.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پلیس زن است آن هم در رَسته‌ای که عاشقش بوده و آرزو داشته که واردش شود: «یگان ویژه»؛از خوشی‌ها و سختی‌ها می گوید و از روزهای اغتشاش. تلخی و شیرینی‌های زنان پلیس یگان ویژه
پلیس زن است آن هم در رَسته‌ای که عاشقش بوده و آرزو داشته که واردش شود: «یگان ویژه»؛از خوشی‌ها و سختی‌ها می گوید و از روزهای اغتشاش.(ادامه)
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت. عجیب‌ترین شیوه‌های گدایی با درآمد‌های نجومی
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت.(ادامه)
این گروه از دختران نینجا (نینجوتسو) شش سال است که تشکیل شده و زیر نظر «سنسی طاهره یوسفی» تمرین می کند. گروه پس از شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را در فضای باز و در یکی بوستان های جنگلی انجام می دهند. «سنسی» در زبان ژاپنی به معنی مربی است. طاهره یوسفی از سال ۱۳۸۹ فعالیت مربی گری خود را در رشته نینجوتسو آغاز کرده است. تصاویر: دختران نینجا کار ایرانی(خبر)
این گروه از دختران نینجا (نینجوتسو) شش سال است که تشکیل شده و زیر نظر «سنسی طاهره یوسفی» تمرین می کند. گروه پس از شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را در فضای باز و در یکی بوستان های جنگلی انجام می دهند. «سنسی» در زبان ژاپنی به معنی مربی است. طاهره یوسفی از سال ۱۳۸۹ فعالیت مربی گری خود را در رشته نینجوتسو آغاز کرده است. (ادامه)
تصاویر/ بانوان نینجای هیات ورزش های رزمی مازندران(خبر)
(ادامه)
تصاویر/ دختران «نینجـا» در رشت(خبر)
(ادامه)
تصاویر:تمرینات بانوان سبک رزمی نینجا در مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: این دختران رشتی در جنگل و ساحل دریا مشغول تمرین و آموزش ورزش رزمی نینجا هستند. گفتنی است نینجوتسو در لغت به معنای هنر حرکت پنهان می‌باشد. نین به مفهوم بردباری و تحمل است اما دلالت بر استقامت یا ملایمت نیز دارد. جوتسو نیز به معنای هنر می‌باشد.

تصاویر جالب دختران رزمی کار «نینجا» در رشت
شمال نیوز: این دختران رشتی در جنگل و ساحل دریا مشغول تمرین و آموزش ورزش رزمی نینجا هستند. گفتنی است نینجوتسو در لغت به معنای هنر حرکت پنهان می‌باشد. نین به مفهوم بردباری و تحمل است اما دلالت بر استقامت یا ملایمت نیز دارد. جوتسو نیز به معنای هنر می‌باشد. (ادامه)
شکایت دختران نینجای ایران از خبرگزاری رویترز
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.