.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وعده معاون روحانی به چای کاران
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در رشت از پرداخت کامل مطالبات چای‌کاران کشور تا پایان هفته آینده خبر داد.

محمدباقر نوبخت در حاشیه نشست بررسی مشکلات چای اظهار کرد: دولت با تخصیص کامل 60 میلیارد تومان یارانه خرید برگ سبز چای، تا هفته آینده باقی‌مانده مطالبات چای‌کاران را پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات چای یکی از موضوعات ضروری در حوزه کشاورزی کشور است، افزود: معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای حل مشکلات چای این مبلغ را اختصاص می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با بیان اینکه با اختصاص این اعتبار مطالبات چای‌کاران تا هفته آینده پرداخت می‌شود، گفت: با ابلاغ حماسه‌ سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب دولت در زمینه امنیت غذایی و تامین مایحتاج مردم تلاش می‌کند.

نوبخت با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید امنیت غذایی و رفع مشکلات تولید را در اولویت قرار داده است، تصریح کرد:‌ در شهریورماه 35 مصوبه در این زمینه از سوی دولت ابلاغ شده است.

وی حل مسائل و مشکلات چای را در راستای سیاست‌های دولت عنوان کرد و گفت: به منظور حل مسائل و معضلات گذشته صنعت چای، کارگروهی با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری، استانداری گیلان، سازمان چای و نمایندگان شهرهای چای‌خیز به صورت مستمر برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.