.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اعزام 15 هزار مازندرانی به مشهد مقدس
۱۵ مازندرانی با نیت واقفان راهی زیارت امام رضا (ع) شدند.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
در بازار آزاد امروز ، سکه طرح قدیم یک میلیون و 140هزارو 500 تومان به فروش رسید.(ادامه)
عرضه بی واسطه مرکبات مازندران در پایتخت
مرکبات مازندران از امروز بدون واسطه در تهران عرضه می شود.(ادامه)
عکس: سردار نقدی بر دوش بسیجیان
تصویر زیر سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس سابق سازمان بسیج را در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان بسیج نشان می‌دهد. (ادامه)
اگر صدای وزوز می‌شنوید، بخوانید
یکی از مهم‌ترین عوامل در ایجاد وزوز گوش، زندگی پرتنش و همراه با استرس است. باتوجه به پیرترشدن جمعیت کشور و تأثیر آلودگی صوتی و آلودگی هوا بر حواس مختلف، احتمال بروز اختلالات عصبی شناختی ازجمله وزوز گوش بیشتر می‌شود.(ادامه)
افتتاح ساختمان توانبخشی دانش آموزان دختر در آمل
ساختمان توانبخشی دانش آموزان دختر شهرستان آمل با نیازهای ویژه در زمینه های مشاوره، گفتار درمانی، کاردرمانی و فیزوتراپی امروز افتتاح شد. (ادامه)
ذخیره‌سازی مرکبات جلوی دست‌های وارداتی را می‌گیرد
مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران گفت: ذخیره‌سازی مرکبات برای شب عید جلوی برخی از دست‌های وارداتی را می‌گیرد و به تنظیم بازار نیز کمک می‌کند.(ادامه)
نقوی‌حسینی تکذیب نوبخت را تکذیب کرد
سخنگوی دولت می‌گوید که شکایتی از نقوی‌حسینی نشده، اما این نماینده مجلس با رد اظهارات وی، گفت: شکایت معاون رئیس‌جمهور از او در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ثبت شده و قابل انکار نیست.(ادامه)
محمود صادقی صحن مجلس را شلوغ کرد
نماینده اصلاح طلب مجلس بعد از آنکه صحبت‌هایش در مورد میزان حقوق دریافتی نمایندگان با انتقاد تند همکارانش مواجه شد، گفت: حقوق نمایندگان بین ۴ تا ۵ و نیم میلیون تومان است و دریافتی‌های دیگری هم برای مخارجی است که نماینده‌ها به طور طبیعی دارند. (ادامه)
پرسپولیسی‌ها و ذوبی‌ها ممنوع‌المصاحبه هستند
مدیران دو باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن بازیکنان خود را از اظهارنظر درباره دیدارپیش روی دو تیم منع کرده‌اند. (ادامه)
چرا سرطان گوارش در نوار شمالی کشور شایع است؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره عمده دلایل شیوع سرطان گوارش در نوار شمالی کشور توضیح داد: مصرف غذاهای پرچرب و پرحجم که باعث برگشت غذا و ریفلاکس معده می شود زمینه ساز ایجاد تومور در دستگاه گوارش است. (ادامه)
مدارسی که هنوز با بخاری‌های هیزمی و نفتی چکه‌ای گرم می‌شوند
هنوز دانش‌آموزان برخی مدارس روستاهای دورافتاده در فصل سرما با بخاری‌های هیزمی و نفتی چکه‌ای گرم می‌شوند و حتی برخی از مدارس هیچ یک از این‌ها را ندارد.(ادامه)
قرص کدئین هم به فهرست مواد ممنوعه دوپینگ اضافه شد
آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ ماده «کدئین» را در فهرست داروهای نظارتی برای سال جدید میلادی قرار داد.(ادامه)
عکس/خانم بازیگر مادر شد
یکتا ناصر بازیگر سینما مادر شد.(ادامه)
زمان پرداخت یارانه تغییر کرد
سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد، به مناسبت میلاد پیامبر رحمه للعالمین (ص) یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومان مربوط به آذر روز پنج شنبه واریز می‌شود.(ادامه)
بهترین رژیم غذایی برای مراقبت از قلب
