.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جشن گلریزان در رشت

شمال نيوز: مدیر عامل ستاد دیه گیلان از برگزاری جشن گلریزان سوم مرداد در رشت خبر داد.
حمید کامران‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس در رشت با اشاره به برگزاری جشن‌های گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در گیلان اظهار کرد: پس از بررسی‌ها، امسال 13 جشن گلریزان در گیلان برگزار می‌شود که امشب دومین جشن پس از فومن در صومعه‌سرا است.

وی زمان برگزاری جشن گلریزان رشت را سوم مرداد امسال عنوان کرد و گفت: جشن‌های گلریزان فرصتی برای کمک به آزادی زندانیان دیه است.

مدیر عامل ستاد دیه گیلان، شهرهای رودبار، تالش، لاهیجان، شفت، آستارا، آستانه‌اشرفیه، لنگرود، انزلی، سیاهکل و چابکسر رودسر را آماده برگزاری جشن‌های گلریزان در شب‌های ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وی درباره مشارکت فعالان مردمی در جشن‌های گلریزان اذعان کرد: در جشن‌های گلریزان عده‌ای در همان لحظه پول پرداخت می‌کنند و تعدادی نیز وعده می‌دهند که بعد پول را می‌پردازند.

کامران‌زاده با بیان اینکه تعهدات اولیه خیران در سال 91 مبلغ 630 میلیون تومان بود، افزود: از گلریزان سال گذشته تا امسال تنها مبلغ 390 میلیون تومان وصول شد و به بقیه تعهدات عمل نشد.با این مبلغ 209 نفر در گیلان آزاد شدند و در مجموع سال گذشته تعداد 909 نفر از زندانیان غیرعمد به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

این مسئول، محکومیت تعداد مذکور زندانیان را 140 میلیون تومان ذکر کرد و یادآور شد: طی مذاکره با شاکیان مبلغ 124 میلیارد تومان توافق و گذشت کردند.

وی با تصریح بر اینکه 89 درصد شاکیان بخشش کردند، متذکر شد: از مبلغ مذکور 16 میلیارد تومان باقی مانده بود که توسط ستاد دیه مرکز، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و محاکم قضایی تقسیط شد.

کامران‌زاده اضافه کرد: با کمک کمیته امداد، کمک‌های مردمی و موردی مبلغ مورد نظر برای آزادی زندانیان غیرعمد تأمین و آنها آزاد شدند.

وی امسال 500 نفر زندانی غیرعمد را نیازمند کمک خیران نامید و یادآور شد: هنوز مبلغ مورد نیاز برای آزادی این زندانیان برآورد نشده است اما چشم‌ انتظار کمک‌های خیران و بازگشت به آغوش خانواده‌های خود هستند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.