.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشیه دفاع یک فرماندار از استاندارمازندران
این بود « آنچه برای سوادکوه شمالی می خواستی » ؟!
شمال نیوز: اگر می خواستید اینگونه بی محابا بر دیگران بتازید و به جای وظایف خود مقاله بنویسید نباید مسوولیت مهم اجرایی یک شهرستان را می پذیرفتید، گرچه هنوز هم برای این کار دیر نیست و با استعفا، هم به وظیفه خود در قبال دولت عمل کنید و هم خیال مردم مظلوم سوادکوه شمالی را آسوده نمایید.

شمال نیوز : بدنبال نطق انتقادی کمال علیپور ، نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی و پس از آن انتشار دفاعیه فرماندار سوادکوه شمالی از استاندار مازندران خطاب به نماینده حوزه انتخابیه ، واکنش های فراوانی صورت پذیرفت که برخی از انها بصورت کامنت منتشر شده است .

شمال نیوز براساس اصل تضارب ارا و انتشار دیدگاههای مخنلف در خصوص موضوعات جاری ، یادداشت دریافتی از یکی از کاربران که خود را از اهالی شهرستان سوادکوه شمالی معرفی کرده است را در نقد یادداشت فرماندار این شهرستان منتشر می کند .

در این یادداشت آمده است :

دیدن صحنه ها و شنیدن اخبار عجیب الخلقه در دولت تدبیر و امید، دیگر برای همه عادی شده و هر روز منتظر وقوع وقایعی نادر در این دوره هستیم.

اما امروز در فضای مجازی استان چیزی را دیدیم که در نگاه اول باورش بسیار سخت بود، چشمانم را باز و بسته کردم شاید توهم باشد، اما واقعیت بود و من انگشت به دهان شدم.

فرماندار و مسوول اجرایی یک شهرستان در اقدامی تعجب برانگیز و بی سابقه، نماینده مردم شهرش را به باد توهین و انتقاد گرفت و عجیب تر اینکه با افتخار در فضای مجازی و رسانه ها انتشار داد!!

چند روز پیش شاهد انتقادات تند کمال علیپور، نماینده مردم قائم شهر،سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ نسبت به برخی عملکرد دولت و مدیران استان بودیم که درستی یا نادرستی آن گردن خودشان است و ما قصد دفاع و یا نقد آنرا نداریم.

اما روی سخنم در این یادداشت، فرماندار به اصلاح باتجربه سوادکوه شمالی است.

آقای فرماندار، یادتان هست در روز معارفه خود خطاب به آن فرماندار سابق با کنایه گفتید که برو در استانداری تجربه بیاندوز بعد فرماندار شو؟ قطعاً آن جمله را به خاطر دارید چرا که یقیناً برای گفتن آن روزها فکر کردید و با برنامه ریزی به زبان جاری ساختید تا شاید با تجربه 28 ساله خود در وزارت کشور به آن مدیر جوان فخر بفروشید. اما بدانید که اگر از نظر شما تجربه یعنی این که به نماینده مردم بتازید، ارزانی خودتان.

چقدر زود دستتان را برای مردم روکردید تا همگان یقین کنند که در این 28 سال چیزی جز مجیزگویی نیاموخته اید. البته مجیزگویی برای استاندار و دولتی که به لطف آنها به آرزوی دیرینه خود رسیدید و فرماندار شدید، جای تعجب ندارد چراکه اگر نبود این رفتارتان، هرگز کسی سکان مدیریت ارشد یک شهرستان را به شما نمی سپرد.

آقای فرماندار، به این زودی فراموش کرده اید که برای انجام خدمت چه پیمانی با مردم و نخبگان شهرستان بسته اید که اینگونه کارهای مهم تان را رها کرده و درپی پاسخ به منتقدان روسای خود هستی؟

اگر فراموش کرده ای لطفاً این جملات را بخوان ، شاید برایت آشنا باشد . خودت دربدو ورود در قالب یک یاداشت در سایت فرمانداری نوشتی « آنچه برای سوادکوه شمالی می خواهم » ...:

« مدت زماني را كه در خدمتان هستم وقت گرانبهاي شما را هدر نميدهم بلکه تجربيات چندين ساله اداري خود را بكار ميگيرم تا اين شهرستان ازجمله شهرستانهایي باشد كه داراي چشم انداز وبرنامه مدون گردد.

