.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد. چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد.(ادامه)
آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز از حوالی ساعت ۱۱ در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد. آیین واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی برگزار شد
آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز از حوالی ساعت ۱۱ در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.(ادامه)
مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند. فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند.(ادامه)
با آغاز فصل اجاره و نقل و انتقال مسکن، مجرمان سایبری بیکار ننشسته و آگهی‌های دروغین اجاره به قیمت پایین‌تر از عرف بازار را ثبت کرده و از شهروندان بیعانه هم می‌گیرند. آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
با آغاز فصل اجاره و نقل و انتقال مسکن، مجرمان سایبری بیکار ننشسته و آگهی‌های دروغین اجاره به قیمت پایین‌تر از عرف بازار را ثبت کرده و از شهروندان بیعانه هم می‌گیرند.(ادامه)
در چهار بازه زمانی با سرپرست مدیریت شد که مجموع مدت این دوره‌های سرپرستی ۱۰ ماه و ۲۰ روز بود. سه نفر پیشینه ۲ دوره استاندار شدن در مازندران را دارند. در تازه‌ترین تغییر نیز یوسف نوری استاندار مازندران شد. اینفوگرافیک / نگاهی به دوره مدیریت استانداران مازندران پس از انقلاب اسلامی
در چهار بازه زمانی با سرپرست مدیریت شد که مجموع مدت این دوره‌های سرپرستی ۱۰ ماه و ۲۰ روز بود. سه نفر پیشینه ۲ دوره استاندار شدن در مازندران را دارند. در تازه‌ترین تغییر نیز یوسف نوری استاندار مازندران شد.(ادامه)
مراسم بدرقه نخستین کاروان‌های زائران ایرانی پس از وقفه نه سال وقفه با حضور سرپرست حجاج ایرانی در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد. اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال وقفه
مراسم بدرقه نخستین کاروان‌های زائران ایرانی پس از وقفه نه سال وقفه با حضور سرپرست حجاج ایرانی در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد.(ادامه)
سرپرست اداره امور فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، از کم فروشی و گران فروشی محصولات سلامت محور به عنوان خط قرمز سازمان نام برد. وضعیت قیمت شیرخشک بعد از تغییر سیاست های ارزی
سرپرست اداره امور فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، از کم فروشی و گران فروشی محصولات سلامت محور به عنوان خط قرمز سازمان نام برد.(ادامه)
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد. بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد.(ادامه)
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: انفجار مهمات به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی منجر به مصدوم شدن یک نفر در روستای "گورسفید" از توابع این شهرستان شد. انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: انفجار مهمات به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی منجر به مصدوم شدن یک نفر در روستای "گورسفید" از توابع این شهرستان شد.(ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
فیلم/وضعیت سلامتی رهبرانقلاب چطور است؟‌
توضیحات دکتر علیرضا مرندی (سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب) را در ادامه مشاهده کنید.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.رد. سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.رد.(ادامه)
سرپرست اداره امور داروخانه ها و شرکت های پخش سازمان غذا و دارو فعالیت داروخانه‌ها بدون حضور مسئول فنی را غیرمجاز عنوان کرد. از این داروخانه ها دارو نخرید!
سرپرست اداره امور داروخانه ها و شرکت های پخش سازمان غذا و دارو فعالیت داروخانه‌ها بدون حضور مسئول فنی را غیرمجاز عنوان کرد.(ادامه)
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در خانوار‌های دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آن‌ها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد. یارانه این افراد در سال 1403 قطع می شود
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در خانوار‌های دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آن‌ها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد.(ادامه)
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟ چگونه دهک خود را تغییر دهید؟
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟(ادامه)
در حالی که ارایه لایحه بودجه سال به مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی منابع هدفمندسازی یارانه‌ها حکایت دارد، این سوال در اذهان یارانه بگیران ایجاد شده است که آیا مبلغ یارانه دریافتی خانوارهای ایرانی به همین میزان افزایش خواهد یافت یا خیر. جزئیات فوری از تغییرات یارانه ۱۴۰۳؛ آیا مبلغ یارانه نقدی افزایش می‌یابد؟
در حالی که ارایه لایحه بودجه سال به مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی منابع هدفمندسازی یارانه‌ها حکایت دارد، این سوال در اذهان یارانه بگیران ایجاد شده است که آیا مبلغ یارانه دریافتی خانوارهای ایرانی به همین میزان افزایش خواهد یافت یا خیر.(ادامه)
سقوط بیل مکانیکی در معدن سنگ عمارلوی رودبار منجر به مرگ راننده آن شد. حادثه مرگبار در معدن سنگ رودبار
سقوط بیل مکانیکی در معدن سنگ عمارلوی رودبار منجر به مرگ راننده آن شد.(ادامه)
سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: امسال خودرو‌های داخلی تولید فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودرو‌های وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند. کدام خودرو‌ها مشمول معاینه فنی هستند؟
سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: امسال خودرو‌های داخلی تولید فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودرو‌های وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند.(ادامه)
قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی در واکنش به صحبت‌های خانم یکتا ناصر بازیگر زن، یک‌پست در فضای مجازی منتشر کرد. پاسخ قاضی شهریاری به خانم بازیگر!
قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی در واکنش به صحبت‌های خانم یکتا ناصر بازیگر زن، یک‌پست در فضای مجازی منتشر کرد.(ادامه)
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.
۱۸ فروردین؛ آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. (ادامه)
برای پیشگیری از فشار خون بالا چقدر ورزش کنیم؟
با افزایش سن احتمال ابتلای افراد به فشار خون بالا هم بیشتر می شود، اما ورزش هفتگی کافی می تواند تا حد زیادی جلوی آن را بگیرد.(ادامه)
در پی انتشار تصاویر لاشه چهار قلاده روباه آویزان شده از یک درخت در محوطه بنای مسکونی شخصی در دلیر یکی از روستاهای بخش مرزن آباد، رییس .... تصویری تلخ از حلق‌آویز کردن ۴ روباه در مرزن‌آباد / واکنش فوری مقام قضایی به این تصویر فراگیر+ عکس
در پی انتشار تصاویر لاشه چهار قلاده روباه آویزان شده از یک درخت در محوطه بنای مسکونی شخصی در دلیر یکی از روستاهای بخش مرزن آباد، رییس ....(ادامه)
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد. شهردار بابل تا زمان رسیدگی به اعتراض حکم صادره ممنوع الکار شد
در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد.(ادامه)
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ۸ سایت غیر مجاز فروش بلیت هواپیما به دلیل تخلف مسدود شد. ۸ سایت غیر مجاز فروش بلیت هواپیما مسدود شد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ۸ سایت غیر مجاز فروش بلیت هواپیما به دلیل تخلف مسدود شد.(ادامه)
رئیس مرکز حراست بانک صادرات ایران منصوب شد
حکم ریاست مرکز حراست بانک صادرات ایران در نشستی با حضور محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل این بانک، مهدی فرزادی یکی از مسئولان سازمان حراست کل کشور و برخی مقامات و مسئولان این سازمان، به امین کعبه اعطا شد.(ادامه)
در پی استعفای علیرضا خدابخشی، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حکمی محمدعلی صائب را به سرپرستی معاونت سیاسی صداوسیما منصوب کرد. علیرضا خدابخشی استعفا کرد؛ صائب سرپرست معاونت سیاسی صداوسیما شد
در پی استعفای علیرضا خدابخشی، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حکمی محمدعلی صائب را به سرپرستی معاونت سیاسی صداوسیما منصوب کرد.(ادامه)
امین‌نژاد، نکونام قدیری، حسینیان، تیزتک و حسینی سفرای جدید ایران در فرانسه، برزیل، تونس، نیجر و کنگو امروز با رئیس جمهور دیدار کردند. پنج سفیر تازه منصوب شده ایران و سوابقشان
امین‌نژاد، نکونام قدیری، حسینیان، تیزتک و حسینی سفرای جدید ایران در فرانسه، برزیل، تونس، نیجر و کنگو امروز با رئیس جمهور دیدار کردند.(ادامه)
 بعد از سه جلسه بین اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت و بازشماری تعدادی از صندوق‌ها، هیچ تغییری در نمایندگان منتخب شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی حاصل نشده است و انتخابات در این حوزه تأییده شده است. تأیید صحت نتایج انتخابات بابل بعد از بازشماری تعدادی از صندوق‌ها
بعد از سه جلسه بین اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت و بازشماری تعدادی از صندوق‌ها، هیچ تغییری در نمایندگان منتخب شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی حاصل نشده است و انتخابات در این حوزه تأییده شده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 280 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.427 seconds.