.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فواید 30 دقیقه ورزش برای مغز
ورزش کردن نه تنها می تواند سرعت گام های شما را افزایش دهد، بلکه توانایی های تصمیم گیری را به واسطه افزایش مقدار ماده سفید در مغز تقویت می کند.(ادامه)
حلب آزاد شد
ارتش سوریه کنترل کامل حلب را به دست گرفت.(ادامه)
سیستم دفاعی ایران با هیچ کشوری قابل قیاس نیست
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیای ارتش بابیان اینکه سیستم دفاعی ایران با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست گفت: اقتدار نظامی ایران مرهون شهیدان و نخبگانی است که مقتدرانه ایستادند.(ادامه)
پانزدهمین نمایشگاه صنایع غدایی در قائمشهر گشایش یافت
پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مازندران واقع در قائم شهر گشایش یافت.(ادامه)
شمال نیوز: بعد از گذشت 4 ماه، سرانجام مهندس محسن قنبری به‌عنوان شهردار جدید تنکابن منصوب شد.
محسن قنبری شهردار تنکابن شد
شمال نیوز: بعد از گذشت 4 ماه، سرانجام مهندس محسن قنبری به‌عنوان شهردار جدید تنکابن منصوب شد. (ادامه)
عکس/سرباز وفادار بشار اسد
(ادامه)
علل ایجاد آبسه دندان
این متخصص دندانپزشکی با بیان اینکه از بین بردن عفونت از مهمترین راه‌های درمان آبسه دندان است،عنوان کرد: تجویز آنتی بیوتیک توسط متخصص نیز باعث حذف عفونت و کاهش درد دندان می‌شود.(ادامه)
آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت +تصاویر
اکبرپور از فسادسیستماتیک در تیم های پایه باشگاه استقلال خبر داده است . حرف هایی که می تواند دردسرهای زیادی برایش درست کند.(ادامه)
کواکبیان: بابک زنجانی نباید اعدام شود
کواکبیان گفت: بابک زنجانی نباید اعدام شود چون اگر اعدام شود پس پول‌ها چه می‌شود. (ادامه)
ثبت رکورد جهانی هولاهوپ + تصاویر
جوان قائم شهری رکورد چرخش مداوم حلقه دور کمر یا هولاهوپ را شکست.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی اورژانس مازندران از وقوع آتش سوزی در انبار یک شرکت ریسندگی در شهرستان آمل خبرداد و گفت که 11 نفر در این آتش سوزی دچار مسمومیت شدند .
آتش سوزی یک انبار در آمل 11 نفر را روانه بیمارستان کرد
شمال نیوز: سخنگوی اورژانس مازندران از وقوع آتش سوزی در انبار یک شرکت ریسندگی در شهرستان آمل خبرداد و گفت که 11 نفر در این آتش سوزی دچار مسمومیت شدند . (ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 23 آذرماه در مازندران
(ادامه)
وضعیت آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز نیمه ابری همراه با وزش باد گرم شدید پیش بینی می شود.(ادامه)
اخیراً منابع خبری تائید کرده‌اند که تعدادی از ژنرال‌های تركیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ‌های ويژه هستند به تکفیری‌ها اضافه‌شده‌اند و در واقع عمليات خان طومان را آن‌ها هدايت كردند. اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده، بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت می‌کنند. افشاگری محسن رضایی از نقش پررنگ ژنرال های عربستان و ترکیه در حلب(خبر)
اخیراً منابع خبری تائید کرده‌اند که تعدادی از ژنرال‌های تركیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ‌های ويژه هستند به تکفیری‌ها اضافه‌شده‌اند و در واقع عمليات خان طومان را آن‌ها هدايت كردند. اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده، بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت می‌کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان سه شنبه 23 آذرماه
(ادامه)
نامزد «جبهه یکتا» با کدام کلید واژه وارد انتخابات می‌شود؟
(ادامه)
این روزها حال باغداران مازندرانی مساعد نیست، انتظار و تلاش یک ساله بسیاری از آن‌ها از بین رفته است. این نخستین بار نیست که کشاورزان و باغداران مازندرانی در فصل به بار نشستن محصولات «خسارت» برداشت می‌کنند....
