.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . توقف فعالیت کارگاه های ساختمانی در نوروز ؛ وعده ای که عملی نشد / جولان تخلفات ساختمانی و سکوت شهرداری / پول بده تخلف کن !
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . (ادامه)
بانک‌ها و ادارات مازندران با یک ساعت تاخیر در ساعت ۸.۱۵ شروع به کار خواهند کرد. ‎ فعالیت بانک‌ها و ادارات مازندران با یک ساعت تاخیر
بانک‌ها و ادارات مازندران با یک ساعت تاخیر در ساعت ۸.۱۵ شروع به کار خواهند کرد. ‎(ادامه)
حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ ۱۰۰۰ میلیاردی منتشر شده است. از چه زمانی سر و کله باغ ۴ هزار متری پیدا شد؟
حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ ۱۰۰۰ میلیاردی منتشر شده است.(ادامه)
رئیس شورای استان بوشهر گفت: ۳عضو شورای شهر جدید عالیشهر سلب عضویت قطعی شدند. ۳ عضو شورای شهر سلب عضویت قطعی شدند
رئیس شورای استان بوشهر گفت: ۳عضو شورای شهر جدید عالیشهر سلب عضویت قطعی شدند.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که با آغاز روزهای کاری سال جدید ، سازمان ها ، ادارات و حتی مجموعه های شخصی تدابیر لازم را برای خدمات رسانی بهتر به مردم تدارک می بینند « سازمان نظام مهندسی مازندران » فعالیت خود و دفاتر تابعه شهرستان ها را در اقدامی عجیب روزهای کاری 5 تا 9 فروردین ، تعطیل اعلام کرد ! سازمان نظام مهندسی استان مازندران ؛ تافته جدا بافته ! + نظر قابل تامل کاربران
شمال نیوز : در حالی که با آغاز روزهای کاری سال جدید ، سازمان ها ، ادارات و حتی مجموعه های شخصی تدابیر لازم را برای خدمات رسانی بهتر به مردم تدارک می بینند « سازمان نظام مهندسی مازندران » فعالیت خود و دفاتر تابعه شهرستان ها را در اقدامی عجیب روزهای کاری 5 تا 9 فروردین ، تعطیل اعلام کرد !(ادامه)
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد. تخریب شبانه دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر در تعطیلات نوروز+ تصاویر
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد.(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد. افتتاح بازارچه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب استان
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : داود نیکزاد زیدی با حکم معاون مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما. به عنوان معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب و مشغول به فعالیت شد .

معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب شد
شمال نیوز : داود نیکزاد زیدی با حکم معاون مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما. به عنوان معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب و مشغول به فعالیت شد . (ادامه)
در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد. شهردار بابل تا زمان رسیدگی به اعتراض حکم صادره ممنوع الکار شد
در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد.(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است. تأیید 3 مصوبه اتاق بازرگانی مازندران در اتاق ایران
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است.(ادامه)
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: دو عامل درگیری با دستفروشان در گرگان اخراج و از دستفروشان دلجویی شد. عذرخواهی از دستفروشان و اخراج دو عامل درگیری
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: دو عامل درگیری با دستفروشان در گرگان اخراج و از دستفروشان دلجویی شد.(ادامه)
تحصیلکرده فرانسه که پس از همدستی با یک باند جعل برای باز کردن قفل در خانه‌ها دستگاهی شبیه مسواک اختراع کرده بود، با هوشیاری زن همسایه به دام افتاد. خانم مهندس باند جعل و کلاهبرداری را لو داد
تحصیلکرده فرانسه که پس از همدستی با یک باند جعل برای باز کردن قفل در خانه‌ها دستگاهی شبیه مسواک اختراع کرده بود، با هوشیاری زن همسایه به دام افتاد.(ادامه)
شمال نیوز: روز یکشنبه ع . خ . عضو شورا و رئیس سابق شورای شهرچهاردانگه و م . ع . شهردار چهاردانگه بازداشت شدند. بازداشت شهردار و یک‌ عضو شورای این شهر + جزئیات تخلفات
شمال نیوز: روز یکشنبه ع . خ . عضو شورا و رئیس سابق شورای شهرچهاردانگه و م . ع . شهردار چهاردانگه بازداشت شدند.(ادامه)
تصاویری رویایی از کبوترهای میدان شهرداری رشت
میدان شهرداری میزبان کبوترانی است که جزوی جدانشدنی از جاذبه های گردشگری شهر رشت شده اند.(ادامه)
