.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دامادي: نمایندگان منافع مردم را فدای دعواهای سیاسی نمی‌کنند
وظیفه شرعی خود می‌دانم ‌به جای اولویت دادن به دغدغه‌های برخی افراطیون و اهالی سیاست، دغدغه اشتغال، ازدواج و معیشت آن جوان روستایی حوزه انتخابیه‌ام را پیگیری کنم. همچنین پس از سال‌ها چانه‌زنی بی‌فایده با دولت پیشین، اکنون که روزنه امیدی برای پیگیری خواسته‌های برحق مردم پیدا شده، هیچ تمایلی به بستن این روزنه امید ندار‌م.

رئیس دولت یازدهم‌ به وعده خود عمل کرد و در معرفی ترکیب کلی کابینه‌اش، همان گونه که گمانه‌زنی‌ها نشان می‌داد، شاخص اعتدال را معیار قرار داد.

به گزارش شمال نیوز، محمد دامادی ضمن بیان این مطلب ‌گفت: مجلس در راستای تعامل با دولت یازدهم و فراموش کردن روابط نه چندان مناسب دولت سابق با مجلس، درصدد است ‌به وزرای دولت آقای روحانی رأی بالایی بدهد تا از یک سو پیامی به رأی دهندگان به آقای روحانی بدهیم و نشان دهیم که مجلس برای دیدگاه‌های موکلان خود در هر زمان و مکانی احترام قائل است و از دیگر سو، وزرای کابینه را با رأی بالای خود به انجام برنامه‌هایشان دلگرم کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در ادامه اظهار داشت: مطمئنا نمایندگان مجلس در راستای صیانت از حقوق ملت با ‌‌نهایت دقت، پرونده وزرای پیشنهادی را بررسی می‌کنند اما علی رقم تمام فشارهایی که از سوی برخی جریان‌های تندرو و افراطی بر نمایندگان مجلس وارد می‌شود اکثریت نمایندگان مجلس همان گونه که بار‌ها نشان دادند با نگاه اعتدالی به اعضای پیشنهادی نگاه می‌کنند.

این عضو اصولگرای مجلس نهم در ادامه با اشاره به این که نمایندگان در این دوره بیشتر به جای اینکه حاشیه‌سازی‌ها توجه کنند، برنامه‌ها را مورد نظر دارند، گفت: برخی با پشتوانه اتهام‌های بی‌پایه ‌و با تکرار ادعای افشاگری، تلاش دارند تا نمایندگان را تحریک کنند تا علیه دولت موضع بگیرند؛ اما نمایندگان مجلس نهم از‌‌ همان آغاز کارشان نشان دادند که با افراطیون خط‌کشی مشخصی دارند و حتی زود‌تر از دولت یازدهم به دیدگاه اعتدالی معتقد بودند و این نظر را در روز رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی اعمال خواهند کرد.

این عضو کمیسیون عمران با اشاره به دغدغه‌های مردم گفت: مشکل کنونی مردم، بیکاری و تورم بیش از اندازه است و بنده و همکارانم تمایل دارند با تعامل با دولت یازدهم، به رفع مشکلاتی بپردازند که مدت‌ها بر دوش مردم حوزه‌های انتخابیه‌مان سنگینی می‌کند. وظیفه شرعی خود می‌دانم ‌به جای اولویت دادن به دغدغه‌های برخی افراطیون و اهالی سیاست، دغدغه اشتغال، ازدواج و معیشت آن جوان روستایی حوزه انتخابیه‌ام را پیگیری کنم. نه تنها من که بیشتر نمایندگان مناطق محروم و کم برخوردار، سال‌هاست به دولت نهم و دهم برای راه‌اندازی یک بیمارستان، اتمام طرح‌های راه‌سازی، شهرک‌های نیمه فعال و تعطیل صنعتی چانه زنی بی‌فایده کردند، اما اکنون که روزنه امیدی برای پیگیری مطالبات بر حق مردم پیدا شده، هیچ تمایلی به بستن این روزنه امید نداریم؛ افزون بر این که رئیس دولت و وزرای پیشنهادی نیز انصافا تا کنون از در تعامل و احترام به مجلس و روح قانون برآمده‌اند.

این نماینده جوان مجلس نهم در ادامه خاطر‌نشان کرد: با نگاه دقیق به لیست هجده نفره روحانی، درمی‌بابیم همه کسانی که آقای روحانی معرفی نموده، از افراد کارکشته و باتجربه‌ای هستند و امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند و لزومی نمی‌بینم به برخی اتهام‌های اثبات نشده به دلیل برخی زیاده‌خواهی‌های ما نمایندگان با دولت جدید درگیر شویم و امورات مردم را فدای جنگ‌ها و دعواهای سیاسی کنیم. /ف

/تابناک

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دانشجو 16 مرداد 1392
باريكلا .عجب حرفى زدى. شيريني رو خوردى و گفتى شيرين است
نا شناس 16 مرداد 1392
جناب رمدانیدر انتشار سخنان دو نمایده ساری رعایت عدالت را نکردید. صحبت آقای شجاعی را در ستون وسط و صحبت آقای دامادی را در ستون سمت چپ
نا شناس 17 مرداد 1392
افرین به درک والای شما جوان فهیم و وکیل معتدل در بهارستان
ایکاش همه مسولین دعوای سیاسی رو کنار بگذارند و به
مشکلات مردم بپردازند
شما همیشه ثابت کردید که همیشه
باروابط عمومی عالی که دارید
اهل تعامل هستید
مردم اینا رو میخوان
نه سیاسی بازی
به امید ابادانی شهر عزیزمون بایکدلی شما و همه مسولین استانی
سپاس
نا شناس 16 مرداد 1392
برای اعتراض به انتخابات شورای شهر بابلسر به ایشان بعنوان هئیت نظارت ده بار زنگ زدیم اصلا جواب نداد این آقا وظیفه شرعی را چی میدونه؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.028 seconds.