.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران گفت: محمد مهدی محمدی فر به اتهام افساد فی الارض و محاربه ازطریق ارتکاب جرم احراق و تخریب اموال، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی کشور، اغوا و تحریک برخی از شهروندان به ایجاد ناامنی به اعدام محکوم شده است. حکم اعدام لیدر اغتشاشات نوشهر صادر شد/رای محمدی‌فرد قابل تجدید نظرخواهی است
حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران گفت: محمد مهدی محمدی فر به اتهام افساد فی الارض و محاربه ازطریق ارتکاب جرم احراق و تخریب اموال، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی کشور، اغوا و تحریک برخی از شهروندان به ایجاد ناامنی به اعدام محکوم شده است.(ادامه)
قیمت برخی از خودروها، امروز سه شنبه در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته بدون تغییر است. قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱
قیمت برخی از خودروها، امروز سه شنبه در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته بدون تغییر است.(ادامه)
کارگاه‌های آموزشی یک روزه صنایع‌دستی ویژه دانشجویان این رشته در شهرستان چالوس برگزار شد. برگزاری کارگاه‌های آموزشی یک روزه صنایع‌دستی در چالوس
کارگاه‌های آموزشی یک روزه صنایع‌دستی ویژه دانشجویان این رشته در شهرستان چالوس برگزار شد.(ادامه)
رئیس پلیس آگاهی مازندران از متلاشی شدن باند موبایل قاپ‌ها در معابر شهرستان‌های بابل و بهشهر خبر داد. متلاشی شدن باند موبایل قاپ‌ها
رئیس پلیس آگاهی مازندران از متلاشی شدن باند موبایل قاپ‌ها در معابر شهرستان‌های بابل و بهشهر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مردم در مجلس از توضیحات وزیر ورزش و جوانان درخصوص علت سوءمدیریت در برنامه ورزش حرفه ای قانع نشدند. مجلس از توضیحات سجادی درخصوص سوءمدیریت در ورزش حرفه ای قانع نشد
شمال نیوز : نمایندگان مردم در مجلس از توضیحات وزیر ورزش و جوانان درخصوص علت سوءمدیریت در برنامه ورزش حرفه ای قانع نشدند.(ادامه)
در پی انتشار خبری غیر واقعی مبنی بر نقض حکم دادگاه محمد بروغنی از متهمان اغتشاشات اخیر در دیوان عالی کشور، خبرگزاری قوه قضاییه اعلام کرد که این خبر صحت ندارد. حکم اعدام محمد بروغنی تایید شد
در پی انتشار خبری غیر واقعی مبنی بر نقض حکم دادگاه محمد بروغنی از متهمان اغتشاشات اخیر در دیوان عالی کشور، خبرگزاری قوه قضاییه اعلام کرد که این خبر صحت ندارد.(ادامه)
رئیس انجمن‌ پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به میزان عرضه و تقاضا پیش بینی می شود که قیمت مرغ تا اوایل اسفند تغییری نداشته باشد. بازار مرغ تا اوایل اسفند تغییری ندارد
رئیس انجمن‌ پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به میزان عرضه و تقاضا پیش بینی می شود که قیمت مرغ تا اوایل اسفند تغییری نداشته باشد.(ادامه)
تمامی مهره‌های میدانی و فرقه‌ای از جمله دراویش، داعشی‌ها و جن‌گیران حلقه کیهانی به صف شده بودند تا با ایجاد التقاط عقیدتی شهرآشوبی بزرگ فراهم آورند. رد جن‌گیر سازمان سیا در اغتشاشات!
