.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
چند تن از بازیکنان مطرح فوتبال ایران که شنبه‌شب در یک میهمانی شبانه در حومه تهران با حکم قضایی بازداشت شده بودند، ساعتی پیش با قرار وثیقه آزاد شدند. سیر تا پیاز بازداشت فوتبالیست‌های لیگ برتری در میهمانی شبانه
چند تن از بازیکنان مطرح فوتبال ایران که شنبه‌شب در یک میهمانی شبانه در حومه تهران با حکم قضایی بازداشت شده بودند، ساعتی پیش با قرار وثیقه آزاد شدند.(ادامه)
یکی از سوالات پُرتکرار در فصل زمستان هر سال، سوال درباره زمان و مبلغ عیدی کارمندان، کارگران و بازنشستگان است. در حالی‌که پیشتر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به تعبیر خودش حامل یک خبر خوش برای .... عیدی کارمندان و کارگران در نوروز ۱۴۰۲ اعلام شد
یکی از سوالات پُرتکرار در فصل زمستان هر سال، سوال درباره زمان و مبلغ عیدی کارمندان، کارگران و بازنشستگان است. در حالی‌که پیشتر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به تعبیر خودش حامل یک خبر خوش برای ....(ادامه)
عکس/ جلسه سران قوه ۴ نفره شد!
نشست سران قوا با حضور معاون اول رئیس جمهور.(ادامه)
عکس/ گفتگوی رهبرانقلاب با همسر حاج قاسم
در حاشیه دیدار خانواده سردار شهید سلیمانی و تعدادی از اعضای ستاد بزرگداشت آن شهید با رهبرانقلاب.(ادامه)
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هزینه‌های اعلام شده برای حج تمتع ۱۴۰۲ حقیقت ندارند گفت: مشخص کردن هزینه حج دو متغیر اصلی دارد. هزینه حج تمتع ۱۴۰۲ فعلا مشخص نیست
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هزینه‌های اعلام شده برای حج تمتع ۱۴۰۲ حقیقت ندارند گفت: مشخص کردن هزینه حج دو متغیر اصلی دارد.(ادامه)
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: سازمان هدفمندی هیچ گونه پیامکی مبنی بر قطع یارانه خانوار ارسال نکرده است. سازمان هدفمندی یارانه پیامکی مبنی بر قطع یارانه ارسال نکرده است
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: سازمان هدفمندی هیچ گونه پیامکی مبنی بر قطع یارانه خانوار ارسال نکرده است.(ادامه)
جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور از ۱۸ دی به میزبانی مازندران برگزار می‌شود. زمستان گرم تئاتر ایران در مازندران
جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور از ۱۸ دی به میزبانی مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت ۷۰۰ میلیون ریالی یک مصالح فروش به اتهام عرضه خارج از شبکه سیمان خبر داد. محكوميت سنگین يك فروشنده سيمان در مازندران
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت ۷۰۰ میلیون ریالی یک مصالح فروش به اتهام عرضه خارج از شبکه سیمان خبر داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی چالوس از وقوع یک نزاع چند نفره که منجر به قتل جوان ۲۳ ساله‌ای در آن شهرستان شد، خبر داد. قتل جوان ۲۳ ساله در چالوس
فرمانده انتظامی چالوس از وقوع یک نزاع چند نفره که منجر به قتل جوان ۲۳ ساله‌ای در آن شهرستان شد، خبر داد.(ادامه)
دادستان دماوند دستگیری تعدادی فوتبالیست در پارتی شبانه را تایید کرد. بازداشت تعدادی از فوتبالیست‌ها در پارتی شبانه
دادستان دماوند دستگیری تعدادی فوتبالیست در پارتی شبانه را تایید کرد.(ادامه)
یک رسانه صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که ایران در جریان رزمایش اخیر خود، عملیات پهپادی علیه پایگاه ارتش اسرائیل در سواحل دریای سرخ را شبیه سازی کرده است. شبیه سازی انهدام پایگاه دریایی ارتش «اسرائیل» توسط ایران
یک رسانه صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که ایران در جریان رزمایش اخیر خود، عملیات پهپادی علیه پایگاه ارتش اسرائیل در سواحل دریای سرخ را شبیه سازی کرده است.(ادامه)
شرکت ساپیا از فروش شاهین در بورس کالا خبر داد اما جالب اینجاست که در متن آن آورده فروش کامل محقق نشده است. فروش خودروی«شاهین»در بورس/ شاهین را چه کسانی خریدند؟
شرکت ساپیا از فروش شاهین در بورس کالا خبر داد اما جالب اینجاست که در متن آن آورده فروش کامل محقق نشده است.(ادامه)
حمله به یک زن گردشگر اسرائیلی در ایستگاه قطار رم، پایتخت ایتالیا او را راهی بیمارستان کرد. گردشگر اسرائیلی در ایتالیا با چاقو مورد حمله قرار گرفت
