.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باز پخش/
تصاویر جالب دختران رزمی کار «نینجا» در رشت
شمال نیوز: این دختران رشتی در جنگل و ساحل دریا مشغول تمرین و آموزش ورزش رزمی نینجا هستند. گفتنی است نینجوتسو در لغت به معنای هنر حرکت پنهان می‌باشد. نین به مفهوم بردباری و تحمل است اما دلالت بر استقامت یا ملایمت نیز دارد. جوتسو نیز به معنای هنر می‌باشد.
 شمال نیوز: پس از انتشار خبر آموزش رزمی دختران نینجای ایرانی در کرج گروهی دیگر از دختران ایرانی اینبار در رشت مراحل آموزش نینجا را می گذرانند.

این دختران رشتی در جنگل و ساحل دریا مشغول تمرین و آموزش ورزش رزمی نینجا هستند. گفتنی است نینجوتسو در لغت به معنای هنر حرکت پنهان می‌باشد. نین به مفهوم بردباری و تحمل است اما دلالت بر استقامت یا ملایمت نیز دارد. جوتسو نیز به معنای هنر می‌باشد.

این ورزش وسیله‌ای جهت رسیدن به مهارت‌های ویژه رزمی و تقویت اعتماد به نفس برای غلبه بر حریف است؛ پیروان این مسلک را نینجا می‌نامند. تعادل، چابکی، قدرت و استقامت از تمرین‌های مهم این ورزش هستند.                                        
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : دختران رزمی , نینجا , رشت
نظرات خوانندگان :

سالار 28 ارديبهشت 1393
خدا قوت >خدانصیب گرگ بیایان نکنه خدا به شوهرانشان رحم کنه!!!!!!مزاح بود واقعا باعثه افتخاره
یه رزمی کار قدیمی 28 ارديبهشت 1393
اینا که از یه سوسک می ترسن.
همه اش خالی بندی و ادا و اطوار.
در کارزار مرد جنگی کارها رو در می بره نه این ادا و اطوارها
پاسخ ها به این نظر
جنگجوی سایه ها 18 مهر 1393
به جنسیتشون نگاه نکن.رشته ورزشیشون بهترین رشته رزمی دنیاست.نین جوتسو
پری 26 مرداد 1395
توام از سوسک میترسی نمیترسی میترسی دیگ
در اصل اونا باید از ادم بترسن ک نمیترسن پس از سوسک ترسیدن هیچی نی
ایمان 29 ارديبهشت 1393
خدا نصیب نکنه!!!
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
خدا به شوهرهاشون رحم کنه
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
متاسفم....زنان که باید مخزن مهرومحبت باشند تحت این عناوین مجعول خشن تربیت میشوند
پاسخ ها به این نظر
مصطفی 30 ارديبهشت 1393
احسنت کاملا موافقم
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
بنده هم موافقم.
دفاعی 1 خرداد 1393
دوستان عزیز شما معنی مهر ومحبت را درست درک نکرده اید. مهر ومحبت داشتن هیچ ارتباطی با ورزشکار بودن ندارد. ما در دین مبین اسلام زنا ن دلاور و بزرگ زیادی داریم که در نبرد ها دوش به دوش مردان با کفر وجهالت جنگیده ومی جنگند . فقط ان شاء الله این دختر خانم های عزیز وپرتلاش علاوه بر تقویت قوای بدنی خود در عرصه های علم و خانواده نیز کوشا و الگو باشند.
zzzz 29 تير 1394
وا چه ربطي داره ... طرف ورزشكاره . قاتل كه نيست . به نظر من بايد براي خودت متاسف باشي كه همچين طرز تفكري داري...
علیرضا 29 ارديبهشت 1393
بودا یوگا ....