تمامی مهره‌های میدانی و فرقه‌ای از جمله دراویش، داعشی‌ها و جن‌گیران حلقه کیهانی به صف شده بودند تا با ایجاد التقاط عقیدتی شهرآشوبی بزرگ فراهم آورند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۳ دی
صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار اعضای شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا، بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
معرفی غذا های اصیل ایرانی برای مهمانی ها
غذاهای ایرانی بسیار متنوع هستند و با عطر و طعم منحصربه‌فردی که دارند هوش از سر همه آدم‌ها می‌پراند. به همین دلیل است که بهترین غذاها برای مهمانی‌ها، غذاهای ایرانی هستند.(ادامه)
اینفوگرافیک/ تولد تا شهادت حاج قاسم
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۲۰ اسفندماه سال ۱۳۳۵ در شهرستان رابُر کرمان دیده به جهان گشود و بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حوالی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.(ادامه)
تصویر ویژه از گلزار شهدای کرمان
روزهای منتهی به سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی گلزار شهدای کرمان شاهد ابراز و عشق و ارادت دسته‌ها، گروه‌ها، اقشار، قومیت‌ها و ملیت‌های مختلف به حاج قاسم است.(ادامه)
سردارِ سربازِ سرافرازِ ایران، با تو عهد بستند، مردم ایران که نه، مردم منطقه و آنان که دل در گِرو تو دارند و از دیگران گسستند، تا از پای ننشینند،‌ هرگاه کرکسان در آسمان و روبهان در زمین جولان می‌دهند. دلنوشته برای حاج قاسم(يادداشت)
سردارِ سربازِ سرافرازِ ایران، با تو عهد بستند، مردم ایران که نه، مردم منطقه و آنان که دل در گِرو تو دارند و از دیگران گسستند، تا از پای ننشینند،‌ هرگاه کرکسان در آسمان و روبهان در زمین جولان می‌دهند.(ادامه)
عناوین صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی سه‌شنبه ۱۳ دی
عناوین صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی سه‌شنبه ۱۳ دی را مشاهده می کنید. (ادامه)

او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود. جان فدا / رهبر انقلاب: قاسم سلیمانی نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب امام بود/ وصیت سردار: امروز قرارگاه حسین‌ بن علی، ایران است/ بدانید جمهوری اسلامی حرم است
او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.(ادامه)
کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر آخرین اقدامات قوه قضاییه در پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی را تشریح کرد و گفت: ۹۴ متهم پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی، آمریکایی و سه متهم اصلی ترامپ، پومپئو و مکنزی هستند. ۹۴ متهم پرونده شهادت سردار سلیمانی، آمریکایی‌اند / سه متهم اصلی ترامپ، پومپئو و مکنزی هستند / اینها همدستانی از برخی کشورهای منطقه و دو کشور آلمان و انگلیس داشته‌اند / مستندات درباره نقش ۱۷ عراقی دخیل در این پرونده را به دستگاه قضایی....(خبر)
کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر آخرین اقدامات قوه قضاییه در پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی را تشریح کرد و گفت: ۹۴ متهم پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی، آمریکایی و سه متهم اصلی ترامپ، پومپئو و مکنزی هستند.(ادامه)
رویارویی پرسپولیس و نساجی تقابل سرخ‌پوشان قدیمی با شاگردان فعلی یحیی گل‌محمدی است. اتفاق ویژه برای چهار پرسپولیسی سابق
رویارویی پرسپولیس و نساجی تقابل سرخ‌پوشان قدیمی با شاگردان فعلی یحیی گل‌محمدی است.(ادامه)
ترافیک سنگین در دو محور مواصلاتی
رییس پلیس راهور انتظامی کشور از ترافیک سنگین در دو محور مواصلاتی خبر داد.(ادامه)
توءیت مدیر کل صدا و سیمای مازندران به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی
دکتر هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران ُدر آستانه سومین سالگرد شهادت سید شهیدان مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در توءیتی نوشت: (ادامه)
رسانه‌های عبری زبان شروط ولیعهد عربستان برای عادی سازی علنی روابط با رژیم صهیونیستی را فاش کردند که از جمله این شروط لغو قیمومیت اردن بر مسجد الاقصی است. شروط محمد بن سلمان برای عادی‌سازی علنی روابط با رژیم صهیونیستی
رسانه‌های عبری زبان شروط ولیعهد عربستان برای عادی سازی علنی روابط با رژیم صهیونیستی را فاش کردند که از جمله این شروط لغو قیمومیت اردن بر مسجد الاقصی است.(ادامه)
خشونت نهفته دروازه‌بان‌های ایرانی!
