.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علی رغم انتقادات موجود به عملکرد ربیع فلاح؛
تغییر زودهنگام استاندار مازندارن به صلاح نیست
شمال نیوز: ما در شرایط فعلی یک « وضعیت مدیریتی سه هوایی » را در استان تحمل می کنیم که در آن عده ای از مدیران، از دولت قبلی باقی مانده اند، عده ای را آقای استاندار نصب کرده و عده ای هم خارج از نفوذ ایشان و بیشتر با لابی نمایندگان وافراد ذی نفوذ و یا خود افراد در پست های مدیریتی نصب شده اند و با تغییر فلاح ، ضلع چهارمی هم که همان مدیران منصوب استاندار احتمالی آینده خواهند بود...

شمال نیوز: محسن گرجی - شایعه تغییرو جابجایی استاندار مازندران که هنوز یکسال هم از عمرکوتاه مسئولیتش نگذشته است، اگر چه با احتساب همه احتمالات، می تواند بوی سهم خواهی بیشتر از سوی همراهان دیروز را هم به مشام ما برساند ، اما ریشه در واقعیتی دیگر یعنی کندی عملکرد آقای استاندار و تیم مدیریتی ایشان نیز دارد که متأسفانه نتوانسته اند ، رضایت افکار عمومی را آنطور که بایسته و شایسته است، جلب کنند .http://www.shomalnews.com/photo/139831344442628266.jpg

متاسفانه ضعف مدیریتی مدیران ارشد استان به حدی است که برخی با استفاده از این فضا به دنبال تغییر استانداری هستند که هنوز جوهر حکمش خشک نشده و برخی همراهان دیروز نیز به انگیزه باج خواهی احتمالی و یا حتی با گزینه سازی قصد تست افکار عمومی و نخبگان را دارند .

به هر حال تغییر مدیر اول استان اگر چه انتقادهای زیادی بر عملکرد او و منتصبین او وارد است، اما در شرایط کنونی به هبچ وجه نمی تواند به مصلحت استان باشد، چرا که ما در شرایط فعلی هم داریم یک « وضعیت مدیریتی سه هوایی » را در استان تحمل می کنیم که در آن عده ای از مدیران، از دولت قبلی باقی مانده اند، عده ای را آقای استاندار نصب کرده و عده ای هم خارج از نفوذ ایشان و بیشتر با لابی نمایندگان وافراد ذی نفوذ و یا خود افراد در پست های مدیریتی نصب شده اند و با تغییر فلاح ، ضلع چهارمی هم که همان مدیران منصوب استاندار احتمالی آینده خواهند بود به این آشفته باز اضافه خواهد شد که حقیقتاً به مصلحت استان و مردم مازندران نخواهد بود و سهم ما از دولت تدبیر و امید، فقط تعویض و تعویض مدیران خواهد بود و دگر هیچ !!!

بنابر این بهتر است بگذاریم تا حداقل طی یک دوره دو ساله، که خود وی بر آن تاکید نموده است،استاندار کنونی توانایی هایش را بیشتربه نمایش بگذارد و بعد در باره ابقاء یا تغییرش تصمیم گیری شود .

آنچه مسلم است ارائه برنامه مدون ( هر چند دیرهنگام ) توسط استاندار در این شرایط می تواند پیامدهای مثبتی داشته باشد و نشان دهد که وی و تیم همراهش اهداف مشخصی را برای استان ترسیم کرده اند .

البته این پیشنهاد به عنوان یک دستور اداری از سوی وزیر کشور و در اقدامی کاملاً بی سابقه و حیرت انگیز و در شرایطی که روال معمول ترجیح برنامه بر انتصاب مدیران است، در روز معارفه به استاندار مازندران با قید مهلت دو ماهه داده شد تا برنامه خود را برای مدیریت استان ارائه کند که متاسفانه هنوز نسخه احتمالی آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است !

آقای استاندار باید بداند که مهمترین شعار دولت آقای دکتر روحانی، تدبیر، امید و اعتدال است و این ارکان اصلی به اعتراف همه کسانی که از نزدیک دستی بر آتش دارند و داخل گود هستند، ظاهراً در حوزه مدیریت آقای فلاح کمتر ملاحظه می شوند و همه این ها در شرایطی است که مازندران حتی در دولت قبلی نیز در ردیف استانهای نابرخوردار قرار داشته و محرومیت مزمنی را با خود حمل کرده و بطور نمونه، آمار اشتغال و بیکاری در مازندران در حد فلاکت است و این کم تحرکی، اوضاع را به مراتب وخیم تر خواهد کرد .

در کنار درخواست برای تداوم و ثبات مدیریت ارشد استان، از فرهیختگان، نخبگان و اهالی رسانه مازندرانی انتظار می رود تا همچنان با نقدها و راهکارهای جدید، در افزایش تحرکات مدیریتی دستگاههای اجرایی نفش آفرینی بیشتری داشته باشند که این امر بدون تردید به نفع استان و همه مازندرانی ها خواهد بود ...


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 ارديبهشت 1393
ممکنه بفرمائید چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
چون شمال نیوز فهمیده استاندار عوض نمیشه دوباره داره خودشو جا میکنه
یاران گمنام امام زمان 5 ارديبهشت 1393
سلام بر یاران عزیز! کاملا حق با آقای گرجی است! این گروه فشاری که برای تغییر استاندار تلاش می کنند حلقه اصلی متشکل از مدیران ذی نفوذی احمدی نژادی هاشمی ماب هستند که با لینک با وزارت خانه های مهم! حلقه فشار تشکیل دادند! که چند تا از این مدیران کل را می توان ... اشاره کرد که ان شاالله به زودی رسوا می شوند (البته استاندار هم در جریان هستش!)
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
احسنت آقای گرجی عجب مقاله نوشتی در صداقت تو هیچ شکی نیست ما بچه های فنی و حرفه ای شما را جز اولین نفری می دانیم که مقتدرانه در مورد دیدگاههای افراطی و قومی مدیریت آقای شریعت در استان ایستادید با وجود اینکه در برخی موارد سیاسی همفکر شما بود ولی همواره از نگاه افراطی وی انتقاد نمودید درود بر جنابعالی
ز -ف 4 ارديبهشت 1393
هفت ماه گذشته هنوز فرماندارن شش شهرستان عوض نشدن هنوز نصف مدیران کل عوض نشدن هنوز تکلیف مدیران شهرستان مشخص نشده است تا دو سال باید صبر کنیم اون تکلیف مدیران را مشخص کند پس کی برنامه های دولت را اجرا کنند . اونهایی که از دولت قبلی موندن یا ...... هستن یا واقعا کار کشته اگر واقعا کار کشته بودن پس مردم در انتخابات این را اثبات می کردن پس ........
