.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم بابل در مجلس خبر داد:
حمایت مجمع نمایندگان از عملکرد استاندار مازندران
نماینده مردم بابل در مجلس با ابراز رضایت از عملکرد استاندار مازندران گفت: مجمع نمایندگان مازندران از برنامه‌های استاندار مازندران برای توسعه و رونق فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی استان حمایت می‌کند.
حمایت مجمع نمایندگان از عملکرد استاندار مازندران

نماینده مردم بابل در مجلس با ابراز رضایت از عملکرد استاندار مازندران گفت: مجمع نمایندگان مازندران از برنامه‌های استاندار مازندران برای توسعه و رونق فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی استان حمایت می‌کند.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری در گفت‌وگو با فارس با انتقاد از برخی شایعات انجام شده در استان در مورد تغییر استاندار مازندران اظهار داشت: مجموعه مازندران باید به صورت ید واحد با وحدت و تعامل در راستای تامین مصالح مازندران و پیشبرد اهداف استان تلاش کنند.

وی افزود: جای بسی تاسف است برخی افراد به جای اینکه مسئولان ارشد استان را برای رسیدن به اهداف عالیه نظام کمک کنند با شایعه پراکنی درصدد تضعیف مسئولان و کمک به بدخواهان برای ضربه زدن به مقاصد نظام جمهوری اسلامی هستند.

ناصری ارائه نامه کتبی مجمع نمایندگان مازندران به وزیر کشور مبنی بر تغییر استاندار مازندران را تکذیب کرد و بیان داشت: مجمع نمایندگان مازندران از عملکرد استاندار مازندران راضی بوده و از برنامه‌های وی برای توسعه استان حمایت می‌کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 ارديبهشت 1393
جالبه. یه بابلی از بابلی دیگه داره دفاع میکنه اونم به اسم همه نمایندگان استان...
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
آقای نماینده میشه یک مورد از عملکرد ایشان را بفرمائید تا ما رعایا هم در جریان آن قرار گیریم؟
شما چرا حرفها و نیات خودتان را به همه القا می کنید؟
عزیز من این استاندار انسان بسیار خوبی است ولی عملکرد ایشان بعنوان استاندار بسیار ضعیف است
مازندران 5 ارديبهشت 1393
نماینده مجلس بابل باید از استاندار منتخب بابلی طرفداری کند
تانباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
رفتن استاندار حتمی است
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
اقا کجای کاری جلسه کذاشتن و یوسف نژاد استاندار میشه خالا ببین
ع.الف 5 ارديبهشت 1393
با عرض پوزش از دوستان بابلی ،
بابلی بابلی ها را می آورد سر کار ، بابلی از بابلی حمایت می کند ، بابلی می رود در مغازه بابلی 2 ساعت گپ می زند و چای می نوشد !
نمی دانستیم آقای ناصری سخنگو و دبیر مجمع نمایندگان استان هستند که مطلع شدیم .
طرفدار پیشمون علیپور 5 ارديبهشت 1393
آقای علیپورنماینده قائمشهر
به جای این انتقادها نسبت به استاندارفلاح به فکر محبوبیت زیرصفر خودتان بین مردم حوزه انتخابیه باشیدکه دیگه ذره ای شانس برای انتخابات آتی نداریدمن خودم به شما رای داده بودم حداقل تو جاده نظامی که به اندازه یه جویبارجمعیت داره شانسی ندارید.بچه جاده نظامی قائمشهر.
