.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز: در پی انتشار سخنان رئیس قوه قضائیه مبنی بر عدم حمایت از برادرش، و دستور رسیدگی عادلانه به پرونده او، فاضل لاریجانی با انتشار نامه ای علاوه بر ارائه توضیحاتی درباره جلسه خود با سعید مرتضوی.... همزمان دارائی های من ، نزدیکان محمود احمدی نژاد و ناطق نوری را بررسی کنید
شمال نیوز: در پی انتشار سخنان رئیس قوه قضائیه مبنی بر عدم حمایت از برادرش، و دستور رسیدگی عادلانه به پرونده او، فاضل لاریجانی با انتشار نامه ای علاوه بر ارائه توضیحاتی درباره جلسه خود با سعید مرتضوی....(ادامه)
کنایه علم‌الهدی به رئیس‌جمهور/انتقاد صریح وزیر کشور از صداو سیما/پیشنهاد امام جمعه سمنان برای برگزاری کنسرت ها/کنار آمدن با آمریکا بدتر از شرب خمر، بی‌عفتی و قمار است/ روایت مصباح یزدی از کمک‌های هاشمی به «منافقین»...

تعجیل در اعدام بابک زنجانی، مردم را دچار شک می‌کند/ بنده خدا احمدی‌نژاد دیگر کسی را ندارد/ روایتی از ردصلاحیت رییس دولت اصلاحات در سال 80(خبر)
کنایه علم‌الهدی به رئیس‌جمهور/انتقاد صریح وزیر کشور از صداو سیما/پیشنهاد امام جمعه سمنان برای برگزاری کنسرت ها/کنار آمدن با آمریکا بدتر از شرب خمر، بی‌عفتی و قمار است/ روایت مصباح یزدی از کمک‌های هاشمی به «منافقین»... (ادامه)
وزیر کشور گفت: رابطه مان قبلا با ⁧رییس جمهور بهتر بود و بیشتر توفیق داشتیم ایشان را ببینیم ولی الان فرصت این کارها نیست و تنها برای کار مراجعه میکنم و ایشان هم برای کار بنده را احضار می کنند.
رابطه مان قبلا با رییس جمهور بهتر بود/ با گشت ارشاد موافقم/ هر زمانی به مجلس می روم کارت زرد می گیرم / سه دخترم بیکار هستند
وزیر کشور گفت: رابطه مان قبلا با ⁧رییس جمهور بهتر بود و بیشتر توفیق داشتیم ایشان را ببینیم ولی الان فرصت این کارها نیست و تنها برای کار مراجعه میکنم و ایشان هم برای کار بنده را احضار می کنند. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب در پیامی به اجلاس سراسری نماز در استان البرز تاکید کردند که نماز، دری گشوده بر روی آحاد ملت است که از آن می‏‌توان به هدایت و رحمت خداوند رسید.
نماز درمان دردهای عمده‏ ‌فردی و اجتماعی ا‌ست/ ‌حق ‌این فریضه‏ ‌‌ادا نشده/ همه در مسئولیت اقامه نماز شریکیم(خبر)
رهبر معظم انقلاب در پیامی به اجلاس سراسری نماز در استان البرز تاکید کردند که نماز، دری گشوده بر روی آحاد ملت است که از آن می‏‌توان به هدایت و رحمت خداوند رسید. (ادامه)
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم نماینده سابق مجلس در گفت‌وگویی تلویزیونی به سوالاتی درباره مسائل اقتصادی و سیاسی و زندگی شخصی‌اش پاسخ داد.

هاشمی و ناطق چه به جلسات بیایند چه نیایند، از بنیانگذاران جامعه روحانیت هستند / مبداء دلخوری ناطق سال 88 است(خبر)
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم نماینده سابق مجلس در گفت‌وگویی تلویزیونی به سوالاتی درباره مسائل اقتصادی و سیاسی و زندگی شخصی‌اش پاسخ داد. (ادامه)
نصف شدن آزرا در انزلی (عکس)
تصادف سنگین هیوندا آزرا در انزلی باعث متلاشی شدن خودرو و نصف شدن آن شد.(ادامه)
از فست فود تا سلامت روانی!
