.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو شورای شهر گرگان:
پایان سکانداری سرپرست شهرداری گرگان

شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر گرگان از پایان سکانداری سرپرست شهرداری این شهرستان خبر داد.

به گزارش ، علی کلاتی شب گذشته در چهل و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: ابراهیم کریمی تا  پایانِ وقت اداری یکشنبه به طور قانونی سرپرست شهرداری گرگان است.

وی با بیان اینکه عمر مدیریتی سرپرست شهرداری گرگان تا فردا به قوت خود باقی است، تصریح کرد: با اعلام سرپرست جدید شهرداری گرگان و ارائه نامه به فرمانداری، اکنون منتظر جواب فرماندار گرگان در این خصوص هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: در حال حاضر 13 روز از ارائه نامه شورای اسلامی شهر به فرمانداری گرگان مبنی بر انتخاب محمدرضا اسفندیاری به عنوان سرپرست جدید شهرداری این شهرستان می‎گذرد و بر اساس قانون فرمانداری موظف است ظرف مدت دو هفته جواب شورا را بدهد.

کلاتی بیان داشت: کریمی تا فردا یکشنبه قانونا سرپرست شهرداری گرگان است و اگر تا روز دوشنبه جواب فرمانداری گرگان منفی اعلام شود مصوبه شورای شهر اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت منفی شدن جواب فرمانداری گرگان، شورا می‎تواند بر خواسته خود اصرار و یا آن را قبول کند که این مسئله یک کار قانونی است و سلیقه‎ای اعمال نمی‎شود.

 با توجه به اینکه مهلت سه ماهه سرپرستی دوره اول شهرداری گرگان تمام شده است، شورای اسلامی شهر گرگان با تشکیل جلسه‎‎ای فوق‎العاده محمدرضا اسفندیاری را برای ادامه سرپرستی شهرداری گرگان انتخاب کرد.

اسفندیاری در حال حاضر مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان است و پیش از این نیز معاون اداری و مالی شهرداری گرگان بوده‎ است.

بیش از 100 روز از انتخاب شهردار گرگان در شورای اسلامی شهر گرگان می‎گذرد اما تا به امروز حکم شهردار گرگان از سوی وزارت کشور صادر نشده و شهرداری گرگان کماکان با وضعیت سرپرستی در حال انجام امورات جاری است.

پیش از انتخاب محمدرضا اسفندیاری، ابراهیم کریمی شهردار سابق شهر گرگان به مدت سه ماه سرپرستی شهرداری گرگان را بر عهده داشت. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.892 seconds.