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
چرا تاسف ؟ اونا در کنار ورزششون بدون شک به خانوادشون هم میرسون دارای قلب رئوفی هستن مگه آقایونی که کارشون خشنه روحیشونم خشنه؟ چرا اینقده به فکر اینیم که خانما رو تضعیف کنیم در صورتیکه اگه همین خانمای شمالی خودمون ببینین که در زمینای شالیزاری که جز سخت ترین کار ها محسوب میشن دارن از صبح تا غروب کار میکنن بعد با تمام خستگیشون به کارهای خونه و بچه هاشون میرسن این چیزیه که تو زنگی خودم تجربه کردم اخه کار کشاورزی از کار این نینجاکاراهم سخت تره اگه میگین نه فقط برای یه روز تو دما 50 درجه تابستون برین برا درو اونوقت متوجه میشین چی میگم پس خانما تواناییهاشون خیلی بالاست هم میتونن ورزش و کار داشته باشند هم خانوادشون.
م 1 خرداد 1393
برین بمیرین حسودا.....:d
saravi rika 29 ارديبهشت 1393
یا حضرت عباس !!!!!
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
به جاي اينكه در خانه به فكر ازدياد نسل و تربيت فرزندان سالم براي اجتماع باشند كنار ساحل ژست رزمي مي گيرند. تقويت اعتماد به نفس كنار دريا براي غلبه بر كدام حريف؟! با ضربه پا و دست مي خواهند بر حريف غلبه كنند؟!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
جم هاااااااااكنننننننننننن
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
بعد میگن چرا پسرا زن نمیگیرند!!!
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
خدا قسمتمون كنه ،حالا آدم دو تا مشت هم از زنش بخوره دنيا آخر نمي شه،مهم اينه كه مي شه بهشون تكيه كرد!
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
صد آفرین بر این دختران ایران زمین !
بسیار خوشحال شدم و مفتخر به این هموطنان عزیز !
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
آفرين به اين دختران شجاع ايران زمين
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
تهاجم فرهنگی!!!به جای اعتکاف در مساجد و عبادت یا وظیفه خوانه داری و بچه داری به فسق و فجور راه اوردند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
آقای عزیز : هرچیزی سرجایه خودش عبادت و بچه داری و.......درسته ولی مگه زنان این مرزو بوم آدم نیستند . ورزش شده فسخ و فجور ؟ فکر کنم شما از زمان برده داری برگشتی
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
احسنت به این بانوان و متاسفم که چنین افکاری دارید همین شماهای هستید که خانم ها یه حق و حقوق خودشان نمی رسند و اینقدر در کشور ما به آنها ظلم می شود. واقعاً آدم های عصر حجر هستید.
بانوی ایرانی 1 خرداد 1393
ناشناس محترم من هم با ورزشهای خشن برای خانما موافق نیستم،چون ظرافت زنانه رو از اونها میگیره.ولی این دلیل نمیشه که ورزش کردن را فسق و فجور بدونید.عبادت جای خودش، ورزش هم جای خودش.این یعنی عدالت.
محمد 18 فروردين 1396
بله دوران برداری اینقدر خیانت به شوهر .کلاهبرداری با گرفتن مهریه . طلاق و جشن طلاق نبود بجای ترویج فرهنگ مهرورزی و تربیت نسلی قهرمان و تربیت فرزندان ورزشکار میان عکس را با این وضعیت خانم متمدن تمدن یعنی ناموس کسی پاهاشرو 180 درجه باز کنه بهد بگذارد در اینترنت .خیلی خوبه ..................به این میگن برده داری نوین
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
بهتر از جوانان پسر شیشه ای و معتاد که امروز ...تحویل جامعه داده میباشد لااقل ورزشکار هستندخواهشا نظرات طالبانی و متحجرانه ندهید
پاسخ ها به این نظر
جابر 29 ارديبهشت 1393
عزیزم از کی تا حالا به ورزش فسخ و فجور میگن شما بهتره برین پهلوی طالبان تو افغانستان زندگی کنید عبادت به جای خودش ورزش و شادی و سلامتی به جای خودش
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
زنای رشتی در حالت عادی خیلی خشنن چه برسه این کارها هم بکنن
نينجو 30 ارديبهشت 1393
آفرين بر شير زن ايراني. صد مرحبا.
کیان 30 ارديبهشت 1393
بجای ارم وعلایم ژاپنی یا چینی بهتره از الفاظ ایرانی استفاده بشه!
