.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت طلا، سکه و ارز چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار:(ادامه)
عکس/ خاطره بازی خداداد عزیزی
خداداد عزیزی با انتشار تصویری در اینستاگرام خود یادی از اولین بازی خود در تیم ملی کرد.(ادامه)
(تصاویر) عیادت روحانی از قرائتی
رییس جمهوری شامگاه سه ‌شنبه با حضور در بیمارستان‌ خاتم الانبیا(ص) تهران از حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور عیادت کرد.(ادامه)
فواید مسواک در کلام پیامبر اکرم(ص)
رسول خدا صلی الله علیه و اله در کلامی شریف و ارزشمند فواید مسواک کردن و بهداشت دهان و دندان را بیان فرموده‌اند.(ادامه)
خاموشی کمپ های غیرمجاز ترک اعتیاد
350 کمپ غیرمجاز ترک اعتیاد مازندرن در 3 سال گذشته تعطیل شدند.(ادامه)
فوتبالیست قاتل دستگیر شد
فوتبالیست سابق که اوایل فروردین همسرش را در خیابان زرکش تهران به قتل رسانده بود،سرانجام پس از هشت ماه فرار شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
یک مازندرانی بازی حساس استقلال را سوت می زند
قضاوت بازی این هفته بین دو تیم استقلال تهران و پدیده مشهد در لیگ برتر فوتبال بر عهده سید وحید کاظمی داور قائم‌شهری قرار گرفت.(ادامه)
تغییر زمان دیدار تراکتورسازی با سپاهان
زمان برگزاری دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان تغییر یافت.(ادامه)
۷ تاثیر ورزش بر فعالیت‌های مغزی
این مساله واضح است که ورزش برای سلامت بدن مفید است با این حال ورزش علاوه بر تاثیر مثبت بر عضلات بر مغز و فعالیت‌های مغزی نیز تاثیر مثبت می‌گذارد. ۳۰ دقیقه ورزش می‌تواند فواید زیادی برای مغز و ذهن داشته باشد.(ادامه)
8 ماده غذایی را حتما خام مصرف کنید!
اکثر مردم این تصور را دارند که میزان ویتامین ث در پرتقال از همه میوه ها و سبزیجات بیشتر است در حالی که فلفل در این زمینه از پرتقال سبقت گرفته است. فلفل بعلاوه سرشار از ویتامین های گروه ب مانند ب 6، ویتامینEو منیزیوم است.(ادامه)
عکس/ آذین بندی حرم امام حسین(ع) برای سالروز میلاد پیامبر(ص)
(ادامه)
تقویت حافظه با این ۴ خوراکی
هر انسانی دوست دارد ذهن هوشیار و حافظه قوی داشته باشد و از این نعمت بزرگ خداوند بهره مند شود.تلاش برای محقق کردن این خواسته صورت گرفته ولی راه طولانی تا رسیدن به این خواسته باقی مانده است.(ادامه)
جدیدترین قیمت خودروها از کارخانه تا بازار +جدول
قیمت برخی خودروهای داخلی به شرح زیر است:(ادامه)
کیوی یار تناسب اندام
زادگاه کیوی کشور پهن‌آور چین است. زمانی که این میوه در ابتدای قرن بیستم به کشورهای دیگر مانند آمریکا، فرانسه و غیره راه پیدا کرد آن را «انگور چینی» لقب دادند.(ادامه)
آغاز خرید توافقی و تضمینی کیوی و پرتقال در مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از آغاز خرید توافقی و تضمینی کیوی و مرکبات از باغداران استان خبر داد.(ادامه)
وقوع 700 حادثه ساختمانی در مازندران
700 حادثه ساختمانی سالانه در مازندران رخ می دهد.(ادامه)
اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های شمال
محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌ شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 24 آذرماه در مازندران
(ادامه)
عکس| سلفی دیدنی رئیس جمهور در بیمارستان!
روحانی که به عیادت شیخ محسن قرائتی رفته بود، همچنین با حضور در چند بخش از بیمارستان خاتم الانبیا(ص)، از بیماران بستری در این بخش‌ها نیز عیادت و با آنان احوالپرسی کرد و از زحمات و تلاش‌های پرسنل، پرستاران و پزشکان این بیمارستان تقدیر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: دونالد ترامپ، یکی از مهم‌ترین اعضای کابینه، فردی که قرار است به مدت 4 سال سکاندار عرصه سیاست خارجی آمریکا را برعهده داشته باشد انتخاب کرد. دوست صمیمی پوتین، وزیر خارجه دولت ترامپ شد/ «تیلرسون» درباره ایران چه نظری دارد؟
شمال نیوز: دونالد ترامپ، یکی از مهم‌ترین اعضای کابینه، فردی که قرار است به مدت 4 سال سکاندار عرصه سیاست خارجی آمریکا را برعهده داشته باشد انتخاب کرد. (ادامه)
آخر هفته ای سرد و برفی برای مازندران
هوای مازندران در اواخر هفته سرد و برفی می ‌شود.(ادامه)
عکس/صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز: - مراسم روح‌بخش و پر طراوت جشن تکلیف دو هزار تن از دانش‌آموزان پسر مدارس شهر تهران، امشب در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.


