.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
استاندار: در قزوین درختی وجود دارد که عاشورا اشک میریزد
در مجاورت دریاچه اوان روستای زرآباد است که به نقل از گذشتگان در آن درختی معنوی وجود دارد . روستاییان آن منطقه معتقدند که این درخت در ایام عاشورا اشک خون می ریزد .مرتضی ر(ادامه)
یادواره شهید املاکی 9 فروردین در لنگرود برگزار می‌شود
مسئول روابط عمومی فرمانداری لنگرود گفت: یادواره سردار شهید حسین املاکی با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نهم فروردین ماه جاری در لنگرود برگزار می‌شود.(ادامه)
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت همسر آیت الله جنتی
(ادامه)
شمال نیوز : این فوق تخصص بین المللی پوست با تاکید بر اینکه باید معارف اهل بیت علیهم السلام را به دیگر مردم جهان انتقال دهیم، گفت: در این زمینه من برای اینکه جواب سوالات آنها را بدهم، شرح زندگانی و سیره امام رضا علیه السلام را برای آنها بیان کردم..... ترویج نام امام رضا (ع) در آفریقا به جای دستمزد بالا
شمال نیوز : این فوق تخصص بین المللی پوست با تاکید بر اینکه باید معارف اهل بیت علیهم السلام را به دیگر مردم جهان انتقال دهیم، گفت: در این زمینه من برای اینکه جواب سوالات آنها را بدهم، شرح زندگانی و سیره امام رضا علیه السلام را برای آنها بیان کردم.....(ادامه)
اسارت ۳۰ نظامی سعودی به دست انصارالله یمن
منابع آگاه یمنی تاکید کردند، جنبش «انصار الله» یمن 30 نظامی سعودی را به اسارت گرفتند.(ادامه)
هر کس هر طور که می خواهد در شهر من راه می رود
با آغاز فصل بهار و تعطیلات نوروزی بسیاری از مردم نوار شمالی کشور را برای سپری کردن اوقات فراغت خود انتخاب می کنند ؛ در این میان برخی مسافران با زیر پا گذاشتن فرهنگ و هنجار های طبیعی میزبانان شمالی؛ موجبات نارضایتی اهالی بومی شمال کشور را موجب می شوند .(ادامه)
رکورد علی دایی شکست
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با ۱۵۰ بازی ملی به تنهایی رکورددار بازی‌های ملی در فوتبال ایران شد.(ادامه)
راز طول عمر امام زمان(عج)
اگر یک روزنامه‏ خارجى گفته باشد که یک ماهى در اقیانوس پیدا شده است که ۳ میلیون سال عمر دارد، مردم فوراً باور می‌کنند، اما اگر ۱۵۰ حدیث داشته باشیم که امام زمان(عج) زنده است و ۱۳۰۰ سال عمر دارد، مى‏‌گوید: از نظر علمى نمى‌‏شود!(ادامه)
تصاوير/ ترافیک سنگین محور هراز
محور هراز امروز بدلیل ریزش کوه، دچار ترافیک سنگین و مسدود است.(ادامه)
علی دایی و دخترش در امریکا در حال گذراندن تعطیلات/عکس
(ادامه)
شمال نیوز : پس از آنکه خانه ام را در سرچشمه فروختم به قلهک رفته و خانه ای به مبلغ نهصدهزار تومان خریدم و تا بعد از انقلاب منزلم در زرگنده و در بهترین نقطه ی الهیه بود .... روایت ناطق نوری از زندگی با چهل محافظ تا شراکت در ماشین بافندگی !