خوبه برا سلامتیشون خوبه!
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
آفرین به غیرتتون...دیدین پسرها سرگرم اعتیاد هستند گفتین ما لا اقل.....
g1 30 ارديبهشت 1393
از اون حرفا بودا!!!!!!!یه حرفم از مادر عروس
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
چه ورزش خوبی، البته بعضی از آقایون به نوش جان کردن همچین ضرباتی نیاز دارند .
هادی 30 ارديبهشت 1393
تهاجم فرهنگی!!!!! والله خجالتم خول چیزیه برو یکم فکر کن دوروبرتم خوب ببین آیکیو بازی هم در نیار که مایه خنده دیگران بشی ... همین جور نظراته دگمتونه که همه رو بدبین می کنه./..
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
خداازاین خالی بندی سازها(فیلم سازها)نگذره ایرانی وخارجی نداره،اکثربدآموزیها ازهمین فیلمها ناشی میشه.جرمهایی مثل قتل غارت دزدی جنایت آتش زدن خیانت کردن زن وشوهربه همدیگه چشم وهم چشمی سیگارکشیدن معتادشدن وانواع واقسام بدآموزیها درکناربیهوده وقت تلف کردن(الان هم بااین همه شبکه های ارتباطی مصیبت وفاجعه بارترشده است.دیگه اغلب آدمای امروزی برای دین واعتقادات و همدیگه ،صله رحم و...وقت نمیگذارن.
زنی که بایدبه فرموده خدابایدمایه سکینه وآرامش مردوخانواده باشه امروزه درگیرودارماشین وتکنولوژی وسیمان وآهن تغییرماهیت داده وبعبارتی خشونت جایگزین عطوفت شده است.لامصب اگه قوانین درست اجرابشه دیگه کسی نبایدبه بهانه دفاع ازخوداسلحه بدست بگیردویادفاع شخصی بلدباشد.مگه جنگله که باانواع واقسام جک وجونورسروکارت باشه؟تازه قدیماتوجنگل هم بودن والآن هم توروستاها ی جنگلی دارن زندگی میکنن اگه حدوحریم رعایت بشه حیوان وحشی هم باکسی کاری نداره.تهاجم وشبیخون وناتوفرهنگی که بزرگان ازجمله رهبرمعظم دغدغه دارن ازمصادیقش همینه.شاخ ودم که نداره! همین دخترخانمها وقتی که ابهت ووقارومتانت خودرادرملاء عام زیرسوال می برن میخوان شوهرداری وبچه تربیت کنن ودرعین حال مهرومحبت مادری رادرکناراین مسخره بازیها داشته باشن؟کسی منکرورزش وتحرک و...نیست ولی حدوحدودرارعایت کردن باعث افزایش سلامت روحی وروانی وحتی جسمی افرادجامعه میشه. ان الانسان لیطغی ان راه استغنی انسان وقتی که درثروت وقدرت و...بی نیازبشه طغیان میکنه.دیگه اون شوهربدبخت جرات نداره بهش بگه چراتااین وقت شب بیرون بودی ! غذا وبچه وخونه و...اینها بماند. علی ایحال انسانیت ومعرفت وشرافت علم ایمان وادب و...برای انسان ارزشه والا شمشیرکشیدن ولگدپراندن وشاخ زدن و...راکه هرکی وهرچی میتونه انجام بده.خداعاقبت ماونسل ماروبخیرکنه ..
پاسخ ها به این نظر
جنگجوی سایه ها 18 مهر 1393
حرفت کاملا اشتباه و چرت و الکی بود.تازشم،نباید به ورزش رزمی بسیار زیبا و با قدمت )نین جوتسو(بی احترامی میکردی.رشته ورزشی هر شخص براش مهم و قابل احترامه
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
فیلمها وکارتونهای خارجی شده برای ماالگو،جومونگ واوشین وسالهای دورازخانه وملوان زبل ومیگ میگ وجوجه اردک زشت بعدازلاکپشتهای نینجا شده آدمهای نینجا،چندوقت دیگه تام وجری پینوکیو ایکیوسان وپسرشجاع و...ولوک خوش شانس ودالتونها حمله میکنن کارتمومه!