آقای عباس رمدانی کامنت را لطفا بذارید.سیدرضا
پاسخ ها به این نظر
تالارپشتی 5 ارديبهشت 1393
آقای علیپور محبوب مردم قائمشهر این را زمان انتخابات به رخ بد خواهان خواهیم کشید کسانی باید نگران باشند که به جای نمایندگی این مردم به دنبال دلالی و کار چاق کنی هستند اقای علیپور محکم واستوار باش از هیاهو های دروغین وسیاسی نترس 0
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
تادیروز می گفتین استاندارهیچ برنامه ای برا توسعه استان نداره الان چی شده خواب نما شدید.بعدانتخابات مجلس 94هم همین طور ازاستاندار حمایت میکنیدیادوباره میشین منتقدومخالف سرسخت؟
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
كاش يوسف نژاد استاندار مي شد
اهالی روستای درزیکلا بابل 5 ارديبهشت 1393
سلام ناصری نمرت 15 بود دادیم 20 نمایند باهوشی هستی مرحبا حمایت کردی عاقبت بخیر شدی
شهرام اطاقسرایی 5 ارديبهشت 1393
ای بابا حاجی جناب عالی برای شهرخودت چکارکردی ایا مردم شهرت ازکارهای جنابعالی رازی بودن بعنوان نماینده مردم یاچندمدت دیکر میایی بعدمامی فهمیم نماینده هم داریم کسی که خودش زیر دیدمردم ازنظر کارایی جالب یک نفردیکرو حمایت کند
شهرام اطاقسرای 5 ارديبهشت 1393
حاج اقا از حوزه انتخابیت خبرداری که داری از استان خبر میدیی ازجوانان فوق لیسانسی لیسانس فوق دیپلم شهرت خبر داری از جوانان زوج های که در صف وام ازدواج خونه هستن خبردارین از سرمایی که باغات مرکبات راخبرکردخبرداری خیلی حرفهای ناگفته
منصف 6 ارديبهشت 1393
معلومه نماینده بابل باید از استاندار بابلی که تمام مدیرانش را ازبابل انتخاب میکند حمایت کند چون در انتخابات مجلس آقای ناصری باید ازبابل رای بیاورد پس برای بقای رای خود باید هوای همشهریانش را داشته باشد تا به هدف خود که جایگاه مجلس آینده هست برسد. برادر نماینده به چه قیمتی از استاندار بازنشسته بی برنامه و 3 نفر از معاونین بازنشسته بی برنامه اش دفاع میکنی!!!؟ مگر در مجلس قسم یاد نکردی که از حقوق ملتم دفاع کنم !!!؟ اینطوری دفاع از حقوق ملت!!!؟ برای رسیدن به هدف خود تلاش میکنی !!! یا صاحب یوم الحساب
مازنی 6 ارديبهشت 1393
احسنت بر آقای علیپور ، نماینده های دیگر شهرها هم از مثل آقای علیپور موضع صریح خود ر ا بیان کنند این استاندار 9 از دولت گذشته با معاونین بازنشسته اش هیچ برنامه ای برای استان ندارند جز بکارگماردن همشهریان بابل و بهشهری خود به عنوان مدیرکل در استان ، مگه قحط الرجال هست در استان که بازنشسته های 10 سال قبل را دوباره پست های کلیدی میدهید این همه جوان تحصیلکرده هست اینا طبق قانون کار جهانی 30 سال کار کردند بازنشسته شدند دیگه حال و رمقی ندارند تا برنامه ای داشته باشند. اقای ناصری چون استاندار از حوزه انتخابیه خودش هست برای آرای آینده خود باید استاندار دفاع کنه وگرنه دلسوز استان نیست سنگ خودشو به سینه میزنه!!!
سروش 6 ارديبهشت 1393
آقای به اصطلاح طرفدار پشیمون آقای علیپور ، من از یک شهر دیگه ای هستم و نماینده شهرم کسی دیگه هست اما از آقای علیپور بابت نطق آتشینش در مجلس حمایت و دفاع میکنم تمام نمایندگان مازندران باید در مجلس ناطق خوبی باشند که متاسفانه نیستند ، شما آقای پشیمون برای منافع خود قیم مردم نباش . احسنت آقای علیپور. آقای ناصری به وظایف نمایندگی خودت عمل کن به همون قسم جاله ای که درمجلس خوردی انجام وظیفه کن سنگ همشهریان خودت را به سینه نزن برای منافع خودت برای ایرانی آباد و مازندرانی آباد تلاش کن. یا حق
پاسخ ها به این نظر
طرفدار پیشمون علیپور 6 ارديبهشت 1393
آقای سروش
بنده به دنبال منافع شخصی خودم نیستم، نمایندگان قائمشهر قول احیای مجدد نساجی رو در جاده نظامی داده بودنداما چه کردند؟
چرا نماینده ای که باید وقت شان رو صرف پیگیری احیای وسیع نساجی،کک سازی و...بکنند تا بیکاری جوانان قائمشهر رو کاهش بدهند، صرف درگیری با مسئولین استانی و...میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
چرا استاندار مگه چكار كرد چه عملي در استان انجام گرفت كه به نفع مردم بود نه شما نمايندگان .