داغ سفید بر دل باغداران مازندرانی
این روزها حال باغداران مازندرانی مساعد نیست، انتظار و تلاش یک ساله بسیاری از آن‌ها از بین رفته است. این نخستین بار نیست که کشاورزان و باغداران مازندرانی در فصل به بار نشستن محصولات «خسارت» برداشت می‌کنند.... (ادامه)
پیشنهاد غیراخلاقی به علی کریمی
مدیر برنامه های کاپیتان پیشین تیم ملی و پرسپولیس روایت های جالبی از پشت پرده زندگی ورزشی علی کریمی بیان کرد. (ادامه)
خواب مادرزن،تازه‌داماد را از اعدام نجات داد
شمال نیوز: داماد محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات پیدا کرد تا یک روز مانده به اعدامش دوباره فرصت زندگی پیدا کند. (ادامه)
رئیس دفتر بازرسی رهبری گفت: این که عده‌ای فقط حرف می‌زنند که فلانی یا فرزندانش از فلان رانت استفاده کرده‌اند و مدرکی ارائه نمی‌کنند، نشان‌دهنده عمق فساد در جامعه است.

هرکسی مدرکی از فساد بستگانم داردمنتشر کند/هفته‌ای2 گزارش درباره استفاده از اسم من به حراست رهبری می رود/برای من هزینه های زیادی بوجود آوردند
رئیس دفتر بازرسی رهبری گفت: این که عده‌ای فقط حرف می‌زنند که فلانی یا فرزندانش از فلان رانت استفاده کرده‌اند و مدرکی ارائه نمی‌کنند، نشان‌دهنده عمق فساد در جامعه است. (ادامه)
خلبان زن ترکیه‌ای که جنگنده‌اش سقوط کرد +عکس
جنگنده نظامی «اف۱۶» متعلق به ارتش ترکیه عصر امروز در شهر دیاربکر سقوط کرد، خلبان آن که یک زن به نام ستوان Sefika Burcu بود قبل از سقوط جنگنده ایجکت کرد و زنده ماند.(ادامه)
در دعوتنامه این همایش نام دو مسؤول عالی‌رتبه شهرستانی و استانی «علی اسد فرماندار بابلسر و سیدخلاق میرنیا رئیس دانشگاه مازندران» به‌عنوان میزبان ذکر شده بود که با کمال تعجب هیچکدام در مراسم حضور نداشتند. برگزاری همایش نمایشی در بابلسر، داد نماینده ولی فقیه را درآورد
در دعوتنامه این همایش نام دو مسؤول عالی‌رتبه شهرستانی و استانی «علی اسد فرماندار بابلسر و سیدخلاق میرنیا رئیس دانشگاه مازندران» به‌عنوان میزبان ذکر شده بود که با کمال تعجب هیچکدام در مراسم حضور نداشتند.(ادامه)
شمال نیوز : پس از اعلام رسمی مصوبه اخیر شورای شهر گرگان مبنی بر عزل صادقلو اظهارنظرهای متفاوتی در حال انتشار است، حال باید دید این مصوبه آنگونه که شهرداری می گوید خلاف قانون بوده و یا آنگونه که رای دهندگان عضو شورای شهر می گویند لازم الاجراست یا خیر؟.... وقتی صادقلو از سفر برگردد ، هنوز شهردار گرگان است؟
شمال نیوز : پس از اعلام رسمی مصوبه اخیر شورای شهر گرگان مبنی بر عزل صادقلو اظهارنظرهای متفاوتی در حال انتشار است، حال باید دید این مصوبه آنگونه که شهرداری می گوید خلاف قانون بوده و یا آنگونه که رای دهندگان عضو شورای شهر می گویند لازم الاجراست یا خیر؟....(ادامه)
گزینه جانشینی منصوریان مشخص شد؛ استقلال به نفت ببازد حکم صادر می شود!
سرمربی استقلال در صورتی که نتواند مقابل نفت تهران نتیجه بگیرد برکنار می شود و یک سرمربی کروات گزینه جانشینی وی خواهد بود.(ادامه)
وقوع احتمالی آتش سوزی جنگلهای مازندران
افزایش دما و وزش باد گرم در مازندران با هشدار وقوع احتمالی آتش سوزی جنگلها همراه شد.(ادامه)
«یوگا» داروی خوب فشار خون بالا
«علائم پیش-فشارخون بالا و فشارخون بالا ریسک بروز حمله قلبی، سکته و نارسایی قلبی را افزایش می دهد.»(ادامه)
80 درصد مرکبات مازندران سالم و شیرین است
باغداران برداشت مرکبات را شروع و تا پایان آذر محصول خود را در انبارها ذخیره کنند .(ادامه)
قیمت سکه و ارز + جدول
(ادامه)
اجرای محدودیت ترافیکی در ساری
معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری، گفت: که بزودی طرح محدودیت ترافیکی در مرکز استان اجرا می شود.(ادامه)
کمپین ملی "نه به پرتاب زباله از خودرو" در ساری شکل گرفت
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری گفت: کمپین ملی نه به پرتاب زباله از خودرو در ساری شکل گرفت.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.