.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
واکنش درخشان به شعار "حیا کن،رها کن" هواداران
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط این تیم و اینکه شاگردانش شانس‌های گلزنی را به راحتی از دست می‌دهند، خسته شده است.(ادامه)
عکس/ کوهنوردی علی لاریجانی در لاریجان
علی لاریجانی رئیس مجلس چند روز در ایام نوروز در منطقه لاریجان آمل حضور یافت و به کوهنوردی پرداخت. خانواده علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از اهالی آمل و روستای «پردمه» منطقه کوهستانی لاریجان هستند که حدود 100 کیلومتر با تهران و حدود 70 کیلومتر با آمل فاصله دارد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس‌جمهور گفت: به صراحت می‌گویم غنی‌سازی و همه فعالیت‌های هسته‌ای ایران صرفاً برای توسعه ایران و علیه هیچ کشوری و جهان نخواهد بود. در این چارچوب، اراک با فن‌آوری مدرن‌تر فعال خواهد بود. در فردو بیش از۱۰۰۰ سانترافیوژ فعال خواهد بود. در همان روز اجرای توافق، همه قطعنامه‌ها علیه ایران لغو خواهد شد/ در تعامل با جهان، بحث ما فقط هسته‌ای نیست(خبر)
شمال نیوز: رئیس‌جمهور گفت: به صراحت می‌گویم غنی‌سازی و همه فعالیت‌های هسته‌ای ایران صرفاً برای توسعه ایران و علیه هیچ کشوری و جهان نخواهد بود. در این چارچوب، اراک با فن‌آوری مدرن‌تر فعال خواهد بود. در فردو بیش از۱۰۰۰ سانترافیوژ فعال خواهد بود.(ادامه)
واکنش کشورهای عربی درباره توافق
مقامات کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس در واکنش به توافق شش کشور بزرگ جهان با تهران درباره برنامه هسته‌ای این کشور، سکوت اختیار کرده‌اند.(ادامه)
کاهش قیمت دلار پس از توافق هسته‌ای
عده ای این کاهش را مقطعی و تابعی از بار روانی ناشی از انتشار بیانیه تفسیر می کردند و احتمال بازگشت قیمت ها را دور از ذهن نمی(ادامه)
واکنش شاه عربستان به بیانیه لوزان
خبرگزاری رسمی عربستان روز جمعه از ریاض گزارش داد که ملک سلمان شاه سعودی ابراز امیدواری کرده است که دستیابی به توافق نهایی قدرت های جهانی با ایران، موجب تقویت امنیت منطقه و جهان شود.(ادامه)
بازار مسکن پس از مذاکرات چه مي‎شود؟
(ادامه)
واکنش تند رسایی به بیانیه هسته ای لوزان
حمید رسایی نوشت:سوم آذر سال ٩٣ یعنی یک سال و چهار ماه قبل وقتی توافقنامه ننگین ژنو امضا شد، هفته نامه ٩دی از اولین رسانه هایی بود که آن را جام زهر نامید و بنده از اولین نماینده هایی بودم که در مجلس وقتی آقای ابوترابی امضای آن را تبریک گفت، به آن اعتراض کردم.(ادامه)
واکنش حزب موتلفه به بیانیه مشترک
(ادامه)
اقامت بيش از 10 ميليون گردشگر در مازندران
(ادامه)
ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین است
(ادامه)
شمال نيوز: به طور كلي امسال نسبت به سال هاي گذشته آلودگي بصري در حوزه زباله ها خيلي كمتر به چشم خورد و اين نشان مي دهد هم جامعه محلي و هم جامعه ميهمان به بالندگي فرهنگي در در حوزه سلامت طبيعت رسيدند. آلودگي بصري زباله ها كمتر به چشم خورد
شمال نيوز: به طور كلي امسال نسبت به سال هاي گذشته آلودگي بصري در حوزه زباله ها خيلي كمتر به چشم خورد و اين نشان مي دهد هم جامعه محلي و هم جامعه ميهمان به بالندگي فرهنگي در در حوزه سلامت طبيعت رسيدند.(ادامه)
نیمی ازسرمایه گذاری انتقال آب خزرزیان است
پس از آنکه 770 میلیون تومان برای مطالعه طرح انتقال آب خزر به سمنان تخصیص سافت و ردیف‌های بودجه‌ای دو میلیاردی تومانی در بودجه 92 برای آن دیده شد، مشخص شد قیمت تمام شده یک مترمکعب آب دریای خزر پس از شیرین‌سازی و انتقال چهار هزار و 287 تومان و شاخص اقتصادی نسبت فایده به هزینه در این طرح برابر با 0.53 است، یعنی نیمی از سرمایه‌گذاری‌ها در این طرح زیان خواهد شد.(ادامه)
ترافیک در هراز، چالوس، فیروزکوه و رشت-قزوین
(ادامه)
ظریف در میان استقبال مردم وارد تهران شد