فرداي این کشور و تاریخ آن متعلق به شماست، آماده شوید/ باید با حضور فعال و شاداب در مقابل نقشه نفوذ دشمن نقش مؤثری ایفا کنید(خبر)
شمال نیوز: - مراسم روح‌بخش و پر طراوت جشن تکلیف دو هزار تن از دانش‌آموزان پسر مدارس شهر تهران، امشب در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. (ادامه)
خواص درمانی و ارزش تغذیه‎ای روغن کنجد
بهتر است از روغن کنجد برای طبخ غذاهایتان استفاده کنید این روغن فایده های زیادی برای سلامتی تان به همراه دارد و می تواند مفید و پرخاصیت و پرارزش باشد برای اینکه صاحب پوستی شفاف شوید و مانع ریزش موی خود شوید. (ادامه)
دستگیری 30 دخترو پسر در میهمانی شبانه
ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بیش از 30 دختر و تعدادی پسر را که در میهمانی شبانه در یک سفره خانه در مرکز تهران حضور داشتند،بازداشت کردند. (ادامه)
پرسپولیس به این ۷ دلیل قهرمان می‌شود
پرسپولیس بعد از ۹ فصل ناکامی در لیگ برتر و کسب تنها دو نایب‌قهرمانی، فصل جدید را با انرژی و انگیزه‌ قهرمانی آغاز کرده و تا پایان هفته سیزدهم یعنی حدود ۴۳ درصد کل فصل، صدرنشین است. (ادامه)
پیرمردی که قبر خود را کند! +تصاویر
در روزهای اخیر تصاویر پیرمردی در شهرستان گچساران از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد در شبکه های مجازی و سایت های محلی دست به دست می شد که نشان می دهد پیرمردی مشغول کندن قبر برای خود است. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران از استیضاح وزیر نیرو در صورت اقناع نشدن نمایندگان استان‌های شمالی درخصوص طرح انتقال آب از دریای مازندران خبر داد..... طرح انتقال آب از دریای مازندران استیضاح وزیر نیرو را در پی‌ خواهد داشت
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران از استیضاح وزیر نیرو در صورت اقناع نشدن نمایندگان استان‌های شمالی درخصوص طرح انتقال آب از دریای مازندران خبر داد.....(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل انجمن جوانان سپید پارس گفت: وضعیت نگاه داری ، ساماندهی و معرفی آثار تاریخی،فرهنگی و طبیعی در مازندران به اندازه ای نابسامان و شرم آور است که بسیاری از کارشناسان این حوزه آن را یک فاجعه میراثی در مازندران تلقی می كنند..... وضعیت نگهداری آثار تاریخی،فرهنگی مازندران شرم آور است !
شمال نیوز : دبیرکل انجمن جوانان سپید پارس گفت: وضعیت نگاه داری ، ساماندهی و معرفی آثار تاریخی،فرهنگی و طبیعی در مازندران به اندازه ای نابسامان و شرم آور است که بسیاری از کارشناسان این حوزه آن را یک فاجعه میراثی در مازندران تلقی می كنند.....(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: اگر حقوق یک وزیر یا مدیرکل یا معاون وزیر را محاسبه کنیم، از هزینه اجاره دفتر، خودرو و سفر به پای حقوق وی نوشته نمی شود اما نمایندگان در تمام سفرهایشان ریالی به عنوان ماموریت دریافت نکرده و هزینه های سفر و دفتر استانی را باید پرداخت کنند..... حداکثر حقوق نمایندگان مجلس چقدر است؟
شمال نیوز : وی افزود: اگر حقوق یک وزیر یا مدیرکل یا معاون وزیر را محاسبه کنیم، از هزینه اجاره دفتر، خودرو و سفر به پای حقوق وی نوشته نمی شود اما نمایندگان در تمام سفرهایشان ریالی به عنوان ماموریت دریافت نکرده و هزینه های سفر و دفتر استانی را باید پرداخت کنند.....(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.