.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: یکی از زشت ترین پدیده های اجتماعی، انحصارگرایی، تمامیت خواهی و گاهی ادعاهای دروغین و احساس مالکیت کاذب نسبت به مقدس ترین واژه ها و واقعیت های اجتماعی از سوی افراد، احزاب، جناح ها و طیف های خاص در جامعه و متهم کردن دیگران به قرارگرفتن در جبهه مقابل است که متأسفانه گاهی و مخصوصاً در سالهای منتهی به انتخابات ... تبعات رفتار انحصاری و استفاده ابزاری از مصادیق ارزشی و هنجاری!
شمال نیوز: یکی از زشت ترین پدیده های اجتماعی، انحصارگرایی، تمامیت خواهی و گاهی ادعاهای دروغین و احساس مالکیت کاذب نسبت به مقدس ترین واژه ها و واقعیت های اجتماعی از سوی افراد، احزاب، جناح ها و طیف های خاص در جامعه و متهم کردن دیگران به قرارگرفتن در جبهه مقابل است که متأسفانه گاهی و مخصوصاً در سالهای منتهی به انتخابات ...(ادامه)
شمال نیوز، ارسطو قادری فرماندار میاندورود در غم از دست دادن برادر بزرگ خود عزادار شد.
فرماندار میاندورود عزادار شد
شمال نیوز، ارسطو قادری فرماندار میاندورود در غم از دست دادن برادر بزرگ خود عزادار شد. (ادامه)
حاشیه مذاکرات هسته ای (عکس)
عصر ایران - مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5 هم اکنون در هتل "بوری واژ" شهر لوزان سوئیس در جریان است. در کنار هیات های مذاکره کننده، نیروهای امنیتی و خبرنگاران نیز در هتل و اطراف آن حضور دارند.(ادامه)
تماس جان کری با اوباما (+عکس)
(ادامه)
جنایت هولناک رژیم سعودی در یمن+ تصاویر(۱۸+)
هواپیماهای رژیم عربستان سعودی با بمباران مناطق مسکونی یمن، جنایت دیگری را دوباره مرتکب شدند. (ادامه)
عکس: خبرنگاران در واپسین ساعات مذاکرات
انتظار خبرنگاران در واپسین ساعات مذاکرات ایران و گروه ۱+۵(ادامه)
جملات جالب فردوسی‌پور در گزارش بازی ایران
عادل فردوسی پور که به دلیل پخش سریال مهران مدیری از شبکه 3 ناچار بود بازی تیم ملی ایران را در شبکه ورزش گزارش کند ، تا می توانست از تیکه های خاص خودش استفاده کرد. (ادامه)
جواد نکونام از تیم ملی خداحافظی کرد
(ادامه)
مذاکرات چند ساعتی متوقف شد/ظریف نگارش متن بعد از چهارشنبه /لاوروف: بر سرمسائل کلیدی توافق وجود دارد
طرفین اعلام کردند برای چندین ساعت مذاکرات را متوقف کردند. (ادامه)
مهلت غرب به ایران برای مذاکره تکذیب شد
یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران خبر رسانه های غربی مبنی بر دادن ضرب الاجل به ایران برای پایان یافتن مذاکرات را تکذیب کرد. (ادامه)
شمال نیوز: سال ۹۳ رجال و شخصیت‌های بزرگ سیاسی و اخلاقی به دیار باقی شتافتند؛شخصیت‌هایی از آیت‌الله سیدمحمدمهدی دستغیب تا آیت‌الله مهدوی‌کنی و سیدصادق طباطبایی که هرکدام تاثیراتی در پیروزی وتداوم انقلاب داشتند.
