.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
چند ایرانی نوروز مهمان امام حسین بودند؟
(ادامه)
افزایش حقوق کارمندان ابلاغ شد
(ادامه)
شرکت روحانی در اجلاس سران آسیا – آفریقا
(ادامه)
تقدیر علم الهدی از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای
مقاومت و ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر زیاده خواهی غربی ها قابل تقدیر و ارزشمند است.(ادامه)
تصاویر/ گفتگوی رییس جمهوری با مردم
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی جمعه به صورت زنده از شبکه خبر با مردم درباره مذاکرات هسته‌ای و بیانیه لوزان گفت‌وگو کرد. (ادامه)
قیمت صبح امروز سکه و طلا در بازار
(ادامه)
مونیز: توافق خوبی با ایران حاصل شد
(ادامه)
پرتصادف‌ترین استان‌ها در نوروز
(ادامه)
جان کری ۴۵ سال پیش/عکس
(ادامه)
تأکید شریعتمداری بر از دست‌داده‌ها‌
در توافقنامه لوزان تعهد کرده‌اند که از حدود 20 هزار سانتریفیوژ فعال فقط تعداد 5060 دستگاه آنهم از نوع IR-1 که نسل اول سانتریفیوژهاست در تاسیسات نطنز استفاده شود و متعهد شده‌اند دستکم برای مدت 10 سال از سانتریفیوژهای پیشرفته مدل‌های 2 و 4 و 5 و 6 و 8 که دستاورد دانشمندان هسته‌ای کشورمان است استفاده‌ای نشود!(ادامه)
شمال نیوز : جواد واحدی در گفتگو با شمال نیوز ، با تاکید به اینکه دولت یازدهم بدون تردید در اجرای منویات مقام معظم رهبری پیشروتر از دیگر دولت ها است ، اظهار داشت : شعار سال جدید که توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شده است ،حجت را بر همه تمام کرده است تا با همدلی و همزبانی کشور و استان را به جایگاه اصلی خود برسانیم .... «همدلی و همزبانی دولت و ملت» ؛ حجت تمام شد
شمال نیوز : جواد واحدی در گفتگو با شمال نیوز ، با تاکید به اینکه دولت یازدهم بدون تردید در اجرای منویات مقام معظم رهبری پیشروتر از دیگر دولت ها است ، اظهار داشت : شعار سال جدید که توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شده است ،حجت را بر همه تمام کرده است تا با همدلی و همزبانی کشور و استان را به جایگاه اصلی خود برسانیم ....(ادامه)
واکنش عمان به تفاهم هسته ای لوزان
عمان روز جمعه از تفاهم سیاسی لوزان به گرمی استقبال کرد. (ادامه)
عکس/ برای این فرزند شهید دعا کنید
سید محمدجواد طبسی فرزند ۹ ساله شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا طبسی که بر اثر انفجار بمب در مسیر کاروان زائران ایرانی در راه سامراء به شهادت رسید در بیمارستان کاظمین بستری است. حال جسمانی این فرزند شهید وخیم گزارش شده است. انفجار یک بمب که روز سه شنبه در منطقه «تاجی» در مسیر سامراء رخ داد منجر به شهادت حجت الاسلام والمسلمین طبسی خطیب معروف قم و زخمی شدن ۱۰ تن دیگر از هموطنان شد.(ادامه)
این آدم نشان داد که خیلی در تصمیم گیری هایش ثبات ندارد
سوشا مکانی از پرسپولیس اخراج شد
این آدم نشان داد که خیلی در تصمیم گیری هایش ثبات ندارد (ادامه)
نامه دختر انقلابی رضاشاه به امام(ره)+عکس
کیهان و اطلاعات در زمان بحبوحه انقلاب اسلامی به انتشار گزارش‌های خواندنی و جالب در کنار خبرهای مربوط به انقلاب و جنگ می پرداختند. یکی از گزارش های خواندنی این روزنامه ها درباره حلبی آباد تهرانپارس بود که در فروردین سال ۵۹ به بهانه دیدار رئیس جمهور وقت در صفحه ۵ روزنامه کیهان منتشر شد. (ادامه)
