.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خودکشی ناموفق زن میانسال بعد از کشتن شوهر
تحقیقات نشان می‌دهد قاتل و مقتول به مدت طولانی با یکدیگر اختلاف ‌داشتند و دائم در حال مشاجره بودند.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه: دادگستری استان کرمان موظف است از سه روز دیگر روند اقدامات انجام‌شده در کارگروه تعیین تکلیف خودروهای توقیف یا ضبط شده در پارکینگ مرکزی کرمان را به صورت گام به گام گزارش کند. اژه‌ای: چرا یک خودرو باید ۱۳ سال در پارکینگ بماند و تعیین تکلیف نشود؟
رئیس قوه قضائیه: دادگستری استان کرمان موظف است از سه روز دیگر روند اقدامات انجام‌شده در کارگروه تعیین تکلیف خودروهای توقیف یا ضبط شده در پارکینگ مرکزی کرمان را به صورت گام به گام گزارش کند.(ادامه)
آقای قاضی‌زاده! شهدا روی حجاب حساس بودند ولی همه‌ی حساسیت‌شان حجاب نبود... خوب است رئیس بنیاد شهید، افکار پوسیده و عقاید پلاسیده‌ی خود را به شهدا نسبت ندهد. حمله شدید فرزند شهید به رئیس بنیاد شهید کشور
آقای قاضی‌زاده! شهدا روی حجاب حساس بودند ولی همه‌ی حساسیت‌شان حجاب نبود... خوب است رئیس بنیاد شهید، افکار پوسیده و عقاید پلاسیده‌ی خود را به شهدا نسبت ندهد.(ادامه)
"حجت الاسلام مسعود خمسه‌ای" که رئیس ستاد انتخابات رئیسی بوده به عنوان سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز منصوب شد. یک امام جمعه، سرپرست شرکت شهرصنعتی شد
"حجت الاسلام مسعود خمسه‌ای" که رئیس ستاد انتخابات رئیسی بوده به عنوان سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز منصوب شد.(ادامه)
چهارشنبه هفته آینده فیدلیتی با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان عرضه می شود. با 700 میلیون تومان صاحب این خودرو فیدلیتی شوید
چهارشنبه هفته آینده فیدلیتی با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان عرضه می شود.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حکمی رضا نقی‌پور را به سمت «معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد. معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهور منصوب شد
شمال نیوز: رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حکمی رضا نقی‌پور را به سمت «معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد.(ادامه)
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس از احتمال افزایش پلکانی حقوق های کارکنان دولت در سال آینده با مصوبه مجلس خبر داد.

«افزایش پلکانی» حقوق‌ کارکنان دولت / جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ برای کارمندان
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس از احتمال افزایش پلکانی حقوق های کارکنان دولت در سال آینده با مصوبه مجلس خبر داد. (ادامه)
سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، «مکتب سلیمانی» را به‌عنوان دو واحد درسی با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌ها نهادینه کرده و از سوی دیگر، وزارت علوم نیز کمیته تخصصی توسعه فرهنگ مقاومت و پایداری را تصویب کرده است. تصویب ۲ واحد درسی دانشگاهی با عنوان «مکتب سلیمانی»
سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، «مکتب سلیمانی» را به‌عنوان دو واحد درسی با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌ها نهادینه کرده و از سوی دیگر، وزارت علوم نیز کمیته تخصصی توسعه فرهنگ مقاومت و پایداری را تصویب کرده است.(ادامه)
خبر مهم مجلس/ تغییر در پرداخت یارانه نقدی
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ را تشریح کرد.(ادامه)

وزارت اطلاعات از شناسایی بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیمهای عملیاتی گروهک تروریستی منافقین و بازداشت ٦ نفر از عناصر اصلی این شبکه خبر داد

