.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دیدار بابا رجب با رهبر معظم انقلاب/تصاویر
یازدهم فروردین در جریان تشرف رهبر انقلاب اسلامی به حرم مطهر رضوی، جانباز سرافراز آقای حاج رجب محمدزاده و خانواده‌شان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند و مورد تفقد ایشان قرار گرفتند. آقای محمدزاده جانباز ۷۰درصد، نانوای بسیجی که در دوران دفاع مقدس و در سال ۱۳۶۶ در منطقه هور عراق، بر اثر اصابت خمپاره از ناحیه سر و صورت به درجه جانبازی نائل شد.(ادامه)
نامه توکلی به روحانی درباره مذاکرات لوزان
نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری تصریح کرد: «عهدنامه‏ ها، مقاوله‏ نامه‏ ها، قراردادها و مؤافقت‏ نامه‏های‏ بین‏ المللی‏ باید به‏ تصویب‏ مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ برسد.» (ادامه)
پزشکی‌که می‌خواست قاسم‌سلیمانی رابکشد
شمال نیوز: قاسم سليماني چند ماه مجروح بود و کسی اطلاع نداشت کجاست . بعدها مشخص شد که در مشهد بستري بوده است. يک پزشک منافقي بود که نمي‌خواست او را مداوا کند. شکم او را باز گذاشته بود و بحران پیدا کرده بود. در حقیقت آن از خدا بیخبر مي‌خواست او را بکشد.(ادامه)
خاطره رهبر معظم انقلاب از ۱۲ فروردین ۵۸
(ادامه)
عوامل و پشت پرده های تعویق توافق هسته ای
در واقع اگر مذاکرات هسته ای را یک رویارویی دیپلماتیک بدانیم، این نکته روشن تر خواهد شد که طرف مقابل تمام نیروی خود را الزاما پشت میز مذاکرات حاضر نکرده است؛اگر بخواهیم کمی دقیق تر به این پشت پرده ها و بازیگران مذکور بپردازیم، حداقل می توان آنها را در دو گروه دسته بندی کرد (ادامه)
(تصاویر) تیم هسته‌ای ایران در حال خواندن متن تفاهم
شمال نیوز: جلسه داخلی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به ریاست محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه روز چهارشنبه در هفتمین روز مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ در هتل «بو - ریواژ» Beau-Rivage Palace شهر لوزان سوییس برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور در غم از دست برادر خود عزا دار شد.
مدیرعامل غله منطقه مازندران عزادار شد
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور در غم از دست برادر خود عزا دار شد. (ادامه)
عراقچی: در وقت اضافه مذاکرات هستیم
(ادامه)
سامانه ملی اشتغال راه‌اندازی شد
(ادامه)
اقامت 8 میلیون گردشگر در مازندران
(ادامه)
توصیه‌های سیزده‌به‌دری «ابتکار»
(ادامه)
نمایندگان مردم مازندران در بازديد از طرح هاي نوروزی جمعيت هلال احمر استان چه گفته اند؟
(ادامه)
نکونام از بازی‌های ملی خداحافطی کرد
(ادامه)
پوشش امدادي 447حادثه در مازندران
(ادامه)
عکس/ علي معلم و همسر و پسرش
(ادامه)
دلزدگی زناشویی چیست؟
شمال نیوز: کارشناس ارشد مشاوره خانواده گفت: روان‌شناسان می‌گویند دلزدگی زناشویی روندی تدریجی است و ذره ذره در تن روان ما ته نشین می شود. دلزدگی زناشویی آن قدر موثر است که حتی می تواند بدن ما را هم درگیر کند. (ادامه)
خبر ظریف از پیشرفت های خوب در مذاکرات
شمال نیوز: وزیر امور خارجه کشورمان گفت: پیشرفت‌های خوبی در صحبت‌ها بوده اما تصمیم گرفتیم بقیه کار را از صبح چهارشنبه از سر بگیریم و امیدواریم بتوانیم به نتیجه برسیم.(ادامه)
تعطیلی13 مرکز گردشگری متخلف درمازندران
شمال نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از تعطیلی و پلمب 13 مرکز خدماتی متخلف استان در تعطیلات نوروزی خبر داد.(ادامه)
معاون رییس جمهوری ورییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت : رویکرد دولت تدبیر و امید فارغ از قیمت نفت، توجه به حوزه گردشگری است. رویکرد دولت توجه به حوزه گردشگری است
معاون رییس جمهوری ورییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت : رویکرد دولت تدبیر و امید فارغ از قیمت نفت، توجه به حوزه گردشگری است.(ادامه)
تصاویر/ حاشیه‌های پایان ششمین روز مذاکرات
(ادامه)
در ازای خرید آیفون، گوشی خود را به اپل بفروشید
شرکت‌های بزرگ تولید کننده گوشی همراه با اتخاذ ترفند‌های مختلف سعی دارند سهم بیشتری از این بازار پر سود را از آن خود کنند، به همین منظور اپل حاضر شده تا گوشی هوشمند شما را در ازای خرید آیفون خریداری کند.(ادامه)
ماجرای مجوز وزارت ارشاد به آلبوم خواننده زن
امام جمعه موقت تهران با اشاره به مجوز وزارت ارشاد به آلبوم خواننده زن، گفت: اشتباهات دولت دهم مجوز تکرار اشتباهات برای دولت یازدهم نیست.(ادامه)
« پیش بینی وضع هوای استان مازندران »
(ادامه)
کاخ سفيد: اوباما قصد تماس تلفنی با روحانی را ندارد
(ادامه)
اجرای بیمه‌های اجتماعی فراگیر در سال 94
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی اولین "سامانه ملی مشاغل ایران" در سال 94 با هدف معرفی مشاغل، مشاوره های شغلی و حرفه‌ایی و تدوین فرهنگ ملی مشاغل کشور، در جهت کمک به کارجویان، کارفرمایان، کارآفرینان و برنامه ریزان نظام اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خبر داد.(ادامه)
ترافیک نیمه‌سنگین در کرج- چالوس
(ادامه)
12 فروردین؛ سالروز انتخابی بزرگ(يادداشت)
(ادامه)
اسامی مجروحان و شهید حادثه انفجار در مسیر زائران ایرانی کربلای معلی
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: به دنبال حادثه انفجار در مسیر اتوبوس زائران انفرادی که به سمت سامرا در حرکت بودند، یک نفر شهید و ۱۰ نفر مجروح شدند. (ادامه)
شمال نیوز: آگهی فرمانداری گرگان در تاریخ 12 فروردین سال 58 حاکی از آن است مردم این شهر نیز همچون سایر ملت مسلمان ایران با اکثریت مطلق به نظام جمهوری اسلامی ایران رای آری داده اند. 12فروردین سال58درگرگان به روایت یک سندتاریخی
شمال نیوز: آگهی فرمانداری گرگان در تاریخ 12 فروردین سال 58 حاکی از آن است مردم این شهر نیز همچون سایر ملت مسلمان ایران با اکثریت مطلق به نظام جمهوری اسلامی ایران رای آری داده اند.(ادامه)
خوش گذران ترین مقام حاضر در لوزان
خبرنگار اعزامی به لوزان حاشیه های خواندنی از لوزان روایت می کند، حاشیه هایی که اگر چه از متن مهم تر نیستند اما به نوبه خود قابل توجه هستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.