.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
نشست شورای اسلامی شهر بابل برای استیضاح شهردار این شهر شامگاه یکشنبه برگزار شد که پس از رای گیری اعضا، مهدی کیانی امیری در سمت خود ابقا شد.

استیضاح شهردار بابل رای نیاورد/ کیانی امیری در سمت خود ابقا شد
نشست شورای اسلامی شهر بابل برای استیضاح شهردار این شهر شامگاه یکشنبه برگزار شد که پس از رای گیری اعضا، مهدی کیانی امیری در سمت خود ابقا شد. (ادامه)
دو عکس از زاکانی در نماز عید فطر خبرساز شد!
دو عکس عجیب از زاکانی در نماز عید فطر منتشر شده است.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد. تخریب شبانه دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر در تعطیلات نوروز+ تصاویر
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد.(ادامه)
گروهک تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله مرگبار در یک سالن کنسرت در نزدیکی مسکو را بر عهده گرفت. داعش مسئولیت حمله مرگبار در روسیه را بر عهده گرفت
گروهک تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله مرگبار در یک سالن کنسرت در نزدیکی مسکو را بر عهده گرفت.(ادامه)
منابع امنیتی روسیه از وقوع تیراندازی گسترده در یک تالار موسیقی در شهر مسکو پایتخت این کشور خبر می‌دهند. حمله تروریستی در مسکو/ ده‌ها کشته در حادثه تیراندازی به یک تالار موسیقی
منابع امنیتی روسیه از وقوع تیراندازی گسترده در یک تالار موسیقی در شهر مسکو پایتخت این کشور خبر می‌دهند.(ادامه)
شمال نیوز : داود نیکزاد زیدی با حکم معاون مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما. به عنوان معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب و مشغول به فعالیت شد .

معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب شد
شمال نیوز : داود نیکزاد زیدی با حکم معاون مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما. به عنوان معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب و مشغول به فعالیت شد . (ادامه)
در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد. شهردار بابل تا زمان رسیدگی به اعتراض حکم صادره ممنوع الکار شد
در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد.(ادامه)
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟ انتقاد شدید از استخدام افراد خاص در استان بالا گرفت + اسامی افراد خاص !
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟(ادامه)
شمال نیوز: روز یکشنبه ع . خ . عضو شورا و رئیس سابق شورای شهرچهاردانگه و م . ع . شهردار چهاردانگه بازداشت شدند. بازداشت شهردار و یک‌ عضو شورای این شهر + جزئیات تخلفات
شمال نیوز: روز یکشنبه ع . خ . عضو شورا و رئیس سابق شورای شهرچهاردانگه و م . ع . شهردار چهاردانگه بازداشت شدند.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد. دستگیری ۲۰ مدیر و کارمند به اتهام فساد مالی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد.(ادامه)
درحالی روز به روز تمایل زنان ایرانی به قلیان از مردان پیشی می‌گیرد که اثرات مخرب قلیان در زنان بسیار بیشتر است. قلیان بکشید و برای همیشه از مادری محروم شوید!
درحالی روز به روز تمایل زنان ایرانی به قلیان از مردان پیشی می‌گیرد که اثرات مخرب قلیان در زنان بسیار بیشتر است.(ادامه)
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود. ماجرای باغ گیاه‌شناسی چه بود؟
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری همایش بافندگان جاجیم در شهر آلاشت در هفته صنایع‌دستی در خرداد ماه ۱۴۰۳ خبر داد. همایش بافندگان جاجیم در استان برگزار می‌شود
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری همایش بافندگان جاجیم در شهر آلاشت در هفته صنایع‌دستی در خرداد ماه ۱۴۰۳ خبر داد.(ادامه)
سریال «کافر» در گونه اکشن، درام و وسترن هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش می‌شود. پخش سریال جدید «کافر» از شبکه تماشا
سریال «کافر» در گونه اکشن، درام و وسترن هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد .... شهرداری «خودمختار» ساری !
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد ....(ادامه)
عضو شورای شهر هچیرود گفت: جعفر ردایی شهردار این شهر با نقض رای محکومیت به انفصال خدمت مدت ۲ ماه از سوی دیوان عدالت اداری، دوباره به کارش بازگشت.