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضاییه به ریاست قاضی فرخ نیا برگزار شد. در سومین جلسه دادگاه فرزندان معاون اول قوه قضائیه چه گذشت؟
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضاییه به ریاست قاضی فرخ نیا برگزار شد.(ادامه)
پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت. میرسلیم سند تخلف و زد و بند مالک اسپیناس پالاس را برای ساخت هتل در اراضی ملی رو کرد؟
پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد. دستگیری ۲۰ مدیر و کارمند به اتهام فساد مالی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد.(ادامه)
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود. ماجرای باغ گیاه‌شناسی چه بود؟
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
نمایشگاه بهاره در ۱۲ شهرستان استان مازندران برگزار می‌شود. برگزاری نمایشگاه بهاره در ۱۲ شهرستان استان
نمایشگاه بهاره در ۱۲ شهرستان استان مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟ یکی از مشکلات قالیباف را هر فردی داشت، صدباره حذف یا برکنار می‌شد
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی از مردم خواست کارنامه و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات را به جای وعده‌های آینده آنها، ملاک انتخاب قرار دهند و گفت: انتخابات منطقی ترین و پرثمرترین حوزه برای تحول و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درکشور است.‌ قالیباف: برای رأی‌دادن به کارنامۀ افراد نگاه کنیم نه به وعده‌‌های آینده‌شان
رییس مجلس شورای اسلامی از مردم خواست کارنامه و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات را به جای وعده‌های آینده آنها، ملاک انتخاب قرار دهند و گفت: انتخابات منطقی ترین و پرثمرترین حوزه برای تحول و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درکشور است.‌(ادامه)
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: معتادین متجاهر بعد از ترک می توانند به عنوان پاکبان فعالیت کنند. معتادین متجاهر بعد از ترک پاکبان می شوند؟
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: معتادین متجاهر بعد از ترک می توانند به عنوان پاکبان فعالیت کنند.(ادامه)
محمود نژاد گفت: در گذشته افراد دارای معلولیت نابینایی و ناشنوایی تأیید صلاحیت نمی‌شدند، اما اکنون برخی افراد دارای نابینایی کامل تأیید صلاحیت شده‌اند. تأیید صلاحیت تعدادی از معلولان به عنوان کاندیدای مجلس
محمود نژاد گفت: در گذشته افراد دارای معلولیت نابینایی و ناشنوایی تأیید صلاحیت نمی‌شدند، اما اکنون برخی افراد دارای نابینایی کامل تأیید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
رئیس کمیسیون حمل ونقل ترافیک شورای شهر در خصوص ورود تاکسی‌های برقی و قیمت آن، گفت: قیمت هر تاکسی برقی در حال حاضر در چین حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان است. قیمت تاکسی‌های برقی چقدر است؟
رئیس کمیسیون حمل ونقل ترافیک شورای شهر در خصوص ورود تاکسی‌های برقی و قیمت آن، گفت: قیمت هر تاکسی برقی در حال حاضر در چین حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان است.(ادامه)
راننده خودروی پژو که با حمله به پاکبان شهرداری تهران، او را از روی پل به پایین پرتاب کرده و کشته بود از سوی پلیس دستگیر شد. دستگیری عامل قتل پاکبان شهرداری
راننده خودروی پژو که با حمله به پاکبان شهرداری تهران، او را از روی پل به پایین پرتاب کرده و کشته بود از سوی پلیس دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : انقلابی کسی است که مردم را سر دوراهی ارزش‌های انقلاب یا حل نظام مسائل کشور قرار ندهد، بلکه طبق مکتب حضرت امام (ره)، عقلانیت و معنویت باید متوازن پیش رود و باید این مسیر را به نحوی پیش برد که هم اصول را حفظ کنیم و هم کارآمد بوده و مسائل را حل کنیم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد  اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است .... «کیفیت» فدای «کمیت» نشود ! / ضرورت امیدآفرینی بیشتر با تکمیل و افتتاح پروژه های کهنه و نیمه تمام
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است ....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد .... شهرداری «خودمختار» ساری !
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 245 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.258 seconds.