.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حریق یک مغازه + تصاویر
یک باب مغازه در آمل طعمع حریق شد.(ادامه)
خطر انقراض پلنگ و یوزپلنگ ایرانی
مدیرکل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پلنگ و یوزپلنگ در چرخه غذایی طبیعت ایران از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و در خطر بالای انقراض قرار دارند.(ادامه)
آخر هفته بارانی در انتظار مازندرانی ها
آسمان مازندران امروز بارانی همراه با وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود.(ادامه)
عکس/صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
مردی که روزانه دو کیلو فلفل تند می خورد+تصاویر
ولع او به خوردن فلفل از ده سال پیش شروع شد و او را به شهرت رساند، موفقیت او در مسابقات فلفل خوری انگیزه عجیب او برای خوردن فلفل را بیش از پیش کرد تا جایی که مردم به او لقب پادشاه فلفل تند را دادند.(ادامه)
واحد پول ایران «تومان» شد
براساس لایحه‌ای که به تصویب هیأت وزیران رسید، واحد پول ایران، تومان و برابر با 10 ریال ‏تعیین شد. (ادامه)
شمال نیوز: فرمانده سابق لشکر 25 کربلا مازندران مازندران حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج شد.....

فرمانده سابق لشکر 25 کربلا رئیس سازمان بسیج کشور شد+سوابق
شمال نیوز: فرمانده سابق لشکر 25 کربلا مازندران مازندران حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج شد..... (ادامه)
شمال نیوز: حکم انتصاب علی اصغر احمدی به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی امضا شده و به ... استاندار سابق گلستان معاون سیاسی وزیر کشور شد
شمال نیوز: حکم انتصاب علی اصغر احمدی به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی امضا شده و به ...(ادامه)
جوان ساروی قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ ازاد جهان شد
این جوان ساروی که تنها ۱۷ سال سن دارد نخستین بار در رده سني آزاد و در ميان قهرمانانی از سراسر جهان حضور یافت و توانست با غلبه بر وزنه ۲۸۵ کیلو گرمی و در مجموع ۳ حرکت با ثبت رکورد ۶۷۰ کیلوگرم مدال طلای این مسابقات را بالاتر از سایر قهرمانان کشور های دیگر و با شایستگی بدست آورد. (ادامه)
پال‌ یانسکی باز هم مصدوم شد
مدافع اوکراینی پرسپولیس در تمرین امروز این تیم مصدوم شد.(ادامه)
هشدار به کشاورزان مازندرانی!
مدیر باغبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از وارد شدن توده هوای سرد دیگری طی چند روز آینده خبر داد.(ادامه)
رضایی: برجام مثل برف در حال آب شدن است
محسن رضایی ضمن انتقاد از وضعیت فعلی برجام و سوءاستفاده طرف آمریکایی، خواستار دست برداشتن از احتیاط و گرفتن تصمیمات شجاعانه از مسئولان دولتی در قبال برجام شد.(ادامه)
شمال نیوز: کدخدایی گفت: اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز شورای نگهبان با اتفاق آرا مشخص شدند. اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شدند
شمال نیوز: کدخدایی گفت: اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز شورای نگهبان با اتفاق آرا مشخص شدند.(ادامه)
یک بیمارستان در رامسر ورشکسته شد
رئیس بیمارستان امام سجاد رامسر از ورشکستگی این بیمارستان به دلیل برآورده نشدن تعهدات سازمان های بیمه گر خبرداد.(ادامه)
استان مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی از ویژگی های خاص آب و هوایی برخوردار است. خزان برگ های پائیزی جنگل و مراتع این استان زیبایی طبیعت را دو چندان کرده است .که این روز ها چشم هر بیننده ایی را به خود خیره می کند. خزان مازندران(خبر)
استان مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی از ویژگی های خاص آب و هوایی برخوردار است. خزان برگ های پائیزی جنگل و مراتع این استان زیبایی طبیعت را دو چندان کرده است .که این روز ها چشم هر بیننده ایی را به خود خیره می کند.(ادامه)
