.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان:
حکم شهردار گرگان صادر شده است
 شمال نیوز: سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با تاکید بر اینکه اظهارات شفاهی مجموعه وزارت کشور حاکی از صدور حکم شهردار گرگان است گفت: امیدوارم فردا حکم وزیر ابلاغ شود

به گزارش شمال نيوز، عبدالرضا چراغعلی امروز در گفت‎و‎گو با فارس اظهار داشت: امروز با دفتر شخص وزیر کشور تماس گرفتم پیگیری را انجام دادم و دفتر معاونت عمرانی وزارتخانه و دفتر استاندار گلستان نیز پیگیری‎های لازم را انجام داده‎اند و به صورت شفاهی به ما اعلام کردند که امضای حکم مسئولیت شهردار گرگان توسط وزیر کشور انجام شده است.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان ادامه داد: این موضوعی بود که شفاهی اعلام کردند و پس از اعلام این مطلب درخواست من این بود که حکم را برای ما ارسال کنند که بتوانیم برنامه‎ریزی‎های لازم را انجام دهیم.

چراغعلی تاکید کرد: تا آخر وقت اداری روز گذشته (چهار بعد از ظهر) سه‎شنبه اول بهمن‎ماه برای ما ارسال نکردند ولی امیدواریم تا فردا صبح این ابلاغ را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این فردا به فرداهای دیگر موکول خواهد شد یا خیر گفت: بعید می‎دانم که این اتفاق بیافتد زیرا کار در مرحله‎ای است که امکان طولانی شدن بیش از این نیست و امیدواریم فردا بتوانیم ابلاغ را بگیریم.

فرداهایی که پایانی ندارد.
پس از رسمیت یافتن چهارمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان موضوع انتخاب شهردار گرگان در اولویت قرار گرفت و نخستین مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان انتخاب «حسین صادقلو» به عنوان شهردار گرگان بود.

اما پس از این انتخاب حواشی و کش و قوس‎های ابلاغ حکم وی از سوی وزارت کشور آغاز شد و تا به امروز نیز ادامه دارد.

طرح مباحث مختلف همانند موضوع بازنشسته بودن وی و یا پایین بودن مدرک تحصیلی مسائلی بود که دلیل تاخیر در صدور حکم مسئولیت وی عنوان می‎شد.

هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان در این مدت با پیگیری‎های بسیار زیاد در پیگیری‎های متعدد رسانه‎ها و خبرنگاران اعلام می‎کردند مشکل خاصی در خصوص صدور حکم شهردار گرگان وجود ندارد و به زودی حکم صادر خواهد شد.

یکی از این به‎زودی‎ها شب گذشته بود که رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با قاطعیت اعلام کرد که امروز(دوم بهمن ‎ماه) حکم شهردار گرگان توسط وزیر کشور امضا و به شورای اسلامی شهر گرگان ابلاغ خواهد شد اما این فردا هم همانند فرداهای گذشته به ثمر ننشست و ناصر گرزین رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در پی پیگیری خبرنگار ما در گرگان متاسفانه پاسخگو نبوده و حتی تلفن همراه خود را نیز پاسخ نداده است.

حال از سوی مقام بالاتر در استان گلستان یعنی سرپرست دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان این قول درباره فردایی دیگر داده شد و حال باید ببینیم این فرداها کی به پایان می‎رسد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 بهمن 1392
با سلام ما مردم قائمشهر که موفق نشدیم یه بار دیگه از حضور تاثیر گذار اقای صادقلو بهره مند بشیم حداقل شما این فرصت رو از دست ندین بجنبین دیگه تا دیر نشده یا الله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.