.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جدول جدید حق سنوات در سال ۹۴
این میزان افزایش برای گروه ۵ حقوقی روزانه ۱۰۸۰ تومان و ماهیانه ۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان خواهد بود و گروه ۱۰ حقوقی نیز امسال برای هر روز کار ۱۱۸۰ تومان سنوات و ماهیانه نیز از این محل ۳۵ هزار و ۴۰۰ تومان دریافتی خواهد داشت.(ادامه)
ترافيک سنگين در جاده کرج -چالوس
اکنون وضعیت ترافیک در جاده کرج- چالوس سنگین است.(ادامه)
غرضی:نامزدانتخابات مجلس ازتهران می‌شوم
(ادامه)
احتمال تمديد مذاکرات تا روز سه‌شنبه
يک منبع ايراني در گفت‌وگو با ايتارتاس مي‌گويد احتمال تمديد مذاکرات هسته‌اي در سطح وزراي خارجه وجود دارد و طرفين در حال رايزني درباره آن هستند.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز صبح یکشنبه، ۹ فروردین
(ادامه)
برنج بخورید و لاغر شوید!
(ادامه)
لغو سفر آیت الله هاشمی به عربستان
مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از لغو سفر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عربستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز :یادمان باشد که یادمان هفت تپه برای مازندرانی ها در خوزستان و در کل مناطق جنگی، مثل یک سفارتخانه، بخشی از خاک و مالکیت مازندران است و به هیچ وجه نمی توان حیثیت خود را با هر متاع دیگری معامله کرد و احیای هفت تپه در اصل احیای هویت رزمی و حماسی مازندران و مازندرانی هاست که.... «هفت تپه» قدمگاه شهیدان؛گمنامی دراوج خوشنامی!
شمال نیوز :یادمان باشد که یادمان هفت تپه برای مازندرانی ها در خوزستان و در کل مناطق جنگی، مثل یک سفارتخانه، بخشی از خاک و مالکیت مازندران است و به هیچ وجه نمی توان حیثیت خود را با هر متاع دیگری معامله کرد و احیای هفت تپه در اصل احیای هویت رزمی و حماسی مازندران و مازندرانی هاست که....(ادامه)
جریمه 40 میلیون ریالی از گران‌فروشان در مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: گران‌فروشان در طرح نظارت نوروزی بیش از 40 میلیون ریال جریمه شدند.(ادامه)
تصاویر/ آغاز طرح پلیس اصناف در خیابان فرهنگ ساری
(ادامه)
شمال نیوز : سردار جعفری‌نسب با بیان اینکه در اجرای طرح پلیس محله برای نخستین‌بار پنج کانکس خریداری شد و در محل‌های تجاری و مسکونی قرار داده شد، ادامه داد: به‌منظور ایجاد امنیت خیابان فرهنگ و قارن ساری مجهز به پلیس محله می‌شود.....
آغاز طرح پلیس محله در پنج نقطه تجاری شهر ساری
شمال نیوز : سردار جعفری‌نسب با بیان اینکه در اجرای طرح پلیس محله برای نخستین‌بار پنج کانکس خریداری شد و در محل‌های تجاری و مسکونی قرار داده شد، ادامه داد: به‌منظور ایجاد امنیت خیابان فرهنگ و قارن ساری مجهز به پلیس محله می‌شود..... (ادامه)
شمال نیوز: در این گزارش نگاهی انداخته ایم به چهره هایی که می گویند پولدارترین ورزشکاران ایران هستند.