محمدجواد ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای پس از نه روز مذاکره و در میان استقبال مردمی وارد تهران شدند.(ادامه)
حداقل هزینه بیمه ۱۸۲هزارتومان شد/جدول
از ابتدای سال ۹۴، با افزایش حداقل دستمزد به ۷۱۲۴۲۵ تومان، سهم بیمه کارگران از ۴۲ هزارتومان به ۴۹ هزارتومان و سهم بیمه کارفرمایان نیز از ۱۴۰هزارتومان به ۱۶۳ هزارتومان افزایش می یابد.(ادامه)
پایان گروگان‌گیری در دانشگاه کنیا با ۱۴۷ کشته
شمار تلفات تهاجم بامداد پنجشنبه گروه تروریستی الشباب به محوطه دانشگاه گاریسا در کنیا با پایان عملیات نیروهای امنیتی و کشته شدن تروریست ها، به دست کم 147 تن رسید.(ادامه)
تسلیت رییس‌جمهوری به سید محمد خاتمی
رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت والده حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی را تسلیت گفت و برای آن مرحومه علو درجات را از خداوند متعال مسألت کرد.(ادامه)
11 گیاه دارویی پایین آورنده قند خون
(ادامه)

برای اولین بار است که کشوری مشمول فصل هفت شورای امنیت شده ولی با مذاکره و بدون جنگ توانسته بیرون بیاید. این نشانه هوشمندی مسئولین دولت و مقاومت مردم است. این بیانیه نشانه شکست نتانیاهو و افراطیون درون آمریکاست و جلوی بهانه جویی غرب را گرفت...

نخستین واکنش نمایندگان مجلس به تفاهم ایران و 5+1 در لوزان
برای اولین بار است که کشوری مشمول فصل هفت شورای امنیت شده ولی با مذاکره و بدون جنگ توانسته بیرون بیاید. این نشانه هوشمندی مسئولین دولت و مقاومت مردم است. این بیانیه نشانه شکست نتانیاهو و افراطیون درون آمریکاست و جلوی بهانه جویی غرب را گرفت... (ادامه)
ظریف وارد تهران شد
(ادامه)
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: در ایام نوروز میزان زباله به هشت برابر زمان معمولی افزایش می‌یابد و لزوم توجه ملی به شهرهای مازندران وجود دارد. افزایش 8 برابری زباله در شهرهای مازندران
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: در ایام نوروز میزان زباله به هشت برابر زمان معمولی افزایش می‌یابد و لزوم توجه ملی به شهرهای مازندران وجود دارد.(ادامه)
پیام تسلیت سید حسن خمینی به رئیس دولت اصلاحات
(ادامه)
۱۰ گامی که دشمنی‌ها را از بین می‌برد
خصلت‌هایی همچون خوش خلقی و حسن ظن، گفتار نیک، عفو و گذشت، پوزش پذیری، رازداری و... قفل کدورت‌ها و دشمنی‌ها را می‌گشاید و رابطه و صمیمت می‌آفرینند؛ تا می‌توانیم «واو عاطفه» باشیم، چرا «خط فاصله»؟! (ادامه)
طنز/ چرا خانم موگرینی میخند !
اصلا چه کاری بود ، داشتیم زندگیمون رو می کردیم .(ادامه)
انتقاد تند نماینده تهران به ظریف
ما همه فعالیت هایمان را تعلیق کرده ایم و آنها هیچ عجله ای برای رسیدن به نتیجه ندارند بلکه تمایل به ادامه و طولانی شدن مذاکرات هم دارند تا به دنیا نشان دهند چگونه یک ملت مقاوم و انقلابی را می شود با مسئولینی که البته فرزند آن ملت و انقلابند ولی با توجه به سوابقشان در میزان انقلابی بودنشان به شدت تردید است پشت درهای هتل های لوزان و ژنو و . . . . تحقیر کرد! (ادامه)
اطلاعيه بيت آيت الله خاتمي به مناسبت درگذشت حاجيه خانم سکينه ضيايي‎
(ادامه)
تشکر رئیس‌جمهور از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای
رئیس‌جمهور ایران در صفحه توئیتر خود از وزیر خارجه،‌رئیس سازمان انرژی اتمی و هیات مذاکره‌هسته‌ای تشکر کرد. (ادامه)
اولین واکنش جمهوری‌خواهان به تفاهم لوزان
سناتور باب منندز از سناتورهای ارشد جمهوری‌خواه می‌گوید که اگر دیپلمات‌ها می‌توانند 2 سال روی پرونده هسته‌ای ایران کار کنند، کنگره هم حق دارد دوره‌ای را برای بررسی این توافق نامه درنظر بگیرد. (ادامه)
شریعتمداری: اسب زین شده را دادیم و افسار پاره تحویل گرفته‌ایم
مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: در یک کلمه باید گفت که اسب زین شده را داده‌ایم و افسار پاره تحویل گرفته‌ایم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.