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
آقای دکتر یوسف نژاد حکمش زده شده،منتظر بعضی از کارهای اداری است .سلسله مراتب کارش انجام میشه، حضورش را در استان حس می کنیم .با عرض پوزش از دوستان بابلی .
حسین 6 ارديبهشت 1393
اقای ساروی استانداری ملک شخصی شما نیست که مدام دنبال شایعه سازی هستید فقط تو ساری واقع گردیده هر شخصی از هر نقطه از استان لیاقت داشته باشه مورد حمایت ماست فرقی نمیکنه بچه کدام شهر مازندران باشندساری یا بابل یا رامسر
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
دادا اتفاقا حرف ما هم همینه مدیر باید توانمند و کرادان باشه که نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!
افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
از ابتدای حکم استانداری آقای شفقت (بابلی) هم این شایعه پراکنی مبنی بر جابجایی استاندار بود که ناشی از قوم گرایی و شهری نگری برخی از شهرهاست. دوستان هم استانی بیایید با همدلی استانمان را توسعه دهیم. آقای دکتر فلاح خداقوت! نمایندگان محترم تشکر از حمایت!
حسینی 6 ارديبهشت 1393
ازسالهاپیش آقای فلاح رو توی سازمان جنگلهاومراتع بعنوان مدیراجرایی توانمند میشناسم ،ولی علیرغم ارادت قلبیم به ایشان متاسفانه واقغیت این است که در امورسیاسی بالاخص در مسند استانداری استانی بزرگ وپیچیده مثل مازندران بسیاربسیار ضعیفند.آقای ربیع فلاح از از روستای کت آب بابل بخدا اگه میخوای بخودت وبه مازندران خدمت کنی همین امروز استعفاء بده وآبرومندانه برو یه جای دیگه خدمت کن مثلا قائم مقام محیط زیست یا یه جایی مثل اون
دوست 6 ارديبهشت 1393
عباس معصومیه!!!!
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
من نظرات دوستان همه را خواندم ولی زاویه دید بیشتر آنها ناسیونالیستی هست ولی این آفت بزرگی است که نهایتا به کشور آسیب می رساند
همین شهردار ساری بعنوان مدیر بسیار توانمند هست یا آقای طاهائی استاندار قبلی و یا آقای یوسف نژاد و یا آقای نیاز آذر رئیس دانشگاه آزاد نیروهای توانمندی هستند اما در میان همه آنها شهردار ساری یه چیز دیگه ای هست کسی تو ساری با اینهمه واگرایی اینجوری کار می کند یقین داشته باشید او استان را زود به جایگاههای بالفعل که دارای توانهای بالقوه ای است می رساند
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
معلومه که بابلی از بابلی حمایت می کند
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
كي گوش به حرفت مي ده حاجي.الكي جو رو نخوابون واز همشهريت دفاع نكن.مجمع نماينده گان استان نه مجمع نماينده گان بابل
میاری 6 ارديبهشت 1393
آقای ناصری حقوق ملت را فدای اهداف آینده ( انتخاباتی ) خودت نکن طبیعی هست که جنابعالی از مدیر و مدیران حوزه انتخابیه خود دفاع بکنی . در مجلس قسم جلاله خوردی . استاندار عملکرد بسیار ضعیفی دارد چون معاونینش هم مثل خودش بازنشسته هستند و هیچ برنامه ای جهت توسعه استان ندارند.