مدرس دانشگاه 30 ارديبهشت 1393
مملکتی که رئیس دولتش به فیس بوک و ماهواره که مرکز فساد است افتخار می کند دیگر وای به حال مردم!!!!! این جماعت اراذل و اوباش که معلوم نیست در خفا با یکدیگر چه می کنند و حس مردانه آنها بر حس لطیف زنانه که خدا عنایت فرموده غلبه کرده است، قصد دارند با رواج خشونت و بی بند و باری، مردم را به پوچی و حماقت دعوت کنند. اگر به بلوغ عقلی و تعالی فهم و شعور می اندیشیدند، اکنون در مراکز معتبر علمی مشغول تحقیق و مطالعه و یا در مراکز دینی و عقیدتی مشغول کسب فضائل دنیا و آخرت بودند. برای دیگر افراد جامعه متأسفم که اینچنین آدم نماهائی بی محتوا در میان آنها دیده می شوند.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
شما الان در کدام مرکز مشغول پرورش افکارت هستی؟
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
از کجا می دونی آنها مرکز فساد هستند؟
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
برای تو مدرس دانشگاه متأسفم که چنین دیدگاهی داری!البته معلوم هم نیست که چه جوری مدرک گرفتی چون الان تو کشور ما پر از استادنماها و مدرس بی سوادن که تموم دانششون جزوه و فلشه
دانشجو 30 ارديبهشت 1393
شما مدرس کدام دانشگاه هستی؟
خدا رحم کنه!
استاد دانشگاه 31 ارديبهشت 1393
لطفا سرتان را بالا بگیرید و دنیا را ببینید و این قدر بدبین نباشید تا متوجه شوید که هنوز خودتان به بلوغ عقلی نرسیده اید.
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
شما اصلا مدرس نيستي با اين افكار بيشتر شبيه مخربي !
مخصوصا دانشگاه !
اتفاقا مخرباني چون شماها دانشگاهها و دانشجوهاي مارو عقده اي ميكنن .
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
واقعاً متاسفم برای شما با وجود اینکه خود را مدرس دانشگاه معرفی می کنید چنین افکاری دارید وای به حال دانشجویان شما.
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
چه ورزش خوبی. البته برای بعضی از آقایون خوبه که نوش جان کنن.
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
از كي تا حالا نينجاها مي تونن ناخن بلند كنن و لاك بزنن (عكس 11 از بالا) ؟!!! توي عكس 14 چرا شمشيرو از غلاف در نياوردن ؟!!! مي ترسيدن دو نيم بشن ؟!!!
نينجا 30 ارديبهشت 1393
گروه ديگري از دختران نينجا هم در ساري دارند مراحل آموزش را مي گذرانند .
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
خدا به داد خواهر شوهرشون برسه
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
*************الکی بزرگشون نکنید........رشتی ها از قصد از این عکس ها میگیرند که اسمشون سر زبون ها بیوفته.....)*************
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 ارديبهشت 1394
بسیار عالیبود
zzzz 29 تير 1394
اخه يه ادم چقدر ميتونه نهفم باشه . شما برو تو افكار خودت زندگي كن
hosseini 30 ارديبهشت 1393
jalebe
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
در پاسخ به دوست عزیز که میکن فیس بوک و ماهواره مرکز فساداست باید گفت همانطور که میدانید که اگر بدانید گرایش به فساد از نفس اماره سر چشمه میگیرد که خداوند در وجود انسان قرار داده است که البته بایددر مسیر درست استفاده گردد لذا امثالهم چون ضعیفالنفس هستید نمی توانید استفاده کنید یا سواد استفاده را ندارید اظهار فضل نفرمائید، خدا خودش در قرآن می گوید زن و مرد برابرند چه اشکالی دارد.
