.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ورزش هوازی از بیماری‌های آلزایمر جلوگیری می‌کند
محققان با استفاده از عکسبرداری MRI دریافتند افرادی که مشکل کاهش توانایی شناختی دارند می‌توانند با انجام چهار بار ورزش در طول هفته از پیشرفت این مشکل جلوگیری کنند.(ادامه)
اطفا حریق پژو 405 + تصاویر
آتش نشانان بابل یک دستگاه خودرو پژو را که دچار حریق شده بود، اطفا کردند.(ادامه)
شمال نیوز : خانواده شهیدان طوسی با انتشار پیامی از همه عزیزانی که در غم ارتحال ابوالشهدا حاج محمدعلی طوسی با انان ابراز همدردی نمودند  تقدیر و تشکر کردند ..... پیام تقدیر و سپاس خانواده شهیدان طوسی (خبر)
شمال نیوز : خانواده شهیدان طوسی با انتشار پیامی از همه عزیزانی که در غم ارتحال ابوالشهدا حاج محمدعلی طوسی با انان ابراز همدردی نمودند تقدیر و تشکر کردند .....(ادامه)
کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در صنعت ساختمان
(ادامه)
حریق در یکی از فروشگاه های ساری
آتش نشانان ساری حریق یک فروشگاه در میدان ولیعصر(عج) را اطفا کردند.(ادامه)
شمال نیو: در این جلسه انتخابات هیأت رئیسه برگزار شد که با اجماع نظر اعضای هیأت مدیره ، مهران فرصت به عنوان رئیس سازمان ، کامران حسن زاده به عنوان ...

مهران فرصت رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران شد
شمال نیو: در این جلسه انتخابات هیأت رئیسه برگزار شد که با اجماع نظر اعضای هیأت مدیره ، مهران فرصت به عنوان رئیس سازمان ، کامران حسن زاده به عنوان ... (ادامه)
عکس/ انفجار مرگبار در استانبول
رسانه‌های ترکیه‌ای شنبه شب از وقوع انفجار در مرکز شهر استانبول خبر دادند. بنا بر این گزارش‌ها، این انفجار در مجاورت ورزشگاه وودافون آرنا متعلق به تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه که در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده، رخ داده است. وزیر کشور ترکیه از افزایش تلفات انفجارهای شامگاه شنبه در استانبول این کشور به ۲۹ کشته و ۱۶۶ زخمی خبر داد.(ادامه)
راهکار جلوگيری از هک شدن تلگرام
خيلی از کاربران نگران هک شدن تلگرام خود هستند روشهایی برای جلوگیری از هک شدن تلگرام وجود دارد.(ادامه)
کشف 123 سلاح شکاری در 10 روز
123 قبضه سلاح شکاری 10 روز گذشته از متخلفین در مازندران کشف وضبط شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 21 آذرماه در مازندران
(ادامه)
فرماندارنکا: کشاورزان در چیدن میوه های سالم عجله نکنند
(ادامه)
۱۷ متهم به شرارت در مازندران دستگیر شدند
ساری فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری ۱۷ متهم به شرارت و اراذل و اوباش طی سه روز گذشته در سطح استان خبر داد.(ادامه)
سرمربی پدیده عزادار شد
رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده در سوگ از دست دادن پدرش نشست.(ادامه)
وضعیت آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز نیمه ابری همراه با بارش باران پیش بینی می شود.(ادامه)
عکس/صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : شرکت برق منطقه ای علیرغم اینکه قریب به دو سال گذشته تحت تاثیر قوانین و مقررات وزارت نیرو مجاز به قطع برق مشترکین بوده است لیکن از انجام این اهرم فشار امتناع ورزیده تا جاییکه ادامه روند کنونی موجب عدم توانایی در توسعه و احداث و بهره برداری از شبکه های برق موجود شده است..... جوابیه شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان به خبر شمال نیوز
شمال نیوز : شرکت برق منطقه ای علیرغم اینکه قریب به دو سال گذشته تحت تاثیر قوانین و مقررات وزارت نیرو مجاز به قطع برق مشترکین بوده است لیکن از انجام این اهرم فشار امتناع ورزیده تا جاییکه ادامه روند کنونی موجب عدم توانایی در توسعه و احداث و بهره برداری از شبکه های برق موجود شده است.....(ادامه)
در همایش تحلیل چشم‌انداز اقتصادی و سیاسی ایران و جهان پس از انتخابات آمریکا، سیاست‌های سیاسی و اقتصادی این کشور پس از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان ریاست‌جمهوری از سوی کارشناسان سیاسی مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت.
