.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس همچنان شرایط بازی کردن برای این تیم را ندارد. ستاره پرسپولیس بازی با گل گهر را از دست داد
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس همچنان شرایط بازی کردن برای این تیم را ندارد.(ادامه)
شرط جدید برای خرید خودرو از بورس / عدم خرید خودرو تا قبل از سال ۹۸ الزامی شد
در آخرین دستورالعمل برای خرید خودرو، شرط عدم خرید خودرو تا قبل از سال ۹۸ الزامی شده است. ضمناً هر کد بورسی صرفاً امکان ثبت سفارش بر روی یک کد عرضه از مجموع عرضه‌های روز انجام معامله را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.(ادامه)
درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی کشور پرتغال داشته است.
او مثل یک پهپاد ایرانی است!
درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی کشور پرتغال داشته است. (ادامه)
سخنگوی وزارت بهداشت از مشاهده نخستین مورد ابتلا به زیر سویه‌های جدید اومیکرون در کشور خبر داد. مشاهده اولین موارد ابتلا به زیر سویه‌های جدید اومیکرون در ایران
سخنگوی وزارت بهداشت از مشاهده نخستین مورد ابتلا به زیر سویه‌های جدید اومیکرون در کشور خبر داد.(ادامه)
دو شهر و یک روستا در مازندران برای ثبت ملی به عنوان شهر و روستای جاجیم، گلیج و حصیر بافی ایران معرفی شده اند. پیشنهاد ثبت ملی دو شهر و یک روستای مازندران
دو شهر و یک روستا در مازندران برای ثبت ملی به عنوان شهر و روستای جاجیم، گلیج و حصیر بافی ایران معرفی شده اند.(ادامه)
شمال نیوز :محمدرضا ییلاقی گفت : معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در نظر دارد در محدوده زمانی کوتاه تر و طبق شرایط عمومی و اختصاصی، نسبت به صدور مجوز مراکز و دفاتر مشاوره به افراد متقاضی اقدام نماید. فراخوان فعالان، مراکز و دفاتر مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده برای دریافت مجوز
شمال نیوز :محمدرضا ییلاقی گفت : معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در نظر دارد در محدوده زمانی کوتاه تر و طبق شرایط عمومی و اختصاصی، نسبت به صدور مجوز مراکز و دفاتر مشاوره به افراد متقاضی اقدام نماید.(ادامه)
با خاطره زمین لرزه بم، هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی
به قلم : ناگفته ای از زلزله بم(يادداشت)
با خاطره زمین لرزه بم، هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی به قلم : (ادامه)
امروز جنگ‌ها توسعه پیدا کرده‌ ؛ جنگ سایبری، بیولوژیک، نرم و شناختی از جمله جنگ‌هایی است که وجود دارد/ باید شناخت جنگ‌های آینده در دانشگاه‌ها تدریس شود/ تهدیدات انقلاب اسلامی هویتی و حق و باطلی است/ امکان دارد که پس از ماجرا‌های اخیر ....(خبر)
(ادامه)
پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس امروز در بابلسر تشییع شد. تشیع پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در بابلسر
پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس امروز در بابلسر تشییع شد.(ادامه)
وزیر ارتباطات درباره پیگیری تاخیر در تحویل مرسوله توسط شرکت پست، توضیحاتی داد. اگر مرسوله پستی دیر به دستتان رسید، می‌توانید غرامت بگیرید
وزیر ارتباطات درباره پیگیری تاخیر در تحویل مرسوله توسط شرکت پست، توضیحاتی داد.(ادامه)
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد. خط‌دهی نشریه آمریکایی برای دوران «پسا اردوغان»
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی پنجشنبه ۸ دی
عناوین صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی پنجشنبه ۸ دی را مشاهده می کنید.(ادامه)
حسن روحانی روز شنبه در دیدار جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: اینکه چه کسی مسئولیت دولت را برعهده دارد، مسئله فرعی یک شرط تحول در مسائل اقتصادی احیای برجام است/ خزانه را بر خلاف آنچه تحویل گرفته بودیم، پر تحویل دادیم/ تلفنی پیشهاداتی به رهبری منتقل کرده ام/ جاذبه صندوق رای را از بین نبریم
حسن روحانی روز شنبه در دیدار جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: اینکه چه کسی مسئولیت دولت را برعهده دارد، مسئله فرعی (ادامه)
کیهان نوشت: روزنامه اعتماد نوشت؛ هر زمان که دستاوردهای دولت اعلام می شود، آمارهای هیجان انگیز از فروش نفت می شنویم و هر زمان که دولت باید پاسخگو باشد، معلوم می شود در جنگ اقتصادی  هستیم. حمله کیهان به روزنامه اصلاح طلب: یادتان نیست که می‌گفتید حتی یک قطره نفت هم نمی‌توانیم بفروشیم؟!
