.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دامادی: نیازی به واردات مرکبات نداریم

 شمال نیوز: نماینده مردم ساری در مجلس با تاکید بر اینکه امسال نیازی به واردات مرکبات نخواهیم داشت افزود: دولت باید با جبران خسارت کشاورزان، از ادامه این وضعیت پیشگیری کند، چرا که در غیر اینصورت، سال آینده با کمبود مرکبات مواجه خواهیم شد.

محمد دامادی در گفت و گو با خانه ملت، در رابطه با وضعیت تولید مرکبات در استان مازندران گفت: به دلیل سرمازدگی باغات استان مازندران، پیش بینی ها حاکی از احتمال کاهش تولید مرکبات در کشور است، اما این به آن معنا نیست که نیازمند واردات باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ،افزود: میزان پرتغال کشت شده احتمالا نیاز داخل را پوشش داده و تنها در زمینه صادرات با مشکلاتی مواجه خواهیم شد و امیدواریم مسئولان تنظیم بازار به بهانه کمبود تولید، اقدام به واردات بی رویه و ضربه زدن به تولید نکنند.

وی با اشاره بر اینکه دو عامل طبیعی و انسانی باعث کاهش تولید محصولات کشاورزی می شود، تصریح کرد: در حالت طبیعی بروز رخدادهایی از قبیل برف و سرما باغات را با مشکل مواجه می کند و شاهد کاهش تولیدات خواهیم بود، اما عامل پدیده انسانی، متخلفانی هستند که با واردات بی رویه محصول، کشاورز و کشاورزی را با چالش مواجه می سازند.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: مورد حائز اهمیت دیگر، بحث حمایت از کشاورزان است، به هر حال امسال تولید مرکبات به دلیل سرمازدگی کاهش یافت، اما اگر خسارت کشاورزان جبران نشود این وضعیت هر سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مسئولان برای حمایت از کشاورزان و جبران خسارت وارده، پرداخت تسهیلات با سود 17 درصد را تصویب کردند، در صورتی که تسهیلات ،مشکلات کشاورزان را حل نکرده و این موضوع تدبیر مسئولان را می طلبد.

نماینده مردم ساری در مجلس تاکید کرد: امسال به هیچ عنوان با مشکل کمبود مرکبات در کشور مواجه نخواهیم بود، اما باید با جبران خسارت کشاورزان باغات را احیا کرد که در آینده شاهد بروز مشکلات نباشیم./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 شهريور 1393
آقای نماینده شما جان هرکسی دارید نظر ندید حاضرم قسم بخورم فردا هرچی مرکبات توجهانه وارد میشه
پاسخ ها به این نظر
محمد 23 شهريور 1393
دوست عزیز با توجه به فرمایش مهندس دامادی امسال با توجه به قیمت دلار واردات با هزینه بالا تمام میشه و مرکبات وارداتی نمیتونه با قیمت مرکبات داخل رقابت کنه اگر ۱دلار هم تموم بشه میشه ۳۱۰۰تومان
- 22 شهريور 1393
اقاي جوان لطف بفرماييد موضوع رادر مجلس تصويب بفرماييد
مجتبي 23 شهريور 1393
درود بر دامادي
تولید کننده 23 شهريور 1393
اقای دامادی ممنونیم از این همه رشادت .این مدیرانی که شما در جها دکشاورزی صنعت ومعدن وشهرکهای صنعتی کاشتی حتما محصول خود کفایی را درو میکنی
انگفام 23 شهريور 1393
دامادی دوست داریم .حیف که پرسپولیسی هستی
باغدار ساروی 23 شهريور 1393
توی برف زمستان که مرکبات هم استانیها و هشهریانت را برف و سرما زد کجا بودی برادر پیدات نبود چه حقی برای آنها احقاق کردی چندتا وزیر را به مجلس کشاندی تحت لوای سوال از وزیر در جهت احقاق حق مرکبات کاران بیچاره و درمانده باز انتخابات نزدیک هست خالی بندی و حرف صدمن یک غاز از نمایندها شروع شد!!! مردم دیگه بیدارند فرق بین حرف و عمل را خوب میفهمند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.429 seconds.