.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ اولین جشنواره فرهنگ و آشپزی در گرگان
اولین جشنواره فرهنگ و آشپزی روز سه شنبه با حضور جمعی مردم و مسئولین استان گلستان در روستای آهنگرمحله گرگان برگزار شد.(ادامه)
ساخت ۲۰ هتل ۵ ستاره در مازندران
شمال نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری برای ساخت هتل در استان، گفت: ۲۰ هتل ۵ ستاره در مازندران ساخته می‌شود. (ادامه)
الزام پرداخت پایه سنوات به همه کارگران
براساس مصوبه جدید شورای عالی کار، از ابتدای سال ۹۴ همه کارگران دارای قرارداد دائم و موقت که دارای یک سال سابقه کار شده باشند، اعم از اینکه حق سنوات یا مزایای پایان کار خود را تسویه حساب کرده باشند یا خیر، مشمول دریافت پایه سنوات هستند.(ادامه)
احمدرضا عابدزاده در کنار همسرش + عکس
امیر عابدزاده در اینستاگرام شخصی خود از پیوستن پدرش، احمدرضا عابدزاده به اینستاگرام خبر داد. تصویر زیر که عابدزاده را در کنار همسر نشان می‌دهد، یکی از اولین پست‌های عقاب آسیا در اینستاگرام است.(ادامه)
برکناری یک استاندار + تکذیبیه
براساس ادعای یک سایت محلی، با تصمیم هیات دولت و در اتفاقی غیر منتظره علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، استاندار استاندار مرکزی شده است. (ادامه)
روحانی: پیش‌نویس توافق فوراً آغاز می‌شود
رئیس‌جمهوری ایران گفته راه حل‌های مربوط به پرونده هسته‌ای ایران پیدا شد. (ادامه)
شادی مردم در خیابان پس از توافق هسته‌ای + تصاویر
پس از اعلام تفاهم میان ایران و 1+5 و درحالی که وزیر امور خارجه کشورمان و دیگر اعضای تیم مذاکره کننده ایران تا ساعاتی دیگر پس از اتمام ماراتن سخت مذاکرات وارد تهران می‌شوند، برخی از اهالی تهران با حضور در خیابان‌ها استقبال و رضایت خود را نسبت به تلاش‌های تیم مذاکره کننده کشورمان اعلام کردند. (ادامه)
پذیرش دکتری بدون آزمون در ۴ دانشگاه معتبر
ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان در ۳ دانشگاه تهرانی و یک دانشگاه در قم در دوره دکتری از این ماه آغاز می شود. (ادامه)
افزایش۲۵درصدی مالیات خرده‌فروشی‌ها
(ادامه)
صدام حسین هنوز زنده است؟!
(ادامه)
اوباما: سه گزینه داشتیم که اولین آنها، مثل این توافق خوب بود
من از ابتدا مسیر دیپلماتیک را بهترین راه برای حل موضوع برنامه هسته‌ای ایران می‌دانستم. واقعیت این است که ما سه گزینه داریم که اول آن است که توافقی خوبی مثل توافق کنونی برسیم.(ادامه)
همسر آیت‌الله خاتمی دار فانی را وداع گفت
(ادامه)
عکس/ قرائت متن بیانیه مشترک ایران و ۱+۵
(ادامه)
عكس/ ترافیک سنگین در محور هراز
(ادامه)
گزارش توئیتری کری از مذاکرات هسته‎ای
وزیر خارجه آمریکا می‌گوید ایران و ۱+۵ پارامترهایی برای حل مسائل هسته‌ای ایران دارند. (ادامه)
 شمال نیوز: در چارچوب راه حل های موجود، هیچ یک از تاسیسات و فعالیت های مرتبط هسته ای متوقف، تعطیل و یا تعلیق نمی شود و فعالیت های هسته ای ایران در تمامی تاسیسات هسته ای از جمله نظنز، فردو، اصفهان و اراک ادامه خواهد یافت.