بایت مدیران شهرستان برخی مدیران استان و شهرستان همین الان روحانی را فتنه گر می دانند پس چطور می خواهند با او کار کنند؟؟؟
پس درست است که رفتن زود هنگام استاندار ضرر دارد ولی سودش خیلی بیشتر هست .
داوود 4 ارديبهشت 1393
کاملا با آقای گرجی که از فعالان رسانه ای استان هستند موافقم واقعا آیا مشکل استان با تغییر استاندار حل میشود؟ باید با تدابیر سازنده این موتور خاموش را راه انداخت و از ظرفیتهای استاندار فعلی که از قضا اعتبار خوبی هم در دولت دارد برای استان بهره گیری نمود.
م 4 ارديبهشت 1393
با سلام. بهتره که هممون اگه پست و منصبی دارریم اول اینکه در حیطه پست خودمون به قوانین مربوطه اشراف و اطلاع داشته باشیم. دوم اینکه با افرادی که در حیطه کار ما با ما از لحاظ اداری همکاری می کنن هم با تدبیر مشورت کنیم و سوم اینکه اجرای قوانین ما هم با تدبیر باشه و طبق مقررات باشه. و نه اینکه یک دفعه تصمیم بگیریم
آشنا 4 ارديبهشت 1393
با سلام ، یقینا تغییر دیر هنگام مدیران منتسب به دولت دهم ، هم در استان ؛ اصلا به مصلحت نیست . زیرا با گذشت نه ماه از شروع به کار دولت یازدهم ، هنوز مدیران و سیاستهای ناکارآمد دولت دهم بر استان حاکم است!!! و این نشان از مماشات و تسامح بیش از حد مدیر ارشد استان با نمایندگان و ... است . مسلما این شیوه کار با سیاستهای دولت تدبیر و امید ، تناقض آشکار ؛ دارد . بنابراین انتظار مردم از استاندار محترم ، تصمیم قاطعانه ، برخورد مقتدرانه و عزل سریع مدیران دستگاههای اجرایی نظیر : اداره کل فنی و حرفه ای ، اداره کل راه و شهر سازی و به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ؛ می باشد . زیرا مدیران بی کفایت فعلی شایعات و تبلیغات روانی شدیدی مبنی بر ابقایشان را ؛ القاء می کنند!!!!!!!!!!!
پاسخ ها به این نظر
سید 4 ارديبهشت 1393
بجه های این دستگاه ها که از این مدیران راضی هستند ، شما را سننه؟ باز هم شما سه نفر !
فري 4 ارديبهشت 1393
مطمئنا هر كي بياد ازين بهتره.اين آقا با آوردن يه سري از فك و فاميلاش كه از دفترش شروع شده مثل مدير كل بانوان،رئيس دفتر،چند تا از مديران دستگاههاي اجرايي و .... كه خدارو شكر همه ميدونن فقط داره براي آينده جاي پا ميزاره.سخنرانياش و اداره كردن جلساتش واقعا در حد استاندار مازندران نيس.اين استان آدم باسواد زياد داره چرا نبايد از نخبگان يا كساني كه در رده هاي بالاتر با سوابق ارزشمند هستند استفاده بشه؟؟9 ماه از دولت گذشته هنوز 60 تا70 درصد تغييراتو انجام نداده.مديران قبلي انگيزه اي براي كار ندارن.حقم دارن چون تكليفشون معلوم نيست.من از آقاي روحاني عاجزانه التماس ميكنم به اين وضعيتي كه براي مازندران بوجود آورده با آوردن يه مهره قوي خاتمه بده.دكتر روحاني يادت نرفته كه در زمان انتخابات چي گفتي؟ ما بهت راي داديم كه وضعيت رو آروم ببينيم.
دلاور 4 ارديبهشت 1393
من که دارم دیوانه می شم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مخم هنگ کرد . این چه سیاستیه ؟ یک روز استاندار رو با یادداشت هایت له می کنی . یک روز این طوری می گی بمونه . من که گیج و منگ شدم .
اگه ضعیفه چرا باید دو سال بمونه ؟ اگه خوبه چرا می گی تاکارامده .
وای وای یکی آدرس یه تیمارستان رو به من نشون بده . دیوانه شدم از دست شما سیاسی ها و رسانه ای ها .........
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
ما در استانمان افرادی مانند دکتر ... داریم که معمار طراحی های سازمانی است چرا نباید از وجود ایشان استفاده کنیم؟ آیا بهتر نبود از اول جناب آقای استاندار از افرادی مانند ایشان و نه افراد سیاسی را در جایگاههای مشاوره ایستفاده می کرد اگر نخبگان سیاسی ما به این نخبگان علمی که همه زوایای معماری های عمرانی و زیربنایی و حتی مسائل روز دنیا را می شناسند اعتماد کنند و از نظرات آنها استفاده کنند ما از اروپا هم جلو می زنیم مگر اروپا چکار کرد که پیشرفت کرد؟
فعال رسانه ای 4 ارديبهشت 1393
استاندار می بایست فعالیت های خود را رسانه ای می کرد تا مردم در حریان فعالیت هایش قرار می گرفتند. شاید این امر که او فقط فکر کار بوده و گزارشی از فعالیت های خود نداده باعث شده که بعضی ها فکر کنند او کاری نمی کند. برخلاف قبلی ها اهل حرف زدن و اون هم از خیلی زیادش نیست بعضی ها می گن او هیچ کاری نکرده من موافق یا مخالفش نیستم فقط باید جو اطرافش آروم باشه و سهم خواهان را ازش دور کرد تا اون بتواند با مشورت متخصصین بتواند این استان که فقط و فقط حیف شده رو یک گام به حلو براند.
جعفر 4 ارديبهشت 1393
آدرس تیمارستان : میدان شهرداری -استانداری مازندران
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
حتما خودت تيمارستاني هستي كه اينطور نظر ميدي.ادبم خوب چيزي .شمال نيوز يكم رعايت كن
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
زدي به هدف
كريمي 4 ارديبهشت 1393
چرايي تخريب و تضعيف استاندار مازندران
از روز معارفه استاندار مازندران تا كنون هر هفته زمزمه هاي عجيبي به گوش رسيده و مي رسد
يكي مي گويد برنامه ندارد
ديگري مي گويد براي دوران گذر منصوب شده است
فردي ديگر وي را ضعيف مي خواند
نشريه اي او را براي اين مسئوليت كوچك مي پندارد.
رسانه اي حضورش را در استانداري موجب خسران اعلان مي كند.
از تريبون مجلس هم حضورش را موجب قهقهرايي استان مي دانند.