با كمك مردم شريف و نخبگان اين منظقه بخصوص مساعدت مدیرانی كه درسطح ملي نقش افريني دارند وميتوانند به ما در اين راه كمك ومساعدت نمايندوهمراهي تنكاتنگ با دونماينده پرتلاش جناب اقاي حسيني وجناب اقاي عليپور كه بارها ثابت نمودند دلسوز شما وحوزه انتخابيه شان هستند ، ميتوانيم با تهيه شاخصهاي برنامه هاي اقتصادي ، اجتماعي وفرهنگي برنامه عملياتي توسعه شهرستان را مانند شهرستانهاي ديگر استان به برنامه افق 1404 رسانده وتدوين نمائيم .

در اين مقطع که امانت دار مردم هستیم نبايد كاري كنيم كه از قاعده و قانون ورفتارعلمي خارج باشد.

اگر بگويم كدام برنامه برايم اولويت بيشتر دارد . شايد صحيح نباشد زيرا همه امور شهرستان برايم دراولويت است . وهمه كارها را با هم به پيش مي بريم. از استقرارادارات دولتي گرفته تا برنامه ريزي بلند مدت كه منافع شهرستان ومردم در آن ديده شود.»

این بخشی از جملات و یادداشت منتشر شده از سوی شما در اولین روز کاری تان بود که با عنوان «آنچه برای سوادکوه شمالی می خواهم» با افتخار در سایت فرمانداری انتشار دادید.

امروز اما کجای کار هستید؟ چه شد آن خواسته هایتان برای مردم سوادکوه شمالی؟

باید به شما یادآور شوم که شهرستان تازه تاسیس سوادکوه شمالی بسیار کار نکرده دارد که اگر 24 ساعته کار کنید باز هم زمان کم می آورید، حال چگونه فرصت خطابه نویسی و مجیزگویی دارید، خدا می داند.

بیکاری فارغ التحصیلان، ارتقای علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شیرگاه، ساماندهی راه های روستایی، توانمندسازی شهرک صنعتی بشل و ناحیه صنعتی اسلام آباد و رفع مشکل واحدهای صنعتی مستقر در آنها، پی گیری مطالبات بحق مردم لفور از سد البرز، مشکل جدی آب شرب روستاها، استقرار ادارات دولتی، پی گیری مطالبات روستاییان در ارتباط با منابع طبیعی، بحث گردشگری به ویپه در چایباغ، اندرگلی و پل شاهپور، شکوفا نمودن ظرفیت اصناف و بازار، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و استفاده از ظرفیت هنرمندان، حضور در روستاها و پی گیری و رفع مشکلاتشان، استفاده از ظرفیت شیلاتی منطقه، حل بحران زباله، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران و بسیاری دیگر از این دست کارها مسوولیت اصلی شماست که خبرهای خوبی درباره آنها به گوش نمی رسد آقای فرماندار!!

اگر می خواستید اینگونه بی محابا بر دیگران بتازید و به جای وظایف خود مقاله بنویسید نباید مسوولیت مهم اجرایی یک شهرستان را می پذیرفتید، گرچه هنوز هم برای این کار دیر نیست و با استعفا، هم به وظیفه خود در قبال دولت عمل کنید و هم خیال مردم مظلوم سوادکوه شمالی را آسوده نمایید.

کاری که شما پس از انتقاد یک نماینده انجام دادی در هیچ جای کشور سابقه نداشته و نخواهد داشت و در اذهان مردم خواهد ماند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 ارديبهشت 1393
سراپا اگر زرد و پژمرده ايم
ولي دل به پاييز نسپرده ايم
چو گلدان خالي لب پنجره
پر از خاطرات ترك خورده ايم

اگر داغ دل بود ما ديده ايم
اگر خون دل بود ما خورده ايم
اگر دل دليل است آورده ايم
اگر داغ شرط است ما برده ايم

اگر دشنه ي دشمنان گردنيم
اگر خنجر دوستان برده ايم
گواهي بخواهيد اينك گواه
همين زخم هايي كه نشمرده ايم