​سفرکردگان ۹۳ در یک نگاه (خبر)
شمال نیوز: سال ۹۳ رجال و شخصیت‌های بزرگ سیاسی و اخلاقی به دیار باقی شتافتند؛شخصیت‌هایی از آیت‌الله سیدمحمدمهدی دستغیب تا آیت‌الله مهدوی‌کنی و سیدصادق طباطبایی که هرکدام تاثیراتی در پیروزی وتداوم انقلاب داشتند. (ادامه)
مردم عزيز و ولايتمدار مازندران در جشن باشكوه استقرار «استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی» با تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب اسلامی و 10 هزار و چهارصد شهید به خون خفته خود بار دیگر بر حفظ این ارزشها پای می‌فشارد دوازدهم فروردين نور اسلام را متجلي ساخت
مردم عزيز و ولايتمدار مازندران در جشن باشكوه استقرار «استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی» با تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب اسلامی و 10 هزار و چهارصد شهید به خون خفته خود بار دیگر بر حفظ این ارزشها پای می‌فشارد (ادامه)
استاندار مازندران: توسعه فناوری اطلاعات سبب کاهش بیکاری در مازندران می‌شود
(ادامه)
شمال نيوز: طي حکمی از سوی ربیع فلاح‌ جلودار استاندار مازندران معاون جدید فرمانداری ویژه آمل معرفی شد./ در حالی معاون جدید فرمانداری ویژه آمل در نخستین روزهای سال کار خود را آغاز کرد که پیش از این یکبار با دخالت برخی.... معاون جديد فرماندار ویژه آمل معرفی شد
شمال نيوز: طي حکمی از سوی ربیع فلاح‌ جلودار استاندار مازندران معاون جدید فرمانداری ویژه آمل معرفی شد./ در حالی معاون جدید فرمانداری ویژه آمل در نخستین روزهای سال کار خود را آغاز کرد که پیش از این یکبار با دخالت برخی....(ادامه)
قیمت پایه بیمه‌ها تعیین شد
(ادامه)
کمالوندی: اختلافات به حداقل رسیده
(ادامه)
جاده هراز بازگشایی شد
(ادامه)
دیپلمات ارشد ایرانی: هنوز چیزی نهایی نشده
یک دیپلمات ارشد ایرانی در پاسخ به برخی اخبار مبنی بر اینکه متن بیانیه و سندی اولیه در حال تنظیم است گفت: هنوز هیچ چیز نهایی نشده و بحث‌ها ادامه دارد.(ادامه)
طنز وایبری ایرانی ها در آخرین روز مذاکرات
همزمان با آخرین روز مذاکرات هسته ای در لوزان سوئیس، این طنز در وایبر دست به دست می شود که اشاره ظریفی دارد به یکی از ادعاهای عجیب و غریب احمدی نژاد(ادامه)
پیش‌ بینی آسوشیتدپرس از نتیجه مذاکرات
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که ایران و گروه ۱+۵ در پایان مذاکرات لوزان از توافق برای ورود به مرحله جدیدی از گفت‌وگو‌ها خبر خواهند داد.(ادامه)
عزت‌ الله انتظامی راهی بیمارستان شد
عزت‌ الله انتظامی راهی بیمارستان شد (ادامه)
کاهش قیمت سکه و دلار
امروز در بازار غیررسمی تهران، سکه طرح جدید با ۲ هزار تومان کاهش ۹۳۶ هزار تومان و دلار با ۱۲ تومان افت قیمت ۳۲۹۵ تومان فروخته شد.(ادامه)
بهترین زمان بازگشت از سفرهای نوروزی
رییس پلیس راهور ناجا از مسافران نوروزی خواست زمان بازگشت خود از سفر را مدیریت کرده و از امروز نسبت به بازگشت از سفر اقدام کنند.(ادامه)
شمال نيوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه روز جمهوری اسلامی ایران با عفو و تخفيف مجازات تعدادی از محكومان موافقت کردند.
موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکوما(خبر)
شمال نيوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه روز جمهوری اسلامی ایران با عفو و تخفيف مجازات تعدادی از محكومان موافقت کردند. (ادامه)
تکریت آزاد شد
با استقرار نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق در مناطق مختلف تکریت از جمله ساختمان های امنیتی، مجتمع های دولتی و 13 کاخ ریاست جمهوری، تکریت از دست نیروهای داعش و تکفیری آزاد شد. (ادامه)
تشریح اهداف اقتصادی دولت در سال ۹۴
(ادامه)
کاهش 24 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی درهفته اول تعطيلات نوروزي93
(ادامه)
سال ۹۴ نهضت اشتغال در استان مازندران است
(ادامه)
جاذبه های گردشگری دهکده تاریخی کندلوس در مه بهاری جاذبه های گردشگری دهکده تاریخی کندلوس(خبر)
جاذبه های گردشگری دهکده تاریخی کندلوس در مه بهاری(ادامه)
شمال نیوز: آئین افتتاح دومین جشنواره بزرگ بومی محلی کلیا با حضور جمعی از مسئولین،هنرمندان و اهالی شهر قائم شهر در پارک ولیعصر قائم شهر برگزار شد. دومین جشتواره کلیا در قائمشهر کلید خورد
شمال نیوز: آئین افتتاح دومین جشنواره بزرگ بومی محلی کلیا با حضور جمعی از مسئولین،هنرمندان و اهالی شهر قائم شهر در پارک ولیعصر قائم شهر برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.