آنها که پولشان از پارو می رود!(خبر)
شمال نیوز: در این گزارش نگاهی انداخته ایم به چهره هایی که می گویند پولدارترین ورزشکاران ایران هستند. (ادامه)
روابط مطهری و لاریجانی چگونه است؟
علی مطهری در گفت‌وگویی، علاوه بر اظهار نظر خود درباره نتیجه عملکرد دولت روحانی در پرونده هسته‌ای ایران فارغ از نتیجه، برخی پشت پرده‌های روابط مجلس و دولت و انتخابات آتی مجلس، درباره روابط سیاسی و خانوادگی خود با رییس مجلس شورای اسلامی هم سخن گفته است (ادامه)
عاقبت ازدواج مرد ناشنوا با زن نابینا
به دلیل ناتوانی مرد ناشنوا در پرداخت مهریه همسرش، دادگاه تصمیم می‌گیرد او را روانه زندان کند اما نگهداری افراد معلول بویژه ناشنوایان و نابینایان در زندان مشکلات خاص خود را دارد و به همین دلیل پرونده در دستور کار ستاد دیه قرار می‌گیرد. (ادامه)
بجای نمک سبزی بخورید
بنا بر اعلام سازمان جهانی بهداشت، میزان دریافت سدیم در بالغین باید کمتر از ۲۳۰۰ میلی گرم در روز (حدود ۵ گرم نمک) باشد. در سنین پایین‌تر (۱۵- ۲ سال) حداکثر میزان توصیه شده برای مصرف نمک باید کمتر از ۳ گرم در روز باشد.(ادامه)
تصاویر/ تشییع شهید مدافع حرم در آمل
پیکر پاک مدافع حرم شهید هادی جعفری از مقابل مسجد امام رضا (ع) شهر آمل تا گلزار شهدا تشییع و سپس در شهر دابودشت و روستای رئیس‌آباد به خاک سپرده شد.(ادامه)
شمال نیوز: چهارمین جشنواره غذا و بازی های سنتی روستای زیارت گرگان جشنواره غذا و بازی های سنتی در گرگان(خبر)
شمال نیوز: چهارمین جشنواره غذا و بازی های سنتی روستای زیارت گرگان(ادامه)
نامه محسن رضایی به عبدالملک الحوثی
محسن رضایی در نامه ای به عبدالملک الحوثی، رهبر انقلابی یمن، تاکید کرد: با پیروزی انصار الله ادبیات سیاسی جهان و بلکه مسیر و سرنوشت ملتها در خاورمیانه متحول می شود. (ادامه)
نظر هاشمی درباره حمله نظامی عربستان به یمن
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز تأسف از بحران پیش آمده در یمن و محکومیت شدید اقدام نظامی علیه این کشور، اظهار داشت: متأسفانه برخی کشورهای عربی به بهانه‌های واهی و با بمباران‌های کور و بی هدف در یمن مرتکب اشتباهات فاحش و خطرناکی شده‌اند. (ادامه)
عکس/ عاقبت وحشتناک سرقت سیم برق
سرقت سیم برق جوانی را به کام مرگ کشاند.(ادامه)
رییس جمهوری اسلامی ایران با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفتگو کرد و در این مکالمه تلفنی آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای و همکاری های دوکشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 
انعطاف لازم را به خرج دادیم؛ اکنون نوبت طرف مقابل است(خبر)
رییس جمهوری اسلامی ایران با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفتگو کرد و در این مکالمه تلفنی آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای و همکاری های دوکشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. (ادامه)
پیام تسلیت محسن رضایی به دبیر شورای نگهبان.
(ادامه)
شمال نیوز : روزانه گروه‌ها و افراد زیادی از مازندران با اتوبوس در قالب کاروان و یا با خودروهای شخصی خود را به اروندکنار، شلمچه، فکه، دهلاویه، هفت‌تپه، طلائیه و دیگر یادمان‌ها می‎رساندند اما در کنار خدمات  ، میزبانی و پذیرایی شایسته به کاروان ها ، اخبار حضور این همه عاشق در رسانه‌ها اندک بود..... کاروان های راهیان نور مازندران و جای خالی اطلاع رسانی مطلوب !
شمال نیوز : روزانه گروه‌ها و افراد زیادی از مازندران با اتوبوس در قالب کاروان و یا با خودروهای شخصی خود را به اروندکنار، شلمچه، فکه، دهلاویه، هفت‌تپه، طلائیه و دیگر یادمان‌ها می‎رساندند اما در کنار خدمات ، میزبانی و پذیرایی شایسته به کاروان ها ، اخبار حضور این همه عاشق در رسانه‌ها اندک بود.....(ادامه)
رایزنی ظریف با وزیر خارجه آلمان
(ادامه)
بانک مرکزی: تورم اسفند 15.6 درصد شد
(ادامه)
ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا
(ادامه)
امشب ساعت ۲۰:۳۰ زمین خاموش می شود!
(ادامه)
پیکر همسر آیت‌الله جنتی تشییع شد
(ادامه)
واکنش نیکی کریمی به جدایی کی روش از تیم ملی
(ادامه)
گفتگوي تلفني اوباما و مرکل درباره ايران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.268 seconds.