کیهان نوشت: روزنامه اعتماد نوشت؛ هر زمان که دستاوردهای دولت اعلام می شود، آمارهای هیجان انگیز از فروش نفت می شنویم و هر زمان که دولت باید پاسخگو باشد، معلوم می شود در جنگ اقتصادی هستیم. (ادامه)
انتشار خبر دستگیری یکی از مدیران کل در استان مازندران توسط سپاه و متعاقب آن مصاحبه رئیس کل دادگستری مازندران که اتهامات وی را از فساد مالی تا نگهداری مشروبات الکلی عنوان کرد باید یک شوک بزرگ در عرصه مدیریتی دولت سیزدهم ... دستگیری یک مدیرکل در استان و‌ چند نکته ؟!
انتشار خبر دستگیری یکی از مدیران کل در استان مازندران توسط سپاه و متعاقب آن مصاحبه رئیس کل دادگستری مازندران که اتهامات وی را از فساد مالی تا نگهداری مشروبات الکلی عنوان کرد باید یک شوک بزرگ در عرصه مدیریتی دولت سیزدهم ...(ادامه)
حمید فرخ نژاد از اینجا رانده و از آنجا مانده است؟ حمید فرخ نژاد از اینجا رانده و از آنجا مانده است؟
حمید فرخ نژاد از اینجا رانده و از آنجا مانده است؟(ادامه)
جدایی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی ضربه بزرگی به پرسپولیس و یحیی گل محمدی زد و دست سرخ ها برای ادامه فصل خالی کرد. هر گل ستاره فراری پرسپولیس معادل یک آپارتمان در تهران!
جدایی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی ضربه بزرگی به پرسپولیس و یحیی گل محمدی زد و دست سرخ ها برای ادامه فصل خالی کرد.(ادامه)
برای مرد، میهن، آبادی…
(ادامه)
تفاوت تیتر خبر برای فرانسه و ایران
(ادامه)
از ظهر امروز نامه‌ای در فضای مجازی مبنی بر ممنوع شدن جابجایی مسافر بین‌شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی منتشر شده است. جابجایی مسافر بین‌شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی ممنوع شد؟
از ظهر امروز نامه‌ای در فضای مجازی مبنی بر ممنوع شدن جابجایی مسافر بین‌شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی منتشر شده است.(ادامه)
پرونده تخریب متروپل بسته شد
امروز پروژه تخریب بقایای سازه متروپل پایان یافت.(ادامه)
سخنگوی وزارت صمت در خصوص چرایی ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای و واردات خودرو از این کشور توضیحاتی ارائه داد. چرا واردات خودرو کره‌ای آری، واردات لوازم خانگی کره‌ای نه؟
سخنگوی وزارت صمت در خصوص چرایی ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای و واردات خودرو از این کشور توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
محافل مسلمان عربستان از طرح ولیعهد سعودی برای ساخت مرکز پزشکی در کوه احد خشمگین هستند و آن را اقدامی برای از بین بردن هویت اسلامی دانستند. خشم مسلمان عربستان از طرح بن سلمان در کوه احد
محافل مسلمان عربستان از طرح ولیعهد سعودی برای ساخت مرکز پزشکی در کوه احد خشمگین هستند و آن را اقدامی برای از بین بردن هویت اسلامی دانستند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۸ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر گلایه مردم از اوضاع اقتصادی و روز‌های سبز بورس پرداخته اند.(ادامه)
رئیس‌کل دادگستری استان مازندران از دستگیری و تعقیب قضائی مدیرکل یکی از دستگاه‌های اجرائی استان، به اتهام ارتکاب جرایم... اعلام جزئیات جدید از بازداشت یک مدیرکل در مازندران
رئیس‌کل دادگستری استان مازندران از دستگیری و تعقیب قضائی مدیرکل یکی از دستگاه‌های اجرائی استان، به اتهام ارتکاب جرایم...(ادامه)
کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان ۷ مازندرانی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. ۷ بانوی تکواندوکار مازنی در اردوی تیم ملی
کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان ۷ مازندرانی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.(ادامه)
یکی از مشخصه های عفونت کووید۱۹، حس بویایی از دست رفته است. علت از دست دادن بویایی ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ مشخص شد
یکی از مشخصه های عفونت کووید۱۹، حس بویایی از دست رفته است.(ادامه)
هر سال و در آستانه سال نو میلادی در بسیاری از محله های ارمنی نشین تهران و سایر شهرهای ایران، بابانوئل ها و درخت های کاج با رنگ و لعابی جذاب و درخشان، نوید آغاز سال جدید را می دهند. تب تند «کریسمس» میان مسلمانان!/ از درخت ۸۰ میلیونی تا بابانوئل ۱۲ میلیونی
هر سال و در آستانه سال نو میلادی در بسیاری از محله های ارمنی نشین تهران و سایر شهرهای ایران، بابانوئل ها و درخت های کاج با رنگ و لعابی جذاب و درخشان، نوید آغاز سال جدید را می دهند.(ادامه)
ترک‌ها «ابن سینا» را هم دزدیدند! +عکس
کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکسی از مجسمه پزشک ایرانی، ابن سینا در آنکارای ترکیه نوشتند: مجسمه ابن سینا را وسط شهر گذاشتند و نوشتند ابن سینا دانشمند بزرگ ترک!(ادامه)
برنامه «نسل قاسم» به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی روی آنتن شبکه امید می‌رود. «نسل قاسم» در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) پخش می‌شود
برنامه «نسل قاسم» به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی روی آنتن شبکه امید می‌رود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.