رزمایش مشترک امداد زمستانی در مازندران برگزار شد
رزمایش مشترک امداد زمستانی با حضور نیروهای امدادی، انتظامی و راهداری در مازندران برگزار شد.(ادامه)
عکس/ بهداد کیک تولدش را فوت کرد
در حاشیه مراسم تقدیر از تیم پزشکی و عوامل دست اندرکار در آماده سازی بهداد سلیمی برای موفقیت در بازی های المپیک 2016 ریو کیکی برای تولد بهداد سلیمی تدارک دیده شده بود که سلیمی ابتدا شمع 27 سالگی را فوت کرد و سپس کیک توسط وی بریده شد و حضار نیز سلیمی را تشویق کردند.(ادامه)
چگونه کودکی با اعتماد به نفس تربیت کنیم؟
اعتماد به نفس بزرگترین هدیه‌ای است که والدین می‌توانند به کودکشان بدهند.(ادامه)
میوه‌های مفید برای کاهش وزن
مصرف یک عدد سیب در طول روز نه تنها نیاز مراجعه به پزشک را کمتر می‌کند باعث می‌شود فرد سریع‌تر وزن خود را از دست دهد. همچنین مصرف یک عدد سیب به همراه پوست ۴.۴ گرم از فیبر مورد نیاز بدن را تامین می‌کند. خوردن سیب یا گلابی پیش از وعده‌های غذایی به کاهش قابل توجه وزن منجر می‌شود.(ادامه)
فوت ناگهانی فوتسالیست جوان کشورمان در حین تمرین
یکی از ورزشکاران شهر جونقان در چهارمحال و بختیاری هنگام تمرین فوتسال دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد.(ادامه)
همایش روز جهانی معلول در ساری
همایش روز جهانی معلولان در سالن هلال احمر ساری برگزار شد.(ادامه)
عکس/ شستشوی گنبد حرم امامین عسکریین (علیهماالسلام)
شستشوی گنبد حرم امامین عسکریین (علیهماالسلام) در آستانه شهادت امام عسکری (علیه السلام)(ادامه)
مهمترین مزایای نوشیدن آب در لیوان مسی!
نگهداری آب در ظرف مسی و نوشیدن آن در لیوان مسی باعث دفع گازها و رفع مشکل سوء هضم می شود زیرا مس باعث حرکت بهتر معده و بهبود هضم غذا می شود.(ادامه)
راه اندازی منطقه ویژه فناوری سبز در رامسر
فرماندار رامسر از امضای قرار داد مرکز رشد فناوری در این شهرستان خبرداد و گفت: با امضای این قرارداد بسترهای لازم برای راه اندازی منطقه ویژه فناوری سبز در رامسر فراهم شده است.(ادامه)
روزنامه اعتماد نوشت: اتفاقی که روز گذشته و هنگام حضور ریاست‌جمهوری در مراسم ١٦ آذر دانشگاه تهران رخ داد از چند جهت آموزنده است.

چرا روحانی، دیروز در برابر انتقادات و توهین‌ها، لکنت نگرفت؟
روزنامه اعتماد نوشت: اتفاقی که روز گذشته و هنگام حضور ریاست‌جمهوری در مراسم ١٦ آذر دانشگاه تهران رخ داد از چند جهت آموزنده است. (ادامه)
عکس/ نشان قزوین برای مهران رجبی
مهران رجبی شهروند افتخاری قزوین شد(ادامه)
خبر جذب سرمربی جدید برای خونه به خونه کذب است
مدیر رسانه تیم فوتبال خونه به خونه بابل شایعه جذب سرمربی جدید برای این تیم را تکذیب کرد و افزود: علیرضا مرزبان از حمایت مسؤولان باشگاه برخوردار بوده و این شایعات گمانه‌زنی‌های دوستان رسانه‌ای ما است.(ادامه)
هوای مازندران سرد و برفی می‌شود / طوفانی شدن دریا
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از بامداد روز پنج‌شنبه با نفوذ سامانه سرد بارشی انتظار داریم شرایط برای ابرناکی آسمان، بارش باران و وزش باد شدید موقتی فراهم شود.(ادامه)
عکس/ دروازه‌بانی مهدی طارمی در تمرینات
مهدی طارمی، آقای گل فصل گذشته لیگ‌برتر و مهاجم باشگاه پرسپولیس تصاویری از دروازه‌بانی اش در تمرینات را منتشر کرد. برانکو در نشست خبری پس از بازی با ماشین سازی عنوان کرده بود: مهدی طارمی حتی می‌تواند دروازه‌بان هم باشد، دروازه‌بان خیلی عالی، در تمرینات دیده‌اید او را؟!(ادامه)
حريق در اسلحه و مهمات فروشی مجاز + تصاویر
حريق در اسلحه و مهمات فروشی مجاز مهارشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.