سايتي ديگر كه تخريب استاندار را سياست خود قرار داده مهر باطل بر عكسش مي زند
و پيامكي هم از چند روز گذشته ارسال شده كه اين هفته در جلسه هيات دولت استاندار جديد مازندران تعيين مي شود
اما سخني با دنبال كنندگان خط تخريب و تضعيف استاندار مازندران
مطلب اول آنكه : استاندار مازندران در روز معارفه وقتي وزير كشور از وي برنامه خواست با صراحت برنامه توسعه مازندران را در دست گرفته و به همه حاضران نشان داد و اعلام نمود كه اين برنامه مبناي حركت و اقدامات ما در مازندران خواهد بود ، در حقيقت استاندار مازندران نيازي به فرصت دوماهه براي ارائه برنامه نداشت چرا كه همان روز اول اعلام كرد برنامه توسعه مازندران محور همه فعاليت هاي ماست و متاسفانه بسياري از افراد به اين دقت و ظرافت استاندار مازندران توجه نكردند.
مطلب دوم آنكه كساني كه حضور ربيع فلاح را براي دوره گذار مي دانند هم بايد گفت : مگر مي شود رئيس جمهور و اين همه اعضاي كابينه بنشينند و در جلسه هيات دولت يك نفر با سابقه فعاليت ملي را براي دو سه ماه يا ششماه منصوب كنند اين امر با رويكرد و استراتژي دولت تدبير و اميد در تناقض است هر چند از فرصت تعيين شده مخالفان( بهمن سال گذشته )براي تغيير استاندار هم دو ماه و اندي گذشته است.
مطلب سوم در پاسخ به افرادي كه استاندار مازندران را ضعيف مي دانند هم بايد گفت : بحران برف غرب استان خود بهترين آزمايش براي مديريت ايشان بود در جريان برف 2 متري غرب مازندران با آن همه مشكلات و گرفتاري ها حضور به موقع ايشان در منطقه و بر عهده گرفتن مديريت بحران موجب شد همه نمايندگان ، ائمه جمعه غرب و حتي خبرنگاران غرب مازندران با صدور بيانيه اي از استاندار مازندران تقدير و تشكر كنند و مديريت ايشان را در مديريت بحران برف ستايش كنند و مديرعامل جمعيت هلال احمر كشور با صراحت اعلام كرد : در مقايسه با ساير استانها و كشورها مديريت بحران در مازندران بسيار خوب بود و در سفر اخير وزير كشور به مازندران نيز ايشان استاندار مازندران را يكي از استاندران موفق كشور خواند.
مطلب چهارم در پاسخ به كساني كه اين مسئوليت را براي ايشان بزرگ مي دانند بايد گفت : استاندار مازندران سالها رياست سازمان منابع طبيعي كشور را بر عهده داشت كه از نظر اهميت مديريت و جايگاه كمتر از استانداري نيست و عملا استاندار مازندران تجربه هاي مديريتي ملي را داشته و از آن تجربيات امروز در استان بهره مي گيرد در حقيقت استاندار مازندران مستغني از اين پست و مسئوليت هاست همانطوركه ايشان با صراحت گفتند خود را وقف خدمت به مازندران نموده اند .
مطلب پنجم در پاسخ افراد و رسانه هايي كه حضور ايشان را موجب خسران مي دانند بايد گفت : از زمان حضور استاندار مازندران تا كنون چندين هيات خارجي براي سرمايه گذاري وارد استان شده اند و با سياست هم آغوشي با بخش خصوصي با دهها سرمايه گذار نشست و جلسه برگزار شده و در همين مدت كوتاه چندين برابر بودجه دولتي اعتبارات بخش خصوص جذب شده است كه آغاز عمليات احداث طولاني ترين تله كابين شمال كشور در منطقه عباس آباد بهشهر و احداث مركز همايشها و نمايشگاهي مركز مازندران ، امضاء موافقتنامه تبديل بندر امير آباد به هاب انرژي كشور ، گنجاندن 20 هزار تن برنج مازندران در سبد كالاي مرحله دوم ، تصويب زهكشي و نوسازي و تجهيز 40هزار هكتار از اراضي كشاورزي مازندران و از همه مهمتر افزايش ضريب برخورداري بودجه مازندران و رشد 29 درصدي اعتبارات تملك دارايي استان مازندران در سال 93 ، تهميد مقدمات براي اجراي طرح توسعه سوادكوه و دهها طرح و اقدام اشتغال زا ديگر بخشي از اين موفقيتها و اقدامات ارزشمند دكتر ربيع فلاح استاندار جهادي مازندران است.
مردم عزيز و فهيم مازندران به زودي متوجه اقدامات اين استاندار پرتلاش خواهند شد و كساني كه از راههاي ناصواب سعي در تخريب و تضعيف ايشان داشته و دارند متوجه خواهند شد كه بار كج به منزل نمي رسد و چه اشتباهات بزرگي را مرتكب شده اند.
افرادي كه ديروز وقتي استاندار مازندران اعلام كرده بود كه برنج مازندران در سبد كالا قرار مي گيرد را به سخره گرفته بودند و حتي پس از تصويب اين طرح از انعكاس آن هم خودداري كردند.
كساني كه مديريت بحران استاندار مازندران در بحران سفيد و بارش سنگين برف در غرب مازندران را با كشته سازي هاي متعدد زير سئوال برده بودند و نتوانستند حتي يك جسد را تحويل دهند.
رسانه هاي زردي كه امروز نان و آبشان با تخريب اين و آن پيوند خورده است .
آنانيكه وقتي استاندار اعلام كرده بود بودجه مازندران افزايش يافت را به مضحكه گرفته بودند و تيتر زدند كه استانداري مازندران مشغول انتصاب و كاهش بودجه مازندران اما امروز ديدند كه با تصويب بودجه 93 اين اطلاعات استاندار مازندران بود كه دقيق و صحيح بود نه شانتاژهاي گفتاري و نوشتاري افرادي كه مقصدي جز سوءاستفاده و تخريب نماينده عالي دولت در استان نداشته و ندارند
همانگونه كه نماينده محترم ولي فقيه بارها اشاره كردند مازندران استان حاشيه هاست و متاسفانه اين وضعيت بسياري از فرصتها و توانمنديها را تلف نموده است حتي در هفته قبل نماينده ولي فقيه در جلسه شوراي اداري استان با صراحت اعلام كردند : تضعيف استاندار موجب خسران و زيان است .
واقعا آيا كساني كه از روز اول كه استاندار مازندران آغاز به كار كرد هر روز به بهانه اي و خواسته اي تيغ از نيام بر مي كشند و به نماينده عالي دولت توهين مي كنند به دنبال منافع و مصالح مردم اند.
هرگز دكتر فلاح را قدسي و عاري از خطا و اشتباه ندانسته و نخواهيم دانست و خود نيز با صراحت بارها از مردم عذرخواهي كرده و بازهم خواهد كرد ولي امروز مطمئنيم كه اين مدير بسيجي تمام همت خود را براي خدمت به مردم مظلوم مازندران جزم كرده و آنانيكه به جاي كمك به اين مدير جهادي ، سنگ اندازي مي كنند و هر روز به بهانه اي با فشار رسانه اي و از تريبونهاي مختلف به دنبال منافع جناحي و شخصي خود هستند بدانند قيامتي هم هست و بايد پاسخگوي اظهارات خود باشند چرا كه آبروي مومن حرمت كعبه را دارد و .....