گواهي بخواهيد اينك گواه
همين زخم هايي كه نشمرده ايم
دلي سربلند و سري سر به زير
از اين دست عمري به سر برده ايم//////////////////درودبر مهندس کمال علیپور نماینده شجاع و مردمی
شهرام اطاقسرایی 6 ارديبهشت 1393
ای براذران این قدر دوبه هم رنی نکنید باهم اختلاف نپردازین که مجبور به این نشد که دودش به چشم مردم برود که دراین قضیه دخیل نیستن روی این صندلی نشتین 4 سال بیشتر نیست اینفدر همدیکرو خراب نکنید زیرپای یکدیکر جالی نکنید که ایندکان وقتی کذر تاریخ می خوانند به ما بخندن
مازندران 6 ارديبهشت 1393
آقای فرماندار بایستی چنین صحبت کنید فکر کردید حسینی نماینده مجلس و احسانی معاون برنامه ریزی پشتبیان تو هستند وقتی بودجه کل استان به دست سوادکوهیها افتاده الان بودجه استان یک طرف هادی حسینی یک طرف جای تعجب دارد که نمایندگان استان سکوت کردند اعتبارات حوادث صرف منطقه سوادکوه شده استخدامیها و انتصاب و پستها در استان توسط حسینی انجام شده پس مردان توانمند ما در نقاط استان مخصوصا مرکز سرشا بی کلاه مانده است فرماندار حق ندارد در رسانه مجازی بیانه بر علیه نماینده مجلس صحبت کنند این یک اشوب است رئدپیس شورای تامین شهرستان خود باعث اختلاف بین دو انتخابیه شده است پس سازمان بازرسی استان و نماینده ولی فقیه کجای این ماجرا هستند که جلوی فرماندار جنجالی را بگیرد
اعتدال 6 ارديبهشت 1393
آقای قاسمی مدیر آموزش و پرورش چند سوال ؟
1- آقای دیانی چه سابقه محکم یا علمی داشت که به ریاست ناحیه یک ساری رسید ؟
2- گزینه های دیگر احراز این پست درکدام مورد از 134 آیتم شما ( مثلا ) کمتر بودند ؟
3- دلیل استنفاده نکردن از آقای استاد ابوالحسن پورشریعه چیست ؟ که تا آخرین لحظات رقیب آقای قاسمی و حتی در بیشتر موارد از ایشان جلوتر بود چرا باید خانه نشین باشد . ؟
4- آن 134 آیتم که البته مدیر کل شما می گوید 100 آیتم را برای افکار عمومی و جامعه فرهنگیان روشن کنید /
البته همه فرهنگیان جامعه شما را رصد می کنند و تاریخ به شما نمره و درس خوبی خواهد داد
خدا هست ناظر بر اعمال و رفتار ماست .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
اين كامنت چه ربطي به مطلب بالا داشت.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خليل 6 ارديبهشت 1393
آقاي فرماندار تا كنون بخشدار جايي بودند. كسي كه تا كنون بخشدار جايي نبوده چگونه فرد با تجربه اي براي فرمانداري نو پا سواد كوه شمالي مي خواست باشد.
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
واقعا نقد شمال نیوز منصفانه بود
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
تفرقه و زیرآب زنی خصلت ما مازنی هاست بهتره بریم استانهای دیگه رو ببینیم که با اتحاد و یکدلی شهرها و روستاهاشون رو چگونه آباد کردن و سدو جاده و پل و کارخونه بنا کردن من خودم ساروی ام و به استاندار فعلی انتقاد دارم اما اگه بهترین مدیر هم بیاد استاندار بشه اگه دستشو نگیریم و همین بازی ها رو دنبال کنیم مطمئن باشیم مازندران یک درصد هم رشد نخواهد کرد پس بهتره به استاندار فعلی که هفت ماه بیشتر از حکمش نمیگذره کمک کنیم برای آبادی استان ضمنا طبق اطلاعی که من دارم دولت قصد نداره تا دو سال اول تغییری در استانداران ایجاد کنه.
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
بيخيال ديگه،، مثل بچه ها لج كردين
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
