.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر مجمع نمایندگان مازندران:
شایعات بی اساس مانع توسعه مازندران می شود

شمال نیوز: دبیر مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر تقویت روحیه همدلی بین مدیران استان، گفت: دامن زدن به شایعات بی اساس مانع توسعه مازندران می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد علی مقیمی اظهار کرد: یکی از موارد کند کننده حرکت مدیریت جهادی، شایعه پراکنی در حوزه مدیریت است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط فعلی بزرگ ترین و فوری ترین نیاز پیشرفت استان همدلی، اتحاد، همراهی و کمک به مدیران استان بویژه مدیر ارشد استان به عنوان والی استان است.

مقیمی تاکید کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ برای اجرای برنامه ها نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی داریم و این امر در سایه اتحاد و همدلی و همراهی محقق می شود.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: از حاشیه سازی باید پرهیز کرد و برای رسیدن به مقصد متعالی استان باید همه کمک کنند تا راه سختی که مدیران اجرایی استان در پیش گرفتند به سرمنزل برسانند.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس از رضایت وزیر کشور از شیوه مدیریت استاندار مازندران خبر داد و گفت: وزیر کشور مراتب رضایت خود را از مدیریت ارشد استان اعلام کرده و ما متعهد شدیم که برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات به عنوان مشاورینی امین و صدیق برای پیشبرد اهداف متعالی استان در خدمت وی باشیم.

مقیمی گفت: آنچه که اکنون می توان دید و گفت حرکت و جهشی در استان ایجاد شد و امید است بتوانیم توام با برنامه خرد جمعی و عقلانیت مشکلات استان را رفع کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.