متاسفانه تعدادي از رسانه هاي مازندران به جاي بستر سازي براي توسعه مازندران به ابزار ضد توسعه تبديل شده اند و كاري به جز حاشيه سازي و تخريب ندارند و مدير كل فرهنگ و ارشاد مازندران بايد براي اين وضعيت آشفته رسانه اي مازندران فكري اساسي كند هر چند استاندار مازندران و مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران با صراحت اعلام نمودند كه وارد بازيها و حاشيه سازي ها نخواهند شد و وقتشان را براي اين كارهاي بيهوده تلف نخواهند كرد .
كساني كه تا ديروز در مقابل اقدامات غير قانوني و ... دولت دهم سكوت مي كردند و در بسياري مواقع به خاطر برخورداري از مواهب مادي و حاتم بخشي هاي آنان، مجيز گوي بودند بدانند خط تخريب و تضعيف استاندار مازندران محكوم به شكست است.
اين مطلب را با سخني زيبا از حضرت فاطمه زهرا (س) با پايان مي بريم كه فرمود : هركس عبادت و كارهاي خود را خالصانه براي خدا انجام دهد خداوند بهترين مصلحت و بركات خود را براي او تقدير مي نمايند .
محمد از بندپي 4 ارديبهشت 1393
با وجود اينهمه كشمكش استان ما تا 100 سال ديگه فسيل ميشه.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
با عرض سلام خدمت جناب اقای کریمی / من بابلی نیستم اما قومی گرا هم نیستم هر کس بتواند واقعا عادلانه رفتار کند و استان عزیزمان را با این همه استعداد نیروی انسانی فرهیخته که از نظر کمی وکیفی دارای معدل بالای در کشور است را از محرومیت مطلق نجات دهد باید توسط تمام مردم استان از رامسر تا گلوگاه حمایت شود وگرنه خیانت است به استان مازندران اما....متاسفانه برخی انتصابات در سطح استان و بازدیدها و عدم شرکت در همایشهها و ایام خاص مانند روز مهندس و.... و اتلاف زمان مفید را صرف بازدید فروشگاه و مهد کودک و... در یک شهر خاص نشانه بی کفایتی اقای دکتر فلاح نباشد ولی دلیل بر نداشتن مشاور برنامه ریزی و طرح برنامه اولویت بندی کارها که میباشد دوم چرا بیشتر انتصابت از دو شهر میباشد / نقش معاون استاندار در در حل این مشکلات چیست؟ سکوت تا ادامه برنامه های تخریبی و گزینش همشهریان محترمش در پستهای استانی / ما مازندرانی ها اگر با هر استانداری از هر شهری کمابیش مشکل داشته باشیم با استاندار بهشهری سابق خاطره خوشی نداریم که در اجرا نشدن طرحهای بزرگ استانی ........ داشتند در پایان با تشکر از زحمات اقای استاندار و دعوت از مردم برا ی حمایت تا لحظه اخر که ایشان استاندار هستند چه یک روز دیگر وچه هشت سال دیگرواینکه ایشان بتوانند پاسخ درستی برای ابهاماتی که ذکر شده داشته باشند قابل ذکر است من اهل ساری و مقیم استان دیگر هستم از روی منطق فکری مطلب نوشتم نه برای ....
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
دوست عزیزم واقعا این استاندار هیچ برنامه ای ندارد شما اگر برنامه حضور ایشان در شبکه طبرستان را می دیدید حرفهای ایشان هیچ برنامه ای نداشت و کاملا غیر کارشناسی و عامیانه بود
تازه ایشان تا کنون هیچ کاری جز کارهای روز مرگی نکردند
استاد 4 ارديبهشت 1393
شایعه کنندگان بدانند موضوع استاندار شدن یوسف نژاد به شدت تکذیب شده در ضمن آوارهای مخالف نماینده همیشه معترض جناب کمال علیپور هم در مجلس مثال همان داد و بیدادهای قبلی ایشان برای استان فایده ای نخواهد داشت.......درود بر ربیع فلاح
كارمند 4 ارديبهشت 1393
مطمئن هستم كه نظر من رو نميذارين .علت خبر قبلي شما اين بود كه يا خودتون و يا نزديكان سياسي شما تقاضائي از استاندار داشتين كه اجابت نشد ويا خواستين كه از اين طريق استاندار رو تحت فشار بذارين از موقعيت رسانه بودن خودتون به بدترين وجه استفاده ميكنين و اين كارهاي .... رسانه اي رو انجام ميدين . و مشخصه كه تا حدودي به اهداف خودتون رسيدين . از ما آقاي ... سئوال ميكنم كه ادعاي دين و ايمان دارين آيا اين كارهاي شما درسته .شما هستين كه نميذارين اين استان پيشرفت كنه و هميشه در تب و تاب تغيير مديران باشه .واقعا براي شما متاسفم .
هادی 4 ارديبهشت 1393
دشمنان دوست نما بدانند با شایعات نمی توان واقعیت را کتمان کرد علیپور هم بداند سرو صدای بی مورد در مجلس مشکلی از مازندران را حل نخواهد کرد
مسلم 4 ارديبهشت 1393
آیا در استان ،استاندار غیر بابلی نداریم ؟؟؟ که فکر وذکرش جابجایی اقوام و... وبه جای این کار ها وجمع کردن باز نشسته ها، از جوانان تحصیل کرده ،دین داروغیرتم ند استفاده کنید ،آزموده را آزمودن خطاست .
تاریخ مصرف آنان تمام شد
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
باسلام خدمت هم استانیها
تغییر زود هنگام استاندار محترم مازندران شایعاتی بسیش نیست چراکه وزیر محترم کشور در سفری که به استان داشتند از ایشان رضایت داشته و این تغییر را شایعاتی بیش ندانستند.
یه چیز تو دهن مردم میندازن تا جو رو بهم بزنند.
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
اتفاقاً تنها چيزي كه در اين برهه از زمان به صلاح استان هست ، تغيير استاندار هست .تا زمان رو از دست نداديم بايد عوض بشه شايد فرجي حاصل شد . مشت نمونه ي خروار هشت . اين آقا اگه كاري بلد بود اولاً اين همه مشاور دور خودش جمع نميكرد . مشخصه كه چون علم به خيلي چيزي ها نداره ، مجبوره كه مشاور دور خودش جمع كنه . تازه اگه مشاوراش واقعا مشاور بودن يه چيزي ، نه كسايي كه خودشون نياز به مشاوره دارن رو بياره مشاوره خودش كنه. و ثانياً اگه قرار بود تحولي در استان صورت بگيره حداقل بايد نشانه هايي از اين تغيير رو ميديدم .ولي خبري نيست
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
شما بالا برید پایین بیاین استاندار عوض خواهد شد درست روزی که خبر فلاح رو سایتها رفت که ایشون استاندار شدند و هنوز معارفه نشده بودند به کلام الله سوگند خبر برکناری ایشان را بعد عید 93 دادند ایشون کاملا جاده صاف کن بود آخه کسی نیست بگه به جنگلدار چگونه استاندار میشه؟خدا ناظر بر اعمال ماست خدا عاقبت به خیرمان کند
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
حالا که حسابس زیرآبش رو زدی خودتو کشیدی کنار و حرف های بی طرفانه میزنی؟ سیاستت انگلیسیه آقای نویسنده مقاله.