كاري كه اون آقاي نماينده كرد چي؟؟اون اشكال نداشت؟؟آقاي مدافع نماينده مردم ديگه دست اين دو نماينده واسشون رو شده،ودر آخر نه نماينده شما نه اين فرمانداره كه ميمونه،چون مردمن كه تصميم ميگيرن،آقاي رستمعلي چون نيروي عليپور بود معلومه ناراحتي هم داره
مزروعی 7 ارديبهشت 1393
جناب علیپور دنیای سیاست دنیای ناجوانمردی است .حتی زمانی میشود به خاطر سیاسی کاری وسیاست بازی برادر به برادر ترحم نمیکند .شما دارید به خاطر این ملت حنجره تان پاره می کنید واز مشکلاتشان حرف می زنید متاسفانه بعضی از همکارانتان در همین ایام به دنبال لابی گری برای گرفتن امتیاز برای دوستانشان هستند .یکی از همکارانتان را می شناسم که یک لیست بلند بالا در دستش تواین اداره کل وتو این اداره کل به دنبال چینش نیروهای خودش می باشد .همین همکار جنابعالی با ارتباط گیری با سرمایه گذاران ورشکسته توسط رابطینش و پیشنهاد گرفتن درصدی از وام برای خودش به دنبال جمع آوری منابع مالی برای انتخابات آینده می باشد وبه لطف زیرکیش تا به الان هم همد رچینش نیروها وهم در آمدزایی اقتصادی موفق عمل کرده است 0پیشنهاد می کنم حضرتعالی هم سکوت پیشه کنید و اینگونه خودتان را درگیر نکنید.
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
خدائی اش حقیر سوادکوهی نیستم و هیچ سنمی با نماینده شهرستان قائمشهر و سوادکوه ندارم. ولی حالم به هم خورد از .... وجدانا اگر رئیس جمهور از وقوع چنین موضوعاتی اطلاع دارد و اقدامی نمی کند که تاسف دارد. چرا که فرماندار نماینده عالی رئیس دولت در یک شهر است. اگر اطلاع ندارد که ... محض به مردم و خاک این خطه است طبری از بابل
سوادکوهی با بصیرت 7 ارديبهشت 1393
آقای فرماندار باعث تشنج در سوادکوه شدید که عاقبت خوبی برایتان نمیبینم.شما با این کار ضربه بزرگی به استاندار زدید متاسفم آقای مردانی درج کنن لطفا
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
آقاي كه گفتي بودجه استان افتاده دست سوادكويي ها ،انصافاً سوادكويي ها انسانهاي با استعداد و انديشمند و توانايي هستند و در بحث بودجه نيز افراد متخصص حضور دارند كه از قضا اين افراد سوادكويي هستند و سوادكويي ها بخشي نگر نيستند بلكه به كل استان فكر مي كنند تازه كجا بودجه به سوادكوه اختصاص مي يابد كه همچنان محروم است. كمي انصاف داشته باشيد ، انصاف شرط دينداري است .رضا
از بدنه استانداری 7 ارديبهشت 1393
ای مردم
فرمانداران زیادی داریم که برای دو روز بیشتر ماندن هر باجی به نمایندگان می دهند
اصلا رسمی شده این گونه عمل بشه . فرمانداران با تجربه ای همواره به دلیل تن ندادن به خواسته های بی اساس نمایندگانی که مردم آنها را برای خدمت در عرصه کشوری انتخاب کرده است، از فرمانداری عزل شدند
بسیار متاسفم که نمایندگانی چون علیپور و ... به جای دغدغه های مردم چه دغدغه ای دارند .
منصوریان هم پیر وزارت کشور است و کارش را خوب بلد است .
نگران تجربه نباشید . نگران این باشید که مسئولین و نمایندکان فعلا هر کاری می کنن جز خدمت به مردم و این ریشه تمامی اختلافات است
پاسخ ها به این نظر
نوكنده كا 7 ارديبهشت 1393
آقاي از بدنه استانداري منصوريان به جاي اينكه از توان نمايندگان استفاده كند دارد باعث عقب افتادگي شهرستان حوزه استحفاظي خود قطعا ميشود . اگر كمي زرنگي داشت به قول آقايان با 28 سال سابقه از قدرت و نفوذ نمايندگان در بخش هاي مختلف در جهت پيشرفت سوادكوه شمالي گام بر ميداشت نه اينكه به آقاي عليپور توهين كنه به ولله من تا الان چنين صحنه اي را نديدم و خودمم تا 10 دقيقه گيج شده بودم .