حمله به یک زن گردشگر اسرائیلی در ایستگاه قطار رم، پایتخت ایتالیا او را راهی بیمارستان کرد.(ادامه)
عزاداران یلدا، کریسمس را جشن گرفتند +تصاویر
کاربران فضای مجازی از رفتار دوگانه کاربرانی که کریسمس را جشن گرفتند اما مردم را به عدم برگزاری جشن های ملی دعوت کردند، انتقاد کرده و آن را نشان «غرب‌زدگی» عنوان کردند.(ادامه)
نماینده مجلس: ساخت خودرو را به سپاه بسپارید
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر صنعت گفت: اگر نمی‌توانید خودرو تولید کنید ساخت آن را به سپاه بدهید که هم می‌دانند و هم می‌توانند.(ادامه)
نحوه دورکاری کارمندان دولت اعلام شد
ایسنا: نحوه دورکاری کارمندان استان تهران در روز دوشنبه اعلام شد.(ادامه)
علی لاریجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مطلبی در توئیتر نوشت: حاج قاسم در مورد ‎بعضی‌ها می‌گفت: «با فکر این‌ها نمیشه مملکت را اداره کرد». علی لاریجانی: حاج قاسم در مورد ‎بعضی‌ها می‌گفت «با فکر این‌ها نمیشه مملکت را اداره کرد»
علی لاریجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مطلبی در توئیتر نوشت: حاج قاسم در مورد ‎بعضی‌ها می‌گفت: «با فکر این‌ها نمیشه مملکت را اداره کرد».(ادامه)
سه ویژگی یا مولفه «ارتباط»، «اعتماد» و «اقناع» را باید از مهمترین ویژگی های سردار سلیمانی در تولید «سرمایه‌ی اجتماعی» دانست، سه مولفه‌ای که رهبر حکیم انقلاب مکرراً به دولتمردان و کارگزاران کشور در همه سطوح، و همچنین نهاد روحانیت و ائمه جمعه توصیه کرده اند. رمزگشایی از سرمایه‌ اجتماعی «حاج قاسم»(يادداشت)
سه ویژگی یا مولفه «ارتباط»، «اعتماد» و «اقناع» را باید از مهمترین ویژگی های سردار سلیمانی در تولید «سرمایه‌ی اجتماعی» دانست، سه مولفه‌ای که رهبر حکیم انقلاب مکرراً به دولتمردان و کارگزاران کشور در همه سطوح، و همچنین نهاد روحانیت و ائمه جمعه توصیه کرده اند.(ادامه)
وزیر کشور در حکمی، علیرضا احمدی را به سمت سخنگوی وزارت کشور منصوب کرد. سخنگوی وزارت کشور منصوب شد
وزیر کشور در حکمی، علیرضا احمدی را به سمت سخنگوی وزارت کشور منصوب کرد.(ادامه)
عکس/ دختران حاج قاسم در دیدار رهبری
درحاشیه دیدار خانواده سردار شهید سلیمانی و تعدادی از اعضای ستاد بزرگداشت آن شهید با رهبرانقلاب.(ادامه)
نماینده مجلس: چرا بند ناف اقتصاد را از دلار جدا نمی‌کنیم؟
جلالی با اشاره به موضوع مجتمع مس رفسنجان خاطرنشان کرد: صنایع ملی مس ایران دچار حاشیه پردازی و روزمرگی شده است. برنامه مدونی برای پیشرفت ندارد؛ آن‌ها برنامه شان را برای توسعه و پیشرفت ارائه دهند و از این روزمرگی بیرون بیایند.(ادامه)
رئیس مجلس گفت: اقدام رییس جمهور محترم مبنی بر تغییر رییس کل بانک مرکزی ضرورتی اجتناب ناپذیر بود که از این اقدام ایشان تشکر می‌کنم. البته ضروری است این‌تغییر با اصلاحات ساختاری، سیاست گذاری و مدیریتی، تکمیل شود تا مسئله بصورت پایدار حل شود. قالیباف: تغییر رئیس کل بانک مرکزی، ضروری، اما ناکافی است
رئیس مجلس گفت: اقدام رییس جمهور محترم مبنی بر تغییر رییس کل بانک مرکزی ضرورتی اجتناب ناپذیر بود که از این اقدام ایشان تشکر می‌کنم. البته ضروری است این‌تغییر با اصلاحات ساختاری، سیاست گذاری و مدیریتی، تکمیل شود تا مسئله بصورت پایدار حل شود.(ادامه)
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود! در پشت‌ صحنه پروژه استعفای دولت رئیسی چه کسی ایستاده است؟
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود!(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: افرادی که در بخش کجور اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان و یکدیگر کرده بودند،دستگیر شدند. تیراندازی به سوی مردم در نوشهر/ عاملان بازداشت شدند
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: افرادی که در بخش کجور اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان و یکدیگر کرده بودند،دستگیر شدند.(ادامه)
کسی قرارداد ترکمنچای گونه رویانیان با مانوئل ژوزه پیرمرد پرتغالی و همچنین دستمزدهای عجیب به بازیکنان پرسپولیس را از یاد نبرده است. رویانیان آن زمان رییس ستاد سوخت بود و حواشی زیادی در آن مورد هم مطرح شده بود. رویانیان بعداز افتضاحات، از پرسپولیس طلبکار شد!