پاسخ ها به این نظر
محمد 18 فروردين 1396
شما که قوی نفس هستید بدانید که زن و مرد در قرآن به مخلوق خدا بودند برابرند نه این چیزی که شما میگوئید بلکه زن و مرد مکمل همدیگر هستند هر کدام با خواص و شرایط خواص خود بهتر است بجای دروغ پراکنی فکر کنید
فدرال 30 ارديبهشت 1393
عواقب تماشای بیش از حد فیلم های جومونگ، سرزمین آهن، ایسان، سرزمین بادها، امپراطور دریا،و.... همین میشه که الان می بینی.
.
به جای اینکارها ای کاش کمی در زندگی صبور و ساده بون رو تجربه می کردن.
.
ورزش عیب نیست اما عقل انسان و درک آدمی نشان دهنده از حس و روح انسانی است که باید در زمان و مکان مناسب رواج یابد.
پاسخ ها به این نظر
دلواپس 1 خرداد 1393
کاملاً موافقم.دمت گرم
فاطمه 30 ارديبهشت 1393
برن شیشه مصرف کنن بهتره . چه ایرادی داره اینم یه نوع تفریح سالم
خشن.اما رئوف 29 ارديبهشت 1393
با سلام خدمت شما بانوان عزیز. ورزشکاران و شیر زنان ایران عزیز . مطمئنا شما ها مادران فرزندان غیور و شیرانی خواهید بود که از دامن پاک شما مردان و زنان غیوری چون شما رشد خواهند کرد. من خودم رزمی کار کردم اصلا ورزش هر رشته ای باشه سختی داره . من مطمئنا در این گروه نفرات شاخص و فنی زیاد هستن شایدم همشون شاخص باشن که مطمئنا هستن . من خودم خواهر ندارم و همشونو جای خواهرم دوست دارم و بهشون بخاطر ورزشکار بودن تبریک میگم در این دوره ای که فساد زیاده شما ها راه راستو پیدا کردین. به خودم بخاطر داشتن خواهر های که نمیشناسمشون افتخار میکنم و احساس غرور دارم خدا قوت و ان شالله به خواست ایزد منان و مهربان به تمام خواسته های مشروع زندگیتون برسید.
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
من فقط يه سئوال دارم آيا نينجا با فرهنگ ايراني ما متناسب هست؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
فیضی 30 ارديبهشت 1393
بله در فرهنگ عظیم ایرانی زنان شجاع زیادی بودن که در شرایط سخت ایران جانفشانی های زیادی کردن . فرقی نمی کند دختر یا پسر شجاع ودلیر و سالم باعث افتخار ما هستند .
یاور 30 ارديبهشت 1393
ماشاالله به ورزشکاران .افرادی که با کامنتها منفی باید سطح فرهنگ تان را کی می خواهید بالا ببرید.موفق باشند
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
با سلام خدمت شما بانوان ایران زمین که ورزش رو سرلوحه زندگی خود قرار داده اید
امیدوارم موفق باشید در تمامی مراحل زندگی
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
اگه خیلی قوی هستین و پرجرات برین با گروه داعش تروریستی بجنگبن
پاسخ ها به این نظر
لاله 11 مهر 1393
اون وقت تو چیکار کنی؟ ما از خونه زندگی محافظت میکنیم تو برو با داعش بجنگ خیالت هم بابت خونه راحت باشه.
محمد 31 ارديبهشت 1393
صد آفرین به شیر دختران ایران که ما مردمان را امید وار می کنند
يك شهروند 31 ارديبهشت 1393
درود با اين تفكرات عصر حجري جامعه ما، شما مايه افتخاريد.(يك مرد)
پاسخ ها به این نظر
زرنگ 31 ارديبهشت 1393
تفکرات عصر حجری؟؟؟؟؟؟برو آمووووووو کلی از دخترخانومای ایرانی سالهاست در ورزش های متنوع در مسابقات المپیک و پارالمپیک شرکت میکنند...... تکواندو کاراته کنگفو و...پارکور........شما با این کامنتتون اومدید مردم ایران محجر نشون بدید که خودتونو برچسته نشون بدید.........نه عزیزم مردم تره ای خورد نمیکنند
علی 18 فروردين 1396
بله وقتی افتخار یک زن بزن بزن و نمایش خودش در به قول شما المپیک باشه و دائم در اردو باشه میشه جامعه متمدن ایران چراکه هر کی با هر کی میخواد هست از اون طلاق میگیره با یکی دیگه ازدواج میکنه بچه نمی آرن نکه بدن هاشون خراب بشه .بی سواد شیر زن اون مادر های بودن که با دست خالی چند فرزند خوب تربیت کردند.بس معلوم عصرحجری خودتی .