نمايندگان صداي مردم اند و اگر نخواهند در درون مجلس مديران و دولت را جهت كار بيشتر براي رفاه و رضايت عمومي مردم وا ندارند پس كجا بايد صحبت هايشان را بگويند حتما دوست داريد فقط بيايند در روستاها قول هاي بيخود بدهند.
واقعا اين رفتار آقاي عليپور را در جهت بيان مشكلات مردم بي پرده مسئولين كم كار را زير سوال مي برد و فرياد ميكشد كه فريادش همان مردمي است كه بعضي از آن ها به نان شبشان محتاجن و... را بايد ستايش كرد.
درود خداوند بر همچين مرداني باد كه خود را وقف مردم ميكنند.
علیپور 7 ارديبهشت 1393
اگر انتقاد اقای علیپور از روی دلسوزی وبرای رضای خدا بود حق بود وبه وظیفه عمل کرده اما دریغا از ذره ای برای رضای خدا..........
ناشناس 7 ارديبهشت 1393
جناب آقاي منصوريان انتقاد بجايي انجام دادن .اگه كمي به حرفهاي آقاي منصوريان توجه كنيم مي فهميم همه حرفهاي آقاي منصوريان واقعيت بوده و كسي كه واقعيت را بگويد آدم بدي مي شود.
میاری 7 ارديبهشت 1393
درود بر آقای علیپور نماینده محترم ، فرماندار حد خود را بداند عوض مشغول شدن به سایتها و وقت تلف کردن در آن ، حق ملت است که باید در کار اجرایی صرف شود. بر دفاع از از صندلی خود دست و پا نزن .
علی 7 ارديبهشت 1393
باسلام خدمت مردم شریف استان مازندران ،عزیزان سعی کنید دین خود را به دنیا خود تان نفروشید اینقدر بهم نتازیدباهم بتازید یده واحده شوید بردار عزیم جناب آقای علیپور تاکی برطبل مخالف میخواهید بگوبید آقای فرماندار شما هم ،دوستان عزیزی که با کامنت های خودتان از این وآن حمایت میکنید اول رضای خدارادرنظر بگیرید بعد رضایت دوستان خودرا،نمی خواهم بگویم فرماندار آدم قوی است ولی آقای علیپور شما که دوسال نماینده هستی چه طرح وبرنامه ای برای حوزه خودت داشتی فرماندارن قبلی چکار می کردن که این همه مشکلات برجامانده حال طی مدت شش ماهی که این فرماندار مشغول بکار شده تمام مشکلات را می خواهید حل کنید .جناب آقای علیپوردراین مدت دوسالی که حضرتعالی نماینده مردم عزیز منطقه هستی چرا یکبار از استاندار فبلی برنامه نخواستی ،البته منکر زحمات آقای طاهائی نیستم ، شما کجا بودید .حالا طی این مدت گوتاهی که استاندار برمسند نشستند میخواهید مشکلات استان مازندران را حل کنید .عزیز دلم بعنوان یک مازندرانی خدمت شما عرض کنم زمانی مشکل استان حل خواهد که مجمع نمایندگان استان در کنار استاندار وبا استاندار باشید نه بر استاندارما به شما رای ندادیم که بهم بتازید بلکه باهم بتازید شما را بخدا قسم بس کنید این همه وقت صرف بهم تاختن می کنید بنشینید با هم فکر کنید از نظر عقلائی همدیکر راقانع کنید که چطور میشود استانی که این همه موهبت الهی دارد را به جایگاه واقعی آن برسانید مدیر عوض کردن هنر نیست
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
[جناب مهندس علیپور با سلام و خدا قوت (دوستداران شما از خیابان آیت ا... صالحی مازندرانی قائمشهر)
مردم شیرگاه 7 ارديبهشت 1393
آقای نماینده که مثلا به عنوان نماینده چند شهرستان است به جای اینکه بدنبال عمران و آبادانی این منطقه باشد به دنبال ایننزاع باهمدیگر هستید شما به جای این کارها به فکر اون قولهایی که به جوانهای منطقه دادید باشید
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
آقاي منصوريان انساني بسيار شريف ، مؤدب و در حين حال آگاه به امور مردم و جامعه هستند و اگر نظري مي دهند مطمئناً از روي دلسوزي و طبع بلند ايشان است.
ارزوي سلامتي و موفقيت برايشان دارم.