جواد 6 ارديبهشت 1393
ما ازجنابعالی توقع نداشتیم که مخالفش باشی که بحرف امدی تو دوستات جابجا شدند وپست گرفتن ما پس چی
56 6 ارديبهشت 1393
تا این نسل حیات دارد نباید منتظر شق القمر بود
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
احتمالا این آقای نماینده مزاح می فرمایند چون این استاندار اصلا عملکردی ندارند که مجمع بخواهند از آن راضی باشند شاید منظور نماینده اینست که مجمع نماینده های ادوار بابل از ایشون راضی هستند و از بابت بکارگیری همه طیف های بابلی استاندار محترم بسیار خوب عمل کردند اگر آقای مقیمی برمایند هم استانی های مازندران خواهد فهمید که استاندار عملکرد خوبی داشت یا زبانم لال ضعیف بود
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
من به عنوان یکی از مدیرن ساروی از دکتر نیاز آذری جهت استانداری حمایت میکنم...انشا الله
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
مدیر ساروی اسم نداره!!!!!!!!!!
کسی که جرات نداره اسمشو بنویسه بهرته نظر نده!
ما شنیدیم دکتر یوسف نژاد میاد
دیگه صحبت کردم راجب گزینه های دگر آب در هاون کوبیدنه
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
خلاصه حرف این آقای نماینده اینه:
همه استان و 3.5 میلیون مازندرانی فدای تار موی این استاندار.
یعنی واقعا یک نماینده مجلس دابره فهمش اینقدر باشد؟
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
ای بنازم به روی این نماینده
ای رو رو برم.
قیمت چند؟
راستگو 7 ارديبهشت 1393
احسنت بر حاج آقا ناصری ،دوستانی که ایشان را نمی شناسید لطفا اظهار نظر در خصوص ایشان نکنید.بنده به این نماینده افتخار می کنم تا جایی خبر دارم ایشان به جد دنبال کارهای کلان که اشتغال ایجاد کند هستند و اصلا مثل نماینده های گذشته دنبال عزل و نصب مدیران و حتی آبدارچی های شهرستان نیستند.خدا به ایشان سلامتی بدهد.
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
سلام، كنار از همه ي مسائل و حواشي ايجاد شده، آنچه در اين برهه از زمان منطق حكم حمايت و ياري استاندار است. تغيير استاندار راه حل مشكلات نيست.
یاور 6 ارديبهشت 1393
مدیریت محترم سایت شمال نیوز
سلام علیکم
به نظر شما فکر نمی کنید بعضی از این کامنت ها یا نظر هایی که بی نام هستند و اکثراً در یه تاریخ زده شده یا اصلا کاری به تاریخ نداریم ، به نظر شما فکر نمیکنید این نظرهایی که بی نام هستند شاید از سوی یک نفر باشد ؟؟؟
یعنی یک نفر بدون نام با چند نظر . . .
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
آقای نماینده ای که ملبس به لباس روحانیت هستید. شما چرا؟
کمیل 8 ارديبهشت 1393
من نفهمیدم دبیر مجمع نمایندگان مقیمی هستش یا نه!!!!!!
آیا تومجمع نمایندگان کدخداست و بجای همه حرف میزنه!!!!!!
علی 7 ارديبهشت 1393
زند باد شهرم بابل ................. عشق من بابل........................ فدائی داری بابل.................
بی طرف 9 ارديبهشت 1393
اقایان ساروی تا کی می خواهید بحث ساروی وبابلی را تکرار کنید این همه سال تکرار کردید چی شد غیر از این که از همه استانها پایین تر هستیم کجای قانون نوشته که حتما از خود استان باید مدیر انتخاب بشه چرا بعضی از واقیتها را قبول ندارید یک مدیر از بابل این همه شما را اشفته کرده پس شهرستانها چطور باید مدیران ساروی راتحمل کنن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.607 seconds.