ظریف: تاریخ ساز شدیم / تمام تحریم های ظالمانه علیه ایران پایان می یابد و همزمان برنامه هسته ای ادامه پیدا می‌کند
شمال نیوز: در چارچوب راه حل های موجود، هیچ یک از تاسیسات و فعالیت های مرتبط هسته ای متوقف، تعطیل و یا تعلیق نمی شود و فعالیت های هسته ای ایران در تمامی تاسیسات هسته ای از جمله نظنز، فردو، اصفهان و اراک ادامه خواهد یافت. (ادامه)
ظریف: ان‌شاءالله فردا تهرانیم
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مذاکرت خوبی داشتیم، اما هنوز به نقطه پایان نرسیدیم اما امیدواریم اگر کار خوب پیش رود تا آخر وقت امروز برای اطلاع‌رسانی رسمی و عمومی اقدامی صورت گیرد. (ادامه)
مایلی کهن جانشین کی روش شد
(ادامه)
حاشیه نهمین روز مذاکرات/تصاویر
در حاشیه نهمین روز مذاکرات ایران و ۱+۵ در لوزان سوئیس(ادامه)
شمال نیوز : هر چند اطلاع دقیقی از سفر نوروزی وزرا به مازندران در دست نیست و بدلیل استفاده آنان از پلاژهای اختصاصی ، کمتر به چشم می آیند اما چشم تیزبین خبرنگاران چند وزیر و معاون رئیس جمهور را مشاهده کرده اند ..... کدام وزرا نوروز را در مازندران سپری کردند ؟
شمال نیوز : هر چند اطلاع دقیقی از سفر نوروزی وزرا به مازندران در دست نیست و بدلیل استفاده آنان از پلاژهای اختصاصی ، کمتر به چشم می آیند اما چشم تیزبین خبرنگاران چند وزیر و معاون رئیس جمهور را مشاهده کرده اند .....(ادامه)
آیا سیزدهم فروردین نحس است؟!
(ادامه)
اعلام حمایت افغانستان از عربستان در حمله نظامی به یمن
دولت افغانستان از ایجاد ائتلاف نظامی عربستان سعودی در مقابله با حوثی‌های یمن، اعلام حمایت کرده است. (ادامه)
داعش اردوگاه يرموک را تصرف کرد
انور عبد الهادی مدیر امور سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین در سوریه اعلام کرد تکفیری های داعش روز چهارشنبه بخش بزرگی از اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک را در جنوب دمشق تصرف کردند. (ادامه)
ضبط پاسپورت کارلوس کروش در بدو ورود به ایران
- پاسپورت کارلوس کروش به محض ورود به تهران ضبط شد.(ادامه)
یک نماینده اصلاح طلب مجلس اعتقاد دارد که احمدی نژاد به صحنه سیاسی کشور باز نخواهد گشت.


نماینده مجلس:حامیان احمدی‌نژاد خواب بازگشت او به سیاست را ببینند
یک نماینده اصلاح طلب مجلس اعتقاد دارد که احمدی نژاد به صحنه سیاسی کشور باز نخواهد گشت. (ادامه)
فابیوس: فقط چند متر تا نقطه پایان باقی مانده است
لوران فابیوس که بامداد چهارشنبه مذاکرات هسته‌ای را ترک کرده بود، در آخرین ساعات اول آوریل به همتای آلمانی خود پیوست.(ادامه)
سال 94 برای ناطق نوری دو حکایت گوناگون می‌تواند داشته باشد. او می‌تواند سکوت خود و ماندن در پشت پرده سیاست را حفظ کند و هم می‌تواند تبدیل به بمب سیاسی سال 94 و انتخابات مجلس شود. «شیخ نور» سونامی بزرگ انتخابات مجلس دهم را رقم خواهد زد؟
سال 94 برای ناطق نوری دو حکایت گوناگون می‌تواند داشته باشد. او می‌تواند سکوت خود و ماندن در پشت پرده سیاست را حفظ کند و هم می‌تواند تبدیل به بمب سیاسی سال 94 و انتخابات مجلس شود.(ادامه)
فلسفه سیزده بدر چیست؟(يادداشت)
(ادامه)
عکس/ سیزده بدر قجری
(ادامه)
فروشنده دوره گرد چرتکه/عکس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.