اینقدر زیرآبش رو نزن.
واقع بین و راستگو و صادق باش
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
متاسفانه استان مازندران محرومترین استان از حیث بودجه و برنامه های مدون برای پیشرفت و توسعه می باشد . استاندار وقت در راستای سیاستهای دولت به عنوان مدیر ارشد استان می باشند درسته که نتونستن اونجور که باید و شاید سیاستها یدولت را اجرا کنند و بارقه های امید را در مردم زنده کنند ولی تغییر زود هنگام ایشان و به تبع مدیران دیگر سطوح به ضرر این استان خواهد بود
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
آقای استاندار در انتصاباتت از خانمهای فرهیخته و توانمند بهر های چندان نبردی ولی حمایتت می کنیم . به خاطر مازندران به خاطر اجرای سیاستهای د.ولت
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
نگارنده محترم مقاله از دور اندیشی و احساس مسئولیتتان نسبت به استان و پیشرفت آن متشکریم
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
این استان افراد توانمند بسیاری دارد که می توانستن مدیران موفقی برا یاعتلای مازندران گردند ولی به خاطر برخی بی تجربگی ها و غرض ورزی ها نشدند. آقای فلاح بمون و از این افراد خبره بهره ببر
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
چرا توهین می کنید منتقد گرامی ، در جامعه ی آزاد هر کسی حق اضهار نظر دارد به ویژه که پای مصلحت استان در میان باشد
نا شناس 4 ارديبهشت 1393

تاكتيك رسانه ايي!!!!!
فهميديد كه اصلاح طلبان توان تغيير استاندار را ندارند داريد اين حرفو ميزنيد
بی نشان 4 ارديبهشت 1393
این نظراتتون نشان از شخصیت و فرهنگ خانوادگی فرد است.چرا توهین؟؟؟ استانداری هم مثل دستگاههای اجرایی دیگست.ادمهای با شخصیت زیادی اونجا مشغول کارند. دوست عزیز ادرس بیمارستان روانپزشکی:ساری کیلومتر 2 جاده ساری نکا مرکز تخصصی روانپزشکی شهید زارع
بابا یا زنگی زنگ یا رومی روم 4 ارديبهشت 1393
اخوی ما بالاخره نفهمیدم شما با استانداری یا بر استاندار.یه روز می بری به عرش یه روز میاری به فرش...اما دمت گرم بالاخره اینو خوب اومدی......یوسف نژاد بسیار ادم زیرکی هست که بخواد در شرایط فعلی مسئولیت کار اجرایی رو قبول کنه در ضمن استاندار محترم در حال مدیریت اوضاع است هر چند نقدهایی بر او وارد است اما تغییر در شرایط فعلی مفهومی ندارد.این سناریوی دوستان هم راه به جایی نخواهد برد....آقای نماینده قائمشهر هم که هر روز از هزینه بیت المال استاندار خودش را محکوم می کند بداند این فریادها تنها بدگمانی مردم نسبت به او را زیاد خواهد کرد....
آریا 4 ارديبهشت 1393
براستی که استانداری مازندران تیمارستانی بیش نیست.دلیل این نظر را با بررسی اجمالی مسئولانش به سادگی درک خواهید کرد.
اگه حوصله اش را دارید ، بسم الله!!!
ایمان 4 ارديبهشت 1393
شمال نیوز این هیایوی کاذب تقصیر شماست.اقا شما به رسالت خبری برس.خبری که درج میکنی
باید همراه با مستندات باشه.
جواد 4 ارديبهشت 1393
بی کفایت ترین استاندار مازندران استاندار فعلی می باشد زودتر باید عوض شود
مازندرانی 4 ارديبهشت 1393
فقط شایعه پشت هم.اقای استاندار خدا قوت شما به کارت برس.مازندران همینجوری کلی
از برنامه هاش جا مونده.گوش دادن به این حرفهای خاله زنکی فقط وقت ادمو میگیره
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
چيو به كارت ادامه بده اين استاندار آبروي مارو برده بسه ديگه !
استانه 4 ارديبهشت 1393
بله که به صلاح نیست.مشکل کم داریم که حالا تو این بحران استاندار هم تغییر کنه.
تا این استاندار چم و خم کارها دستشون بیاد خوب مستلزم کمی زمان هست.ان شا...وضعیت
بهتر از این خواهد شد.اما این حرفها اصلا درست نیست.همش از روی غرضه.اقای رمدانی
درج کن.
اشنا 4 ارديبهشت 1393
احترام به دیگران واسه خودتون احترام به ارمغان میاره.افراد زحمتکشی در استانداری و سایر دستگاههای اجرایی استان مشغول خدمت هستند.تیمارستان جای دیگریست
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
سلام.
با تغییر مدیر عالی دولت در مقطع کنونی مشکلی حل نمی شود بلکه باید نحوه نگاه منتقدین به سیاست دولت تغییر کند.با سیاستی که در فضای استان وجود دارد اگه کسی دیگه ای هم استاندار بشه وضع بر همین منوال پیش می رود...
بنده به عنوان یک مازندانی از همه مسئولین و نمایندگان و منتقدین و دلسوزان استان خواهشمندم که با نگاه مثبت و با آینده نگری و در فضای همدلی مازندرانی آباد داشته باشیم.
نکایی ریکا 4 ارديبهشت 1393
تغیر زود هنگام استاندار به صلاح نیست .
پس لطفا شایعه پراکنی نکنید .
شمال نیوز مشخص کن مواضع خودتو .
برادر رمدانی واقعا استانداری شد ه تیمارستان ؟؟!! اون آقایی که شعور سیاسی نداره و چنین کامنتی گذاشته آخر شخصیت خودشو نشون داده متاسفم واقعا متاسفم عباس آقا رمدانی .

دورود بر دولت تدبیر و امید دورود بر روحانی
دورد بر اصلاحات دورود بر پشتوانه مردمی اصلاحات و اعتدال
دورد بر 19 میلیون طرفدار تفکر روحانی /
آقای رمدانی شخصیت شما بیش از این حرفها هست پس لطفا کمی با درایت مطلب در خروجی سایت خود قرار دهید.