(ادامه)
اگرچه مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق، تلاطم بازار ارز را بی‌ارتباط با عملکرد این ستاد می دانند اما به اعتقاد کارشناسان حجم ۱۵ میلیارد دلاری قاچاق سبب رشد تقاضا و درنتیجه افزایش نرخ ارز می شود. نقش قاچاق در التهابات ارزی
اگرچه مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق، تلاطم بازار ارز را بی‌ارتباط با عملکرد این ستاد می دانند اما به اعتقاد کارشناسان حجم ۱۵ میلیارد دلاری قاچاق سبب رشد تقاضا و درنتیجه افزایش نرخ ارز می شود.(ادامه)
سقوط اپوزیسیون/ ائتلاف غیررسمی ربع پهلوی با سلبریتی‌ها!
حضور شخصیت‌های زرد و مبتذلی نظیر سلبریتی‌های فراری در رأس معاندین، نشان از قهقرای اپوزیسیون در به میدان آوردن شخصیت موجهی برای مبارزه با جمهوری اسلامی دارد.(ادامه)
دموکراسی از درون پوسیده ایالات متحده
(ادامه)
در حالی که ایران و ژاپن همواره روابط خوبی داشته اند عکسی از یک عضو پارلمان این کشور می تواند در روابط دو کشور تنش ایجاد کند. توهین عضو مجلس ژاپن به پرچم ایران! +عکس
در حالی که ایران و ژاپن همواره روابط خوبی داشته اند عکسی از یک عضو پارلمان این کشور می تواند در روابط دو کشور تنش ایجاد کند.(ادامه)
به روز شدن تاریخ سقوط نظام این بار توسط دلقک ها
فخر آور در پایان سال 96 مقرر کرده بود که جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ ساقط خواهد شد؛ اکنون پهلوی، بنیادی، کریمی، علینژاد، فراهانی و اسماعیلیون با انتشار یک توئیت کپی شده از پایان نظام در سال ۲۰۲۳ گفتند! گویا فخرآور ۵ سال جلوتر بود.(ادامه)
یکی از فرماندها گردان لشکر ۴۱ ثارالله گفت: حاج قاسم به دخترش زینب گفته بود؛ اگر روزی به من بی احترامی کردند، چیزی نگو؛ ولی اگر به رهبری اهانت شد، محکم بایست و قاطعانه جوابش را بده . توصیه پدرانه حاج قاسم به زینب
یکی از فرماندها گردان لشکر ۴۱ ثارالله گفت: حاج قاسم به دخترش زینب گفته بود؛ اگر روزی به من بی احترامی کردند، چیزی نگو؛ ولی اگر به رهبری اهانت شد، محکم بایست و قاطعانه جوابش را بده .(ادامه)
منابع طبیعی مازندران منطقه ساری از هفته آینده بیش از ۳ میلیون اصله نهال توزیع می‌کند. توزیع ۳ میلیون اصله نهال از هفته آینده در استان
منابع طبیعی مازندران منطقه ساری از هفته آینده بیش از ۳ میلیون اصله نهال توزیع می‌کند.(ادامه)
 راس گوزن زرد ایرانی از پناهگاه حیات وحش دشت ناز میاندورود به مرکز فجر صفا در خرم آباد لرستان منتقل شدند. سفر ۴ گوزن زرد ایرانی از مازندران به لرستان
راس گوزن زرد ایرانی از پناهگاه حیات وحش دشت ناز میاندورود به مرکز فجر صفا در خرم آباد لرستان منتقل شدند.(ادامه)
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس علت عمده طرح استیضاح وزیر کشور را انتخاب استانداران ضعیف عنوان کرد و با گلایه از انتخاب استانداران مذکور  ... یک نماینده: استاندارها ضعیفند، وزیرکشور را استیضاح می‌کنیم
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس علت عمده طرح استیضاح وزیر کشور را انتخاب استانداران ضعیف عنوان کرد و با گلایه از انتخاب استانداران مذکور ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.