اولین واکنش خودرویی‌ها به تفاهم هسته‌ای
دسترسی به قطعات خارجی قیمت تمام شده را کاهش می‌دهد (ادامه)
جزئیات فرمول جدید تعیین سود بانکی
بنگاه‌هایی که با مشکلات زیادی مواجه هستند و در تامین نقدینگی ناتوان شده‌اند تن به دریافت تسهیلات با سودهای نجومی می‌دهند و قطعاً‌ این روند در آینده چالش‌های جدی برای اقتصاد و تولیدکنندگان به همراه خواهد داشت. (ادامه)
تصاویر/ پشت صحنه گفتگوی روحانی با مردم
(ادامه)
عکس/ تیتر کیهان درباره مذاکرات هسته ای لوزان
(ادامه)
طرح ازدواج کارمندان اجرا می شود
امیدواریم در سال ۹۴ بتوانیم یک گام برای اجرای طرح ازدواج کارمندان در دستگاه های اجرایی بر داریم (ادامه)
آخرین وضعیت بارش‌ در 31 استان کشور
استان‌های سیستان و بلوچستان با 64 و سمنان با 73 میلی‌متر بارندگی، پس از هرمزگان کمترین بارش‌ها را در سال آبی جاری تجربه کرده‌اند. (ادامه)
شمال نیوز: معدل سنی دولت یازدهم نشان می دهد که کابینه حسن روحانی با میانگین 58 سال دولت نسبتا با تجربه ای است و از وزیران ، معاونان و مشاوران با تجربه و کارکشته ای بهره می برد. مسن ترین و جوان ترین اعضای هرکدام از نهادها چه کسانی هستند؟(خبر)
شمال نیوز: معدل سنی دولت یازدهم نشان می دهد که کابینه حسن روحانی با میانگین 58 سال دولت نسبتا با تجربه ای است و از وزیران ، معاونان و مشاوران با تجربه و کارکشته ای بهره می برد.(ادامه)
عراقچی: لغو 6 قطعنامه شورای امنیت پیروزی ملت ایران است
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
شریعتمداری:دستاوردها یا از دست‌داده‌ها‌؟!
(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه دو جریان اجتماعی ، انتخاباتی « حامیان دولت تدبیر و امید » که همسو با دکتر حسن روحانی می باشند و « حامیان مهر و عدالت » که همسو با دکتر محمود احمدی نژاد هستند به ترتیب با میدانداری احمد ناطق نوری و سید شمس الدین حسینی انسجام نامزدها را در استان برعهده گرفته اند اما.... تشدید تحرکات دو جریان انتخاباتی درمازندران
شمال نیوز : اگرچه دو جریان اجتماعی ، انتخاباتی « حامیان دولت تدبیر و امید » که همسو با دکتر حسن روحانی می باشند و « حامیان مهر و عدالت » که همسو با دکتر محمود احمدی نژاد هستند به ترتیب با میدانداری احمد ناطق نوری و سید شمس الدین حسینی انسجام نامزدها را در استان برعهده گرفته اند اما....(ادامه)
سید حسن خمینی بر پیکر همسر آیت الله خاتمی نماز خواند
(ادامه)
آیا استقبال از ظریف کار درستی بود؟
امیر محبیان، تحلیلگر سیاسی، در یکی از شبکه های مجازی نوشت: تحلیل را بگذاریم بعد از شفاف تر شدن اطلاعات. ولی این گردهمایی استقبال از ظریف به جهات عدیده کار خام و غلطی بود. (ادامه)
هشدار فرزند شهید همت به دلواپسان افراطي
فرزند شهید همت در صفحه خود به موضوع بیانیه هسته ای ایران پرداخت و نکاتی را مطرح کرد. (ادامه)
معجزات این دانه سیاه رنگ
برای هر فردی که این علائم بیماری را داشته باشند این دانه سیاه رنگ بهترین گزینه برای درمان و پیشگیری است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.