یک رژیم غذایی سرشار از قند و چربی می تواند زمینه ساز شکل گیری عادات پرخوری وسواسی باشد. این شرایط می توانند همانند اعتیاد به مواد مخدر باشد.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار+ جدول
در بازار آزاد امروز ، سکه طرح قدیم یک میلیون و 137 هزارو 400 تومان به فروش رسید.(ادامه)
عکس: سخنرانی سردار غیب پرور در بیت رهبری
(ادامه)
نخستین پژوهشکده اعتیاد کشور در ساری افتتاح شد
نخستین پژوهشکده اعتیاد کشور در مرکز آموزشی و درمانی شهید زارع ساری با حضور معاون وزیر بهداشت افتتاح شد.(ادامه)
مصدومیت آتش نشان آملی در عملیات اطفای حریق یک سوپرمارکت
مدیرعامل سازمان آتش نشانی آمل از مصدومیت یک آتش نشان در عملیات اطفای حریق در یک سوپر مارکت در این شهر خبرداد.(ادامه)
دماوند به عنوان نماد شهرستان آمل انتخاب می شود
فرماندار شهرستان آمل با اشاره به ویژگی های کوه دماوند گفت: انتخاب دماوند به عنوان نماد شهرستان آمل به منزله ایستادگی، مقاومت و وحدت است.(ادامه)
خبر بد برای استقلال
مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیتی که دارد سه هفته نمی‌تواند به میدان برود.(ادامه)
دستور ویژه وزیر ورزش به تاج
وزیر ورزش و جوانان حمایت این وزارتخانه را از فدراسیون فوتبال برای اخذ میزبانی جام‎جهانی فوتسال، اعلام کرد.(ادامه)
راه اندازی ایستگاه لرزه نگاری در دو شهر مازندران
دو ایستگاه لرزه نگاری در شهرهای کلاردشت و نوشهر راه اندازی شد.(ادامه)
طبیعت پاییزی ییلاقات گیلان(خبر)
(ادامه)
بارش باران و لغزنده بودن محورهای مازندران
سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر در تمامی محورهای مازندران بارانی و لغزنده است، گفت: توصیه ما به رانندگان بستن کمربند ایمنی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی است.(ادامه)
شکستگی سر نوزاد به علت پرت شدن
کارگر بخش زنان و زایمان، نوزاد یک روزه را همراه ملحفه تکان داد و سبب شکسته شدن سرش شد.(ادامه)
عکس: زن ناصرالدین شاه قاجار در پیری
تاج الدوله، دختر سیف الله میرزا و مادر سلطان معین الدین میرزا و عصمت الدوله، دومین زن عقدی ناصرالدین شاه بود. اولین زن عقدی ناصرالدین شاه، گلین خانم، دختر احمد علی میرزا و مادر سلطان محمود میرزا بود.(ادامه)
تصاویر بلندترین کوه ایران از جویبار
قله دَماوَند در شمال ایران بلندترین کوه ایران و خاورمیانه و بلندترین قلهٔ آتش‌فشانی آسیا است.(ادامه)
پیام رهبر انقلاب به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در البرز
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در استان البرز تاکید کردند که نماز، دری گشوده بر روی آحاد ملت است که از آن می‏‌توان به هدایت و رحمت خداوند رسید.(ادامه)
مادر شهید ابوعلی معافی به فرزند شهیدش پیوست
حاجیه رقیه معافی مادر شهید ابوعلی معافی به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)
پاسخ رهبر معظم انقلاب به درخواست همسر شهید بلباسی +عکس‌نوشت
دیدار جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب با حاشیه‌هایی همراه بود.(ادامه)
۹ روش برای افزایش کلسترول خوب خون
احتمالا با لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL) و لیپوپروتئین با چگالی پایین (LDL) که به ترتیب به نام های کلسترول خوب و کلسترول بد شناخته می شوند، آشنا هستید. اما آیا با روش هایی موثر برای افزایش سطوح کلسترول خوب و محافظت از سلامت قلب خود نیز آشنا هستید؟(ادامه)
دستگیری سارقان میلیاردی در مازندران
فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۴سارق حرفه ای سیم برق و کشف سیم برق سرقتی به ارزش ۳ میلیارد ریال در این استان خبر داد .(ادامه)
قوانین صبحانه‌ای برای کاهش وزن
صرف صبحانه ای سرشار از پروتئین با احساس سیری در بلند مدت، کاهش مصرف میان وعده های ناسالم، و کاهش کلی هوس غذا خوردن مرتبط است.(ادامه)
قیمت برخی از خودروهای داخلی در 18 آذر 95
قیمت برخی از خودروهای داخلی به شرح جدول زیر است :(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 18 آذر ماه در مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : همه این ها در حالی است که متاسفانه علی رغم مصوباتی اینچنینی در بحران های برق ، سرمازدگی و طوفان در مازندران اما همچنان مردم استان و خسارت دیدگان چشم انتظار دریافت مساعدت و تسهیلات هستند ..... اختصاص دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده مازندران
شمال نیوز : همه این ها در حالی است که متاسفانه علی رغم مصوباتی اینچنینی در بحران های برق ، سرمازدگی و طوفان در مازندران اما همچنان مردم استان و خسارت دیدگان چشم انتظار دریافت مساعدت و تسهیلات هستند .....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.