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
شمال نیوز بسه دیگه تا چه حد شیطنت! مردم خیلی با هوش تر از اینا هستند که حرف شما و شایعات رو باور کنند! دهه ی 60 که نیست! شایع پراکنی دیگه جواب نمیده. به امید بسته شدن مرکز شایعه پراکنی مازندران!
reza 4 ارديبهشت 1393
بذاريد زودتر عوضش كنن
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 ارديبهشت 1393
آره بزارید بره دکتر بیاد
نا شناس 3 ارديبهشت 1393
واقعا بنده براي آقاي رئيس جمهور متاسف هستم كه چنين مديراني رو سر كار آورده كه الان بعد از چند صبا شايعه ي بركناري اش گوشها را كر كرده !
مدير لايقي سركار نيامده بلكه همان مديران ناكارآمد فقط جابجا شدند ...
از اين فرمانداري به آن اداره كل از آن اداره كل به اين اداره كل از آن اداره كل به آن فرمانداري خلاصه فقط جابجايي صورت گرفته همين و بس ...
متاسفم واقعا متاسفم
نا شناس 3 ارديبهشت 1393
آقای فلاح استاندار محترم صرف نظر از نگاه شهرستانی و قومیتی به خاطر پیشرفت استان حمایتت می کنیم
الف 3 ارديبهشت 1393
یکی از عوامل عدم توسعه یافتگی یک منطقه بی ثباتی مدیریتی آن است.همیشه یک تغییر آنهم زود هنگام موجب پیشرفت نمی گردد.بلکه موجب اتلاف منابع وزمان می گردد. بنابراین لازمست با پیشنهادات ارزنده وکارگشا به سمت توسه استان پیش بویم.با رفع موانع تولید وسرمایه گذاری در صنایع برزگ وزنجیره ای وتقویت کارگاههای موجود به توسعه اشتغال استان کمک کنیم.
نا شناس 3 ارديبهشت 1393
من نمیدونم این آقای علیپور نماینده قائم شهر چرا اینهمه با استاندار مخالفه... آقا جان تو به کار نمایندگیت برس چیکار به این بنده خدا داری؟ به نظر من 7 ماه مدت بسیار کمی برای قضاوت هست و باید فرصت بیشتری بهش داده بشه...
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
استانداری مازندران شده سرای سالمندان بابل . بابا این ربیع اینکاره نیست چهار تا پیروپاتال زمام امور استان را بدست گرفتند بهتره تا خراب تر نشده فلنگه رو ببندند
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
این استاندار بهتره عوض شه.
وقتی سر ضبط سریال پایتخت میره آخرش میگه واسه تجلیل از هنرمند رفتم.
این همه هنرمند استانی داریم میرفت صدا و سیمای استان, نه سر سریالی که بی فرهنگی و لودگی از مازندران نشان داد.
با بی تفاوتی نسبت به توهین به فرهنگ مازندران باید عزل شه.
حسن 4 ارديبهشت 1393
اگر این استاندار عوض نشه نباید انتظار این داشته باشیم که دکتر روحانی دوره بعد در این استان رای خوب بیاره.پس دندان پوسیده را زودتر باید در آورد!!!!!!!!!!!!!!
علي 4 ارديبهشت 1393
تازه اين و معاونينش تويوتا سوار شدن كجا برن؟
بی نام 4 ارديبهشت 1393
همه ی نظرها رو از دیروز نگاه کردم و خوندم وقابل احترام هستن اما تجربه ی من میگه هر مدیری سر کار میاد تا پایان دوره 2 ساله اش پشت میزش میشینه و برای تمدید دوره دوم نظرهای موافق و مخالف مطرح میشه ای کاش همه چی از اول با دقت و دور اندیشی به قطعیت برسه...............
مهدی پورچالی 4 ارديبهشت 1393
شمال نیوز داری از قلمت سوء استفاده می کنی . مسلما خواسته تان از استاندار اجابت نشد . کامنت قبلیمنو نذاشتی اینم نذار . تو این ۳۵ سال که ما از دیگر استانها عقب بودیم شما و این دوستان منتقد کجا بودید. بیایید با همدلی استان را درست کنیم . نه ماه یک خانواده درست نمی شود چه برسد یک استان
رضا 4 ارديبهشت 1393
به نظر من سید هادی حسینی می تونه استاندار باشه چون تو مجلس حوزه مدیریتی خودش سوادکوه و قائمشهر همه افراد سر کار گذاشته فقط قول های الکی میده و جلو ی دوربین ظاهر میشه تا . . . . . . . . .
محسن 4 ارديبهشت 1393
آقای ... حلقه زمین خواری سازمان ... را حذف کنند. مدیر حراست و فرزند ایشان و یکی از معاونین ایشان که قبلا در دو معاونت جا خوش کرده بود. این حلقه هستند.
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
با سلام مشکل نبودن تیم هماهنک با استانداری در سطح مدیران کل است مثلا ... خوب نیرو احمدی نژاد که نمی تواند هماهنک با سایر بچه های اعتدال باشد
علی قلی تبار 4 ارديبهشت 1393
سلام دوست متین ودلسوزم
باسپاس ازدقت نظرواهتمام شایسته شمادرتبیین وضع فعلی استان بلاصاحب ویله مازندران غنی ومنسی
آنچه ازمرقومه شمادریافتم شمانگران تغییرات زودهنگام وبلاتکلیفی بسیاری دیگرید
حقیرطی جلسات عمومی واختصاصی وخصوصی وازطریق همین پایگاه تحت عنوان"سخنی باجناب آقای فلاح استاندارمحترم مازندران"
نکاتی راازسرتعهدودلسوزی واخوت وحس مشترک درفضای جدیدمتناسب بارویکردملت شریف وشعارهای جناب آقای روحانی به استحضارمردم شریف مازندران وآفلاح ومعاونین ارجمندایشان رساندم
درهمایش اخیرهم اندیشان اصلاح طلب غرب مازندران باحضورآقای فلاح ومعاونین محترمش نیزدرهمصدایی باسایردوستان نکاتی رابیان کردم
حال که بامرقومه شریفتان مواجه شدم تبیین جدی ترآن راضروری میدانم
مستحضریدامسال بایدبه نسبت اقتصادوفرهنگ درپرتوعزم ملی ومدیریت جهادی اندیشیدوهمت گماشت
اماتحقق چنین آرمان اهدافی به چه ویژگیهاوپیش نیازهایی محتاج است؟
ازآقای فلاح صمیمانه خواستم برنامه خودوتیم خودشان رادرمنظرعموم بگذارندزیراآسیبهایی جدی دولت وجامعه راتهدیدمیکندکه اهم انهاعبارتنداز:
1)سرخوردگی وواگرایی کنشگران اصلی جامعه ونتیجتاانزواویاس انهاست
2)ایجادشکاف بین فغالان عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی فرهنگی اقتصادی بامدیران ارشدودولت محترم است
3)یاس وسرخوردگی رای دهندگان به آقای روحانی است مرمی که دراستقبال ازآقای روحانی درمازندران الگوی استانهای دیگرشدند
مردمی که سالهاست به امیدارتقای سلامت وعزت وامنیت وکرامت ورفاه وتوسعه برخوردارترین استان فقیرکشوردوم خردادو...24 خردادآفریدندوبیرق جهادوشهادت ورادی آزادی بردوش داشته ودارند