عارف 6 ارديبهشت 1393
باسلام خدمت نماینده محترم و فرماندار محترم . در نظام اسلامی شما برای خدمت به مردم داوطلب و انتخاب شده اید . به همین دلیل نظر شما را به فرمایش امام عزیز جلب میکنم که فرمود ه اند برای دوام خدمتتان نیت خود را اللهی کنید . که انشاالله و یقینا نیت شما خدایست . با تشکر الحقیر عارف سوادکوهی
شیرزاد 7 ارديبهشت 1393
سلام.متاسفم که درسال فرهنگ واقتصادوعزم ملی ومدیریت جهادی .دوستان بجای اینکه به فکروظیفه اصلی شان باشند دنبال نخودسیاه هستند.احساس من این که کارهای نه نماینده بزرگوارونه فرماندار محترم رنگ وبوخدایی نداردوبدورازمنطق وبراساس هوچی گری می باشد
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
وظیفه همه مدیران ارشد خدمت رسانی به مردم می باشد لطفا دنبال حاشیه نباشید و شما ای فرماندار محترم درست قضاوت کنید
آشنا 7 ارديبهشت 1393
باعرض سلام. برای دومین بار برای این موضع ،مطلب می نویسم،نمی دانم چرا آقای رمدانی گزینشی عمل می کند،.......این چنین عمل کردن جای بسی تامل دارد!اما حرف بنده این است که اتفاقاتی در استان شاهد آن هستیم سردرازی دارد درفرصت مناسب به آن می پردازم.امافعل وانفعال اخیر که ازیک طرف نماینده مجلس وازطرفی استاندار ،فرماندار واتاق فکر آقای استاندار حضور دارند.من کاری به حرف آقای نماینده ندارم حرفم روی آقای یونسی معاون استاندار می باشد،که فرماندهی ستاد جنگ رادر استانداری برعهده دارند،وافرادی مانند عنایتی ،حسن نژاد،شادمان وازادی که پرونده جبهه مشارکتی بودن رابدوش میکشند مشاور وی شدند،تا اینکه جنگ با نماینده را به منطقه انتخابیه اش بکشانند.ودر محاسبه شان چه بد عمل کردندتا جائیکه نماینده عالی دولت را بازیچه ترفندهای سیاسی شان قرار دادند.که این حرکت فرماندار در نوع خود نادر است.اما چرا این چنین شد؟جواب های متعددی را می توان برای این مساله بیان کرداما مهمترین پاسخ به این امر اینست که آقایان (مشاوران یونسی )تعویض سریع استانداررا در سرمی پرورانندکه این در تهران توسطآقای کشاورزیان فرماندهی می شود.شگرد شان اینست که با بیان دلسوزی برای دولت واستاندار بخود استاندار حمله می کنند.اگر یونسی فرماندهی این قضیه را نداشت واگر استاندار ساده لوح نبودتا الان می بایست حکم عزل فرماندار خبرنگار !راصادر می کردند.اولی باحساب وکتاب کاری نمی کند،دومی با ساده لوحی.آقای استاندار نکته برادر تان رابه گوش بسپاریداینان افرادی مثل هاشمی را از مسیر اقلاب دور کردند،اینان افرادی هستندفتنه 88رابپا کردنداینان به من وتو رحم نخواهند کرد.بگوش برادر اینان که کسانی هستندصحبت از عقلانیت میکنندولی در عمل بسیار خشن هستند.به امید انروز که استادار پشت صحنه رابخواند.
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
من دانشجوی دانشگاه جاده نظامی قائمشهرم واینجور که همکلاسی هام میگن نماینده مجلس قائمشهر بین مردم قائمشهرمحبوبیتشان بسیارکاهش یافته است.واین کاهش محبوبیت نماینده ها در دوره های قبلی نماینده های مجلس هم بوده ولی نه با این شدت که الان هست.آرمان از بابل
شیرگاهی 7 ارديبهشت 1393
با تشکر از شمال نیوز بابت انعکاس واقعیتها. خواهشمندیم در نوع سخن سعی شود جوانب در نظر گرفته شود.
محمدامیرعادلانی 8 ارديبهشت 1393
ادبیات اقای نماینده بسیار بی ادبانه و هتاکانه بود انتقاد خوب است اما کینه توزی وهتاکی تاسف اور است ازشمال نیوز تعجب کردم
نا شناس 8 ارديبهشت 1393
از خدا بترسيد / اگر هدف خدمت باشد اين حرفها نيست
هـــــــــــــــــــــــــــــادی 8 ارديبهشت 1393
سلام
شمال نیوز را دوست دارم چون واقعا رسانه است، کاری به کسی ندارد و از هر دو طرف صدا را برای نقادی مردم بازگو می نماید، داوری و سنجش اینکه چه کسی در چه سطح و طرازی صحبت می نماید بر عهده ی ملت است و تا نباشد چنین داوری هایی پیشرفت نخواهیم کرد.
ممنونم، ممنونم، ممنونم
نا شناس 8 ارديبهشت 1393
درود بر اقای علیپور نماینده شهر ما سوادکوه قهرمان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.466 seconds.