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
به نظر بتدريج خانم ها كارهايي مثل بنايي مكانيكي نجاري و... انجام ميدند توانايي اونا زياده
محمد 31 ارديبهشت 1393
آفرين به اين دختران شجاع. حالا دفترچه خدمتو بدين دستشون برن سربازي..... اينم حقوق برابر زن و مرد.......
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
فكرشو بكن
اينا با مادرشوهر و خواهرشوهرشون دعوا كنن !
آقا چه بزن بزني بشه خصوصا تو عروسيهاشون ...
ت 31 ارديبهشت 1393
یارب ارحم ضعف بدنی
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
ازاین به بعدکارتون (پسرشجاع )حذف وبجای اون (دخترشجاع) پخش خواهدشد!!
هابورده ،هیهیهیهی!!!!
ناشناس 31 ارديبهشت 1393
واقعاً مایه افتخارن، بدون شک زندگی موفقی هم دارن.
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
اگه میشه فیلمشونو به مابدین چون پسرم عاشق کارتون لاکپشتهای نینجائه !البته توکارتون همه مردند زن نیستن!البته توخیابون فرهنگ ساری هستن ولی خرگوشن لاکپشت ندیدم.
مدرس دانشگاه 31 ارديبهشت 1393
از اعلام دیدگاه های مخاطبان سایت واهمه ای ندارم. البته خوشحالم از اینکه از این جماعت به ظاهر مضحک رزمی کار ولی در باطن جاهل به منزلت زنان، که غیر مناسب شأنشان عمل کرده اند بیزاری می جویم. انسان های فکور، با تفکر و علمشان بالنده هستند و الا وحوش نیز پریدن و جهیدن و دریدن می دانند!
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
علائم دوره آخر زمان هست پسرها و دخترها نوع فعالیتشان متفاوت می شود.به نظر من پلیس امنیت اجتماعی باید ورود کنه اینا را تحویل مراجع قضایی بده گناه آشکار و فسق و فجور آشکار انجام می دهند موجبات تحریک مومنان جامعه را فراهم می نمایند ه نظرم 74 ضربه شلاق اسلام حق ایناست.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 خرداد 1393
واقعاً برای شما متاسفم.
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
چه افتخاري ؟ تصور من اينه كه اين ادا اطوار ناشي از نفهميدن جايگاه زنه. دوست دارم افكارشونو بدونم چيه ؟ جز خشونت تصوير ديگه اي نميروسنه . تعداد خانم هاي در مرز بيهودگي و در مرز مردگرايي خيلي بيشتر از حد وسط و جايگاه واقعي زنه. يه سري چهره هاشان رو شبيه كله گوسفند آب پز شده تو كله پاچه مي كنند يه سري هم حس خشونت طلبي و دفاع رو ياد ميگيرن نشان از جامعه بيمار دارد.
مهدی 30 ارديبهشت 1393
بابا چه اشکالی داره اتفاقا اینا میتونن بچه های سالم تحویل جامعه بدن ،دمشون گرم .شاید ما عرضه نداریم ازشون ایراد میگیریم .دارن به پسرها یاد میدن که اعتیاد تنها راه نجات نیست بلکه ورزشه که نجات بخشه
دوست 30 ارديبهشت 1393
آفرین بر شما شیر زنان . یه حالی از این پسرایی که ابروهاشون شمشیریه بگیرین . نکنه عکساتون الکی باشه؟
امير 30 ارديبهشت 1393
اتفاق جاي بسي خوشحالي داره بنده به سهم خودم به همه دختراني ايراني هنرمند خسته نباشيد ميگم
پاسخ ها به این نظر
YAS 31 ارديبهشت 1393
جمهوری اسلامیه.دخترهای ایرانی باید حجاب شون رو حفظ کنند. نه این که دستشون

تا آرنج پیدا باشه. y.r
نا شناس 1 خرداد 1393
خدا قوت شیر زن ایرانی .. واقعا افتخار می کنیم چنین دختران خوبی داریم ایران..
