌گهر سیرجان صدرنشین شراکتی لیگ برتر در هفته سیزدهم هستند ولی اگر تیم قلعه‌نویی بازی عقب افتاده در خانه آلومینیوم اراک را ببرد، هردو تیم تهرانی از صدر خواهند افتاد(ادامه)
جام جهانی برای ستاره‌های ایران چندان خوش‌یمن نبود و اکثر بازیکنان در فاز تهاجمی عملکرد چندان خوبی نداشتند. بلایی که جام جهانی بر سر ستاره‌های ایران آورد!
جام جهانی برای ستاره‌های ایران چندان خوش‌یمن نبود و اکثر بازیکنان در فاز تهاجمی عملکرد چندان خوبی نداشتند.(ادامه)
مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از اختصاص سهام عدالت به جاماندگان طی یک یا دو ماه آینده خبر داد و گفت: بر اساس قانون بودجه امسال هر یک از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی که فاقد سهام عدالت هستند، حدود ۱۰ میلیون تومان سهام می‌گیرند. تخصیص سهام عدالت به جاماندگان تا دو ماه آینده
مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از اختصاص سهام عدالت به جاماندگان طی یک یا دو ماه آینده خبر داد و گفت: بر اساس قانون بودجه امسال هر یک از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی که فاقد سهام عدالت هستند، حدود ۱۰ میلیون تومان سهام می‌گیرند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.271 seconds.