شمال نیوز : پس از آنکه خانه ام را در سرچشمه فروختم به قلهک رفته و خانه ای به مبلغ نهصدهزار تومان خریدم و تا بعد از انقلاب منزلم در زرگنده و در بهترین نقطه ی الهیه بود ....(ادامه)
جنبش «انصار الله» خود را برای بستن تنگه «باب المندب» آماده می کند
منابع آگاه یمنی از تدارک جنبش «انصار الله» برای بستن تنگه «باب المندب» در واکنش به تجاوز سعودی به این کشور خبر می دهند.(ادامه)
35 روستای‌مرزی عربستان درتصرف کمیته‌های‌مردمی یمن
(ادامه)
تیپ نیکبخت در حرم امام رضا + عکس
(ادامه)
درخواست پناهندگی خبرنگار ایرانی اعزامی به لوزان سوئیس / آیا این فرد، «مدیر رسانه ای ستاد روحانی» بوده؟! +عکس
بررخی منابع از لوزان گزارش داده اند که فردی به نام «اميرحسين متقي» که خود را «مدیر روابط عمومی ستاد روحانی در انتخابات» و برخی «مسئولیت های رسانه ای و غیررسانه ای دیگر» معرفی کرده و چندی پیش نیز موفق شده بود سردبير خبرگزاري ايسكانيوز وابسته به دانشگاه ازاد را تصاحب کند، با حضور در «لوزان» به عنوان خبرنگار، درخواست پناهندگي داد.(ادامه)
رییس جمهوری درگذشت همسر آیت الله جنتی را تسلیت گفت
رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت همسر مؤمنه و مکرمه آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان را به ایشان و خانواده معزز به ویژه آقای علی جنتی و سایر بازماندگان تسلیت گفت. (ادامه)
استرس عامل کمبود آب در بدن افراد
استرس و ناراحتی های گوارشی چون آی بی اف سبب می شود بدن فرد با کمبود آب مواجه گردد.(ادامه)
عکس/ دو مداح معروف سوار بر موتور
فرهنگ نیوز نوشت: حاج عبدالرضا هلالی و حاج روح الله بهمنی در روز شهادت حضرت زهرا(س) برای رسیدن به میدان امام خمینی(ره) و مراسم بدرقه فاطمی از موتور استفاده کردند(ادامه)
یکی از مجریان مجله‌خبری درگذشت+عکس
«الهام حاجی ابراهیم زرگر» که جزء اولین مجریان مجله خبری شبکه اول سیما بوده پس از تحمل چند ماه رنج بیماری، دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
اگر زیاد عرق می‌کنید، حتما بخوانید!
فیبروزکیستی از جمله بیماری‌های ژنتیکی است که برای فرد اختلال ایجاد می‌کنند.(ادامه)
اظهارات عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله
(ادامه)
حرم حضرت سکینه درسوریه تخریب شد +عکس
(ادامه)
پیروزی ارزشمند ایران مقابل تیم پانزدهم دنيا
تیم ملی ایران موفق شد در یک بازی تدارکاتی تیم فوتبال شیلی را با ستارگانش شکست دهد.(ادامه)
ماجرای زنده ماندن دو خبرنگار ایرانی در وین
مرگ دو خبرنگار ایرانی در حادثه سقوط ایرباس ۴U ۹۵۲۵ در حالی جامعه ورزشی ایران را در بهت فرو برده که این اتفاق می‌توانسته شکل ناگوارتری هم داشته باشد.(ادامه)
همسر آیت‌الله جنتی درگذشت
(ادامه)
نمای هوایی از طبیعت گلستان/تصاویر
(ادامه)
دلار و طلا گران شدند
(ادامه)
عکس: روحانی و رقیب انتخاباتی اش
(ادامه)
شمال نيوز:  من خودم بر انتخاب فرمانداران از درون وزارت کشور مصر بودم هرچند که انتقاداتی هم به من می‌شد اما زمانی که آقای روحانی دستور داد فضا را کمی باز کردیم. به نظرم ۸۰ درصد فرمانداران از داخل و ۲۰ درصد از بیرون وزارت کشور انتخاب شده‌اند.....
انتخاب فرمانداران سپاهی با دستور رئیس جمهوربود
شمال نيوز: من خودم بر انتخاب فرمانداران از درون وزارت کشور مصر بودم هرچند که انتقاداتی هم به من می‌شد اما زمانی که آقای روحانی دستور داد فضا را کمی باز کردیم. به نظرم ۸۰ درصد فرمانداران از داخل و ۲۰ درصد از بیرون وزارت کشور انتخاب شده‌اند..... (ادامه)
کرج به مرزن آباد یکطرفه می‌شود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.669 seconds.