4)تضعیف روحیه تغییرخواهی وتحول طلبی درتمام سطوح جامعه وبالمآل تقویت روحیه کسانیکه باچماق وتهدیدودروغ وغارت وسرکوب
خساراتی بیش اززمان جنگ برملت ماتحمیل کردندوچهارنعل بردولت ووزراو... می تازندتهدیدمکرربه استیضاح واختلال رسانه ای درآگاهی رسانی صحیح وبهنگام و...ازنمنه های روزمره است
متاسفانه بسیاری ازجمله جنابعالی درهمین متن دوستان رابه سهم خواهی متهم میکنید
کافی است به توانایی والتزام جناب اقای فلاح دربیان وتبیین وتدوین ادعاهاوبرنامه های موهومش وانتصات ساده انگارانه وارادت سالارانه وبعضاتحمیلی برمقدرات سازمانهاونهادهاعنایت فرمایید
تصمیمات واقدامات ایشان شبیه راننده اتوبوسی است که هرکس راازهرجاودرهرجاسواروپیاده می کند
برخی بدون بلیط هرگزمجازبه سوارشدن نیستندو
بعضی بدون بلیط وحتی دورازایستگاه مجازهم سوار میشوند
متاسفانه یادشان میرودمناصب دولتی ارث آباواجدادی اینان نیست بلکه امانتی بزرگ است که خداامرفرمودامانت رابه اهلش بسپارید
آقای فلاح درهمین جلسه اخیروقتی باسوالی مواجه شدکه چرادرشهری توریستی که امام جمعه ونماینده وفرماندارهرسه نظامی انددرتغییرفرماندارتعلل میشودفرمودند:
نماینده راشماانتخاب کردیدمیخواستیدنکنید
امام جمعه پای تریبون ازبرنامه هایم حمایت میکندوفرماندارهم باماهمراه است
برای چه بایدتغییردهم؟
پس درمی یابیم امنیت وبقای ایشان برتحقق اهداف دولت مقدم است
ازمحضرشریف ایشان پرسیده شدمدیریت شمابامدیریت مدیراند احمدی نژادچه تفاوتی دارد؟نشانه هایش پیست؟
5)...
اماپیش نیازها:
1)عزم ملی مستلزم توجه جدی به همه سرمایه های اجتماعی واقتصادی وسیاسی وفرهنگی اعم ازمادی ومعنوی است
لذابه بسیج وسازماندهی انرژی وظرفیت وقابلیت جامعه نیازدارد
2)بسیج ظرفیتهاوسرمایه هامستلزم نهادمندکردن جامعه است
بدیهی است که بدین منظوربایدوتنهابایدازهمه نمادهاونهادهای مدنی بویژهاحزاب پیشروواصلاح طلب ومعتدل و n.g.o هابهره جست نه ازآنهابگریزیم یاتهدیدومتهمشان کنیم
نهادسازی اساس نخست توسعه است که غفلت ازآن فاجعه است
3)بسیج ونهادمندی معطوف به دوپیش نیازحیاتی است
نخست مدیران ومنابع انسانی مومن وباورمندبه تغییروسیاستهای دولت مستقر
دوم استفاده ازتجارب ویرانگرهشت سال اخیروتلاش برای زدودن رگه های اهل دغل ودروغ واختلاس وقانون ستیزی وعوامل فلاکت ملت وعقب ماندگی کشوراست امری کمتردرمجامع ودانشگاههاتحلیل وزنهارمیشود
آیاامثال آقای فلاح که هماره بربال شاهین قدرت نشسته وصاحب منصب بوده ودرهمین معرکه مدیریت استان تنهاکسی بودکه ازدرون ستادانتخاباتی درصدداستاندارشدن بودوهرگزطعم محرومیت نچشیده وجنگل شاهدسبک وسابقه میریتی ایشان است
یادیگرانی که نه تنهاعطسه ای برای آلام مردم نکردندبلکه ازعطسه حق جویان حق گویان حق طلبان می هراسیدندقادربه تحقق چنین آرمانهای بلندی هستند؟
هنوزامثال آقای خاتمی ووزرای دولت متین آقای روحانی زیرشلاق کیهان اصحاب پایداری هستندتامجلس راپایگاهی تسخیرناشدنی کنندوباتضعیف دولت ویاس مردم وانزوای کنشگران واسقاط اعتبارجهانی دولت جامعه را قربانی کنندودولت راناکام
آقای گرجی
تلاش کنی آقای فلاح وتیم محترمش بااحترام وفظ اعتبارگذشته شان فرصت راعاجلاوفورابه اهلش بسپارندکه
بسیارزوددیرشد
والسلم
علی قلی تبار
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
جلو ضرر رو هر وقت بگیرید خوبه
سریعتر جابجا شوند هم به نفع خودشه هم به نفع استان
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
گرجی جان؛ حالا بعد از این همه صغری و کبری نمودن و لاوه بافتن بفرما چه مسئولیتی از اوستاندار بابل میخوای؟
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
من خودم از حامیان دکتر فلاح هستم ولی انقدر شهامت دارم که بگویم عملکرد ایشان خیلی ضعیف است به دلیل زیر
۱-انتصاب معاونین خود که خوب باعث شعله ورشدن این آتیش شده اند
۲- انتصاب مدیرکل ستادی استانداری و برخی دستگاه های اجرایی استان
۳- انتصاب مدیرکل بانوان که اصلا آشنایی با استانداری و استان ندارد
۴-انتصاب فرمانداران و مدیران احمدی نژاد توسط معاون سیاسی
۵-رها شدن بخش صنعت در استان مخصوصا غرب استان
۶-آزاد گذاشتن بانکها و فشار بانکها به تمامی بخشهای واخدهای تولیدی و عدم رسیدگی معاون برنامه ریزی استاندار
۷-لغو کلیه جلسات بخش صنعت کشاورزی و غیره
۸-نداشتن ملاقات مردمی و شهرستانی استاندار
۹- جوابگو نبودن مدیران دستگاههای اداری به مردم وسردر گمی مردم در ادارات دولتی
۱۰-حیف میل کردن اموال دولت توسط معاون استاندار
۱۱- بی توجهی به بروژهای عمرانی
۱۲- بی ثباتی در حوادث برف غرب مازندران
ولی زمان شفقت و کریمی و طاهایی اگر هر مشکلی بود حداقل ملاقات مردمی بود معاون استاندارن و مدیرکلی بود جلسات متعدد برای بخش صنعت برگزار کنذ
آقای فلاح ایا درست است اقازاده شما با لابی گری مدیر منطقه ۳ دانشگاه ازاد شمال کشور شده است
کنار گذاشتن نیرورهای توانمند مرکز استان و انتصاب مدیران ضعیف
ای برادر مشت نشانه خروار است قضاوت را می گذاریم برای خوانندگان
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
دقیقا درست اشاره فرمودیند به انضمام بسیار موارد سوء مدیریتی دیگر
سیاوش 4 ارديبهشت 1393
سلام جناب گرجی شماکه میفرمائید سه هوائی ویا الان چهار هوائی شده .شما فکر میکنی مسبب این موضوع چه شخصی میباشد.مگه استاندار نماینده دولت نیست واو مگه اختیارنداره.میشه گفت یه جای پا میلنگه که نمی تونی مدیران دولت سابق راجابجا کنه تا چهارمین هوائی بقول شما دراستان ایجاد نشه.بهرصورت استاندار محترم دارای ارزش والای میباشد ولی برای اداره این استان موثر نمیباشد.فعلا که بعضی ازاستانداران دراین پست مدیون رای های اصلاح طلبان هستند.موفق باشید
امیر 4 ارديبهشت 1393
چرانظرم رانگذاشتید.لابد به نفع جناح سیاسی شمال نیوزنبود.