بازگشت به کار شهردار هچیرود مازندران با حکم دیوان عدالت اداری
عضو شورای شهر هچیرود گفت: جعفر ردایی شهردار این شهر با نقض رای محکومیت به انفصال خدمت مدت ۲ ماه از سوی دیوان عدالت اداری، دوباره به کارش بازگشت. (ادامه)
وزیر صمت با بیان اینکه ۸ خودروی جدید برقی را به‌زودی رونمایی خواهیم کرد، گفت: ما تعرفه خودرو برقی را به یک درصد رساندیم. رونمایی از ۸ خودروی جدید برقی؛ به‌زودی
وزیر صمت با بیان اینکه ۸ خودروی جدید برقی را به‌زودی رونمایی خواهیم کرد، گفت: ما تعرفه خودرو برقی را به یک درصد رساندیم.(ادامه)
ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار داشت: حکم قطعی پرونده فساد در شهرداری سابق ارومیه صادر شد. شهردار سابق ارومیه به ۲۰ سال حبس محکوم شد
ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار داشت: حکم قطعی پرونده فساد در شهرداری سابق ارومیه صادر شد.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران گفت: با دستگیری تعدادی از اعضای شورا شهر نوشهر این شورا منحل شد. شورای شهر نوشهر رسما منحل شد + جزئیات
شمال نیوز : سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران گفت: با دستگیری تعدادی از اعضای شورا شهر نوشهر این شورا منحل شد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از مورادی که باید مورد توجه ویژه مدیران حوزه شهری باشد، انجام خط‌کشی و قرار دادن تابلوهای هشدار در ورودی درب مدارس به‌ویژه مقطع ابتدایی و مهدکودک ها است که هم کودکان و خانواده‌های‌شان را هوشیار کند و هم به رانندگان خودروهای عبوری این هشدار را بدهد که اینجا قلمرو مخصوص کودکان است . خطر در کمین دانش آموزان ساروی / مدارسی که خط کشی عابر پیاده ندارند / بی توجهی شهرداری ساری در خط‌کشی و نصب علائم هشدار در مجاورت برخی مدارس + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : یکی از مورادی که باید مورد توجه ویژه مدیران حوزه شهری باشد، انجام خط‌کشی و قرار دادن تابلوهای هشدار در ورودی درب مدارس به‌ویژه مقطع ابتدایی و مهدکودک ها است که هم کودکان و خانواده‌های‌شان را هوشیار کند و هم به رانندگان خودروهای عبوری این هشدار را بدهد که اینجا قلمرو مخصوص کودکان است .(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران:به جریمه اکتفا نشود ؛خلاف قانون عمل کردن با جریمه جبران نمی‌شود /هر ساخت و سازی که به صورت غیرمجاز در حال اجرا باشد، قلع و قمع می شود / شهردار رامسر : با سوداگری‌های مسکن و این‌که هرکسی دلش خواست برخورد می شود ....(خبر)
(ادامه)
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟ نقش انتخاباتی بذرپاش چیست؟
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟(ادامه)
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی واکنش زاکانی به خبر گم شدن ۱۷ هزار میلیارد از درآمدهای شهرداری
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی(ادامه)
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید! خودزنی عجیب هم‌میهن به خاطر عقده‌گشایی علیه نظام
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید!(ادامه)
پیشرفت‌های امروز کشور نتیجه مقاومت مردم است/ در دولت تصمیم گرفته‌ایم که هرگز دچار حاشیه‌ها نشویم/ دست از تلاش برای توسعه کشور بر نمی‌داریم/ سوال این است؛ آیا این پروژه‌ها نمی‌توانست زودتر به سرانجام برسد؟!....(خبر)
(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان گیلان از دستگیری شهردار اسبق یکی از شهرهای استان به دلیل اختلاس خبر داد. یکی از شهرداران گیلان به اتهام اختلاس دستگیر شد
رئیس کل دادگستری استان گیلان از دستگیری شهردار اسبق یکی از شهرهای استان به دلیل اختلاس خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 163 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.424 seconds.