مصرف غذاهای پرچرب، خطر ابتلا به گرفتگی عروق، فشار خون بالا، بیماری های قلبی و حملات قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهد.(ادامه)
تشییع پیکر جانباز شیمیایی در چالوس
پیکر عباس نادری جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس در چالوس تشییع شد.(ادامه)
جهانگیری: انتقاد از بالابودن سن اعضای کابینه قابل بررسی است
معاون اول رییس جمهور گفت: اگرچه این روزها علیه برجام شعار سرداده می شود اما باید به یاد داشته باشیم اگر مذاکرات و گفت‌وگوها و برجام نبود بخشی از مشکلات کشور که امروز حل شده است، همچنان باقی بود. (ادامه)
تشکیل کمیته‌ ویژه برای رسیدگی به پرونده «حسین فریدون»
رئیس کمیته آموزش مجلس از تشیکل کمیته‌ای در مجلس برای رسیدگی به پرونده تحصیلات برادر و دستیار رئیس‌جمهور خبر داد. (ادامه)
سرفه‌های مکرر را جدی بگیرید
در برخی موارد وقتی محرکی مانند اسید معده، عطر، اسپری یا حتی غذایی تند موجب تحریک اعصاب دستگاه تنفسی شوند، سرفه شروع می‌شود که در این باره سرفه‌های مکرر موجب احساس خستگی و گاهی عصبانیت به ویژه در کودکان می‌شود.(ادامه)
عکس/ مچاله شدن پراید زیر کامیون
یک پراید در کمربندی پردیسان قم در حادثه ای تلخ زیر چرخ های کامیون مچاله شد. این حادثه مربوط به بامداد روز سه شنبه 23 آذرماه است.(ادامه)
آسمان امشب آماده برای رصد بارش شهابی
بارش شهابی جوزایی امشب سه‌شنبه، ۲۳ آذرماه در حالی به اوج می‌رسد که به دلیل طلوع ماه و نور زیاد آن، رصدگران قادر به رصد کامل این پدیده زیبای نجومی نیستند.(ادامه)
 لاک تراشی از صنایع دستی 11 هزار ساله در مازندران است که شامل ساخت جوله، کلز، لاک دانه پاش، قند چوله، چوله، قاشق، ملاقه با چوب است. لاک تراشی، صنایع دستی ۱۱ هزار ساله در بخش کجور نوشهر(خبر)
لاک تراشی از صنایع دستی 11 هزار ساله در مازندران است که شامل ساخت جوله، کلز، لاک دانه پاش، قند چوله، چوله، قاشق، ملاقه با چوب است.(ادامه)
کدام پیامبر اولوالعزم الهی آرزو داشت شیعه امام علی(ع) باشد؟
جایگاه پیروان واقعی امام علی(ع)آنقدر بالاست که حتی پیامبری با شریعتی جهانی، آرزوی شیعه بودن را دارد.(ادامه)
مهناز افشار زمانی که دانش آموز بود +عکس
مهناز افشار عکسی از دوران تحصیل خود در اینستاگرام منتشر کرد.(ادامه)
۳۳ اکیپ راهداری آماده برفروبی زمستانه در مازندران هستند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: در حال حاضر ۳۳ اکیپ راهدار با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و در قالب ۳۰۰ راهدار در گردنه های برف گیر آماده برفروبی هستند.(ادامه)
اصلاح‌ نژاد 18 هزار رأس دام
18 هزار رأس دام سنگین مازندران زیر پوشش طرح اصلاح‌ نژاد قرار گرفت.(ادامه)
عکس: تصادف تاریخی در اتوبان چمران
تصویر که در سال ١٣٤٩ يعنی ٤ سال پس از افتتاح اتوبان پارك وی (چمران) گرفته شده یکی از نخستین تصادفاتی را نشان می دهد که در این بزرگراه اتفاق افتاده است. محل وقوع این تصادف در پيچ نمايشگاه بعد از شهربازی بوده است. در تصویر زمین های اجلاس و هتل استقلال مشخص هستند.(ادامه)
هنرمندان بیمار و بیکار ساماندهی شوند
یک بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر خواستار رسیدگی و ساماندهی به امور هنرمندان بیمار، بیکار و کسانی که توانایی کارکردن ندارند، شد.(ادامه)
قیمت برخی خودروهای داخلی در 23 آذر 95
قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار به شرح جدول زیر است :(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.929 seconds.