نا شناس 1 خرداد 1393
با سلام ، این خانم ها اگر توانستند مثل مادران گذشته نقش مادری و شوهر داری را خوب ایفا نمایند .هنر ارزشمندی است وگرنه به پول سیاه نمی ارزد . چون این ورزش ها مهرو محبت را زنانه را کم رنگ می کند .
ناشناس 31 ارديبهشت 1393
آموختن تکنیکهای ورزشی حتی برای خانمها هم لازمه به شرطی که جایگاه زنان را در جامعه مخدوش نکنه و زنان بدست خودشون باعث سوء استفاده ابزاری علیه خودشون نشن.یعنی خانمها قبل از آموختن ورزش بدونن که ورزش خانمها با فرهنگ دینی،اجتماعی و خانوادگی آنان در ارتباط است و باید برای ارتقاء جایگاه آنان باشد نه برعکس.
YAS 31 ارديبهشت 1393
اگه این 17 نفر تونستن جلوی 8 نفرمون وایسن اون وقت نینجاهستند. نه این که بیخود شکلش رو در بیارن. باتشکر y.r
حابر امیری 1 خرداد 1393
احسنت به این شیرزنان . خادم فضای سبز حیاط شهرداری قاءمشهر
م 1 خرداد 1393
اینا اینهمه قابلیت دارن...اون داره میگه دستشون تا ارنج معلومه...پوففف
MASOUMEH14 5 تير 1393
ای ول اینه دمشون گرم دختر به اینا میگن ای کاش به جای کاراته میرفتم جودو:،(
MASOUMEH14 5 تير 1393
بهترین سبک گوجوریو کای اینه دمشون گرم
roxana 2 مرداد 1393
من یه دخترم مث همه.لاکم جزو همون.پس به جای گیر دادن ب لاک ب چیزای دیگش فک کنین اگه مورد نداره
رضامشهدی 11 بهمن 1393
سلام پارسال دوستام تومشهد رفتن مزاحم یه دختر شدن دختره ووشوکاربوده تامی خواسته ازتوکیفش لانچیکو دربیاره دوستام فرارکردن.ابروی هرچی مرد بود را بردن.
پاسخ ها به این نظر
پیمان  19 فروردين 1396
اونموقعی آبروی مردا رو بردن که مزاحم یه دختر شدن! متاسفم!
محمد آذربایجان 9 خرداد 1394
بابا جلو اینا ک نمیشه حرف زد همینطوریشم زبونشون درازه چه برسه به رزمی کار بودنشون کخ پدر ادمو در میارن
zzzz 29 تير 1394
ايول به اين دوستان . بغضي ها بايد كلا تغيير عقيده بدن . ورزش به اين باحالي واقعا ديگه نميذدونم چي بگم دمشون جيززززززززززززززززززززززززز
امیرسام 30 آبان 1395
سلام و خدا قوت بر شیر دختران ایران زمین کشورهای استکبار و غاصب بدانند که ایران و ایرانی همه آماده اند از این مرز و بوم جان خود را فدا کنند دمتون گرم خدا پشت و پناهتون
محبوب روشن ضمیر 18 فروردين 1396
ان شاءاله بر محور ذکر ( قو علی خدمتک جوارهی ) ورزش می کنن و قوی می شن و زمینه ای می شه برای ایجاد تنی سالم برای ادامه زندگی طولانی و مقابله با مخاطرات احتمالی در این دنیای سرشار از نامردی
هاشم 19 فروردين 1396
آفرين. هم براي سلامتي خوبه و هم براي بالا بردن اعتماد به نفس و روحيه شان. اميدوارم موفق و خوشبخت باشند.
ناشناس 19 فروردين 1396
اینا رو باید بیندازیم تو بشکه قیرررررر دااااااغ تا ترشیده نشن ه ه ه ه ه ه ه ه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.