امیر 4 ارديبهشت 1393
این پاسخ بعدازارسال نظرکاربران محترمانه عرض کنم واقعیت نداره
داجلری تنکابن 4 ارديبهشت 1393
سلام به نظرمن اولش میباستی یک استاندار خوب انتخاب بشه که نشد حالا زوده نمی شه عوض کرداما فقط از استاندار میخوام که فرمانداران دولت قبل رو بگیره
علي 5 ارديبهشت 1393
من دارم با استاندار كار ميكنم استاندار عزيزمان دارند حد اكثر تلاش خودشو مي كنه
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
به صلاحه!
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
آقای قلی تبار اگر همان مداح دوران جنگ هستید خواهشمندم آدرسی از خودتان بگذارید تا با شما ارتباط داشته باشم . عاشق آن مداحی هی شما هستم .
علیرضا 5 ارديبهشت 1393
ا قای گرجی شما از سیاست چه می دانی و از استان و مسایل اجرایی هیچ چیز نمی دانی پس دنبال کار خودت باش
سید مازندرانی پایتخت 5 ارديبهشت 1393
از این نوشتار لذت بردم . به خوبی اوضاع استان زصد شدن بود . برای من که در استان حضور ندارم و یک مازنی پایتخت نشین هستم اوضاع استان به خوبی روشن شد .
از شمال نیوز هم نقاضا دارم مطالبی تحلیلی و کارشناسی مثل همین مطلب را منتشر کند و از انتشار مطالب ضعیف و متعصبانه خودداری کند .
وضعیت یه هوایی را هم به خوبی تبیین کردید که برای استان فاجعه است . به فراخور کارم در بسیاری از استان ها حضور دارم . در هیچ جای کشور این سه گانگی وجود ندارد و من قبلا این مسائل را در استان درک و حس می کردم اما عنوان رسانه ای که شما بیان کردید در قالب بحران مدیریت سه هوایی در استان در یک جمله و ایده خیلی از حرف ها را زدید که شاید در دهها صفحه مکی شد آن را بیان کرد .
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
آقای علیپورشما بهترنیست به جای این همه داد وبیداد علیه حالا هرمسئولی،یه مقدار به فکررونق بیشترنساجی باشی تا اشتغال شهرخودت رو رونق بدی.کی این دوره مجلس تموم میشه تا این نماینده ها برای یک عمراستراحت کنن.بدانید،اسب که اتا دفعه پل دکته بار بد پل ره بو زنده وشونه ومطمئن باشید مردم روز به روز آگاه تر میشن.جناب مهندس علیپور
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
این بنده خدا تا رفت یه حرکتی واسه غرب استانی ها برداره (مانع انتقال دانشگاه رامسر به ساری )ساروی ها وبابلی ها دارن کله پاش میکنن.!!!!
خدا به دادش برسه
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
از وزير کشوري که بر دولت تحميل شده (توسط علي لاريجاني ) نبايد بيش از اين انتظار داشت .
آقا انصاب جديدش بر مي گردد به رياست آموزش و پرورش بابل ،که آن را هم به شوهر برادرزاده اش هبه نمودند.
گل 6 ارديبهشت 1393
ما که چیزی از این استاندار ندیدیم عیر از تغییر مدیریت ها
تقی 7 ارديبهشت 1393
سلام،یک مدیر موفق باید سه چیز داشته باشد:شجاعت،جرات،ابهت
از دوستانی که از این استاندار حمایت میکنند،می پرسم؟استاندار محترم کدامیک از معیار بالا را دارد؟؟؟!!!

عبدالهی 7 ارديبهشت 1393
از حق نگذریم آقای دکتر فلاح به شخصه آدم خوب،انقلابی،متدین،دوستدار و وفادار به انقلاب است اما اداره عالیترین جایگاه سیاسی و عالیترین مقام اجرایی استان در وسع ایشان نیست.شخصیت هایی همچون دکتر کیومرث نیازآذری،مهندس محسن نریمان،مهندس داود کشاورزیان،دکتر یوسف نژاد یا عزیزانی به وزن و عیار اینها ، شخصیت هایی هستند که میتوانند استان را از وضع فعلی نجات داده و به پیش ببرند.قطعا بدانید آقای دکتر فلاح ماندگار نیست و این اعلام حمایت ظاهری نمایندگان پوشش میباشد.صد رحمت به مهندس کمال علیپور که رو راست حرف زد.ولی دگر بار اشتباه نکنید و سکان استان را بدست فرد قابلی بسپارید.
محمد 8 ارديبهشت 1393
مازندرانی ولی ساکن جنوب کشورهستم که این سایت را برای اطلاع از اخبار مازندران می خوانم .و اما استاندار تعویض آن . چرا؟؟؟ مایلید یک غریبه و غیر مازندرانی بواسطه اینکه جایی پیدا نمی شده برای دادن دستمزد فلان کس بیاورند و استاندار ما کنند ؟ مازندران با آن همه نیروی انسانی فعال در سطح کشور زبانزد است آن وقت جا را خالی کنیم یک غریبه نا دلسوز برای استان بیاید؟راستی مگر برای انتخاب استاندار تا حال نظر مردم مطرح بود که این بار این همه داعیه آن را سر داده اند مردم بدبخت بیصدا ( صدایشان بگوش نمی رسد)مگر تصمیم گیرنده هستند برای تعیین استاندار و یا فرماندار که اینچنین بعضی ها برای رسیدن به مقاصد و در این خصوص با هدف تخریب جناب دکتر فلاح از آن ها یاد می کنند؟قدر آقای دکتر فلاح را بدانبد شخص روشن و فرهیخته ای است وقطعا بهتر از خیلی ها مازندران را نجات خواهد بخشید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.643 seconds.