احمدی نژاد و هاشمی کاندید شوند، بنده میروم سوریه
در همایش تحلیل چشم‌انداز اقتصادی و سیاسی ایران و جهان پس از انتخابات آمریکا، سیاست‌های سیاسی و اقتصادی این کشور پس از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان ریاست‌جمهوری از سوی کارشناسان سیاسی مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت. (ادامه)
علی اصغر احمدی رسما معاون سیاسی وزارت کشور شد
(ادامه)
(عکس) یک کاندیدای احتمالی ریاست‌جمهوری!
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام روز شنبه به ریاست آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی و با حضور اعضاء در محل این نهاد برگزار شد. میرسلیم که این روزها نامش به عنوان یک کاندیدای ریاست جمهوری مطرح است از جایگاه عضو این مجمع در جلسه حضور داشت. (ادامه)
هنوز به یک تصمیم قطعی درباره وضعیت موزه مادرم نرسیده‌ایم، اما اگر سازمان میراث فرهنگی نتواند کمک کند شاید مجبور شویم موزه را موقتا تعطیل کنیم. در مجموع، خانه - موزه ننه مکرمه شرایط خوبی ندارد.
موزه ننه مکرمه شرایط خوبی ندارد
هنوز به یک تصمیم قطعی درباره وضعیت موزه مادرم نرسیده‌ایم، اما اگر سازمان میراث فرهنگی نتواند کمک کند شاید مجبور شویم موزه را موقتا تعطیل کنیم. در مجموع، خانه - موزه ننه مکرمه شرایط خوبی ندارد. (ادامه)
پس از اینکه امروز برق این واحد بزرگ تولیدی به علت بدهی به مدت دو ساعت قطع شده بود با رایزنی های انجام گرفته شده برق آن مجددا وصل شده است برق شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران وصل شد
پس از اینکه امروز برق این واحد بزرگ تولیدی به علت بدهی به مدت دو ساعت قطع شده بود با رایزنی های انجام گرفته شده برق آن مجددا وصل شده است(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه بعید است قانون جامع انتخابات در مدت باقیمانده تدوین شود، گفت: احتمال انجام اصلاحاتی در قانون انتخابات تا قبل از انتخابات اردیبهشت ماه وجود دارد.
احتمال اصلاح قانون انتخابات تا قبل از انتخابات 96/روایتی از هزینه‌‌ میلیاردی کاندیداها
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه بعید است قانون جامع انتخابات در مدت باقیمانده تدوین شود، گفت: احتمال انجام اصلاحاتی در قانون انتخابات تا قبل از انتخابات اردیبهشت ماه وجود دارد. (ادامه)
عکس: نادرترین گل دنیا در روستای املش!
این گل تنها درایران و بخش کوچکی ازجمهوری آذربایجان می‌روید. سوسن چلچراغ فقط درروستای داماش،یافت می‌شود و برای مدت کوتاهی در حدود دوماه؛خرداد و تیر گل دارد.(ادامه)
درخشش دختران مازندرانی دررقابتهای تنیس روی میزدختران کشور در جویبار +عگس
مسابقه تنیس روی میز آزاد ودسته برتر دختران کشور درجویبار با قهرمانی تنیسورخراسان رضوی پایان یافت.(ادامه)
برای تحقق جامعه مهدوی همگی مسئولیت داریم
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه برای تحقق جامعه مهدوی همه مسئول هستیم اظهار داشت: آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) حیاتی نو برای شیعیان است.(ادامه)
عکس/ مربی کروات پرسپولیس در حرم امام رضا
چوک با بیان اینکه طی روزهای گذشته درباره حرم حضرت امام رضا (ع) زیاد شنیده است، خواهان آن شد که در مرقد مطهر امام هشتم شیعیان حضور پیدا کند، وی شب گذشته همراه با رضا چلنگر و تعدادی از اطرافیان تیم به زیارت امام رضا (ع) نایل شد.(ادامه)
گاز خانگی گران می‌شود ؟؟
معاون وزیر نفت با اشاره به برنامه افزایش قیمت گاز مشترکان خانگی و صنعتی، گفت: با افزایش سهم گاز در سبد سوخت، عملا نفت سفید و سایر فرآورده‌های نفتی را باید در موزه‌ها پیدا کنیم.(ادامه)
قیمت خرید و فروش سکه و ارز در 20 آذر 95
نرخ خرید و فروش سکه و ارز در بازار (ادامه)
وزیر کشور چقدر حقوق می گیرد؟
رحمانی فضلی می گوید: چندین نفر به من پیشنهاد کردند که حاضریم بچه های شما را استخدام کنیم که به آنها گفتم شما اگر حاضرید فرزندان من را استخدام کنید بروید و فرزندان دیگران استخدام کنید، بیکار زیاد است.(ادامه)
اجاره بهای سالن های ورزشی به شهرستان ها بازگشت داده نمی شود
نماینده بابل از عدم اختصاص اجاره بهای سالن های ورزشی به شهرستان ها انتقاد کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.