دستگیری بزرگترین شبکه منافقین توسط وزارت اطلاعات / افشای نام سرکرده شبکه
وزارت اطلاعات از شناسایی بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیمهای عملیاتی گروهک تروریستی منافقین و بازداشت ٦ نفر از عناصر اصلی این شبکه خبر داد (ادامه)
قیمت محصولات ایران‌خودرو در بازار +جدول
دنا پلاس اتوماتیک امروز ۱۲ دی در بازار آزاد ۷۵۰ میلیون فروخته می‌شود. قیمت پژو ۴۰۵ به ۴۰۰ میلیون رسید(ادامه)
دلار و سکه امروز چند شد؟
صرافی بانک ملی قیمت فروش هر دلار را ۳۷ هزار و ۳۲۶ تومان اعلام کرد. قیمت هر سکه امامی نیز امروز به ۲۰ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان رسید.(ادامه)
وزارت اطلاعات اعلام کرد: بزرگترین شبکه‌ی تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، شناسایی و عناصر اصلی شبکه بازداشت شدند. شناسایی بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین
وزارت اطلاعات اعلام کرد: بزرگترین شبکه‌ی تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، شناسایی و عناصر اصلی شبکه بازداشت شدند.(ادامه)
ریخت و پاش عربستانی ها برای جذب ستاره های فوتبال جهان
وزیر ورزش عربستان بعد از جذب کریستیانو رونالدو اعلام کرد که از دیگر باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان بزرگ و سرشناس فوتبال جهان حمایت خواهد کرد.(ادامه)
کدخدایی گفت: اتباع چهار کشور در ترور سردار سلیمانی دخالت داشته‌اند. دخالت اتباع ۴ کشور در ترور سردار سلیمانی/ صدور قرار بازداشت برای افرادی در عراق
کدخدایی گفت: اتباع چهار کشور در ترور سردار سلیمانی دخالت داشته‌اند.(ادامه)
افرادی که با راه اندازی یک کارگاه بزرگ در مشهد زردچوبه‌های تقلبی را روانه بازار و سفره‌های مردم می‌کردند با هوشیاری پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند. ماجرای جنجالی زردچوبه‌های ماسه ای!
افرادی که با راه اندازی یک کارگاه بزرگ در مشهد زردچوبه‌های تقلبی را روانه بازار و سفره‌های مردم می‌کردند با هوشیاری پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با بیان این مرکبات باغداران روی درخت مانده است، گفت: کشاورزان ناامید از حمایت های دولت هستند. مرکبات روی درختان باغات مازندران مانده است/ کشاورزان مازندران از مسئولان ناامید هستند
شمال نیوز: نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با بیان این مرکبات باغداران روی درخت مانده است، گفت: کشاورزان ناامید از حمایت های دولت هستند.(ادامه)
دکتر صادقعلی رنجبر * سردار دلها، سرباز ولایت(يادداشت)
دکتر صادقعلی رنجبر *(ادامه)
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و .... دغدغه یکپارچگی مازندران ؛ از حرف تا عمل !
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و ....(ادامه)
یک فوق‌تخصص گوارش و کبد با اشاره به علل بروز کبد چرب، راه‌های تشخیص و درمان این بیماری را تشریح کرد. راه‌ درمان "کبد چرب" چیست؟
یک فوق‌تخصص گوارش و کبد با اشاره به علل بروز کبد چرب، راه‌های تشخیص و درمان این بیماری را تشریح کرد.(ادامه)
محمدرضا عابدپور مربی و معلم سازنده فوتبال شهرستان بابلسر و مازندران دارفانی را وداع گفت. درگذشت مربی سازنده فوتبال مازندران
محمدرضا عابدپور مربی و معلم سازنده فوتبال شهرستان بابلسر و مازندران دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
۶۳ روستای شهرستان‌های ساری و سوادکوه به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند. اتصال ۶۳ روستای دیگر مازندران به شبکه ملی اطلاعات
۶۳ روستای شهرستان‌های ساری و سوادکوه به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.(ادامه)
زیر سویه‌های جدید اُمیکرون تاکنون در مازندران مشاهده نشده است. زیر سویه‌های جدید امیکرون هنوز به مازندران نرسیده است
زیر سویه‌های جدید اُمیکرون تاکنون در مازندران مشاهده نشده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۲ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر انقلاب با خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت حاج قاسم و سیاست دولت در تثبیت نرخ قیمت‌ها پرداخته اند.(ادامه)
حضور سردار شهید قاسم سلیمانی در محل دفن خود پیش از شهادت+عکس
در زیر عکسی از سردار قاسم سلیمانی در سال های قبل و در کنار مزار کنونی ایشان را ملاحظه می کنید.(ادامه)
کیهان در گزارشی، به رخدادهای کنگره یک روزه بزرگداشت مرحوم محمدتقی مصباح یزدی پرداخته است. سخنرانی رئیسی به خاطر ورود چه کسی قطع شد؟
کیهان در گزارشی، به رخدادهای کنگره یک روزه بزرگداشت مرحوم محمدتقی مصباح یزدی پرداخته است.(ادامه)
فوق ستاره پرتغالی با پیوستن به النصر عربستان روزانه 25 میلیارد تومان دستمزد می گیرد. دستمزد نجومی رونالدو از تیم عربستانی؛ روزانه ۲۵ میلیارد تومان
فوق ستاره پرتغالی با پیوستن به النصر عربستان روزانه 25 میلیارد تومان دستمزد می گیرد.(ادامه)
عناوین صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی دوشنبه ۱۲ دی را مشاهده می‌کنید. صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی/ کار بزرگ حاج قاسم/ چشم انداز جهان ۲۰۲۳
عناوین صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی دوشنبه ۱۲ دی را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
کریس رونالدو می‌تواند در صورتی که نیوکاسل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد راهی این تیم شود. بند استثماری در قراداد رونالدو النصر؛ پای اروپا وسط بیاید می رود!
کریس رونالدو می‌تواند در صورتی که نیوکاسل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد راهی این تیم شود.(ادامه)
با وجود عقد قرارداد آل کثیر با پرسپولیس، به نظر می رسد آماده نبودن این مهاجم به چالشی جدید برای قرمزها تبدیل شود. عیسی آل‌کثیر مهاجم خوزستانی بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کرد تا به عنوان بازیکن آزاد بتواند در تمام بازی‌های این تیم شرکت کند. عیسی آل کثیر نیامده رفتنی می شود؟ / دردسر جدید یحیی با فوق ستاره!
با وجود عقد قرارداد آل کثیر با پرسپولیس، به نظر می رسد آماده نبودن این مهاجم به چالشی جدید برای قرمزها تبدیل شود. عیسی آل‌کثیر مهاجم خوزستانی بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کرد تا به عنوان بازیکن آزاد بتواند در تمام بازی‌های این تیم شرکت کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.