کسی قرارداد ترکمنچای گونه رویانیان با مانوئل ژوزه پیرمرد پرتغالی و همچنین دستمزدهای عجیب به بازیکنان پرسپولیس را از یاد نبرده است. رویانیان آن زمان رییس ستاد سوخت بود و حواشی زیادی در آن مورد هم مطرح شده بود.(ادامه)
شماری از بازیکنان فعلی و پیشین در پارتی شبانه دستگیر شدند. بازداشت تعدادی از فوتبالیست‌ها در پارتی شبانه
شماری از بازیکنان فعلی و پیشین در پارتی شبانه دستگیر شدند.(ادامه)
در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) الیاس نادران از هیات رییسه مجلس خواست که تقاضای استعفای خود از نمایندگی مجلس شورای اسلامی را اعلام وصول کند؛ اما چرا نادران استعفا داد؟ چرا نادران از نمایندگی مجلس استعفا داد؟
در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) الیاس نادران از هیات رییسه مجلس خواست که تقاضای استعفای خود از نمایندگی مجلس شورای اسلامی را اعلام وصول کند؛ اما چرا نادران استعفا داد؟(ادامه)
مهاجم مد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با قراردادی تا پایان نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان ملحق شد. عکس / پرسپولیس از جانشین لوکادیا رونمایی کرد
مهاجم مد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با قراردادی تا پایان نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان ملحق شد.(ادامه)
رهبر انقلاب با قدردانی از فعالیت های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.ایشان افزودند: مجموعه مقاومت خودشان را عمق راهبردی جمهوری اسلامی و پَر و بال اسلام می دانند و این حرکت در همین جهت ادامه خواهد یافت. کار بزرگ شهید سلیمانی حفظ، رشد دادن، مجهز کردن و احیاء جبهه مقاومت بود/نباید بگونه‎ای سخن گفت و عمل کرد که خصوصیات سردار ماورایی و دست نیافتنی تصور شود/یاد شهید سلیمانی را به شکلی زنده نگه داریم که حضور مردمی در تجلیل او همگی باشد(خبر)
رهبر انقلاب با قدردانی از فعالیت های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.ایشان افزودند: مجموعه مقاومت خودشان را عمق راهبردی جمهوری اسلامی و پَر و بال اسلام می دانند و این حرکت در همین جهت ادامه خواهد یافت.(ادامه)

مرحله جدید طرح ناظر یک در خودروها توسط پلیس آغاز شده است. طرح ناظر ۱ به موضوع «کشف حجاب» در خودروها پرداخته و به مالکان خودرویی که در آن کشف حجاب صورت گرفته باشد پیامکی مبنی بر تذکر به کشف حجاب صورت گرفته ارسال می‌شود. آغاز مجدد طرح ارسال پیامک کشف حجاب به مالکان خودرو
مرحله جدید طرح ناظر یک در خودروها توسط پلیس آغاز شده است. طرح ناظر ۱ به موضوع «کشف حجاب» در خودروها پرداخته و به مالکان خودرویی که در آن کشف حجاب صورت گرفته باشد پیامکی مبنی بر تذکر به کشف حجاب صورت گرفته ارسال می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.